Ik heb vandaag dr tieten gezien en dat viel me toch wat tegenquote:
Klopt, maar... niet allesquote:Op woensdag 15 april 2009 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het roddelcircuit achter de schermen dermate goed dat er nog wel eens wat informatie doorsijpelt!
Weegschaal- of meetlat-technisch?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb vandaag dr tieten gezien en dat viel me toch wat tegen
Je hebt d'r decolleté gezien en dat is iets anders als tieten JoeyTquote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat hangt er van af waar je staatquote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt d'r decolleté gezien en dat is iets anders als tieten JoeyT
O lekker ding, aan mn tieten kun je niet afzien hoe heerlijk mn lippen zich om je lid zullen sluitenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Anders dan Ado. Dan viel dr deco me tegen/ Alles prima... Nee hoor ik plaag maar. Alhoewel dat shirtje wel tyfus lelijk was en aangezien ik me zelf toch wel redelijk kleed verwacht ik dat van een vrouw ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt d'r decolleté gezien en dat is iets anders als tieten JoeyT
leef je uit!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja... Of jij moet me vertellen dat JB minder dan 53KG weegt en helemaal strak is. Dan denk ik er nog ff over na![]()
Als er iemand selectief is dan ben ik het wel. Ik heb mn weegschaal en meetlat altijd bij de hand.
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Weegschaal- of meetlat-technisch?
Ok, ik kwam op het verkeerde moment langs.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O lekker ding, aan mn tieten kun je niet afzien hoe heerlijk mn lippen zich om je lid zullen sluiten
Ik zie haar niet zoveel met kleren aanquote:Op woensdag 15 april 2009 22:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Anders dan Ado. Dan viel dr deco me tegen/ Alles prima... Nee hoor ik plaag maar. Alhoewel dat shirtje wel tyfus lelijk was en aangezien ik me zelf toch wel redelijk kleed verwacht ik dat van een vrouw ook.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok, ik kwam op het verkeerde moment langs.
Dat netwerk is nog vele malen groter ook, hoe vaak heb je niet nog lijntjes via msn, sms, telefoon lopen en google en zijn cache laat af en toe ook mooie sporen naquote:Op woensdag 15 april 2009 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het roddelcircuit achter de schermen dermate goed dat er nog wel eens wat informatie doorsijpelt!
Waarom duimquote:
quote:
Nee hoor, dat was niet serieus bedoeldquote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom duim
Spoiler is er niet voor niets.
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]![]()
Gatverdamme Duim!! Mijn eten! Wat doe je!?![]()
Hoezo verkeerd?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het een keer gaat gebeuren ...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was niet serieus bedoeld
quote:
heb wat mannen laten walgen, heerlijk tochquote:Op woensdag 15 april 2009 22:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het een keer gaat gebeuren ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |