Zal best, ik post hier niet altijd. Op basis van wat ik er zie kan ik er maar twee verzinnen. Klaar!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er zijn hier drie stelletjes van wie het anders in het topic duidelijk is geworden hoor.
doordat ze ermee te koop lopen of liepen
Hebben jullie het hier nauw nog steeds overquote:Op woensdag 15 april 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal best, ik post hier niet altijd. Op basis van wat ik er zie kan ik er maar twee verzinnen. Klaar!
Zoals je het zei klonk het als: die anderen houden hun mond erover, maar dat was dus niet zo, bedoelde het niet als aanval ofzoquote:Op woensdag 15 april 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal best, ik post hier niet altijd. Op basis van wat ik er zie kan ik er maar twee verzinnen. Klaar!
Wie is er nauw?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:41 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Hebben jullie het hier nauw nog steeds over
edit ikke weet tquote:Op woensdag 15 april 2009 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoals je het zei klonk het als: die anderen houden hun mond erover, maar dat was dus niet zo, bedoelde het niet als aanval ofzo
Ik blijf ook steken bij twee. Toch niet kliekerig genoegquote:Op woensdag 15 april 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet single genoeg.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik blijf ook steken bij twee. Toch niet kliekerig genoeg.
Ik was al weg jankerd...quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Litpho het volgende:
Ik blijf ook steken bij twee. Toch niet kliekerig genoeg.
air toch geen fok relatie? ven toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:53 schreef MNR het volgende:
Murm, Air en JB, dat is toch 3?
Mijn wederhelft post hier niet, dus die tel ik niet mee...quote:
Hehequote:Op woensdag 15 april 2009 21:54 schreef Adolecens het volgende:
Zo, lekker gegeten, zonder hagel, met een lekker zonnetje en aangename temperaturen!![]()
Zie dat ik weer weinig boeiende discussies heb gemist
Niet meer. Een jaar of vier geleden nog wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn wederhelft post hier niet, dus die tel ik niet mee...
Als we alles uit het verleden gaan meetellen dan weet ik er wel meer dan tien te noemen...quote:Op woensdag 15 april 2009 21:58 schreef Q. het volgende:
NIet meer. Een jaar of vier geleden nog wel.
Patserquote:
Niet dat die nu allemaal de tand des tijds doorstaan hebben...quote:Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als we alles uit het verleden gaan meetellen dan weet ik er wel meer dan tien te noemen...
Veeeeeeeel meer.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als we alles uit het verleden gaan meetellen dan weet ik er wel meer dan tien te noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |