Nou Mol vind altijd zo bijdehand doen.quote:Op maandag 27 april 2009 16:05 schreef kriele het volgende:
Af en toe hoor je wel eens wat negatieve verhalen over Olav Mol, maar als je dat gekrakeel van kalff hoort mogen we onze handen dichtknijpen met Mol.
En Allard weet niet eens dat het gewichtsvoordeel van Danica al sinds vorig jaar niet meer telt. Het gewicht van een IndyCar is inclusief coureur. Als commentator zou je toch beter op de hoogte mogen zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 16:05 schreef kriele het volgende:
Af en toe hoor je wel eens wat negatieve verhalen over Olav Mol, maar als je dat gekrakeel van kalff hoort mogen we onze handen dichtknijpen met Mol.
Bert Devies?quote:Op maandag 27 april 2009 19:56 schreef m1155 het volgende:
[..]
Nou Mol vind altijd zo bijdehand doen.
Opzich die kerel van eurosport die nu bij RTL zit met de tweewielers vind ik wel goed. (zijn stopwoordje "de man links in beeld is....")
quote:2. Raphael Matos - Luczo Dragon Racing
3. Helio Castroneves - Team Penske
4. Dan Wheldon - Panther Racing
5. Mario Moraes - KV Racing Technology
6. Ryan Briscoe - Team Penske
7. Danica Patrick - Andretti Green Racing
8. Nog onbekend - KV Racing Technology
9. Scott Dixon - Target Chip Ganassi Racing
10. Dario Franchitti - Target Chip Ganassi Racing
11. Tony Kanaan - Andretti Green Racing
12. Will Power - Penske Racing
13. E.J. Viso - HVM Racing
14. Vitor Meira - A.J. Foyt Enterprises
15. Paul Tracy - KV Racing Technology
16. Scott Sharp - Panther Racing
17. Nog onbekend - Rahal Letterman Racing
18. Justin Wilson - Dale Coyne Racing
19. Nog onbekend - Dale Coyne Racing
20. Ed Carpenter - Vision Racing
21. Ryan Hunter-Reay - Vision Racing
22. Nog onbekend - Bryan Herta Autosport
23. Milka Duno - Dreyer & Reinbold Racing
24. Mike Conway - Dreyer & Reinbold Racing
25. Nog onbekend - Roth Racing
26. Marco Andretti - Andretti Green Racing
27. Hideki Mutoh - Andretti Green Racing
31. Nelson Philippe - HVM Racing
34. Nog onbekend - Conquest Racing
36. Nog onbekend - Conquest Racing
41. A.J. Foyt IV - A.J. Foyt Enterprises
43. John Andretti - Richard Petty Motorsports/ Dreyer & Reinbold Racing
44. Davey Hamilton - Dreyer & Reinbold Racing
48. Nog onbkend - A.J. Foyt Enterprises
52. Nog onbekend - Roth Racing
67. Sarah Fisher - Sarah Fisher Racing
68. Nog onbekend - Sarah Fisher Racing
91. Buddy Lazier - Hemelgarn Johnson
98. Stanton Barrett - CURB/Agajanian/Team 3G Owen Snyder
99. Alex Lloyd - Chip Ganassi Racing Sam Schmidt Motorsports
02. Graham Rahal - Newman/Haas/Lanigan Racing
06. Robert Doornbos - Newman/Haas/Lanigan Racing
Die knakker is echt beroerd.. maar die zit nog bij Euro nu, dus die bedoeld die niet denk ik. Ronald van Dam misschien?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef kriele het volgende:
Bert Devies?
Ach ik stoor me niet zo aan die vragen. Soms zitten er wel goede tussen en scheelt mij weer googelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:16 schreef Steffie het volgende:
Frank Weeink bedoelt hij. Naar Nederlandse maatstaven een prima verslaggever, maar uiteraard verbleekt hij bij Engelstalige collega's als Toby Moody en Julian Ryder.
Persoonlijk vind ik het verslag van Allard Kalff en Rick Winkelman wel in orde, zolang ze het maar als duo blijven doen. Alleen die kijkersvragen mogen wel achterwege blijven wanneer het Google-vragen betreft. Specs van de auto's, wedstrijdkalender en dergelijke is met minder moeite gratis te vinden dan de moeite die het kost om een sms naar dat betaalnummer te sturen.
Als je allebei in de VS zit, wil dat niet zeggen dat je niet met elkaar kunnen bellen.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tuurlijk zitten ze in Hilversum.
Anders hadden ze Doornbos ook niet aan de telefoon afgelopen wedstrijd.
23.00 is geen primetime meer zoals Long Beach he... Kijkcijfers in de VS is ook weer te droevig voor woorden. Maar wat wil je als je tegenover NASCAR raced en er gedoe is met de starttijden.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Naar Kansas keken overigens 98.000 mensen op RTL7, 560.000 keken naar de GP Bahrein.
Jij denkt dat ze wel in de VS zitten, maar dan niet op t circuit?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Als je allebei in de VS zit, wil dat niet zeggen dat je niet met elkaar kunnen bellen.
Ze hebben ook nog een reserveauto, die ook staat ingeschreven!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:20 schreef Atreidez het volgende:
Ga lachen als t dan geen viral is en Danica alleen maar kan zwaaien vanaf de zijlijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |