Omdat een mooie meisje zoals jij voor vrouwen valt misschien?quote:
Ik kom niet verder dan 1.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ook ik kom niet verder dan 3..
Ik kan prima met mannen opschieten, echt! Maar niet op die manierquote:Op woensdag 15 april 2009 21:18 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik kan ook niet met mannen opschieten! Enne mooie ogen is ook jouw ding toch? Hoe langer ik je ken hoe meer we dingen gemeen hebben.
Kanquote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat een mooie meisje zoals jij voor vrouwen valt misschien?
Ik weet het wel zekerquote:
Precies! wij begrijpen elkaar!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan prima met mannen opschieten, echt! Maar niet op die manier
[..]
Kan
Ik vind je wel mooiquote:Op woensdag 15 april 2009 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan prima met mannen opschieten, echt! Maar niet op die manier
[..]
Kan
En het kwartje valtquote:
Zelfs ik weet er twee te bedenken...quote:
quote:
Is dat zo?quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind je wel mooi
En je hebt een echte meisjesstem
En niet even die informatie met mij delen..quote:Op woensdag 15 april 2009 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs ik weet er twee te bedenken...
en met iets meer vast ook de 3e!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs ik weet er twee te bedenken...
Dat zou een gok zijn, maar dat zijn er dan ook twee die er absoluut niet mee te koop lopen.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
en met iets meer vast ook de 3e!
Er zijn hier drie stelletjes van wie het anders in het topic duidelijk is geworden hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou een gok zijn, maar dat zijn er dan ook twee die er absoluut niet mee te koop lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |