Nee. Final Fantasy is heilig!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:28 schreef Gamer_V het volgende:
Wil iemand me pm'en als het hier niet meer over Final Fantasy gaat? Alvast bedankt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:28 schreef Gamer_V het volgende:
Wil iemand me pm'en als het hier niet meer over Final Fantasy gaat? Alvast bedankt.
Die kan je toch niet afspelen in deze regio bluray?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ok, maar nu nog even niet![]()
Hi Iwan,
Thank you for your recent order #XXXXX @ Play-Asia.com
Your reservation has been shipped out today, you should be receiving it shortly![]()
Final Fantasy VII Advent Children Complete , First print / Limited Availability![]()
/ Final Fantasy XIII Trial Version]
(Japan, Blu-Ray Region A)
Release Date Apr 16, 2009
Starring Takahiro Sakurai, Tomoyuki Morikawa, Ayumi Ito, Masahiro Kobayashi, Shotaro Morikubo
Language Japanese, English
Genre Animation
Version Japan
PAX-Code PAX0002558636
Catalog No. ACCW-34031
Item Code 4988601461399
[ afbeelding ]
Whoohooo
Hier wordt dus de demo van FF XIII bijgeleverd? En toch wel regiovrij?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ok, maar nu nog even niet![]()
Hi Iwan,
Thank you for your recent order #XXXXX @ Play-Asia.com
Your reservation has been shipped out today, you should be receiving it shortly![]()
Final Fantasy VII Advent Children Complete , First print / Limited Availability![]()
/ Final Fantasy XIII Trial Version]
(Japan, Blu-Ray Region A)
Release Date Apr 16, 2009
Starring Takahiro Sakurai, Tomoyuki Morikawa, Ayumi Ito, Masahiro Kobayashi, Shotaro Morikubo
Language Japanese, English
Genre Animation
Version Japan
PAX-Code PAX0002558636
Catalog No. ACCW-34031
Item Code 4988601461399
[ afbeelding ]
Whoohooo
Film niet,... demo welquote:Op woensdag 15 april 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier wordt dus de demo van FF XIII bijgeleverd? En toch wel regiovrij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Dure demo overigens als ik het zo bekijkquote:Op woensdag 15 april 2009 23:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Film niet,... demo wel
Region Coding: Blu-ray Movie Region A (Japan, USA, Asia); Trial Game: region free
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Film niet,... demo wel
Region Coding: Blu-ray Movie Region A (Japan, USA, Asia); Trial Game: region free
Ach het ligt eraan in welk perspectief je het bekijktquote:Op woensdag 15 april 2009 23:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dure demo overigens als ik het zo bekijk
Het ziet er zo fucking goed uit!!!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN heeft gameplay videos van de demo nu online staan!
http://media.ps3.ign.com/media/826/826843/vids_1.html
Absoluut. De nieuwe standaard van deze generatie als je het mij vraagt.quote:
Eens! Zelf wel genoten van FFXII, maar het kwam mij altijd KOTOR-achtig over,... zelfs qua setting! Characters waren leuk maar absoluut niet zo goed als die in FFX. Ik hoop dat dit deel al mijn wensen laat uitkomenquote:Op donderdag 16 april 2009 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Absoluut. De nieuwe standaard van deze generatie als je het mij vraagt.
In FF XII vond ik het character development en verhaal toch van een teleurstellend niveau. Punt 1 lijkt nu op basis van wat ik tot dusver van FF XIII heb gezien ruimschoots in orde. Hopelijk zal punt 2 mij ook een geruststellend gevoel kunnen bezorgen.
Verder was het battlesystem niet mijn ding. Het werkte, het was een frisse wind door het JRPG genre, maar ik heb in FFXII door sfeer en battlesysteem nooit het gevoel gehad een Final Fantasy te spelen. Final Fantasy profileert zich bij mij altijd met een turn-based vechtsysteem.
Ik vond het gewoon niet passen. Vernieuwen kan ook op een andere manier en FFXIII bewijst dat. Dit is namelijk ook gewoon vernieuwend, ook al is het weer ATB.
Hoopt met je mee.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens! Zelf wel genoten van FFXII, maar het kwam mij altijd KOTOR-achtig over,... zelfs qua setting! Characters waren leuk maar absoluut niet zo goed als die in FFX. Ik hoop dat dit deel al mijn wensen laat uitkomen
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3173747quote:As for Ueda, who hinted at the GDC panel that his next game would be closer to Ico than anything else? "I think we can announce it not too far into the future," although he declined Suda's emphatic requests to specify whether he meant E3, TGS or something else. Oh well.
Zonde, heb je een titel minder om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 16 april 2009 00:51 schreef ZoneKill het volgende:
Final Fantasy... ik vind er geen ruk aan.
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:51 schreef ZoneKill het volgende:
Roda JC... ik vind er geen ruk aan.
101010101010quote:God of War and God of War II on Blu-ray disc
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:41 schreef Blackninjadude het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Gestemd op sleutelhangerquote:Op donderdag 16 april 2009 01:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers.
(klikbaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.us.playstation.com/survey/178?&psu=CB74FE27AB254D3F4D3E8DB4DA8C54A5&EMC-Research&ATTR=PSU_GOW3SrvyCE_P001_PS3_A7A_001_Survey_H
Stemmen allen!![]()
[..]
101010101010![]()
Idem hier,.... en voor MGS4quote:Op donderdag 16 april 2009 01:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zonde, heb je een titel minder om naar uit te kijken![]()
Het is voor mij de reden dat ik een PS3 heb gekocht.
Gestemd,.... belangrijkste voor mij is God of War I en II op BR,.... megadeal al zeg ik het zelf!quote:Op donderdag 16 april 2009 01:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers.
(klikbaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.us.playstation.com/survey/178?&psu=CB74FE27AB254D3F4D3E8DB4DA8C54A5&EMC-Research&ATTR=PSU_GOW3SrvyCE_P001_PS3_A7A_001_Survey_H
Stemmen allen!![]()
[..]
101010101010![]()
Valt me tegen dat je deze niet gekocht hebt:quote:Op woensdag 15 april 2009 23:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ach het ligt eraan in welk perspectief je het bekijkt
En het is de limited edition he , ben gek op limited edition items![]()
Demo disc is idd regio vrij![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik nu verwacht dat deze binnen afzienbare tijd bij jou thuis staat, hè?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je deze niet gekocht hebt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nep FF-nerd!
nee je bent een held!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:14 schreef janrad het volgende:
Nooit gespeeld FF ben ik nu een barbaar
Ja. Ga weg.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:14 schreef janrad het volgende:
Nooit gespeeld FF ben ik nu een barbaar
http://www.eurogamer.net/(...)xiii-hands-on?page=2quote:Things are looking overwhelmingly positive. The characters are likeable - Lightening for her mysteriousness, the members of NORA for their banter and camaraderie - the setting is compelling, and the whole thing is as sumptuous visually as you'd expect of a next-generation Square-Enix title. The plot's the only thing that I couldn't get a definite feel for from the demo, beyond the basic set-up of an oppressive regime, a resistance fighting against it and a character with mysterious powers brought to aid them in a twist of fate. But forty minutes with Final Fantasy XIII have left me with nothing but anticipation for what else it has in store.
Roy ,geloof me nouquote:Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nep FF-nerd!
Zonde,... had beter gekund.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nep FF-nerd!
quote:
Ik vind dat logo ook lelijk, herken het ook nietquote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die FF-PS3 is echt gruwelijk lelijk. Lijkt wel of er een tokkie-tattoo op zit.
Noemen ze dit een trailer?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.psonly.nl/vide(...)cial_debuut_trailer/
''This Holiday''
quote:Things are looking overwhelmingly positive. The characters are likeable - Lightening for her mysteriousness, the members of NORA for their banter and camaraderie - the setting is compelling, and the whole thing is as sumptuous visually as you'd expect of a next-generation Square-Enix title. The plot's the only thing that I couldn't get a definite feel for from the demo, beyond the basic set-up of an oppressive regime, a resistance fighting against it and a character with mysterious powers brought to aid them in a twist of fate. But forty minutes with Final Fantasy XIII have left me with nothing but anticipation for what else it has in store.
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja. Ga weg.
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)xiii-hands-on?page=2
okidoki!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFXIII hands on van Eurogamer
[..]
Oh. Naja. Het kan niet vaak genoeg over FFXIII gaanquote:
Is het Cloud Black Advent Childeren logoquote:Op donderdag 16 april 2009 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat logo ook lelijk, herken het ook niet
kijk, al veel interessanter dan dat hele FF gedoequote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Is het Cloud Black Advent Childeren logo
Ja want AC was een geweldige game met heel veel diepgang en een meeslepend verhaal....quote:Op donderdag 16 april 2009 22:43 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
kijk, al veel interessanter dan dat hele FF gedoe
Daboem Pssshhhhquote:Op donderdag 16 april 2009 23:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja want AC was een geweldige game met heel veel diepgang en een meeslepend verhaal....![]()
![]()
quote:There are many winds blowing in the air right now, and every one of them is telling its own tale.
First wind whispers that final reunion will happen thirty nights before twelve months pass and that all winds from the whole world will reunite in the same moment for the first time.
Second wind says there will be more than half of dozen hundreds birds flying in the beginning of the reunion on almost eight dozen of skypaths, and some of the birds will come from the past reunion just resembling the looks of the newborn birds.
Third tale says that for the first time ever skypaths will not be just solid and already known but that new skypaths will be built by birdtamers from the parts of existing skypaths.
Fourth wind is talking that birdtamers will reunite in numbers greater than ever and will be granted with ability to talk to each other, make guilds and alliances with undisputed freedom.
Fifth wind says that reunion will happen in two forms, one greater than other and birdtamers will have freedom to decide which reunion they will attend. Greater reunion will ask for great sacrifice to be made in order to get all present and future treasures without new sacrifices needed, while smaller reunion will come in form already known, asking for more sacrifices if future treasures catches the eyes of the birdtamers.
Sixth wind is telling the tale about different reunion but almost the same as known one, smaller only for the eyes of those who do not want to see it in its whole glory. That different reunion will not happen in the realm same as the known one, but in the different realm which still has not been uncovered to the birdtamers. That realm will resemble realm already known but it will be divine new and made in the image of it.
All those birds, skypaths and birdtamers from all realms will unite for the Feast. And as it is already known, it will be the Feast of the Gods.
quote:Some educated guesses:
1. Worldwide release within the next 12 months, possibly 1 Dec, 2009
2. 600+ cars, 96 tracks with remakes from GT4
3. Track editor splicing tracks from existing tracks
4. Voice chat, party mode, clan suport
5. Two release versions, one SKU where you pay a large amount of money that allows you free excess to all future vehicle DLCs and another SKU which you have the option to purchase singular DLCs for.
6. GT mobile on PSP2 or PC
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=358785quote:PlayStation 2 112K
PlayStation 3 218K
PSP 168K
Xbox 360 330K
Wii 601K
Nintendo DS 563K
RESIDENT EVIL 5* (360) 938K
POKEMON PLATINUM VERSION (NDS) 805K
HALO WARS* (360) 639K
RESIDENT EVIL 5* (PS3) 585K
WII FIT W/BALANCE BOARD (WII) 541K
MLB '09: THE SHOW (PS3) 305K
KILLZONE 2 (PS3) 296K
WII PLAY W/REMOTE (WII) 281K
MARIO KART W/WHEEL (WII) 278K
MAJOR LEAGUE BASEBALL 2K9 (360) 205K
(*includes CE, GOTY editions, bundles, etc. but not those bundled with hardware)
Nezzotof!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Mafia II
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Video Interview
Iddquote:Op donderdag 16 april 2009 23:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja want AC was een geweldige game met heel veel diepgang en een meeslepend verhaal....![]()
![]()
![]()
preciesquote:Op donderdag 16 april 2009 23:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:44 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een game die ik al een tijd speel op mijn harde schijf van de ps3 kan installeren?
Via google kom ik alleen maar bij nieuwsberichten en zo![]()
Bvd
Het ging hier om Fifa09, ik heb dus geen idee of het mogelijk isquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef Kremers het volgende:
Welke game? Je kunt niet zomaar games installeren op de HDD van je PS3, dit spel moet dat wel ondersteunen.
OutRunquote:OutRun headlines Euro PSN update News
Sony has updated the PlayStation Store with OutRun Online Arcade, Hercules for PSone and a downloadable PSP version of Need for Speed Most Wanted.
OutRun's GBP 7.99 / EUR 9.99, Hercules GBP 3.99 / EUR 4.99, and Need for Speed Most Wanted 5-1-0 costs GBP 15.99 / EUR 19.99.
There's also a raft of downloadable content: the PixelJunk Eden Encore pack for GBP 2.39 / EUR 2.99, Vehicle Pack 1 for Midnight Club: Los Angeles - South Central, which is GBP 2.39 / EUR 2.99, the free Toy Soldiers update for F.E.A.R. 2: Project Origin, and a GBP 2.39 / EUR 2.99 booster pack for Magic Ball.
Valkyria Chronicles fans can choose between three updates - the Hard Ex mode, Edy's Mission and Selveria's Mission, which are GBP 3.19 / EUR 3.99 apiece - and LittleBigPlanet gets a free Monkey King costume.
You can also download four million new songs for Rock Band and Guitar Hero: World Tour, including Guns 'N Roses' Chinese Democracy album for the former.
www.eurogamer.net
Herculesquote:
Wat extra missies en een hogere moeilijkheidsgraad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef Wessiej het volgende:
Wat is die Valkyria DLC dan, heb sinds gister dat spel dus moet er nog aan beginnen, meteen de DLC kopen of kan dat later wel?
3x stealth editten héquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat extra missies en een hogere moeilijkheidsgraad.
DLC kan later idd. Ik ben nu het spel zelf aan het afronden en begin daarna aan de DLC.
Nee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:31 schreef Edwinuss het volgende:
Zit er in de doos van de PS3 een netwerkkabel ?
Niet? Bij mijn 60GB zat er wel een volgens mij.quote:
Moet ik doe ook nog eens apart aanschaffen. Verdomme.quote:
Wat een luxe, met je kabeltjes, terugwaartse compatibiliteit en 20 extra gig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet? Bij mijn 60GB zat er wel een volgens mij.
Ja. Ik baal er nog steeds van dat hij nu bij Koei staatquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Wat een luxe, met je kabeltjes, terugwaartse compatibiliteit en 20 extra gig.
Uncharted is met gemak de beste PS3-game op dit moment.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moet ik doe ook nog eens apart aanschaffen. Verdomme.
Ik ga dus straks het Killzone 2 pakket halen, wat voor games raden jullie nog meer aan?
Jij mocht tenminste nog mee naar Keu, eh, Leipzig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Ik baal er nog steeds van dat hij nu bij Koei staatKut Morthill met zijn slechte afscheidsregelingen
Maar ik vind die game kutquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Uncharted is met gemak de beste PS3-game op dit moment.
Die was ik van plan om te halen ja, en Jack & Dexter?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Uncharted is met gemak de beste PS3-game op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |