http://kotaku.com/5220735(...)nt-from-kotaku-todayquote:Kotaku: Unfortunately, we can't really discuss much of what I got to go hands-on with today, as all of the preview event's impressions are embargoed until a later date. The earliest of those impressions, for Uncharted 2: Among Thieves, will go live next Monday, April 27th. I think almost everyone in attendance was pretty surprised by what Naughty Dog and Sony showed at today's event, so I'm guessing the general public will be to
Nu in Nederland ook nogquote:According to this Gamasutra report, last week Valkyria Chronicles made quite a comeback, both in Japan and here in North America. Looks like all that evangelical work from the hardcore fans, coupled with the DLC and recent buzz about the game, is boosting Valkyria back up where it should be.
In North America, Valkyria Chronicles jumped last week to top 5 among PS3 game sales, back on the list at #5, and behind only titles like Guitar Hero and Killzone 2. Considering the game came out last November, it’s an excellent sign that DLC, continued support from SEGA, and amazing support from all the Valkyria fans truly can have a great effect on game sales. Props to all you evangelists who are telling your friends and fellow PS3 owners to pick it up - you have made a difference!
The biggest success story, however, is in Japan - at a cheaper budget price for their re-heat of the title, it makes me extremely happy to announce that according to the Gamasutra info, Valkyria Chronicles was the highest selling game on amazon - period - in Japan last week, beating out the likes of Resident Evil 5 (Biohazard in Japan) and other blockbusters, and nestling in nicely on the same top 5 list as Yakuza 3, which ranked fifth.
http://www.gamasutra.com/newswire?story=23247
Hehe.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik niet lol. Misschien moet je niet je PSN overal rondbazuinen
Wel geef ik toe dat ik meestal de 360 gebruik, gaat net ff wat makkelijker met streamen. Al zijn daar subs onmogelijk, terwijl het bij de PS3 dus wel kan (maar ik gebruik nooit subs, niet nodig. Alleen voor niet-Engels-talige films handig..)
http://budgetgaming.nl/ga(...)zone+2_hardware.htmlquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:52 schreef Sala-adin het volgende:
Welke winkel/webshop kan ik het goedkoopst een ps3 halen.
Ik zag net bij de bart smit een ps3 80GB met KZ2 voor 400
Nee, maar die van ¤ 5,- is net zo goed als die van ¤ 35,-, dus die haal je bij elke lokale electraboer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:00 schreef Sala-adin het volgende:
Nah dan koop ik hem zometeen bij BS
Zit er wel een HDMI kabel bij?
Bij de E-plaza in Gouda zag ik gisteren de Killzone 2 pack staan voor 350.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:00 schreef Sala-adin het volgende:
Nah dan koop ik hem zometeen bij BS
Zit er wel een HDMI kabel bij?
Zat wel gelijk even op de site te kijken, daar staat hij gewoon voor 400 zie ik..quote:
Bij de BCC probeerden ze me zelfs een 100 Hz kabel aan te smeren, terwijl de TV in kwestie op mijn PS3 met mijn HDMI-kabel stond aangesloten, met het argument "anders merk je niets van de 100Hz"quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:07 schreef RedemptioN het volgende:
en laat je dus vooral niet een dure aansmeren, echt niet doen, zelfs niet als ze zeggen dat het gold plated air resistant met luchtdruk gemeten straaljager kabel is ofzo...digitaal signaal komt aan of niet, en niet met ruis of anders ^^
het is idd gewoon te triest voor woorden, het enige wat een duurdere kabel beter kan maken is de materialen die gebruikt zijn en de afwerking wat samen een langere levensduur zou betekenen, maar ja zolang jan en alleman er niets van af weet en gewoon de kabel koopt...pure oplichterij verderquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij de BCC probeerden ze me zelfs een 100 Hz kabel aan te smeren, terwijl de TV in kwestie op mijn PS3 met mijn HDMI-kabel stond aangesloten, met het argument "anders merk je niets van de 100Hz"Serieus gast, denk na
Niet helemaal waar. Er kan wel degelijk vervorming optreden maar dit is alleen een probleem als je erg veel data per seconde door de kabel probeert te stampen. Duurdere kabels kunnen daar beter mee overweg. Bij de huidige bit rates is het echter nog geen probleem maar ze zijn niet allemaal future proof. Daar is nog een enorm artikel over geweest op Gizmodo. Tijdens tests in een test lab van Monster kwamen zelfs sommige duurdere er niet zo goed vanaf.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:36 schreef RedemptioN het volgende:
ja, het is namelijk een digitaal signaal...dus de 1tjes en 0tjes komen aan of niet, en niet half...of met ruis, of wat dan ook
bij een analoog signaal is een dure kabel daarentegen weer wel belangrijk omdat dat weer wel gevoelig is voor ruis
Precies, en ook voor de wat langer dan gemiddelde 1,5 meter lengte kan het geen kwaad om iets meer uit te trekken voor een betere kabel. Maar meer dan 2 tientjes moet je echt niet doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er kan wel degelijk vervorming optreden maar dit is alleen een probleem als je erg veel data per seconde door de kabel probeert te stampen. Duurdere kabels kunnen daar beter mee overweg. Bij de huidige bit rates is het echter nog geen probleem maar ze zijn niet allemaal future proof. Daar is nog een enorm artikel over geweest op Gizmodo. Tijdens tests in een test lab van Monster kwamen zelfs sommige duurdere er niet zo goed vanaf.
true, maar de argumenten die atm in de winkel worden gebruikt zijn gewoon om te huilen ^^, maar in het kort betekent het eigenlijk dat een hdmi kabel het pas mogelijk niet aan kan wanneer je met nog hogere resoluties gaat smijten (en dus meer data per seconde ^^)quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er kan wel degelijk vervorming optreden maar dit is alleen een probleem als je erg veel data per seconde door de kabel probeert te stampen. Duurdere kabels kunnen daar beter mee overweg. Bij de huidige bit rates is het echter nog geen probleem maar ze zijn niet allemaal future proof. Daar is nog een enorm artikel over geweest op Gizmodo. Tijdens tests in een test lab van Monster kwamen zelfs sommige duurdere er niet zo goed vanaf.
ja echtquote:
Zit er niet bij, gebruik een willekeurig USB-headset of Bluetooth headset van je telefoon.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef Sala-adin het volgende:
Zit er een Headset bij de ps3 of moet je dat weer apart kaufen?
Zit er niet bij maar je kunt eigenlijk elke bluetooth headset gebruiken die er is. Maar de officiële Sony headset is wel erg goed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef Sala-adin het volgende:
Zit er een Headset bij de ps3 of moet je dat weer apart kaufen?
Hier moest ik echt heel hard om lachenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:07 schreef RedemptioN het volgende:
het gold plated air resistant met luchtdruk gemeten straaljager kabel is ofzo...
is goed johquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Official Sony HQ Headset Reporting 4 Duty , SIR !
Gratis en het werkt goed. Bedankt!quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Veruit het beste wat ik gevonden heb voor de mac: http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Mij probeerde ze toentertijd een of andere gepimpte stekkerdoos voor 100 euro aan te smeren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij de BCC probeerden ze me zelfs een 100 Hz kabel aan te smeren, terwijl de TV in kwestie op mijn PS3 met mijn HDMI-kabel stond aangesloten, met het argument "anders merk je niets van de 100Hz"Serieus gast, denk na
Welcomeeeequote:
SUSHIquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijne komt uit het Utsukushii Japan![]()
2 knaak vijftig
Ik heb die trailer zo belachelijk veel bekeken, en dan vooral voor dit nummerquote:
Machtig mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:31 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik heb die trailer zo belachelijk veel bekeken, en dan vooral voor dit nummer
Bijnaquote:
Klopt het nou dat je de bluray film zelf niet kan kijken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb nog helemaal niks bekeken van de FF trailer & demo![]()
Ga als maagd de demo in
[..]
Bijna![]()
Draadloosquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb net een internet kabel in gestopt wanneer de ps3 vraagt dat ik moet doen maar scherm verandert niet
kloptquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:53 schreef robbolo het volgende:
[..]
Klopt het nou dat je de bluray film zelf niet kan kijken?
Word t dan niet gewoon tijd om een jappanse ps3 op de kop te tikken? Of gaat je dat net te ver?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |