Daarentegen is het overgrote deel van de strubbelingen in mijn direkte nabijheid in ieder geval gedeeltelijk te wijten aan iemand die zich zo maar een rol toeeigende.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt een uitzondering bent. Ik ken meer verhalen waar er strubbelingen zijn geweest, dan dat het goed is gegaan.
Ja ik was er ook ff niet hequote:
Ja, misschien wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt een uitzondering bent. Ik ken meer verhalen waar er strubbelingen zijn geweest, dan dat het goed is gegaan.
Whaha! Doe eens een pogingquote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Denk het wel, wil je over gehaald worden danMocht van brownie niet in het andere forum maar mag hier wel toch?
Dat is precies een situatie waarin het heel duidelijk kan zijn dat de nieuwe partner veel van de pa of ma houdt, maar waarin de acceptatie niet vanzelfsprekend zal gaan zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:07 schreef Litpho het volgende:
Daarentegen is het overgrote deel van de strubbelingen in mijn direkte nabijheid in ieder geval gedeeltelijk te wijten aan iemand die zich zo maar een rol toeeigende.
Is dat niet met een Z Litpho?quote:
Hehehequote:
A) ik citeerdequote:
je hoeft het niet te dwarsbomen, én je hoeft het er niet mee eens te zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 21:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Nee, dat dan weer niet. Ik wil gewoon optimaal genieten van mijn leven en uiteindelijk he... als ik het zou dwarsbomen en mijn moeder weer alleen op de bank zou zien zitten terwijl ik weet dat ze echt wel verlangt naar hem.. .zou dat me ook niet gelukkig maken.
Ik kijk vooruit, zo zou ik het willen noemen.
In het ordinaire Amerikaans wel, in het edele Engels natuurlijk niet.quote:
Kom ik weer uit op het punt van de weerstand, zou ik die onderzoeken.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
je hoeft het niet te dwarsbomen, én je hoeft het er niet mee eens te zijn
Wordt erg lastig zie ik alquote:
Weer wat geleerd!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het ordinaire Amerikaans wel, in het edele Engels natuurlijk niet.
Je hebt hem nog niet door he Boxquote:
Ik wist het ook nog nietquote:Op woensdag 15 april 2009 21:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weer wat geleerd!
Thanks Lit en Air
Nee daaromquote:Op woensdag 15 april 2009 21:12 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Wordt erg lastig zie ik al
Maar omdat iets lastig is betekend niet meteen dat je het uit de weg moet gaan zegt mijn vader altijd
Nee, ik lulquote:Op woensdag 15 april 2009 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vier stelletjes hier waarvan beide deelnemers uit het stel hier posten?
Dat is geen nieuws!quote:
Ik kan ook niet met mannen opschieten! Enne mooie ogen is ook jouw ding toch? Hoe langer ik je ken hoe meer we dingen gemeen hebben.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee daaromBen ook geen heule echte pot hoor
Ik kan een man namelijk best wel aantrekkelijk vinden, heb ook (korte) relaties met mannen gehad enzo, maar 't schiet niet op met een man... Ik ben een man gewoon heel erg snel zat ofzo
't houdt namelijk tussen mij en een man op bij aantrekkelijk vinden ofzo... Beetje lastig uit te leggen
Omdat een mooie meisje zoals jij voor vrouwen valt misschien?quote:
Ik kom niet verder dan 1.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ook ik kom niet verder dan 3..
Ik kan prima met mannen opschieten, echt! Maar niet op die manierquote:Op woensdag 15 april 2009 21:18 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik kan ook niet met mannen opschieten! Enne mooie ogen is ook jouw ding toch? Hoe langer ik je ken hoe meer we dingen gemeen hebben.
Kanquote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat een mooie meisje zoals jij voor vrouwen valt misschien?
Ik weet het wel zekerquote:
Precies! wij begrijpen elkaar!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan prima met mannen opschieten, echt! Maar niet op die manier
[..]
Kan
Ik vind je wel mooiquote:Op woensdag 15 april 2009 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan prima met mannen opschieten, echt! Maar niet op die manier
[..]
Kan
En het kwartje valtquote:
Zelfs ik weet er twee te bedenken...quote:
quote:
Is dat zo?quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind je wel mooi
En je hebt een echte meisjesstem
En niet even die informatie met mij delen..quote:Op woensdag 15 april 2009 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs ik weet er twee te bedenken...
en met iets meer vast ook de 3e!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs ik weet er twee te bedenken...
Dat zou een gok zijn, maar dat zijn er dan ook twee die er absoluut niet mee te koop lopen.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
en met iets meer vast ook de 3e!
Er zijn hier drie stelletjes van wie het anders in het topic duidelijk is geworden hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou een gok zijn, maar dat zijn er dan ook twee die er absoluut niet mee te koop lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |