Vandaag R6V2 splitscreen co-op gespeeld en dat was al kutquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik weet wel dat je met 8 man een kolere klein beeld hebt![]()
Ook al heb je nog zo'n grote tv
Wat dacht je van op 1 scherm, zoals LBP, dat kan makkelijk x8.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik weet wel dat je met 8 man een kolere klein beeld hebt![]()
Ook al heb je nog zo'n grote tv
*imagine 4 man multiplayer goldeneye x 2 *
Dat kon ook, ooitquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:27 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Je zou 2 TV's aan moeten kunnen sluitenVeel mooier.
Ik zie geen bloed weg spattenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Gameplay Mafia II:
http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=31326
Omdat dit gewoon prototypes zijn, mock-ups, dummy-boxes.quote:Op zondag 19 april 2009 03:07 schreef marcek het volgende:
Waarom heeft het '06 20gb model eigenlijk geen hdmi?
Is er ooit sprake geweest van een model zonder hdmi? (just curious)
Vet. Misschien toch maar kopenquote:Op zondag 19 april 2009 14:07 schreef Fallen het volgende:
Engine van Ghostbusters in actie:
http://www.viddler.com/explore/HardOCP/videos/34/233.293/
Zullen we samenquote:Op zondag 19 april 2009 12:15 schreef Darkzell het volgende:
Lbp blijft tof. Alle levels inmiddels wel uitgespeeld maar moet zo nog 100% halen en zonder dood te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:02 schreef Edwinuss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoort toch niet bij het "Far Cry was tof tot de exacte seconde dat de mutanten kwamen"-kamp he?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zondag 19 april 2009 19:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]Jawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoort toch niet bij het "Far Cry was tof tot de exacte seconde dat de mutanten kwamen"-kamp he?
Ik ga dus Drake's Fortune ook niet spelen.
Verdomme zeg, leek me een ontzettend toffe game!
quote:Op zondag 19 april 2009 19:02 schreef Edwinuss het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
De game is ook ontzettend vet. Nog steeds een van de beste PS3 games die er is.quote:Op zondag 19 april 2009 19:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jawel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 19 april 2009 19:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jawel.
300 Euro voor een PS3 80gb met 2 controllers en GT5 lijkt me wel een mooie prijsquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:57 schreef Sala-adin het volgende:
Komt er nog een prijsverlaging voor de PS3?
En hoe zit het met die Blueray lens in de PS3, die schijnt nogal bagger te zijn en snel het leven laat.
Eens,... beste Nederlandse voice-acting ooit! Speel zelf nooit op Nederlands maar op een of andere manier deze eens geprobeerd. Geweldig,... en een geweldig spel!quote:Op zondag 19 april 2009 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Weet je hoe tof die game is
Vooral in het nederlands![]()
Na Beyond good and Evil uiteraard
Deze guy is zelfs nog toffer dan Nederlandse voice-actingquote:Op zondag 19 april 2009 19:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... beste Nederlandse voice-acting ooit! Speel zelf nooit op Nederlands maar op een of andere manier deze eens geprobeerd. Geweldig,... en een geweldig spel!
quote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deze guy is zelfs nog toffer dan Nederlandse voice-acting![]()
[ afbeelding ]
Misschien Nederlandse voice-acting in het algemeen, maar soms moet je het ook gewoon eens proberen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deze guy is zelfs nog toffer dan Nederlandse voice-acting![]()
[ afbeelding ]
Nee je hebt ook wel gelijk maar ik heb super veel toffe gifjes gevonden dus vandaar die reactiequote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien Nederlandse voice-acting in het algemeen, maar soms moet je het ook gewoon eens proberen.
Je denkt ouderwets,... blijf niet hangen in die cliche! Ik probeerde het ook eens en ik kan het je nog sterker zeggen. De Nederlandse voice-acting van Uncharted is beter dan de Engelse. Harder en grappiger,... i.p.v. domweg vertalen hebben ze het script eigen gemaakt. Ieder zijn ding, maar ook Uncharted 2 ga ik Nederlands spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |