Nee. Final Fantasy is heilig!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:28 schreef Gamer_V het volgende:
Wil iemand me pm'en als het hier niet meer over Final Fantasy gaat? Alvast bedankt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:28 schreef Gamer_V het volgende:
Wil iemand me pm'en als het hier niet meer over Final Fantasy gaat? Alvast bedankt.
Die kan je toch niet afspelen in deze regio bluray?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ok, maar nu nog even niet![]()
Hi Iwan,
Thank you for your recent order #XXXXX @ Play-Asia.com
Your reservation has been shipped out today, you should be receiving it shortly![]()
Final Fantasy VII Advent Children Complete , First print / Limited Availability![]()
/ Final Fantasy XIII Trial Version]
(Japan, Blu-Ray Region A)
Release Date Apr 16, 2009
Starring Takahiro Sakurai, Tomoyuki Morikawa, Ayumi Ito, Masahiro Kobayashi, Shotaro Morikubo
Language Japanese, English
Genre Animation
Version Japan
PAX-Code PAX0002558636
Catalog No. ACCW-34031
Item Code 4988601461399
[ afbeelding ]
Whoohooo
Hier wordt dus de demo van FF XIII bijgeleverd? En toch wel regiovrij?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ok, maar nu nog even niet![]()
Hi Iwan,
Thank you for your recent order #XXXXX @ Play-Asia.com
Your reservation has been shipped out today, you should be receiving it shortly![]()
Final Fantasy VII Advent Children Complete , First print / Limited Availability![]()
/ Final Fantasy XIII Trial Version]
(Japan, Blu-Ray Region A)
Release Date Apr 16, 2009
Starring Takahiro Sakurai, Tomoyuki Morikawa, Ayumi Ito, Masahiro Kobayashi, Shotaro Morikubo
Language Japanese, English
Genre Animation
Version Japan
PAX-Code PAX0002558636
Catalog No. ACCW-34031
Item Code 4988601461399
[ afbeelding ]
Whoohooo
Film niet,... demo welquote:Op woensdag 15 april 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier wordt dus de demo van FF XIII bijgeleverd? En toch wel regiovrij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Dure demo overigens als ik het zo bekijkquote:Op woensdag 15 april 2009 23:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Film niet,... demo wel
Region Coding: Blu-ray Movie Region A (Japan, USA, Asia); Trial Game: region free
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Film niet,... demo wel
Region Coding: Blu-ray Movie Region A (Japan, USA, Asia); Trial Game: region free
Ach het ligt eraan in welk perspectief je het bekijktquote:Op woensdag 15 april 2009 23:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dure demo overigens als ik het zo bekijk
Het ziet er zo fucking goed uit!!!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN heeft gameplay videos van de demo nu online staan!
http://media.ps3.ign.com/media/826/826843/vids_1.html
Absoluut. De nieuwe standaard van deze generatie als je het mij vraagt.quote:
Eens! Zelf wel genoten van FFXII, maar het kwam mij altijd KOTOR-achtig over,... zelfs qua setting! Characters waren leuk maar absoluut niet zo goed als die in FFX. Ik hoop dat dit deel al mijn wensen laat uitkomenquote:Op donderdag 16 april 2009 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Absoluut. De nieuwe standaard van deze generatie als je het mij vraagt.
In FF XII vond ik het character development en verhaal toch van een teleurstellend niveau. Punt 1 lijkt nu op basis van wat ik tot dusver van FF XIII heb gezien ruimschoots in orde. Hopelijk zal punt 2 mij ook een geruststellend gevoel kunnen bezorgen.
Verder was het battlesystem niet mijn ding. Het werkte, het was een frisse wind door het JRPG genre, maar ik heb in FFXII door sfeer en battlesysteem nooit het gevoel gehad een Final Fantasy te spelen. Final Fantasy profileert zich bij mij altijd met een turn-based vechtsysteem.
Ik vond het gewoon niet passen. Vernieuwen kan ook op een andere manier en FFXIII bewijst dat. Dit is namelijk ook gewoon vernieuwend, ook al is het weer ATB.
Hoopt met je mee.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens! Zelf wel genoten van FFXII, maar het kwam mij altijd KOTOR-achtig over,... zelfs qua setting! Characters waren leuk maar absoluut niet zo goed als die in FFX. Ik hoop dat dit deel al mijn wensen laat uitkomen
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3173747quote:As for Ueda, who hinted at the GDC panel that his next game would be closer to Ico than anything else? "I think we can announce it not too far into the future," although he declined Suda's emphatic requests to specify whether he meant E3, TGS or something else. Oh well.
Zonde, heb je een titel minder om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 16 april 2009 00:51 schreef ZoneKill het volgende:
Final Fantasy... ik vind er geen ruk aan.
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:51 schreef ZoneKill het volgende:
Roda JC... ik vind er geen ruk aan.
101010101010quote:God of War and God of War II on Blu-ray disc
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:41 schreef Blackninjadude het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Gestemd op sleutelhangerquote:Op donderdag 16 april 2009 01:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers.
(klikbaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.us.playstation.com/survey/178?&psu=CB74FE27AB254D3F4D3E8DB4DA8C54A5&EMC-Research&ATTR=PSU_GOW3SrvyCE_P001_PS3_A7A_001_Survey_H
Stemmen allen!![]()
[..]
101010101010![]()
Idem hier,.... en voor MGS4quote:Op donderdag 16 april 2009 01:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zonde, heb je een titel minder om naar uit te kijken![]()
Het is voor mij de reden dat ik een PS3 heb gekocht.
Gestemd,.... belangrijkste voor mij is God of War I en II op BR,.... megadeal al zeg ik het zelf!quote:Op donderdag 16 april 2009 01:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers.
(klikbaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.us.playstation.com/survey/178?&psu=CB74FE27AB254D3F4D3E8DB4DA8C54A5&EMC-Research&ATTR=PSU_GOW3SrvyCE_P001_PS3_A7A_001_Survey_H
Stemmen allen!![]()
[..]
101010101010![]()
Valt me tegen dat je deze niet gekocht hebt:quote:Op woensdag 15 april 2009 23:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ach het ligt eraan in welk perspectief je het bekijkt
En het is de limited edition he , ben gek op limited edition items![]()
Demo disc is idd regio vrij![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik nu verwacht dat deze binnen afzienbare tijd bij jou thuis staat, hè?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je deze niet gekocht hebt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nep FF-nerd!
nee je bent een held!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:14 schreef janrad het volgende:
Nooit gespeeld FF ben ik nu een barbaar
Ja. Ga weg.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:14 schreef janrad het volgende:
Nooit gespeeld FF ben ik nu een barbaar
http://www.eurogamer.net/(...)xiii-hands-on?page=2quote:Things are looking overwhelmingly positive. The characters are likeable - Lightening for her mysteriousness, the members of NORA for their banter and camaraderie - the setting is compelling, and the whole thing is as sumptuous visually as you'd expect of a next-generation Square-Enix title. The plot's the only thing that I couldn't get a definite feel for from the demo, beyond the basic set-up of an oppressive regime, a resistance fighting against it and a character with mysterious powers brought to aid them in a twist of fate. But forty minutes with Final Fantasy XIII have left me with nothing but anticipation for what else it has in store.
Roy ,geloof me nouquote:Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nep FF-nerd!
Zonde,... had beter gekund.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nep FF-nerd!
quote:
Ik vind dat logo ook lelijk, herken het ook nietquote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die FF-PS3 is echt gruwelijk lelijk. Lijkt wel of er een tokkie-tattoo op zit.
Noemen ze dit een trailer?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.psonly.nl/vide(...)cial_debuut_trailer/
''This Holiday''
quote:Things are looking overwhelmingly positive. The characters are likeable - Lightening for her mysteriousness, the members of NORA for their banter and camaraderie - the setting is compelling, and the whole thing is as sumptuous visually as you'd expect of a next-generation Square-Enix title. The plot's the only thing that I couldn't get a definite feel for from the demo, beyond the basic set-up of an oppressive regime, a resistance fighting against it and a character with mysterious powers brought to aid them in a twist of fate. But forty minutes with Final Fantasy XIII have left me with nothing but anticipation for what else it has in store.
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja. Ga weg.
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)xiii-hands-on?page=2
okidoki!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFXIII hands on van Eurogamer
[..]
Oh. Naja. Het kan niet vaak genoeg over FFXIII gaanquote:
Is het Cloud Black Advent Childeren logoquote:Op donderdag 16 april 2009 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat logo ook lelijk, herken het ook niet
kijk, al veel interessanter dan dat hele FF gedoequote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Is het Cloud Black Advent Childeren logo
Ja want AC was een geweldige game met heel veel diepgang en een meeslepend verhaal....quote:Op donderdag 16 april 2009 22:43 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
kijk, al veel interessanter dan dat hele FF gedoe
Daboem Pssshhhhquote:Op donderdag 16 april 2009 23:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja want AC was een geweldige game met heel veel diepgang en een meeslepend verhaal....![]()
![]()
quote:There are many winds blowing in the air right now, and every one of them is telling its own tale.
First wind whispers that final reunion will happen thirty nights before twelve months pass and that all winds from the whole world will reunite in the same moment for the first time.
Second wind says there will be more than half of dozen hundreds birds flying in the beginning of the reunion on almost eight dozen of skypaths, and some of the birds will come from the past reunion just resembling the looks of the newborn birds.
Third tale says that for the first time ever skypaths will not be just solid and already known but that new skypaths will be built by birdtamers from the parts of existing skypaths.
Fourth wind is talking that birdtamers will reunite in numbers greater than ever and will be granted with ability to talk to each other, make guilds and alliances with undisputed freedom.
Fifth wind says that reunion will happen in two forms, one greater than other and birdtamers will have freedom to decide which reunion they will attend. Greater reunion will ask for great sacrifice to be made in order to get all present and future treasures without new sacrifices needed, while smaller reunion will come in form already known, asking for more sacrifices if future treasures catches the eyes of the birdtamers.
Sixth wind is telling the tale about different reunion but almost the same as known one, smaller only for the eyes of those who do not want to see it in its whole glory. That different reunion will not happen in the realm same as the known one, but in the different realm which still has not been uncovered to the birdtamers. That realm will resemble realm already known but it will be divine new and made in the image of it.
All those birds, skypaths and birdtamers from all realms will unite for the Feast. And as it is already known, it will be the Feast of the Gods.
quote:Some educated guesses:
1. Worldwide release within the next 12 months, possibly 1 Dec, 2009
2. 600+ cars, 96 tracks with remakes from GT4
3. Track editor splicing tracks from existing tracks
4. Voice chat, party mode, clan suport
5. Two release versions, one SKU where you pay a large amount of money that allows you free excess to all future vehicle DLCs and another SKU which you have the option to purchase singular DLCs for.
6. GT mobile on PSP2 or PC
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=358785quote:PlayStation 2 112K
PlayStation 3 218K
PSP 168K
Xbox 360 330K
Wii 601K
Nintendo DS 563K
RESIDENT EVIL 5* (360) 938K
POKEMON PLATINUM VERSION (NDS) 805K
HALO WARS* (360) 639K
RESIDENT EVIL 5* (PS3) 585K
WII FIT W/BALANCE BOARD (WII) 541K
MLB '09: THE SHOW (PS3) 305K
KILLZONE 2 (PS3) 296K
WII PLAY W/REMOTE (WII) 281K
MARIO KART W/WHEEL (WII) 278K
MAJOR LEAGUE BASEBALL 2K9 (360) 205K
(*includes CE, GOTY editions, bundles, etc. but not those bundled with hardware)
Nezzotof!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Mafia II
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Video Interview
Iddquote:Op donderdag 16 april 2009 23:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja want AC was een geweldige game met heel veel diepgang en een meeslepend verhaal....![]()
![]()
![]()
preciesquote:Op donderdag 16 april 2009 23:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:44 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een game die ik al een tijd speel op mijn harde schijf van de ps3 kan installeren?
Via google kom ik alleen maar bij nieuwsberichten en zo![]()
Bvd
Het ging hier om Fifa09, ik heb dus geen idee of het mogelijk isquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef Kremers het volgende:
Welke game? Je kunt niet zomaar games installeren op de HDD van je PS3, dit spel moet dat wel ondersteunen.
OutRunquote:OutRun headlines Euro PSN update News
Sony has updated the PlayStation Store with OutRun Online Arcade, Hercules for PSone and a downloadable PSP version of Need for Speed Most Wanted.
OutRun's GBP 7.99 / EUR 9.99, Hercules GBP 3.99 / EUR 4.99, and Need for Speed Most Wanted 5-1-0 costs GBP 15.99 / EUR 19.99.
There's also a raft of downloadable content: the PixelJunk Eden Encore pack for GBP 2.39 / EUR 2.99, Vehicle Pack 1 for Midnight Club: Los Angeles - South Central, which is GBP 2.39 / EUR 2.99, the free Toy Soldiers update for F.E.A.R. 2: Project Origin, and a GBP 2.39 / EUR 2.99 booster pack for Magic Ball.
Valkyria Chronicles fans can choose between three updates - the Hard Ex mode, Edy's Mission and Selveria's Mission, which are GBP 3.19 / EUR 3.99 apiece - and LittleBigPlanet gets a free Monkey King costume.
You can also download four million new songs for Rock Band and Guitar Hero: World Tour, including Guns 'N Roses' Chinese Democracy album for the former.
www.eurogamer.net
Herculesquote:
Wat extra missies en een hogere moeilijkheidsgraad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef Wessiej het volgende:
Wat is die Valkyria DLC dan, heb sinds gister dat spel dus moet er nog aan beginnen, meteen de DLC kopen of kan dat later wel?
3x stealth editten héquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat extra missies en een hogere moeilijkheidsgraad.
DLC kan later idd. Ik ben nu het spel zelf aan het afronden en begin daarna aan de DLC.
Nee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:31 schreef Edwinuss het volgende:
Zit er in de doos van de PS3 een netwerkkabel ?
Niet? Bij mijn 60GB zat er wel een volgens mij.quote:
Moet ik doe ook nog eens apart aanschaffen. Verdomme.quote:
Wat een luxe, met je kabeltjes, terugwaartse compatibiliteit en 20 extra gig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet? Bij mijn 60GB zat er wel een volgens mij.
Ja. Ik baal er nog steeds van dat hij nu bij Koei staatquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Wat een luxe, met je kabeltjes, terugwaartse compatibiliteit en 20 extra gig.
Uncharted is met gemak de beste PS3-game op dit moment.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moet ik doe ook nog eens apart aanschaffen. Verdomme.
Ik ga dus straks het Killzone 2 pakket halen, wat voor games raden jullie nog meer aan?
Jij mocht tenminste nog mee naar Keu, eh, Leipzig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Ik baal er nog steeds van dat hij nu bij Koei staatKut Morthill met zijn slechte afscheidsregelingen
Maar ik vind die game kutquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Uncharted is met gemak de beste PS3-game op dit moment.
Die was ik van plan om te halen ja, en Jack & Dexter?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Uncharted is met gemak de beste PS3-game op dit moment.
Dat dan weer wel. Lekker met Morthill in één tentquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Jij mocht tenminste nog mee naar Keu, eh, Leipzig.
Er is geen Jak and Daxter voor de PS3, dus dan denk je waarschijnlijk aan Ratchet and Clank. Ook een toffe game.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die was ik van plan om te halen ja, en Jack & Dexter?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar ik vind die game kut
Ik zou voor pixeljunk monsters gaan! Of nobi nobi boy natuurlijk.
Waarom zou je denken dat dat kan? Dat zou niet echt logisch zijn he, van de video zaak huren een dag, installeren, en de game hebben voor 6 euro.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:44 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een game die ik al een tijd speel op mijn harde schijf van de ps3 kan installeren?
Via google kom ik alleen maar bij nieuwsberichten en zo![]()
Bvd
Dat bedoelde ik!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Er is geen Jak and Daxter voor de PS3, dus dan denk je waarschijnlijk aan Ratchet and Clank. Ook een toffe game.Iemand anders gaat je ook nog LittleBigPlanet aanraden, maar die heb ik zelf niet.
Hihi bij mijne ook, een mooie blauwequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet? Bij mijn 60GB zat er wel een volgens mij.
Dan kan je beter een nieuwere kopen aangezien je dan wat stroom minder verbruikt. Van dat geld kan je dan gemakkelijk 12 ps2`s halenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er 320GB van maken rules nog meer![]()
Als je nou gewoon even normale termen gebruiktquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:48 schreef Edwinuss het volgende:
Kan er wel een UTP kabel in de PS3? Want anders koop ik het niet.
UTP :quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je nou gewoon even normale termen gebruikt![]()
Ennuh, moet je eens kijken hoe de PS3 er als eerste plan uit gezien zou hebben![]()
[ afbeelding ]
Die 2 extra USB's had ik best gewild (al heb ik er toch al 4)
Maar wat moet je in godsnaam met 3x netwerk en 2x HD?
Ik snap je verhaal niet echtquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan kan je beter een nieuwere kopen aangezien je dan wat stroom minder verbruikt. Van dat geld kan je dan gemakkelijk 12 ps2`s halenDat ruled harder
Uhm, ps3 als switch gebruiken zodat je veel gemakkelijker een mediacenter met meerdere pc`s kan opbouwen en een tweede monitor erbij voor sommige spellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar wat moet je in godsnaam met 3x netwerk en 2x HD?
Ben ik nou gek of is dat gewoon een standaard netwerkkabel?quote:
Ja, maar je noemt het ook wel UTP kabelquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of is dat gewoon een standaard netwerkkabel?
Gastquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik snap je verhaal niet echteen nieuwere PS3 gebruikt minder stroom dan een 320GB schijf?
![]()
En van t geld van 1 PS3 kan je 12 PS2's halen?
Gast, leg eens uit.l\
Ik woon inclusief, er bestaat geen 320GB ps3 (meeste is 160) en ik kan de 2 extra USB poorten, de PS2 Compatibiliteit, de ontzettend handige en vaak gebruikte kaartlezers niet missen. Ook is de CD-HC ondersteuning en de extra ethernet kabel erg handig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gast
Zoek eens naar het wattage dat een 60gb ps3 opslurpt en dan een nieuwe ps3Dan reken je dat uit voor de kosten die je eraan per jaar zou uitgeven en voila. Geldbesparing.
Ik heb het niet over harde schijven maar over stroomverbruikquote:
Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted MGS4quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga dus straks het Killzone 2 pakket halen, wat voor games raden jullie nog meer aan?
Nogmaals, ik leef inclusief. Dus kan zoveel verbruiken als ik wil, kosten blijven tzelfde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik heb het niet over harde schijven maar over stroomverbruik
oooh dan worden de kosten gelukkig niet doorberekendquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik leef inclusief. Dus kan zoveel verbruiken als ik wil, kosten blijven tzelfde.
Zal mij toch een worst wezen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
oooh dan worden de kosten gelukkig niet doorberekend![]()
Nee, om al die andere redenen die ik noemde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
En omdat jij inclusief woont kan edje zeker ook beter op zoek gaan naar een oude ps3
Ik heb hem na teveel PSN errors ook bekabeld. De 360 heeft overigens geen problemen, maar de PS3 draait niet lekker via WiFi,.... bij mij dan!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Edwinuss het volgende:
FUCK WIFI.
Ik vertrouw het niet, geef mij maar lekker een kabel.
USB poortenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, om al die andere redenen die ik noemde.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
USB poorten
Gebruik je toch niet
Dus wel, zitten alle 4 vol, (toetsenbord, PS-eye, controller oplader, PS headset)
de PS2 Compatibiliteit
Alsof je nog ps2 spellen wilt spelen als je nu een ps3 koopt
Ook dat doe ik nog regelmatig ja
CD-HC
Wat?
Ik bedoelde SA CD excuus
http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Audio_CD
extra ethernet kabel erg handig.
Nou
Gratis is altijd goed nietwaar?
Ik gebruik maar 2 USB ports,.... de rest niet, maar ik wil er ooit nog eens een externe HD aan hangen,.. best makkelijk. PS2 BC vind ik persoonlijk dus erg belangrijk. Waarom zou je geen PS2 spellen willen spelen? Alsof de PS3 een extreem goede line-up heeftquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
USB poorten
Gebruik je toch niet
de PS2 Compatibiliteit
CD-HC
Wat?
Nou
Willen zeker, maar doen gebeurt zelden. Ik zeg ook altijd dat BC een briljant concept is, ik maak er alleen nooit gebruik van. En ik denk wel meer mensen niet aangezien sony dat niet meer heeft opgepaktquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik gebruik maar 2 USB ports,.... de rest niet, maar ik wil er ooit nog eens een externe HD aan hangen,.. best makkelijk. PS2 BC vind ik persoonlijk dus erg belangrijk. Waarom zou je geen PS2 spellen willen spelen? Alsof de PS3 een extreem goede line-up heeft![]()
Speak for yourselfquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef disjfa het volgende:
de PS2 Compatibiliteit
Maar zoals je zegt staat je ps3 er toch nog naastquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker dat mijn PS3 niet BC is. Kan ik weer mijn PS2 gaan aansluiten. Er zijn zeker nog een paar goede games uitgekomen die ik nog wil spelen: Persona 4, Yakuza 2. Daarnaast zijn er een groot aantal klassiekers die zeker een 2e playthrough waard zijn. Ik noem een Okami, Shadow of the Colossus, etc.
De meeste toppers zijn erg duur,... probeer Metal Gear Solid 3 subsistence maar eens te vindenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar zoals je zegt staat je ps3 er toch nog naastDus laat je die lekker daar staan.
Het heeft echt geen toegevoegde waarde nu nog druk te maken over ps2 spellen. Kan je ook voor een habbekrats halen op elke straathoek.
UTP-kabel is een heel normaal woord hoor. Ben zelf eens niet zo lui en zoek het op!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of is dat gewoon een standaard netwerkkabel?
Zeg dan gewoon internet/ethernet/netwerk kabel![]()
Er zijn nog zoveel ps2-games die ik nog eens wil spelen of moet uitspelen, maar dat gewoon niet gaat omdat mijn ps2 een brakke laser heeft. Het is jammer. Want voor de partygames moet ik mijn ps2 toch weer aansluiten, en dat laden gaat dan zo langzaam.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
USB poorten
Gebruik je toch niet
de PS2 Compatibiliteit
CD-HC
Wat?
Nou
Ik moet dark chronicle zelfs nog steeds uitspelen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik wil nog steeds een x Roque Galaxy op de kop tikken, maar niet voor 40 euro
Die was ik na 7 uur zat, achterlijke stokken die steeds afbrekenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:37 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik moet dark chronicle zelfs nog steeds uitspelen.
Die hield ik ook maar 3 chapters vol,.... zonde want het had potentie,.. ik kwam tot het visserdorp wat ik helemaal op had gebouwd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Die was ik na 7 uur zat, achterlijke stokken die steeds afbreken![]()
Zonde, want het was een mooi spel
Even de review kijken op Gametrailers.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
Valkyria Chronicles uitgespeeld![]()
![]()
50 uur gameplay
Alle classes level 20
Alle wapens unlocked
Alle characters nog in leven
Alle skirmisch battles gespeeld met rank A.
Fantastisch einde van een fantastich spel! naast Uncharted absoluut de beste exclusive op de PS3!
[ afbeelding ]
Even laten bezinken en dan de DLC spelen.
[ afbeelding ]
Nee, naakt naar de winkel rennen en blind kopen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Even de review kijken op Gametrailers.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
Valkyria Chronicles uitgespeeld![]()
![]()
50 uur gameplay
Alle classes level 20
Alle wapens unlocked
Alle characters nog in leven
Alle skirmisch battles gespeeld met rank A.
Fantastisch einde van een fantastich spel! naast Uncharted absoluut de beste exclusive op de PS3!
[ afbeelding ]
Even laten bezinken en dan de DLC spelen.
[ afbeelding ]
Trophees waren wel tof geweest ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:48 schreef Chocobo het volgende:
Wel jammer dat je je prestaties op deze manier moet delen he!
Ja eigenlijk wacht ik nog tot ze die trophies toevoegen. Maar misschien ijdele hoop...quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Trophees waren wel tof geweest ja.
LBP, Burnout paradise,quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted MGS4
Ja, wanneer is onbekend.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:57 schreef Sala-adin het volgende:
Komt er nog een prijsverlaging voor de PS3?
En hoe zit het met die Blueray lens in de PS3, die schijnt nogal bagger te zijn en snel het leven laat.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:49 schreef Edwinuss het volgende:
LBP is gewoon geniaal.
Nieuwe controller aanzetten en op Start drukken volgens mij. Vind het spel zelf een beetje meh.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Speelde van de week het spel nog met een paar vrienden van me. Man wat een ongelooflijke lol hebben we gehad.![]()
Geeft het spel je trouwens ook de mogelijkheid om het spel met 4 spelers tegelijk te spelen op één console? Heb het proberen uit te zoeken maar ik kwam er niet uit.
Dat snap ik. Maar kan ik ook tot maximaal 4 controllers aansluiten?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nieuwe controller aanzetten en op Start drukken volgens mij. Vind het spel zelf een beetje meh.
Hell je kan op de ps3 8 controllers aansluitenquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar kan ik ook tot maximaal 4 controllers aansluiten?
Bij de PS2 kon dat met een multitap, op de PS3 heb ik mij er nooit mee beziggehouden. LBP is de eerste game waar ik het graag mee zou willen proberen.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hell je kan op de ps3 8 controllers aansluiten
7 toch? en een remote... (8 "controllers" totaal).quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hell je kan op de ps3 8 controllers aansluiten
Maar stiekem is er nog een 9e bluetooth poortquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
7 toch? en een remote... (8 "controllers" totaal).
Ik had het over controllers... niet apparaten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar stiekem is er nog een 9e bluetooth poort![]()
Bedenk maar eens, waar gaat die PS headset anders aan als je 7 controllers en een BD remote hebt?
Maar toch, 9 bluetooth poortenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik had het over controllers... niet apparaten.
7 controllers, 1 remote, 1 headset.
Ja, poorten... zoek jij even het Bluetooth-kabeltje...quote:
Hoe de fuck noem je dat dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, poorten... zoek jij even het Bluetooth-kabeltje...![]()
Maarrr je krijgt er een trophie voorquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:04 schreef Edwinuss het volgende:
Damn, wat zitten er veel tutorials in LBP.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maarrr je krijgt er een trophie voor![]()
Kanalen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe de fuck noem je dat dan?
Ze hebben er 7 gereserveerd voor controllers, en 1 voor een remote, zeggend dat er 8 "poorten" zijn, wat dus eigenlijk een leugen is. Het zijn er dus 9. Dan hadden ze er net zogoed 10 van kunnen maken en 8 controllers kunnen ondersteunen, 7 is vaag.
Dan nog, bestaan er dus 9 "kanalen" wat ik zelf erg vaag vind.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kanalen?
Weet ik veel... ik zit je ook een beetje te dollen...
Ik vind 7 controllers ook maar een vaag aantal, maar misschien dat zij zelf dus de remote als een echte controller rekenen en dan zijn het er dus 8. (wat ik als eerst aan gaf).
Vandaag R6V2 splitscreen co-op gespeeld en dat was al kutquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik weet wel dat je met 8 man een kolere klein beeld hebt![]()
Ook al heb je nog zo'n grote tv
Wat dacht je van op 1 scherm, zoals LBP, dat kan makkelijk x8.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik weet wel dat je met 8 man een kolere klein beeld hebt![]()
Ook al heb je nog zo'n grote tv
*imagine 4 man multiplayer goldeneye x 2 *
Dat kon ook, ooitquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:27 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Je zou 2 TV's aan moeten kunnen sluitenVeel mooier.
Ik zie geen bloed weg spattenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Gameplay Mafia II:
http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=31326
Omdat dit gewoon prototypes zijn, mock-ups, dummy-boxes.quote:Op zondag 19 april 2009 03:07 schreef marcek het volgende:
Waarom heeft het '06 20gb model eigenlijk geen hdmi?
Is er ooit sprake geweest van een model zonder hdmi? (just curious)
Vet. Misschien toch maar kopenquote:Op zondag 19 april 2009 14:07 schreef Fallen het volgende:
Engine van Ghostbusters in actie:
http://www.viddler.com/explore/HardOCP/videos/34/233.293/
Zullen we samenquote:Op zondag 19 april 2009 12:15 schreef Darkzell het volgende:
Lbp blijft tof. Alle levels inmiddels wel uitgespeeld maar moet zo nog 100% halen en zonder dood te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:02 schreef Edwinuss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoort toch niet bij het "Far Cry was tof tot de exacte seconde dat de mutanten kwamen"-kamp he?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zondag 19 april 2009 19:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]Jawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoort toch niet bij het "Far Cry was tof tot de exacte seconde dat de mutanten kwamen"-kamp he?
Ik ga dus Drake's Fortune ook niet spelen.
Verdomme zeg, leek me een ontzettend toffe game!
quote:Op zondag 19 april 2009 19:02 schreef Edwinuss het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
De game is ook ontzettend vet. Nog steeds een van de beste PS3 games die er is.quote:Op zondag 19 april 2009 19:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jawel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 19 april 2009 19:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jawel.
300 Euro voor een PS3 80gb met 2 controllers en GT5 lijkt me wel een mooie prijsquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:57 schreef Sala-adin het volgende:
Komt er nog een prijsverlaging voor de PS3?
En hoe zit het met die Blueray lens in de PS3, die schijnt nogal bagger te zijn en snel het leven laat.
Eens,... beste Nederlandse voice-acting ooit! Speel zelf nooit op Nederlands maar op een of andere manier deze eens geprobeerd. Geweldig,... en een geweldig spel!quote:Op zondag 19 april 2009 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Weet je hoe tof die game is
Vooral in het nederlands![]()
Na Beyond good and Evil uiteraard
Deze guy is zelfs nog toffer dan Nederlandse voice-actingquote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... beste Nederlandse voice-acting ooit! Speel zelf nooit op Nederlands maar op een of andere manier deze eens geprobeerd. Geweldig,... en een geweldig spel!
quote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deze guy is zelfs nog toffer dan Nederlandse voice-acting![]()
[ afbeelding ]
Misschien Nederlandse voice-acting in het algemeen, maar soms moet je het ook gewoon eens proberen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deze guy is zelfs nog toffer dan Nederlandse voice-acting![]()
[ afbeelding ]
Nee je hebt ook wel gelijk maar ik heb super veel toffe gifjes gevonden dus vandaar die reactiequote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien Nederlandse voice-acting in het algemeen, maar soms moet je het ook gewoon eens proberen.
Je denkt ouderwets,... blijf niet hangen in die cliche! Ik probeerde het ook eens en ik kan het je nog sterker zeggen. De Nederlandse voice-acting van Uncharted is beter dan de Engelse. Harder en grappiger,... i.p.v. domweg vertalen hebben ze het script eigen gemaakt. Ieder zijn ding, maar ook Uncharted 2 ga ik Nederlands spelen
quote:Op zondag 19 april 2009 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee je hebt ook wel gelijk maar ik heb super veel toffe gifjes gevonden dus vandaar die reactie
Slaat nergens op eigenlijk
Je had me broer kunnen zijnquote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... beste Nederlandse voice-acting ooit! Speel zelf nooit op Nederlands maar op een of andere manier deze eens geprobeerd. Geweldig,... en een geweldig spel!
Wow, dat is inderdaad wel de moeite waardquote:Op maandag 20 april 2009 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
Burnout Paradise Ultimate Box gekocht, voor 12.50 bij de MM. Lijkt me een foutje
Game schijnt toch heel goed te zijn? Moet het nog spelenquote:Op maandag 20 april 2009 14:48 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Wow, dat is inderdaad wel de moeite waard
WTF. Zit daar party mode bij? Die kost 10 euro in PSN!quote:Op maandag 20 april 2009 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
Burnout Paradise Ultimate Box gekocht, voor 12.50 bij de MM. Lijkt me een foutje
Leeuwarden.quote:Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
WTF. Zit daar party mode bij? Die kost 10 euro in PSN!
Welke MM was het?
http://blog.us.playstatio(...)web-what-we-read-44/quote:As this post hits, Chris and I will be on the way down to LA, where SCEA will be allowing some media outlets a sneak peek at some of the games we’ll be showing at E3, including:
* Heavy Rain
* White Knight Chronicles
* MotorStorm Arctic Edge
* Jak & Daxter: The Lost Frontier
* SOCOM Fireteam Bravo 3
* Uncharted 2: Among Thieves
quote:We’ll be posting these interviews starting mid-next week.
quote:Hey Jeff, aside of the interviews, will the blog show some new footage of the games in topic?? XD
You can expect to see some new footage, yes.
quote:When will this event take place and will there be information released here about it or are you going to make us wait until E3?
Happening this week, you’ll hear about *most* of these things before E3.
Ken je die functie, automatisch afmelden na een uur oid, is handig joh!quote:Op maandag 20 april 2009 18:02 schreef SuperFruitig het volgende:
ok ik moet echt stoppen met het posten onder mn vriendin dr account, godverdomme
Afmelden? Van FOK!? madness!quote:Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ken je die functie, automatisch afmelden na een uur oid, is handig joh!
Sony knalde vorig jaar al, speel Uncharted eens!quote:
Zn vriendin dus hequote:
Nou uhh, hier werkt alles sinds de xvid update een jaar geleden ofzoquote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef ScarFace- het volgende:
Wat is jullie ervaring met het afspelen van DIVX/XVID filmpjes op de PS3?
Werkt XVID uberhaubt? Werken ook de hogere bitrates en bv divx6?
Ok tof.quote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou uhh, hier werkt alles sinds de xvid update een jaar geleden ofzo
Dus, goed
Nouja ik heb heel lang altijd films gestreamed van me pc naar ps3 om ze via ps3 met ondertiteling en al te kijken (die word mooi meegezonden, ookal is het een losse file) en heb toevallig sinds vandaag na een lange tijd niks weer internet en ga nu Fast & Furious op zetten die ik net binnen heb, en hij doet het btwquote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ok tof.
Je hebt wel allerlei verschillende files gekekendat ik niet voor verassingen kom te staan.
Voorlopig eerst maar eens een prijsverlaging afwachten daar niet van
YouTube kan je op de PS3 Internet Browser bekijken.quote:Op maandag 20 april 2009 23:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nouja ik heb heel lang altijd films gestreamed van me pc naar ps3 om ze via ps3 met ondertiteling en al te kijken (die word mooi meegezonden, ookal is het een losse file) en heb toevallig sinds vandaag na een lange tijd niks weer internet en ga nu Fast & Furious op zetten die ik net binnen heb, en hij doet het btw
Hij pakt alles van wmv tot avi ed, alleen GEEN flv, oftewel, gedownloade flash filmpjes, zoals youtube.
(maar de meeste mensen weten toch niet hoe ze dat moeten downloaden)
Flv filmpjes kan ik wel downloaden, zijn alleen meestal niet de moeite.quote:Op maandag 20 april 2009 23:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nouja ik heb heel lang altijd films gestreamed van me pc naar ps3 om ze via ps3 met ondertiteling en al te kijken (die word mooi meegezonden, ookal is het een losse file) en heb toevallig sinds vandaag na een lange tijd niks weer internet en ga nu Fast & Furious op zetten die ik net binnen heb, en hij doet het btw
Hij pakt alles van wmv tot avi ed, alleen GEEN flv, oftewel, gedownloade flash filmpjes, zoals youtube.
(maar de meeste mensen weten toch niet hoe ze dat moeten downloaden)
Veruit het beste wat ik gevonden heb voor de mac: http://ps3mediaserver.blogspot.com/quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:20 schreef Edwinuss het volgende:
Ik begin ook een beetje moet te worden van mij Mac, die kan ook niet alles afspelen.
Er is wel een mediaserver voor Mac - PS3 maar daar moet je voor dokken. Iemand een andere oplossing?
Ook subtitles zijn mogelijk. Dit heb je daarvoor nodig: http://www.calcitapp.com/AVIAddXSubs.php .quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:19 schreef Fallen het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat de hoeveelheid media die PS3 zelf aan kan toch wel wat beperkter is dan hier wordt voorgesteld. Zeker als je met subtitles enzo wilt gaan werken.
Uiteindelijk is streamen met PMS (Playstation Media Server) echt veruit het makkelijkst. Als je een beetje een redelijke PC hebt kan je prima mkv's on the fly remuxen naar iets dat de PS3 wel begrijpt.
Ik heb een heel seizoen van Cow & Chicken en alleen de eerste aflevering doet het, alle andere zeggen "not supported" en het zijn allemaal avi. (container vs. codering, I know!).
Ook wmv wordt ondersteund, maar dan wel alleen als er een wma9 audio-spoor is. WMA10 kan de PS3 weer niks mee en zit je naar een stomme film te kijken.
Als je de PS3 als eenvoudige en mooie Home Theater wilt gebruiken moet je streamen, anders ben je gewoon veel tijd kwijt met omzetten naar de "juiste" formaten.
WMV-HD draaide voor 2.70 al bij mij. Zelfs al direct nadat de PS3 DivX support kreeg. Ligt soms ook aan de methode die gebruikt word om het in een bepaald formaat om te zetten. iPod filmpjes zijn bijvoorbeeld .mpeg4 maar dat moet perse op een bepaalde manier worden gedaan want anders draait ie ze niet. Een goed voorbeeld is de Invisible Walls video podcast van Gametrailers. Die zijn altijd al mpeg4 maar de laatste tijd hebben ze andere software gebruikt en nu doen ze het dus niet meer. Ik denk dat hetzelfde gebeurt op de PS3. Misschien is hij wel een beetje picky.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:18 schreef Fallen het volgende:
@ delano.888:
Misschien dat met de laatste firmware 2.70 er het een en ander veranderd is, maar voorheen ging het lang niet zo makkelijk. De PS3 is redelijk picky als het om codecs gaat.
Zonder PMS kan ik geen mkv, mov, flv en wmv-HD afspelen.
Ow, en ik draai geen Windows....
@ capital_P:
Ik zou je GOTsent aanraden om je mkv's om te zetten. Prima progje.
Zelf zet ik de meest boeiende mkv's om naar AVCHD's, gewoon op disc branden en subs kunnen selecteren.
wmv-HD als in VC-1 video en wma10 audio (en dat werkt dus niet omdat je dan geen geluid hebt).quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
WMV-HD draaide voor 2.70 al bij mij. Zelfs al direct nadat de PS3 DivX support kreeg. Ligt soms ook aan de methode die gebruikt word om het in een bepaald formaat om te zetten. iPod filmpjes zijn bijvoorbeeld .mpeg4 maar dat moet perse op een bepaalde manier worden gedaan want anders draait ie ze niet. Een goed voorbeeld is de Invisible Walls video podcast van Gametrailers. Die zijn altijd al mpeg4 maar de laatste tijd hebben ze andere software gebruikt en nu doen ze het dus niet meer. Ik denk dat hetzelfde gebeurt op de PS3. Misschien is hij wel een beetje picky.
Ow dat flv is idd wel nuttig, misschien toch maar eens overwegen dan...quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:18 schreef Fallen het volgende:
@ delano.888:
Zonder PMS kan ik geen mkv, mov, flv en wmv-HD afspelen.
Map Transcoded kiezen, en dan kun je voor ondertitelde versies van je film kiezen (volgens mij, tijd geleden dat ik DivX heb gekeken).quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:21 schreef SuperFruitig het volgende:
PMS is idd beterIk heb alleen nog niet uitgevist hoe je subtitles kan hosselen (bij TVersity was dat dan weer wel gelukt
)
Dat gebruik ik al, maar het duurt allemaal fokking lang, en de subs-functie werkt niet goed...quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:18 schreef Fallen het volgende:
@ capital_P:
Ik zou je GOTsent aanraden om je mkv's om te zetten. Prima progje.
Zelf zet ik de meest boeiende mkv's om naar AVCHD's, gewoon op disc branden en subs kunnen selecteren.
http://kotaku.com/5220735(...)nt-from-kotaku-todayquote:Kotaku: Unfortunately, we can't really discuss much of what I got to go hands-on with today, as all of the preview event's impressions are embargoed until a later date. The earliest of those impressions, for Uncharted 2: Among Thieves, will go live next Monday, April 27th. I think almost everyone in attendance was pretty surprised by what Naughty Dog and Sony showed at today's event, so I'm guessing the general public will be to
Nu in Nederland ook nogquote:According to this Gamasutra report, last week Valkyria Chronicles made quite a comeback, both in Japan and here in North America. Looks like all that evangelical work from the hardcore fans, coupled with the DLC and recent buzz about the game, is boosting Valkyria back up where it should be.
In North America, Valkyria Chronicles jumped last week to top 5 among PS3 game sales, back on the list at #5, and behind only titles like Guitar Hero and Killzone 2. Considering the game came out last November, it’s an excellent sign that DLC, continued support from SEGA, and amazing support from all the Valkyria fans truly can have a great effect on game sales. Props to all you evangelists who are telling your friends and fellow PS3 owners to pick it up - you have made a difference!
The biggest success story, however, is in Japan - at a cheaper budget price for their re-heat of the title, it makes me extremely happy to announce that according to the Gamasutra info, Valkyria Chronicles was the highest selling game on amazon - period - in Japan last week, beating out the likes of Resident Evil 5 (Biohazard in Japan) and other blockbusters, and nestling in nicely on the same top 5 list as Yakuza 3, which ranked fifth.
http://www.gamasutra.com/newswire?story=23247
Hehe.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik niet lol. Misschien moet je niet je PSN overal rondbazuinen
Wel geef ik toe dat ik meestal de 360 gebruik, gaat net ff wat makkelijker met streamen. Al zijn daar subs onmogelijk, terwijl het bij de PS3 dus wel kan (maar ik gebruik nooit subs, niet nodig. Alleen voor niet-Engels-talige films handig..)
http://budgetgaming.nl/ga(...)zone+2_hardware.htmlquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:52 schreef Sala-adin het volgende:
Welke winkel/webshop kan ik het goedkoopst een ps3 halen.
Ik zag net bij de bart smit een ps3 80GB met KZ2 voor 400
Nee, maar die van ¤ 5,- is net zo goed als die van ¤ 35,-, dus die haal je bij elke lokale electraboer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:00 schreef Sala-adin het volgende:
Nah dan koop ik hem zometeen bij BS
Zit er wel een HDMI kabel bij?
Bij de E-plaza in Gouda zag ik gisteren de Killzone 2 pack staan voor 350.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:00 schreef Sala-adin het volgende:
Nah dan koop ik hem zometeen bij BS
Zit er wel een HDMI kabel bij?
Zat wel gelijk even op de site te kijken, daar staat hij gewoon voor 400 zie ik..quote:
Bij de BCC probeerden ze me zelfs een 100 Hz kabel aan te smeren, terwijl de TV in kwestie op mijn PS3 met mijn HDMI-kabel stond aangesloten, met het argument "anders merk je niets van de 100Hz"quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:07 schreef RedemptioN het volgende:
en laat je dus vooral niet een dure aansmeren, echt niet doen, zelfs niet als ze zeggen dat het gold plated air resistant met luchtdruk gemeten straaljager kabel is ofzo...digitaal signaal komt aan of niet, en niet met ruis of anders ^^
het is idd gewoon te triest voor woorden, het enige wat een duurdere kabel beter kan maken is de materialen die gebruikt zijn en de afwerking wat samen een langere levensduur zou betekenen, maar ja zolang jan en alleman er niets van af weet en gewoon de kabel koopt...pure oplichterij verderquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij de BCC probeerden ze me zelfs een 100 Hz kabel aan te smeren, terwijl de TV in kwestie op mijn PS3 met mijn HDMI-kabel stond aangesloten, met het argument "anders merk je niets van de 100Hz"Serieus gast, denk na
Niet helemaal waar. Er kan wel degelijk vervorming optreden maar dit is alleen een probleem als je erg veel data per seconde door de kabel probeert te stampen. Duurdere kabels kunnen daar beter mee overweg. Bij de huidige bit rates is het echter nog geen probleem maar ze zijn niet allemaal future proof. Daar is nog een enorm artikel over geweest op Gizmodo. Tijdens tests in een test lab van Monster kwamen zelfs sommige duurdere er niet zo goed vanaf.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:36 schreef RedemptioN het volgende:
ja, het is namelijk een digitaal signaal...dus de 1tjes en 0tjes komen aan of niet, en niet half...of met ruis, of wat dan ook
bij een analoog signaal is een dure kabel daarentegen weer wel belangrijk omdat dat weer wel gevoelig is voor ruis
Precies, en ook voor de wat langer dan gemiddelde 1,5 meter lengte kan het geen kwaad om iets meer uit te trekken voor een betere kabel. Maar meer dan 2 tientjes moet je echt niet doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er kan wel degelijk vervorming optreden maar dit is alleen een probleem als je erg veel data per seconde door de kabel probeert te stampen. Duurdere kabels kunnen daar beter mee overweg. Bij de huidige bit rates is het echter nog geen probleem maar ze zijn niet allemaal future proof. Daar is nog een enorm artikel over geweest op Gizmodo. Tijdens tests in een test lab van Monster kwamen zelfs sommige duurdere er niet zo goed vanaf.
true, maar de argumenten die atm in de winkel worden gebruikt zijn gewoon om te huilen ^^, maar in het kort betekent het eigenlijk dat een hdmi kabel het pas mogelijk niet aan kan wanneer je met nog hogere resoluties gaat smijten (en dus meer data per seconde ^^)quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er kan wel degelijk vervorming optreden maar dit is alleen een probleem als je erg veel data per seconde door de kabel probeert te stampen. Duurdere kabels kunnen daar beter mee overweg. Bij de huidige bit rates is het echter nog geen probleem maar ze zijn niet allemaal future proof. Daar is nog een enorm artikel over geweest op Gizmodo. Tijdens tests in een test lab van Monster kwamen zelfs sommige duurdere er niet zo goed vanaf.
ja echtquote:
Zit er niet bij, gebruik een willekeurig USB-headset of Bluetooth headset van je telefoon.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef Sala-adin het volgende:
Zit er een Headset bij de ps3 of moet je dat weer apart kaufen?
Zit er niet bij maar je kunt eigenlijk elke bluetooth headset gebruiken die er is. Maar de officiële Sony headset is wel erg goed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef Sala-adin het volgende:
Zit er een Headset bij de ps3 of moet je dat weer apart kaufen?
Hier moest ik echt heel hard om lachenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:07 schreef RedemptioN het volgende:
het gold plated air resistant met luchtdruk gemeten straaljager kabel is ofzo...
is goed johquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Official Sony HQ Headset Reporting 4 Duty , SIR !
Gratis en het werkt goed. Bedankt!quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Veruit het beste wat ik gevonden heb voor de mac: http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Mij probeerde ze toentertijd een of andere gepimpte stekkerdoos voor 100 euro aan te smeren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij de BCC probeerden ze me zelfs een 100 Hz kabel aan te smeren, terwijl de TV in kwestie op mijn PS3 met mijn HDMI-kabel stond aangesloten, met het argument "anders merk je niets van de 100Hz"Serieus gast, denk na
Welcomeeeequote:
SUSHIquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijne komt uit het Utsukushii Japan![]()
2 knaak vijftig
Ik heb die trailer zo belachelijk veel bekeken, en dan vooral voor dit nummerquote:
Machtig mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:31 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik heb die trailer zo belachelijk veel bekeken, en dan vooral voor dit nummer
Bijnaquote:
Klopt het nou dat je de bluray film zelf niet kan kijken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb nog helemaal niks bekeken van de FF trailer & demo![]()
Ga als maagd de demo in
[..]
Bijna![]()
Draadloosquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb net een internet kabel in gestopt wanneer de ps3 vraagt dat ik moet doen maar scherm verandert niet
kloptquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:53 schreef robbolo het volgende:
[..]
Klopt het nou dat je de bluray film zelf niet kan kijken?
Word t dan niet gewoon tijd om een jappanse ps3 op de kop te tikken? Of gaat je dat net te ver?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |