Dat dan weer wel. Lekker met Morthill in één tentquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Jij mocht tenminste nog mee naar Keu, eh, Leipzig.
Er is geen Jak and Daxter voor de PS3, dus dan denk je waarschijnlijk aan Ratchet and Clank. Ook een toffe game.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die was ik van plan om te halen ja, en Jack & Dexter?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar ik vind die game kut
Ik zou voor pixeljunk monsters gaan! Of nobi nobi boy natuurlijk.
Waarom zou je denken dat dat kan? Dat zou niet echt logisch zijn he, van de video zaak huren een dag, installeren, en de game hebben voor 6 euro.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:44 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een game die ik al een tijd speel op mijn harde schijf van de ps3 kan installeren?
Via google kom ik alleen maar bij nieuwsberichten en zo![]()
Bvd
Dat bedoelde ik!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Er is geen Jak and Daxter voor de PS3, dus dan denk je waarschijnlijk aan Ratchet and Clank. Ook een toffe game.Iemand anders gaat je ook nog LittleBigPlanet aanraden, maar die heb ik zelf niet.
Hihi bij mijne ook, een mooie blauwequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet? Bij mijn 60GB zat er wel een volgens mij.
Dan kan je beter een nieuwere kopen aangezien je dan wat stroom minder verbruikt. Van dat geld kan je dan gemakkelijk 12 ps2`s halenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er 320GB van maken rules nog meer![]()
Als je nou gewoon even normale termen gebruiktquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:48 schreef Edwinuss het volgende:
Kan er wel een UTP kabel in de PS3? Want anders koop ik het niet.
UTP :quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je nou gewoon even normale termen gebruikt![]()
Ennuh, moet je eens kijken hoe de PS3 er als eerste plan uit gezien zou hebben![]()
[ afbeelding ]
Die 2 extra USB's had ik best gewild (al heb ik er toch al 4)
Maar wat moet je in godsnaam met 3x netwerk en 2x HD?
Ik snap je verhaal niet echtquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan kan je beter een nieuwere kopen aangezien je dan wat stroom minder verbruikt. Van dat geld kan je dan gemakkelijk 12 ps2`s halenDat ruled harder
Uhm, ps3 als switch gebruiken zodat je veel gemakkelijker een mediacenter met meerdere pc`s kan opbouwen en een tweede monitor erbij voor sommige spellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar wat moet je in godsnaam met 3x netwerk en 2x HD?
Ben ik nou gek of is dat gewoon een standaard netwerkkabel?quote:
Ja, maar je noemt het ook wel UTP kabelquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of is dat gewoon een standaard netwerkkabel?
Gastquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik snap je verhaal niet echteen nieuwere PS3 gebruikt minder stroom dan een 320GB schijf?
![]()
En van t geld van 1 PS3 kan je 12 PS2's halen?
Gast, leg eens uit.l\
Ik woon inclusief, er bestaat geen 320GB ps3 (meeste is 160) en ik kan de 2 extra USB poorten, de PS2 Compatibiliteit, de ontzettend handige en vaak gebruikte kaartlezers niet missen. Ook is de CD-HC ondersteuning en de extra ethernet kabel erg handig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gast
Zoek eens naar het wattage dat een 60gb ps3 opslurpt en dan een nieuwe ps3Dan reken je dat uit voor de kosten die je eraan per jaar zou uitgeven en voila. Geldbesparing.
Ik heb het niet over harde schijven maar over stroomverbruikquote:
Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted Uncharted MGS4quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga dus straks het Killzone 2 pakket halen, wat voor games raden jullie nog meer aan?
Nogmaals, ik leef inclusief. Dus kan zoveel verbruiken als ik wil, kosten blijven tzelfde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik heb het niet over harde schijven maar over stroomverbruik
oooh dan worden de kosten gelukkig niet doorberekendquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik leef inclusief. Dus kan zoveel verbruiken als ik wil, kosten blijven tzelfde.
Zal mij toch een worst wezen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
oooh dan worden de kosten gelukkig niet doorberekend![]()
Nee, om al die andere redenen die ik noemde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
En omdat jij inclusief woont kan edje zeker ook beter op zoek gaan naar een oude ps3
Ik heb hem na teveel PSN errors ook bekabeld. De 360 heeft overigens geen problemen, maar de PS3 draait niet lekker via WiFi,.... bij mij dan!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Edwinuss het volgende:
FUCK WIFI.
Ik vertrouw het niet, geef mij maar lekker een kabel.
USB poortenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, om al die andere redenen die ik noemde.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
USB poorten
Gebruik je toch niet
Dus wel, zitten alle 4 vol, (toetsenbord, PS-eye, controller oplader, PS headset)
de PS2 Compatibiliteit
Alsof je nog ps2 spellen wilt spelen als je nu een ps3 koopt
Ook dat doe ik nog regelmatig ja
CD-HC
Wat?
Ik bedoelde SA CD excuus
http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Audio_CD
extra ethernet kabel erg handig.
Nou
Gratis is altijd goed nietwaar?
Ik gebruik maar 2 USB ports,.... de rest niet, maar ik wil er ooit nog eens een externe HD aan hangen,.. best makkelijk. PS2 BC vind ik persoonlijk dus erg belangrijk. Waarom zou je geen PS2 spellen willen spelen? Alsof de PS3 een extreem goede line-up heeftquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
USB poorten
Gebruik je toch niet
de PS2 Compatibiliteit
CD-HC
Wat?
Nou
Willen zeker, maar doen gebeurt zelden. Ik zeg ook altijd dat BC een briljant concept is, ik maak er alleen nooit gebruik van. En ik denk wel meer mensen niet aangezien sony dat niet meer heeft opgepaktquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik gebruik maar 2 USB ports,.... de rest niet, maar ik wil er ooit nog eens een externe HD aan hangen,.. best makkelijk. PS2 BC vind ik persoonlijk dus erg belangrijk. Waarom zou je geen PS2 spellen willen spelen? Alsof de PS3 een extreem goede line-up heeft![]()
Speak for yourselfquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef disjfa het volgende:
de PS2 Compatibiliteit
Maar zoals je zegt staat je ps3 er toch nog naastquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker dat mijn PS3 niet BC is. Kan ik weer mijn PS2 gaan aansluiten. Er zijn zeker nog een paar goede games uitgekomen die ik nog wil spelen: Persona 4, Yakuza 2. Daarnaast zijn er een groot aantal klassiekers die zeker een 2e playthrough waard zijn. Ik noem een Okami, Shadow of the Colossus, etc.
De meeste toppers zijn erg duur,... probeer Metal Gear Solid 3 subsistence maar eens te vindenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar zoals je zegt staat je ps3 er toch nog naastDus laat je die lekker daar staan.
Het heeft echt geen toegevoegde waarde nu nog druk te maken over ps2 spellen. Kan je ook voor een habbekrats halen op elke straathoek.
UTP-kabel is een heel normaal woord hoor. Ben zelf eens niet zo lui en zoek het op!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of is dat gewoon een standaard netwerkkabel?
Zeg dan gewoon internet/ethernet/netwerk kabel![]()
Er zijn nog zoveel ps2-games die ik nog eens wil spelen of moet uitspelen, maar dat gewoon niet gaat omdat mijn ps2 een brakke laser heeft. Het is jammer. Want voor de partygames moet ik mijn ps2 toch weer aansluiten, en dat laden gaat dan zo langzaam.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
USB poorten
Gebruik je toch niet
de PS2 Compatibiliteit
CD-HC
Wat?
Nou
Ik moet dark chronicle zelfs nog steeds uitspelen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik wil nog steeds een x Roque Galaxy op de kop tikken, maar niet voor 40 euro
Die was ik na 7 uur zat, achterlijke stokken die steeds afbrekenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:37 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik moet dark chronicle zelfs nog steeds uitspelen.
Die hield ik ook maar 3 chapters vol,.... zonde want het had potentie,.. ik kwam tot het visserdorp wat ik helemaal op had gebouwd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Die was ik na 7 uur zat, achterlijke stokken die steeds afbreken![]()
Zonde, want het was een mooi spel
Even de review kijken op Gametrailers.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
Valkyria Chronicles uitgespeeld![]()
![]()
50 uur gameplay
Alle classes level 20
Alle wapens unlocked
Alle characters nog in leven
Alle skirmisch battles gespeeld met rank A.
Fantastisch einde van een fantastich spel! naast Uncharted absoluut de beste exclusive op de PS3!
[ afbeelding ]
Even laten bezinken en dan de DLC spelen.
[ afbeelding ]
Nee, naakt naar de winkel rennen en blind kopen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Even de review kijken op Gametrailers.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
Valkyria Chronicles uitgespeeld![]()
![]()
50 uur gameplay
Alle classes level 20
Alle wapens unlocked
Alle characters nog in leven
Alle skirmisch battles gespeeld met rank A.
Fantastisch einde van een fantastich spel! naast Uncharted absoluut de beste exclusive op de PS3!
[ afbeelding ]
Even laten bezinken en dan de DLC spelen.
[ afbeelding ]
Trophees waren wel tof geweest ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:48 schreef Chocobo het volgende:
Wel jammer dat je je prestaties op deze manier moet delen he!
Ja eigenlijk wacht ik nog tot ze die trophies toevoegen. Maar misschien ijdele hoop...quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Trophees waren wel tof geweest ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |