Ik zeg dat het niet altijd waar is.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoeveel moeders heb je geneukt voor en nadat ze bevallen zijn om dit als feit te willen bestempelen!?!?
O jawel, dat maakt het voor mij een beetje leukquote:Op woensdag 15 april 2009 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat hoef je niet telkens te herhalen hoor.
was net al duidelijk gemaakt dat dit niet t geval was is pas 5mnd aan de gang hequote:Op woensdag 15 april 2009 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie zegt dat deze niet nader te noemen persoon de vaderrol op zich heeft genomen?
Ik niet in ieder geval, dat lijkt me duidelijk...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie zegt dat deze niet nader te noemen persoon de vaderrol op zich heeft genomen?
Ik kan mij voorstellen dat er ook genoeg mannen zijn die wèl staan te popelen om die rol op zich te nemen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
was net al duidelijk gemaakt dat dit niet t geval was is pas 5mnd aan de gang he
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O jawel, dat maakt het voor mij een beetje leuk
Jammer he? Wordt het toch weer rukken vanavond.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:02 schreef incident het volgende:
Demm d8 dat het hier over singles ging en niet papa en mama verhalen demmmm, weg lust......
[edit] soms moet ik nadenken voor ik tikquote:Op woensdag 15 april 2009 20:02 schreef incident het volgende:
Demm d8 dat het hier over singles ging en niet papa en mama verhalen demmmm, weg lust......
Beter lezen. De duur van de relatie doet er niet toe. Het gaat om de uiteindelijke situatie. En uiteindelijk zal je toch met de kids opgescheept zitten...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat er ook genoeg mannen zijn die wèl staan te popelen om die rol op zich te nemen.
Alleen maar opgerekte kutjes hierquote:Op woensdag 15 april 2009 20:02 schreef incident het volgende:
Ik ondersteun die mening. Ik weet het zelfs zekerquote:
Jouw standpunt was duidelijk hoor. Ik reageerde op een ander. Dat doe ik zo af en toe ook nog wel eens!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:03 schreef JoeyT het volgende:
Beter lezen. De duur van de relatie doet er niet toe. Het gaat om de uiteindelijke situatie. En uiteindelijk zal je toch met de kids opgescheept zitten...
Als er dus sprake is van een relatie.
P.I.C.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ondersteun die mening. Ik weet het zelfs zeker
Runs screaming for the nearest windowquote:
Homo'squote:Op woensdag 15 april 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was net al duidelijk gemaakt dat dit niet t geval was is pas 5mnd aan de gang he
ik d8 eerst dat joey t over de ex van JBhad en m kenden uit t homocircuit ofzo
Amigo!quote:
Als je je maar schaamt jaquote:Op woensdag 15 april 2009 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw standpunt was duidelijk hoor. Ik reageerde op een ander. Dat doe ik zo af en toe ook nog wel eens!
Als je iets voelt likken dan ben jij tquote:Op woensdag 15 april 2009 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Had jij Joe nu in je zak, of was ik dat?
Jij mag hem hebben. Je hebt tenslotte nog een signature nodigquote:Op woensdag 15 april 2009 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Had jij Joe nu in je zak, of was ik dat?
En hoe moet ik dat voor me zien dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je iets voelt likken dan ben jij t
In je broekzak likkend aan je ballen. Maar ze smaken naar chocolade dus zal Bel wel zijnquote:
* AirwiN kruipt stilletjes weg in een hoekje...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:08 schreef JoeyT het volgende:
Als je je maar schaamt ja. Bedenk wel dat er hier gediscussieerd wordt door mijn inspirerende stellingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |