'wilt'quote:Op donderdag 23 april 2009 09:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Klein team die er zeker van wilt zijn dat ze op Indianapolis aanwezig zijn?
22 auto's. Sarah Fisher doet mee!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:46 schreef Migue het volgende:
[..]
Exact. En ik kan ze geen ongelijk geven, hoewel het wel jammer is voor de carcount, 21 auto's.
Ik telde Conquest als 2 auto's, ik kijk al een paar maanden naar de terugkeer van Sarah Fisher uit, dus haar auto had ik al meegerekendquote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
22 auto's. Sarah Fisher doet mee!
Niet bij 'willen'.quote:
Wie is naast Tagliani dan de tweede Conquest coureur?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef Migue het volgende:
[..]
Ik telde Conquest als 2 auto's, ik kijk al een paar maanden naar de terugkeer van Sarah Fisher uit, dus haar auto had ik al meegerekend
Hij kant.quote:
En meteen snel!quote:
TC?... Niet op RTL dus?quote:Op zondag 26 april 2009 03:56 schreef vosss het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het NHL morgen af gaat. Ze staan natuurlijk op de beste 2 plekken, maar hoe het gaat verlopen qua strategien, ik ben echt benieuwd en hoop op een goed resultaat,
Een top 6 finisch zou ik echt al supergoed vinden voor Bobby D
De race is om 22:00 en live op TC toch?
Helaas kun je pas vier dingen aanklikken... maar dan zie je wel gelijk complete races integraal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik klikte eens op 'vintage races'... mooie beelden.
Zag je dubbel?quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef Migue het volgende:
Newman/Haas weer waar ze horenIs het nu nog steeds geen topteam?
Hooguit wat testwerk op Homestead, gok ik.quote:Op zondag 26 april 2009 15:39 schreef m1155 het volgende:
Hoeveel zal doornbos totaal gereden hebben op ovals. Niet zo gek veel toch ?
staat er niet tussen vandaagquote:Op zondag 26 april 2009 16:47 schreef Migue het volgende:
Sport1, dan kan je ook meteen die prutsers wegdrukken en naar Versus luisteren.
Sport1 zend sinds dit jaar geen autosport meer uit.quote:Op zondag 26 april 2009 16:47 schreef Migue het volgende:
Sport1, dan kan je ook meteen die prutsers wegdrukken en naar Versus luisteren.
Ohquote:Op zondag 26 april 2009 23:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dit is niet live, ze hebben al 18 ronden gereden.
En een rondje of 30!!!quote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, aan de stand te zien hebben we alleen een slechte pitstop van Doornbos gemist.
Jammerquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef Migue het volgende:
[..]
JammerIk heb gelukkig een erg goede livestream van Versus
Zal wel een seconde of 20 achterlopen, maar who cares, ik kan het tenminste zien, en nog beter dan wanneer ik RTL7 had kunnen kijken ook.
Maar hier heeft dus ook niemand enig idee wat er met Doornboos gebeurd is. Hij maakte een goede stop, kwam als eerste naar buiten, en toen ging ik m'n tanden poetsen...
quote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doornbos heeft niets overgehouden aan die pitstop, hij moest als straf voor het raken van die band achteraan starten bij de herstart.
Jep. Tenzij er nu een caution komt is een goede klassering uitgesloten lijkt mij.quote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef M.Melandri het volgende:
RD met een lap aan zijn broek, dan ben je gezien op een oval lijkt me...
Drama debuut...hij heeft amper kunnen racen met de rest.quote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doornbos rijdt toch 8 mph langzamer dan de leiders...
Je mag je ronde toch niet inhalen achter een SC bij de IRL?quote:Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep. Tenzij er nu een caution komt is een goede klassering uitgesloten lijkt mij.
Geen ideequote:Op zondag 26 april 2009 23:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Je mag je ronde toch niet inhalen achter een SC bij de IRL?
Klopt.quote:Op zondag 26 april 2009 23:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Je mag je ronde toch niet inhalen achter een SC bij de IRL?
Hij kan hoogstens tijdens green flag pitstops iets langer doorrijden en hopen op een yellow om zo zijn ronde terug te krijgen. Moet je wel genoeg brandstof hebben.quote:
Dan moet je wel heel veel geluk hebbenquote:Op zondag 26 april 2009 23:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hij kan hoogstens tijdens green flag pitstops iets langer doorrijden en hopen op een yellow om zo zijn ronde terug te krijgen. Moet je wel genoeg brandstof hebben.
Dat ook, maar er zijn al genoeg races op deze manier gewonnen. Je kan het alleen niet uitmikken.quote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel veel geluk hebben
Kalff verbeterde Winkelman daar ook al in.quote:Op zondag 26 april 2009 23:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nu al 205 mph. Hij zal daarstraks gewoon plaats hebben moeten maken voor de leiders.
Wel weer een hoop domme vragen gehoord.quote:Op zondag 26 april 2009 23:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb mijn smsvraag trouwens niet teruggehoord. Vreemd.
Tja, ze denken toch dat veel kijkers voor het eerst een ovalrace zien. Ik denk dat alleen Indycarfans hiernaar kijken en F1-fans niet eens de moeite nemen om het te gaan snappen. Maar dat is dan weer mijn theorie.quote:Op zondag 26 april 2009 23:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel weer een hoop domme vragen gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |