TC?... Niet op RTL dus?quote:Op zondag 26 april 2009 03:56 schreef vosss het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het NHL morgen af gaat. Ze staan natuurlijk op de beste 2 plekken, maar hoe het gaat verlopen qua strategien, ik ben echt benieuwd en hoop op een goed resultaat,
Een top 6 finisch zou ik echt al supergoed vinden voor Bobby D
De race is om 22:00 en live op TC toch?
Helaas kun je pas vier dingen aanklikken... maar dan zie je wel gelijk complete races integraal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik klikte eens op 'vintage races'... mooie beelden.
Zag je dubbel?quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef Migue het volgende:
Newman/Haas weer waar ze horenIs het nu nog steeds geen topteam?
Hooguit wat testwerk op Homestead, gok ik.quote:Op zondag 26 april 2009 15:39 schreef m1155 het volgende:
Hoeveel zal doornbos totaal gereden hebben op ovals. Niet zo gek veel toch ?
staat er niet tussen vandaagquote:Op zondag 26 april 2009 16:47 schreef Migue het volgende:
Sport1, dan kan je ook meteen die prutsers wegdrukken en naar Versus luisteren.
Sport1 zend sinds dit jaar geen autosport meer uit.quote:Op zondag 26 april 2009 16:47 schreef Migue het volgende:
Sport1, dan kan je ook meteen die prutsers wegdrukken en naar Versus luisteren.
Ohquote:Op zondag 26 april 2009 23:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dit is niet live, ze hebben al 18 ronden gereden.
En een rondje of 30!!!quote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, aan de stand te zien hebben we alleen een slechte pitstop van Doornbos gemist.
Jammerquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef Migue het volgende:
[..]
JammerIk heb gelukkig een erg goede livestream van Versus
Zal wel een seconde of 20 achterlopen, maar who cares, ik kan het tenminste zien, en nog beter dan wanneer ik RTL7 had kunnen kijken ook.
Maar hier heeft dus ook niemand enig idee wat er met Doornboos gebeurd is. Hij maakte een goede stop, kwam als eerste naar buiten, en toen ging ik m'n tanden poetsen...
quote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doornbos heeft niets overgehouden aan die pitstop, hij moest als straf voor het raken van die band achteraan starten bij de herstart.
Jep. Tenzij er nu een caution komt is een goede klassering uitgesloten lijkt mij.quote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef M.Melandri het volgende:
RD met een lap aan zijn broek, dan ben je gezien op een oval lijkt me...
Drama debuut...hij heeft amper kunnen racen met de rest.quote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doornbos rijdt toch 8 mph langzamer dan de leiders...
Je mag je ronde toch niet inhalen achter een SC bij de IRL?quote:Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep. Tenzij er nu een caution komt is een goede klassering uitgesloten lijkt mij.
Geen ideequote:Op zondag 26 april 2009 23:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Je mag je ronde toch niet inhalen achter een SC bij de IRL?
Klopt.quote:Op zondag 26 april 2009 23:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Je mag je ronde toch niet inhalen achter een SC bij de IRL?
Hij kan hoogstens tijdens green flag pitstops iets langer doorrijden en hopen op een yellow om zo zijn ronde terug te krijgen. Moet je wel genoeg brandstof hebben.quote:
Dan moet je wel heel veel geluk hebbenquote:Op zondag 26 april 2009 23:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hij kan hoogstens tijdens green flag pitstops iets langer doorrijden en hopen op een yellow om zo zijn ronde terug te krijgen. Moet je wel genoeg brandstof hebben.
Dat ook, maar er zijn al genoeg races op deze manier gewonnen. Je kan het alleen niet uitmikken.quote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel veel geluk hebben
Kalff verbeterde Winkelman daar ook al in.quote:Op zondag 26 april 2009 23:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nu al 205 mph. Hij zal daarstraks gewoon plaats hebben moeten maken voor de leiders.
Wel weer een hoop domme vragen gehoord.quote:Op zondag 26 april 2009 23:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb mijn smsvraag trouwens niet teruggehoord. Vreemd.
Tja, ze denken toch dat veel kijkers voor het eerst een ovalrace zien. Ik denk dat alleen Indycarfans hiernaar kijken en F1-fans niet eens de moeite nemen om het te gaan snappen. Maar dat is dan weer mijn theorie.quote:Op zondag 26 april 2009 23:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel weer een hoop domme vragen gehoord.
Nice.quote:Op maandag 27 april 2009 00:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kijk, dit is dus een mazzeltje voor Doornbos, hij is buiten gebleven.
Ja maar, vijftig ronden green flag zonder veel actie is toch veel interessanter dan een neutralisatie?quote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef Fir3fly het volgende:
En wéér reclame tijdens de belangrijkste pitstops.
Ik zat me er ook al aan te irriteren. Het hele veld was de vorige stops binnen wij zaten cmmercials te kijken.quote:Op maandag 27 april 2009 00:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja maar, vijftig ronden green flag zonder veel actie is toch veel interessanter dan een neutralisatie?
Welke regel?quote:Op maandag 27 april 2009 00:30 schreef M.Melandri het volgende:
Halve veld heeft volgens mij een ronde aan hun broek.... Die regel kunnen ze beter ff aanpassen met een startveld van 22 man.
Met de f1 mag je een ronde achterstand weer inhalen bij een SC situatie... Kunnen ze beter bij de irl ook ff toepassen...quote:
Alleen als de leider achter je rijdt... en je dus eigenlijk geen ronde achterstand meer hebt.quote:Op maandag 27 april 2009 00:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Met de f1 mag je een ronde achterstand weer inhalen bij een SC situatie... Kunnen ze beter bij de irl ook ff toepassen...
Het ergste is dat ik net even pissen was toen ie de muur in vloogquote:Op maandag 27 april 2009 00:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja maar, vijftig ronden green flag zonder veel actie is toch veel interessanter dan een neutralisatie?
quote:Op maandag 27 april 2009 09:30 schreef m1155 het volgende:
Monaco vind ik nooit zo spectaculair.... (wel leuk om zelf te rijden met GP4)
Nou Mol vind altijd zo bijdehand doen.quote:Op maandag 27 april 2009 16:05 schreef kriele het volgende:
Af en toe hoor je wel eens wat negatieve verhalen over Olav Mol, maar als je dat gekrakeel van kalff hoort mogen we onze handen dichtknijpen met Mol.
En Allard weet niet eens dat het gewichtsvoordeel van Danica al sinds vorig jaar niet meer telt. Het gewicht van een IndyCar is inclusief coureur. Als commentator zou je toch beter op de hoogte mogen zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 16:05 schreef kriele het volgende:
Af en toe hoor je wel eens wat negatieve verhalen over Olav Mol, maar als je dat gekrakeel van kalff hoort mogen we onze handen dichtknijpen met Mol.
Bert Devies?quote:Op maandag 27 april 2009 19:56 schreef m1155 het volgende:
[..]
Nou Mol vind altijd zo bijdehand doen.
Opzich die kerel van eurosport die nu bij RTL zit met de tweewielers vind ik wel goed. (zijn stopwoordje "de man links in beeld is....")
quote:2. Raphael Matos - Luczo Dragon Racing
3. Helio Castroneves - Team Penske
4. Dan Wheldon - Panther Racing
5. Mario Moraes - KV Racing Technology
6. Ryan Briscoe - Team Penske
7. Danica Patrick - Andretti Green Racing
8. Nog onbekend - KV Racing Technology
9. Scott Dixon - Target Chip Ganassi Racing
10. Dario Franchitti - Target Chip Ganassi Racing
11. Tony Kanaan - Andretti Green Racing
12. Will Power - Penske Racing
13. E.J. Viso - HVM Racing
14. Vitor Meira - A.J. Foyt Enterprises
15. Paul Tracy - KV Racing Technology
16. Scott Sharp - Panther Racing
17. Nog onbekend - Rahal Letterman Racing
18. Justin Wilson - Dale Coyne Racing
19. Nog onbekend - Dale Coyne Racing
20. Ed Carpenter - Vision Racing
21. Ryan Hunter-Reay - Vision Racing
22. Nog onbekend - Bryan Herta Autosport
23. Milka Duno - Dreyer & Reinbold Racing
24. Mike Conway - Dreyer & Reinbold Racing
25. Nog onbekend - Roth Racing
26. Marco Andretti - Andretti Green Racing
27. Hideki Mutoh - Andretti Green Racing
31. Nelson Philippe - HVM Racing
34. Nog onbekend - Conquest Racing
36. Nog onbekend - Conquest Racing
41. A.J. Foyt IV - A.J. Foyt Enterprises
43. John Andretti - Richard Petty Motorsports/ Dreyer & Reinbold Racing
44. Davey Hamilton - Dreyer & Reinbold Racing
48. Nog onbkend - A.J. Foyt Enterprises
52. Nog onbekend - Roth Racing
67. Sarah Fisher - Sarah Fisher Racing
68. Nog onbekend - Sarah Fisher Racing
91. Buddy Lazier - Hemelgarn Johnson
98. Stanton Barrett - CURB/Agajanian/Team 3G Owen Snyder
99. Alex Lloyd - Chip Ganassi Racing Sam Schmidt Motorsports
02. Graham Rahal - Newman/Haas/Lanigan Racing
06. Robert Doornbos - Newman/Haas/Lanigan Racing
Die knakker is echt beroerd.. maar die zit nog bij Euro nu, dus die bedoeld die niet denk ik. Ronald van Dam misschien?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef kriele het volgende:
Bert Devies?
Ach ik stoor me niet zo aan die vragen. Soms zitten er wel goede tussen en scheelt mij weer googelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:16 schreef Steffie het volgende:
Frank Weeink bedoelt hij. Naar Nederlandse maatstaven een prima verslaggever, maar uiteraard verbleekt hij bij Engelstalige collega's als Toby Moody en Julian Ryder.
Persoonlijk vind ik het verslag van Allard Kalff en Rick Winkelman wel in orde, zolang ze het maar als duo blijven doen. Alleen die kijkersvragen mogen wel achterwege blijven wanneer het Google-vragen betreft. Specs van de auto's, wedstrijdkalender en dergelijke is met minder moeite gratis te vinden dan de moeite die het kost om een sms naar dat betaalnummer te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |