quote:Op zondag 19 april 2009 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee je hebt ook wel gelijk maar ik heb super veel toffe gifjes gevonden dus vandaar die reactie
Slaat nergens op eigenlijk
Je had me broer kunnen zijnquote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... beste Nederlandse voice-acting ooit! Speel zelf nooit op Nederlands maar op een of andere manier deze eens geprobeerd. Geweldig,... en een geweldig spel!
Wow, dat is inderdaad wel de moeite waardquote:Op maandag 20 april 2009 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
Burnout Paradise Ultimate Box gekocht, voor 12.50 bij de MM. Lijkt me een foutje
Game schijnt toch heel goed te zijn? Moet het nog spelenquote:Op maandag 20 april 2009 14:48 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Wow, dat is inderdaad wel de moeite waard
WTF. Zit daar party mode bij? Die kost 10 euro in PSN!quote:Op maandag 20 april 2009 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
Burnout Paradise Ultimate Box gekocht, voor 12.50 bij de MM. Lijkt me een foutje
Leeuwarden.quote:Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
WTF. Zit daar party mode bij? Die kost 10 euro in PSN!
Welke MM was het?
http://blog.us.playstatio(...)web-what-we-read-44/quote:As this post hits, Chris and I will be on the way down to LA, where SCEA will be allowing some media outlets a sneak peek at some of the games we’ll be showing at E3, including:
* Heavy Rain
* White Knight Chronicles
* MotorStorm Arctic Edge
* Jak & Daxter: The Lost Frontier
* SOCOM Fireteam Bravo 3
* Uncharted 2: Among Thieves
quote:We’ll be posting these interviews starting mid-next week.
quote:Hey Jeff, aside of the interviews, will the blog show some new footage of the games in topic?? XD
You can expect to see some new footage, yes.
quote:When will this event take place and will there be information released here about it or are you going to make us wait until E3?
Happening this week, you’ll hear about *most* of these things before E3.
Ken je die functie, automatisch afmelden na een uur oid, is handig joh!quote:Op maandag 20 april 2009 18:02 schreef SuperFruitig het volgende:
ok ik moet echt stoppen met het posten onder mn vriendin dr account, godverdomme
Afmelden? Van FOK!? madness!quote:Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ken je die functie, automatisch afmelden na een uur oid, is handig joh!
Sony knalde vorig jaar al, speel Uncharted eens!quote:
Zn vriendin dus hequote:
Nou uhh, hier werkt alles sinds de xvid update een jaar geleden ofzoquote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef ScarFace- het volgende:
Wat is jullie ervaring met het afspelen van DIVX/XVID filmpjes op de PS3?
Werkt XVID uberhaubt? Werken ook de hogere bitrates en bv divx6?
Ok tof.quote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou uhh, hier werkt alles sinds de xvid update een jaar geleden ofzo
Dus, goed
Nouja ik heb heel lang altijd films gestreamed van me pc naar ps3 om ze via ps3 met ondertiteling en al te kijken (die word mooi meegezonden, ookal is het een losse file) en heb toevallig sinds vandaag na een lange tijd niks weer internet en ga nu Fast & Furious op zetten die ik net binnen heb, en hij doet het btwquote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ok tof.
Je hebt wel allerlei verschillende files gekekendat ik niet voor verassingen kom te staan.
Voorlopig eerst maar eens een prijsverlaging afwachten daar niet van
YouTube kan je op de PS3 Internet Browser bekijken.quote:Op maandag 20 april 2009 23:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nouja ik heb heel lang altijd films gestreamed van me pc naar ps3 om ze via ps3 met ondertiteling en al te kijken (die word mooi meegezonden, ookal is het een losse file) en heb toevallig sinds vandaag na een lange tijd niks weer internet en ga nu Fast & Furious op zetten die ik net binnen heb, en hij doet het btw
Hij pakt alles van wmv tot avi ed, alleen GEEN flv, oftewel, gedownloade flash filmpjes, zoals youtube.
(maar de meeste mensen weten toch niet hoe ze dat moeten downloaden)
Flv filmpjes kan ik wel downloaden, zijn alleen meestal niet de moeite.quote:Op maandag 20 april 2009 23:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nouja ik heb heel lang altijd films gestreamed van me pc naar ps3 om ze via ps3 met ondertiteling en al te kijken (die word mooi meegezonden, ookal is het een losse file) en heb toevallig sinds vandaag na een lange tijd niks weer internet en ga nu Fast & Furious op zetten die ik net binnen heb, en hij doet het btw
Hij pakt alles van wmv tot avi ed, alleen GEEN flv, oftewel, gedownloade flash filmpjes, zoals youtube.
(maar de meeste mensen weten toch niet hoe ze dat moeten downloaden)
Veruit het beste wat ik gevonden heb voor de mac: http://ps3mediaserver.blogspot.com/quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:20 schreef Edwinuss het volgende:
Ik begin ook een beetje moet te worden van mij Mac, die kan ook niet alles afspelen.
Er is wel een mediaserver voor Mac - PS3 maar daar moet je voor dokken. Iemand een andere oplossing?
Ook subtitles zijn mogelijk. Dit heb je daarvoor nodig: http://www.calcitapp.com/AVIAddXSubs.php .quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:19 schreef Fallen het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat de hoeveelheid media die PS3 zelf aan kan toch wel wat beperkter is dan hier wordt voorgesteld. Zeker als je met subtitles enzo wilt gaan werken.
Uiteindelijk is streamen met PMS (Playstation Media Server) echt veruit het makkelijkst. Als je een beetje een redelijke PC hebt kan je prima mkv's on the fly remuxen naar iets dat de PS3 wel begrijpt.
Ik heb een heel seizoen van Cow & Chicken en alleen de eerste aflevering doet het, alle andere zeggen "not supported" en het zijn allemaal avi. (container vs. codering, I know!).
Ook wmv wordt ondersteund, maar dan wel alleen als er een wma9 audio-spoor is. WMA10 kan de PS3 weer niks mee en zit je naar een stomme film te kijken.
Als je de PS3 als eenvoudige en mooie Home Theater wilt gebruiken moet je streamen, anders ben je gewoon veel tijd kwijt met omzetten naar de "juiste" formaten.
WMV-HD draaide voor 2.70 al bij mij. Zelfs al direct nadat de PS3 DivX support kreeg. Ligt soms ook aan de methode die gebruikt word om het in een bepaald formaat om te zetten. iPod filmpjes zijn bijvoorbeeld .mpeg4 maar dat moet perse op een bepaalde manier worden gedaan want anders draait ie ze niet. Een goed voorbeeld is de Invisible Walls video podcast van Gametrailers. Die zijn altijd al mpeg4 maar de laatste tijd hebben ze andere software gebruikt en nu doen ze het dus niet meer. Ik denk dat hetzelfde gebeurt op de PS3. Misschien is hij wel een beetje picky.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:18 schreef Fallen het volgende:
@ delano.888:
Misschien dat met de laatste firmware 2.70 er het een en ander veranderd is, maar voorheen ging het lang niet zo makkelijk. De PS3 is redelijk picky als het om codecs gaat.
Zonder PMS kan ik geen mkv, mov, flv en wmv-HD afspelen.
Ow, en ik draai geen Windows....
@ capital_P:
Ik zou je GOTsent aanraden om je mkv's om te zetten. Prima progje.
Zelf zet ik de meest boeiende mkv's om naar AVCHD's, gewoon op disc branden en subs kunnen selecteren.
wmv-HD als in VC-1 video en wma10 audio (en dat werkt dus niet omdat je dan geen geluid hebt).quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
WMV-HD draaide voor 2.70 al bij mij. Zelfs al direct nadat de PS3 DivX support kreeg. Ligt soms ook aan de methode die gebruikt word om het in een bepaald formaat om te zetten. iPod filmpjes zijn bijvoorbeeld .mpeg4 maar dat moet perse op een bepaalde manier worden gedaan want anders draait ie ze niet. Een goed voorbeeld is de Invisible Walls video podcast van Gametrailers. Die zijn altijd al mpeg4 maar de laatste tijd hebben ze andere software gebruikt en nu doen ze het dus niet meer. Ik denk dat hetzelfde gebeurt op de PS3. Misschien is hij wel een beetje picky.
Ow dat flv is idd wel nuttig, misschien toch maar eens overwegen dan...quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:18 schreef Fallen het volgende:
@ delano.888:
Zonder PMS kan ik geen mkv, mov, flv en wmv-HD afspelen.
Map Transcoded kiezen, en dan kun je voor ondertitelde versies van je film kiezen (volgens mij, tijd geleden dat ik DivX heb gekeken).quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:21 schreef SuperFruitig het volgende:
PMS is idd beterIk heb alleen nog niet uitgevist hoe je subtitles kan hosselen (bij TVersity was dat dan weer wel gelukt
)
Dat gebruik ik al, maar het duurt allemaal fokking lang, en de subs-functie werkt niet goed...quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:18 schreef Fallen het volgende:
@ capital_P:
Ik zou je GOTsent aanraden om je mkv's om te zetten. Prima progje.
Zelf zet ik de meest boeiende mkv's om naar AVCHD's, gewoon op disc branden en subs kunnen selecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |