Texas Speedway is ook altijd wel leuk vind ik.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:32 schreef Migue het volgende:
De Nazareth Speedway staat te koop, dus als je nog wat geld over hebt, graaaaag kopen en op de IndyCar-kalender krijgen. Eeuwige zonde dat daar geen races meer worden gehouden, wat een geweldige races heb ik daar gezien, zowel in CART als IRL IndyCars.
Ik denk dat het tijdsverschil iets groter is (3 uur dacht ik) dus zal wel drie uur later zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:44 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Hoe laat begint het?? Zelfde tijd als St. Pete?
Tevens TVP
Met een extra hypotheekje moet dat vast lukken.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:32 schreef Migue het volgende:
De Nazareth Speedway staat te koop, dus als je nog wat geld over hebt, graaaaag kopen en op de IndyCar-kalender krijgen.
Volgens mijn berekeningen, en die willen nog wel eens te wensen overlaten, start de race om 0:30 uur Nederlandse tijd, zondagavond/maandagochtend. Wat kut is want ik moet om 6:30 weer op, maar je bent diehard of je bent het niet... Beter rijden ze dus een beetje door.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijdsverschil iets groter is (3 uur dacht ik) dus zal wel drie uur later zijn.
Ik las net in de gids dat de uitzending om 22.15 begint, dus ga ik er vanuit dat de race om 22.30 begint.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:05 schreef Migue het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningen, en die willen nog wel eens te wensen overlaten, start de race om 0:30 uur Nederlandse tijd, zondagavond/maandagochtend. Wat kut is want ik moet om 6:30 weer op, maar je bent diehard of je bent het niet... Beter rijden ze dus een beetje door.
De Braziliaan werd eerder vandaag in Miami vrijgesproken van belastingfraude en zal vanavond met een privéjet van Roger Penske in Long Beach arriveren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:42 schreef Migue het volgende:
Niemand die even hier het belangrijkste nieuws van de dag, week en maand komt melden? Valt me een beetje tegen, of zijn we hier nu allemaal te veel Bobby D fanboyz om ons te interesseren in een van de meest vooraanstaande IndyCar-rijders, en zijn terugkeer morgen?
Geweldig dat dat allemaal kan in de Indycars, heb eigenlijk meer zin in de race op Long Beach dan de F1 in China.quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:08 schreef Migue het volgende:
Ja, hij neemt de #3 car over van Will Power die naar de #12 Verizon Wireless car gaat voor Long Beach en de 500. Vind ik toch netjes van Penske, dat ze voor deze twee races een derde auto voor Will Power inzetten.
Vandaag zit Helio in de auto voor de trainingen en kwalificatie. Will Power neemt zijn gebruikte banden van de #3 naar de #12 mee en heeft toestemming een shakedown te doen in de training van de eerste groep.
De #12 car: http://3.bp.blogspot.com/(...)1600-h/Powerride.jpg
Niet echt heel boeiend inderdaad...quote:Op zondag 19 april 2009 11:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vind Doornbos z'n auto er maar inspiratieloos uitzien.
Ik ben bang dat het wel eens snel over kan zijn met Doornbos bij NHL. Het lijkt me toch dat hij wel een zak met geld moet betalen om daar te racen, maar die auto is idd helemaal kaal. Ik hoop het overigens niet want dan stopt RTL 7 met live uitzendingen denk ik.quote:Op zondag 19 april 2009 11:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vind Doornbos z'n auto er maar inspiratieloos uitzien.
Het zou me niets verbazen dat hij zelf financieel is ingesprongen voor een aantal races met de hoop op goede resultaten en mede dankzij live uitzendingen op RTL zich sponsoren aandienen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het wel eens snel over kan zijn met Doornbos bij NHL. Het lijkt me toch dat hij wel een zak met geld moet betalen om daar te racen, maar die auto is idd helemaal kaal. Ik hoop het overigens niet want dan stopt RTL 7 met live uitzendingen denk ik.
Dat zou mij dus ook niks verbazen, heb ook het idee dat dit de constructie van het RD management is. Echter als hij echt na een paar races aan de kant wordt gezet vind ik dat wel een afgang voor RD.....Laten we maar hopen dat er nog een aantal sponsoren komen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat hij zelf financieel is ingesprongen voor een aantal races met de hoop op goede resultaten en mede dankzij live uitzendingen op RTL zich sponsoren aandienen.
Maar hij kwalificeert zich wel voor 3 AGR rijders (alleen Kanaan is sneller), toch een van de betere teams in de IRL. Dus zo slecht doet hij het ook weer niet. Daarnaast heeft Rahal al een jaar ervaring met de Dallara en deed Doornbos het vorige race tot aan zijn aanrijding met Wheldon ook niet slecht. Ik verwacht nog wel wat van hem.quote:Op zondag 19 april 2009 15:47 schreef Migue het volgende:
Al zou ie 20 miljoen meenemen, met dit soort prestaties houdt ie het nog geen seizoen vol. Kijk maar naar Enrique Bernoldi vorig jaar.
Marco Andretti en Danica Patrick zijn altijd ronduit slecht op streetcourses, en Hideki Mutoh hangt er altijd een beetje tussenin, dus ook niet verrassend dat hij een keer een matig weekend heeft.quote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar hij kwalificeert zich wel voor 3 AGR rijders (alleen Kanaan is sneller), toch een van de betere teams in de IRL. Dus zo slecht doet hij het ook weer niet. Daarnaast heeft Rahal al een jaar ervaring met de Dallara en deed Doornbos het vorige race tot aan zijn aanrijding met Wheldon ook niet slecht. Ik verwacht nog wel wat van hem.
idd... er waren allemaal verhalen over ING, Jumbo en Red Bull. Maar er staat helemaal niks op die auto.quote:Op zondag 19 april 2009 15:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het wel eens snel over kan zijn met Doornbos bij NHL. Het lijkt me toch dat hij wel een zak met geld moet betalen om daar te racen, maar die auto is idd helemaal kaal. Ik hoop het overigens niet want dan stopt RTL 7 met live uitzendingen denk ik.
Uitzending begint om 22.15 volgens RTL GP.nlquote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef Fir3fly het volgende:
Wanneer begint het? Dan ga ik ook even kijken.
Nee, met topniveau bedoel ik een toplaag die het in de F1 makkelijk kan rijden (Scott Dixon, Helio Castroneves, Ryan Briscoe, Graham Rahal, etc), net-niet F1-rijders (Marco Andretti, Darren Manning, Justin Wilson) en prut zoals Marty Roth, Milka Duno en Stanton Barrett.quote:Op zondag 19 april 2009 19:20 schreef bodylotion het volgende:
bedoel je met topniveau hetzelfde niveau als formule 1? (qua driver skills dan)
quote:Op maandag 20 april 2009 09:52 schreef m1155 het volgende:
Saaie race eigenlijk. Nu snel maar naar de Ovals.
Zou het niet kunnen zijn dat het afgelopen is voor doornbos na de Indy500? Hij heeft nog geen sponsoring blijkt dus en hij valt eigenlijk een beetje tegen op de gewone circuits. Op de ovals zal hij geen potten kunnen breken dus sponsoren blijven misschien weg....
quote:Op maandag 20 april 2009 11:22 schreef kriele het volgende:
De Indy´s zijn gewoon hele andere koek, als je het mij vraagt. Tot nu toe heeft hij alleen in wagens gereden die ontworpen waren voor normale circuits. De indycars zijn specifiek ontworpen voor ovals. Ik denk dat dit ook een specifieke rijstijl nodig heeft.
quote:Op maandag 20 april 2009 12:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]Het zijn gewoon de zelfde auto's hoor.. Alleen een andere voorvleugel meestal. Of bedoel je in andere klasses?
Oke, dan verschillen we van mening. Ik vind niet dat hij het zo slecht doet. Ook niet heel goed, maar ook zeker niet slecht.quote:Op maandag 20 april 2009 12:51 schreef Migue het volgende:
Te veel Albers-smoesjes kriele, Roberto Doornbos presteert gewoon niet en moet daar wat aan doen.
Ik geloof trouwens wel dat Doornbos op de ovals beter zal gaan. Hij vindt dat mooi, de auto is erg goed en hij heeft daar heel veel meer aan de afstelling van Graham Rahal.
quote:Op maandag 20 april 2009 12:51 schreef Migue het volgende:
Te veel Albers-smoesjes kriele, Roberto Doornbos presteert gewoon niet en moet daar wat aan doen.
^dat dus.quote:Op maandag 20 april 2009 13:24 schreef Atreidez het volgende:
[..]Ja, want met zijn verleden moest hij meteen weer op t podium he...
Wat een onzin zeg.. Slechte quals door je team (zaterdag stond ie zonder benzine?) geven nou eenmaal niet de beste uitgangspositie. We zijn pas 2 rondes bezig, en jij doet alsof hij compleet door de mand is gezakt.
Vandaag:quote:Op maandag 20 april 2009 14:49 schreef FriescheHengst het volgende:
Robert doet het imo prima. Al lijkt hij wel erg te moeten wennen aan de low-downforce. Maar daar leert hij wel mee omgaan. Ik vind wel dat TomTom best een 2e auto kan sponsoren, hint hint.
Race was wel saai, overigens. Leek wel een oude F1-wedstrijd. De Ovals en banen als Watkins en Mid-Ohio maken het vast veel spannender.
Twee jaar geleden kon Doornbos zich in de ChampCars meten met coureurs als Bourdais, Wilson, Power, Junqueira, etc. dus slecht is hij zeker niet. Of hij zich kan meten met de absolute top in de IRL weet ik niet, dat zullen we moeten zien, maar twee races is nog te weinig om hem daar nu op te beoordelen.quote:Op maandag 20 april 2009 17:02 schreef Migue het volgende:
Natuurlijk zijn ze nog wel top, ze hebben nog steeds dezelfde faciliteiten en personeel als destijds. En afgezien van de ovals ontliepen deze twee series elkaar niet veel. Oke, de ChampCars waren de laatste jaren niet veel meer qua niveau, maar onderschat de tweestrijd tussen Forsythe en Newman/Haas niet, dat hield ze ook scherp.
Bovendien, vorig jaar hebben ze twee races gewonnen, en dit jaar hebben ze al een pole. Ik noem ze aan topteam met aanpassingsmoeilijkheden, maar dat mag ook nog wel, trekt vast nog wel bij, ik geloof absoluut niet dat dit hun top is, ook niet die van Doornbos.
Rumour has it dat Rahal Letterman Racing hem wilt huren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:43 schreef m1155 het volgende:
Gaat Buddy Rice nog meedoen? Ik vind dat altijd wel een droge gast
pcs.... zie F1 nuquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Twee jaar geleden kon Doornbos zich in de ChampCars meten met coureurs als Bourdais, Wilson, Power, Junqueira, etc. dus slecht is hij zeker niet. Of hij zich kan meten met de absolute top in de IRL weet ik niet, dat zullen we moeten zien, maar twee races is nog te weinig om hem daar nu op te beoordelen.
En Buddy Lazier is natuurlijk ook zo goed als zeker bij Hemelgarn, dat weet iedereen wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Veertig inschrijvingen voor Indianapolis 500
Onder de 28 coureurs die bevestigd zijn, bevinden zich vier oud Indy 500-winnaars, namelijk Helio Castroneves (2001, 2002), Dan Wheldon (2005), Dario Franchitti (2007) en Scott Dixon (2008).
quote:The audience for the second IndyCar Series race on Versus was nearly double the network’s maiden effort two weeks earlier.
The .52 rating (478,477 viewers) for Sunday’s race at Long Beach, Calif., was equal to what ESPN2 got for the same race a year ago and up from .28 for the season opener at St. Petersburg, Fla. The rating in Indianapolis went from 1.2 to 2.1.
Advertisement
"Let’s be honest, NASCAR was not racing Sunday," Indy Racing League vice president John Griffin said. "But I think it also shows we’re gaining some traction with viewers and the attraction of Long Beach."
Klein team die er zeker van wilt zijn dat ze op Indianapolis aanwezig zijn?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:38 schreef Migue het volgende:
big wtfoooooooooooooooock voor Conquest die Kansas laten schieten
Toffe sponsor.quote:The new agreement is tied to the #26 program of Andretti Green driver Marco Andretti and kicks off with this weekend’s IndyCar Series event at Kansas Speedway where Venom Energy will serve as primary sponsor of Marco Andretti and the #26 car. Venom Energy will also hold that position in next month’s running of the Indianapolis 500.
Dr Pepper Snapple Group will feature multiple brands in a rotation during 10 of the final 15 events of the 2009 season and will either hold the position of primary sponsor or major associate sponsor, depending on the race market.
ING lijkt me nog steeds wel logisch eigenlijk. ING direct zit vooral in amerika en met de indy hebben ze genoeg bekijks. Amerikanen die ontevreden zijn over hun huidige "falende" banken kunnen mooi naar Ing overstappen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Toffe sponsor.
Ben benieuwd met welke sponsor en livery RD/NHL zullen komen voor de Indy 500. Iets Nederlands?
Exact. En ik kan ze geen ongelijk geven, hoewel het wel jammer is voor de carcount, 21 auto's.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Klein team die er zeker van wilt zijn dat ze op Indianapolis aanwezig zijn?
'wilt'quote:Op donderdag 23 april 2009 09:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Klein team die er zeker van wilt zijn dat ze op Indianapolis aanwezig zijn?
22 auto's. Sarah Fisher doet mee!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:46 schreef Migue het volgende:
[..]
Exact. En ik kan ze geen ongelijk geven, hoewel het wel jammer is voor de carcount, 21 auto's.
Ik telde Conquest als 2 auto's, ik kijk al een paar maanden naar de terugkeer van Sarah Fisher uit, dus haar auto had ik al meegerekendquote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
22 auto's. Sarah Fisher doet mee!
Niet bij 'willen'.quote:
Wie is naast Tagliani dan de tweede Conquest coureur?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef Migue het volgende:
[..]
Ik telde Conquest als 2 auto's, ik kijk al een paar maanden naar de terugkeer van Sarah Fisher uit, dus haar auto had ik al meegerekend
Hij kant.quote:
En meteen snel!quote:
TC?... Niet op RTL dus?quote:Op zondag 26 april 2009 03:56 schreef vosss het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het NHL morgen af gaat. Ze staan natuurlijk op de beste 2 plekken, maar hoe het gaat verlopen qua strategien, ik ben echt benieuwd en hoop op een goed resultaat,
Een top 6 finisch zou ik echt al supergoed vinden voor Bobby D
De race is om 22:00 en live op TC toch?
Helaas kun je pas vier dingen aanklikken... maar dan zie je wel gelijk complete races integraal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik klikte eens op 'vintage races'... mooie beelden.
Zag je dubbel?quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef Migue het volgende:
Newman/Haas weer waar ze horenIs het nu nog steeds geen topteam?
Hooguit wat testwerk op Homestead, gok ik.quote:Op zondag 26 april 2009 15:39 schreef m1155 het volgende:
Hoeveel zal doornbos totaal gereden hebben op ovals. Niet zo gek veel toch ?
staat er niet tussen vandaagquote:Op zondag 26 april 2009 16:47 schreef Migue het volgende:
Sport1, dan kan je ook meteen die prutsers wegdrukken en naar Versus luisteren.
Sport1 zend sinds dit jaar geen autosport meer uit.quote:Op zondag 26 april 2009 16:47 schreef Migue het volgende:
Sport1, dan kan je ook meteen die prutsers wegdrukken en naar Versus luisteren.
Ohquote:Op zondag 26 april 2009 23:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dit is niet live, ze hebben al 18 ronden gereden.
En een rondje of 30!!!quote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, aan de stand te zien hebben we alleen een slechte pitstop van Doornbos gemist.
Jammerquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef Migue het volgende:
[..]
JammerIk heb gelukkig een erg goede livestream van Versus
Zal wel een seconde of 20 achterlopen, maar who cares, ik kan het tenminste zien, en nog beter dan wanneer ik RTL7 had kunnen kijken ook.
Maar hier heeft dus ook niemand enig idee wat er met Doornboos gebeurd is. Hij maakte een goede stop, kwam als eerste naar buiten, en toen ging ik m'n tanden poetsen...
quote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doornbos heeft niets overgehouden aan die pitstop, hij moest als straf voor het raken van die band achteraan starten bij de herstart.
Jep. Tenzij er nu een caution komt is een goede klassering uitgesloten lijkt mij.quote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef M.Melandri het volgende:
RD met een lap aan zijn broek, dan ben je gezien op een oval lijkt me...
Drama debuut...hij heeft amper kunnen racen met de rest.quote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doornbos rijdt toch 8 mph langzamer dan de leiders...
Je mag je ronde toch niet inhalen achter een SC bij de IRL?quote:Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep. Tenzij er nu een caution komt is een goede klassering uitgesloten lijkt mij.
Geen ideequote:Op zondag 26 april 2009 23:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Je mag je ronde toch niet inhalen achter een SC bij de IRL?
Klopt.quote:Op zondag 26 april 2009 23:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Je mag je ronde toch niet inhalen achter een SC bij de IRL?
Hij kan hoogstens tijdens green flag pitstops iets langer doorrijden en hopen op een yellow om zo zijn ronde terug te krijgen. Moet je wel genoeg brandstof hebben.quote:
Dan moet je wel heel veel geluk hebbenquote:Op zondag 26 april 2009 23:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hij kan hoogstens tijdens green flag pitstops iets langer doorrijden en hopen op een yellow om zo zijn ronde terug te krijgen. Moet je wel genoeg brandstof hebben.
Dat ook, maar er zijn al genoeg races op deze manier gewonnen. Je kan het alleen niet uitmikken.quote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel veel geluk hebben
Kalff verbeterde Winkelman daar ook al in.quote:Op zondag 26 april 2009 23:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nu al 205 mph. Hij zal daarstraks gewoon plaats hebben moeten maken voor de leiders.
Wel weer een hoop domme vragen gehoord.quote:Op zondag 26 april 2009 23:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb mijn smsvraag trouwens niet teruggehoord. Vreemd.
Tja, ze denken toch dat veel kijkers voor het eerst een ovalrace zien. Ik denk dat alleen Indycarfans hiernaar kijken en F1-fans niet eens de moeite nemen om het te gaan snappen. Maar dat is dan weer mijn theorie.quote:Op zondag 26 april 2009 23:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel weer een hoop domme vragen gehoord.
Nice.quote:Op maandag 27 april 2009 00:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kijk, dit is dus een mazzeltje voor Doornbos, hij is buiten gebleven.
Ja maar, vijftig ronden green flag zonder veel actie is toch veel interessanter dan een neutralisatie?quote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef Fir3fly het volgende:
En wéér reclame tijdens de belangrijkste pitstops.
Ik zat me er ook al aan te irriteren. Het hele veld was de vorige stops binnen wij zaten cmmercials te kijken.quote:Op maandag 27 april 2009 00:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja maar, vijftig ronden green flag zonder veel actie is toch veel interessanter dan een neutralisatie?
Welke regel?quote:Op maandag 27 april 2009 00:30 schreef M.Melandri het volgende:
Halve veld heeft volgens mij een ronde aan hun broek.... Die regel kunnen ze beter ff aanpassen met een startveld van 22 man.
Met de f1 mag je een ronde achterstand weer inhalen bij een SC situatie... Kunnen ze beter bij de irl ook ff toepassen...quote:
Alleen als de leider achter je rijdt... en je dus eigenlijk geen ronde achterstand meer hebt.quote:Op maandag 27 april 2009 00:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Met de f1 mag je een ronde achterstand weer inhalen bij een SC situatie... Kunnen ze beter bij de irl ook ff toepassen...
Het ergste is dat ik net even pissen was toen ie de muur in vloogquote:Op maandag 27 april 2009 00:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja maar, vijftig ronden green flag zonder veel actie is toch veel interessanter dan een neutralisatie?
quote:Op maandag 27 april 2009 09:30 schreef m1155 het volgende:
Monaco vind ik nooit zo spectaculair.... (wel leuk om zelf te rijden met GP4)
Nou Mol vind altijd zo bijdehand doen.quote:Op maandag 27 april 2009 16:05 schreef kriele het volgende:
Af en toe hoor je wel eens wat negatieve verhalen over Olav Mol, maar als je dat gekrakeel van kalff hoort mogen we onze handen dichtknijpen met Mol.
En Allard weet niet eens dat het gewichtsvoordeel van Danica al sinds vorig jaar niet meer telt. Het gewicht van een IndyCar is inclusief coureur. Als commentator zou je toch beter op de hoogte mogen zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 16:05 schreef kriele het volgende:
Af en toe hoor je wel eens wat negatieve verhalen over Olav Mol, maar als je dat gekrakeel van kalff hoort mogen we onze handen dichtknijpen met Mol.
Bert Devies?quote:Op maandag 27 april 2009 19:56 schreef m1155 het volgende:
[..]
Nou Mol vind altijd zo bijdehand doen.
Opzich die kerel van eurosport die nu bij RTL zit met de tweewielers vind ik wel goed. (zijn stopwoordje "de man links in beeld is....")
quote:2. Raphael Matos - Luczo Dragon Racing
3. Helio Castroneves - Team Penske
4. Dan Wheldon - Panther Racing
5. Mario Moraes - KV Racing Technology
6. Ryan Briscoe - Team Penske
7. Danica Patrick - Andretti Green Racing
8. Nog onbekend - KV Racing Technology
9. Scott Dixon - Target Chip Ganassi Racing
10. Dario Franchitti - Target Chip Ganassi Racing
11. Tony Kanaan - Andretti Green Racing
12. Will Power - Penske Racing
13. E.J. Viso - HVM Racing
14. Vitor Meira - A.J. Foyt Enterprises
15. Paul Tracy - KV Racing Technology
16. Scott Sharp - Panther Racing
17. Nog onbekend - Rahal Letterman Racing
18. Justin Wilson - Dale Coyne Racing
19. Nog onbekend - Dale Coyne Racing
20. Ed Carpenter - Vision Racing
21. Ryan Hunter-Reay - Vision Racing
22. Nog onbekend - Bryan Herta Autosport
23. Milka Duno - Dreyer & Reinbold Racing
24. Mike Conway - Dreyer & Reinbold Racing
25. Nog onbekend - Roth Racing
26. Marco Andretti - Andretti Green Racing
27. Hideki Mutoh - Andretti Green Racing
31. Nelson Philippe - HVM Racing
34. Nog onbekend - Conquest Racing
36. Nog onbekend - Conquest Racing
41. A.J. Foyt IV - A.J. Foyt Enterprises
43. John Andretti - Richard Petty Motorsports/ Dreyer & Reinbold Racing
44. Davey Hamilton - Dreyer & Reinbold Racing
48. Nog onbkend - A.J. Foyt Enterprises
52. Nog onbekend - Roth Racing
67. Sarah Fisher - Sarah Fisher Racing
68. Nog onbekend - Sarah Fisher Racing
91. Buddy Lazier - Hemelgarn Johnson
98. Stanton Barrett - CURB/Agajanian/Team 3G Owen Snyder
99. Alex Lloyd - Chip Ganassi Racing Sam Schmidt Motorsports
02. Graham Rahal - Newman/Haas/Lanigan Racing
06. Robert Doornbos - Newman/Haas/Lanigan Racing
Die knakker is echt beroerd.. maar die zit nog bij Euro nu, dus die bedoeld die niet denk ik. Ronald van Dam misschien?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef kriele het volgende:
Bert Devies?
Ach ik stoor me niet zo aan die vragen. Soms zitten er wel goede tussen en scheelt mij weer googelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:16 schreef Steffie het volgende:
Frank Weeink bedoelt hij. Naar Nederlandse maatstaven een prima verslaggever, maar uiteraard verbleekt hij bij Engelstalige collega's als Toby Moody en Julian Ryder.
Persoonlijk vind ik het verslag van Allard Kalff en Rick Winkelman wel in orde, zolang ze het maar als duo blijven doen. Alleen die kijkersvragen mogen wel achterwege blijven wanneer het Google-vragen betreft. Specs van de auto's, wedstrijdkalender en dergelijke is met minder moeite gratis te vinden dan de moeite die het kost om een sms naar dat betaalnummer te sturen.
Als je allebei in de VS zit, wil dat niet zeggen dat je niet met elkaar kunnen bellen.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tuurlijk zitten ze in Hilversum.
Anders hadden ze Doornbos ook niet aan de telefoon afgelopen wedstrijd.
23.00 is geen primetime meer zoals Long Beach he... Kijkcijfers in de VS is ook weer te droevig voor woorden. Maar wat wil je als je tegenover NASCAR raced en er gedoe is met de starttijden.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Naar Kansas keken overigens 98.000 mensen op RTL7, 560.000 keken naar de GP Bahrein.
Jij denkt dat ze wel in de VS zitten, maar dan niet op t circuit?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Als je allebei in de VS zit, wil dat niet zeggen dat je niet met elkaar kunnen bellen.
Ze hebben ook nog een reserveauto, die ook staat ingeschreven!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:20 schreef Atreidez het volgende:
Ga lachen als t dan geen viral is en Danica alleen maar kan zwaaien vanaf de zijlijn
23.00uquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef The_Hives het volgende:
echt? Ik had in de gids en alles gekeken, maar kwam het nergens tegen. Hoe laat was de uitzending dan?
De nieuwe livery is gepresenteerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:10 schreef Migue het volgende:
Viral marketingHet bijbehorende nieuwsbericht deed mijn vermoedens bevestigen, want dat ziet er dan weer net wat te gelikt uit voor een youtube filmpje. Persbericht dat de presentatie datum van de 500 livery vermeldt maakt het er ook niet geloofwaardiger op.
Maar wel origineel natuurlijk, zo zie je ze niet vaak in IndyCars waar buiten de races om maar bar weinig show is (en dat vind ik maar al te mooi).
Zwart en blauw was mooier.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De nieuwe livery is gepresenteerd.
[ afbeelding ]
Aha. Zo te zien krijgen we de gloriedagen uit die vroege jaren 90 voorlopig niet terugquote:Op maandag 4 mei 2009 20:05 schreef Migue het volgende:
De eerste generatie IRL IndyCars is sowieso troep. Ik vond de 2000 Indy500 mooi met Billy Boat (wiens zoon gruwelijk goed is in sprint cars, zou prachtig zijn als die link weer hersteld wordt tussen sprint cars en indycars), Jeff Ward, Buddy Lazier, Greg Ray, Eliseo Salazar, en al die andere grote CART IndyCar namen. Maar verder stelde de IRL destijds niets voor, zelfs de 500's waren niet zo geweldig destijds. Arie Luijendijk en Eddie Cheever hadden nooit kunnen winnen als de meeste toppers niet in CART zaten.
Zal uhm onthoudenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef Atreidez het volgende:
Zag er toch wel lekker snel uit alweer gisteren..
Titel: Meimaand, Indianapolismaand!
Morgen een nieuwe poging. Vanaf 9.30 lokale tijd (= 15.30 uur Nederlande tijd) een uur rookie training, waarna vanaf 10.30 iedereen de baan opgaat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef FriescheHengst het volgende:
Ziet er een beetje nat uit daar. Niet echt de omstandigheden om met 220+ mph een rondje Indy te doen.
Ik heb meteen een screenshotje gemaakt! Een Hollander bovenaan op Indy, dat is lang geleden. Echt, Robert, Petje af!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:30 schreef Fir3fly het volgende:
Doornbos heeft zojuist de snelste ronde van de dag neergezet. Volgens mij is er nog 2 uur te gaan, maar 223.194 is volgens mij gewoon ontzettend goed.
Snelste ronde, niet snelste gemiddelde toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
Patrick nu het snelste.
Pole Day start om 9.00 ET. Dat is 15.00 uur Nederlandse tijd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef vosss het volgende:
Hoelaat nederlandse tijd is zaterdag? Ik ben echt slecht in die tijdsverschillen en alles
Waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |