Nee. Final Fantasy is heilig!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:28 schreef Gamer_V het volgende:
Wil iemand me pm'en als het hier niet meer over Final Fantasy gaat? Alvast bedankt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:28 schreef Gamer_V het volgende:
Wil iemand me pm'en als het hier niet meer over Final Fantasy gaat? Alvast bedankt.
Die kan je toch niet afspelen in deze regio bluray?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ok, maar nu nog even niet![]()
Hi Iwan,
Thank you for your recent order #XXXXX @ Play-Asia.com
Your reservation has been shipped out today, you should be receiving it shortly![]()
Final Fantasy VII Advent Children Complete , First print / Limited Availability![]()
/ Final Fantasy XIII Trial Version]
(Japan, Blu-Ray Region A)
Release Date Apr 16, 2009
Starring Takahiro Sakurai, Tomoyuki Morikawa, Ayumi Ito, Masahiro Kobayashi, Shotaro Morikubo
Language Japanese, English
Genre Animation
Version Japan
PAX-Code PAX0002558636
Catalog No. ACCW-34031
Item Code 4988601461399
[ afbeelding ]
Whoohooo
Hier wordt dus de demo van FF XIII bijgeleverd? En toch wel regiovrij?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ok, maar nu nog even niet![]()
Hi Iwan,
Thank you for your recent order #XXXXX @ Play-Asia.com
Your reservation has been shipped out today, you should be receiving it shortly![]()
Final Fantasy VII Advent Children Complete , First print / Limited Availability![]()
/ Final Fantasy XIII Trial Version]
(Japan, Blu-Ray Region A)
Release Date Apr 16, 2009
Starring Takahiro Sakurai, Tomoyuki Morikawa, Ayumi Ito, Masahiro Kobayashi, Shotaro Morikubo
Language Japanese, English
Genre Animation
Version Japan
PAX-Code PAX0002558636
Catalog No. ACCW-34031
Item Code 4988601461399
[ afbeelding ]
Whoohooo
Film niet,... demo welquote:Op woensdag 15 april 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier wordt dus de demo van FF XIII bijgeleverd? En toch wel regiovrij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Dure demo overigens als ik het zo bekijkquote:Op woensdag 15 april 2009 23:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Film niet,... demo wel
Region Coding: Blu-ray Movie Region A (Japan, USA, Asia); Trial Game: region free
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Film niet,... demo wel
Region Coding: Blu-ray Movie Region A (Japan, USA, Asia); Trial Game: region free
Ach het ligt eraan in welk perspectief je het bekijktquote:Op woensdag 15 april 2009 23:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dure demo overigens als ik het zo bekijk
Het ziet er zo fucking goed uit!!!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN heeft gameplay videos van de demo nu online staan!
http://media.ps3.ign.com/media/826/826843/vids_1.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |