Ik telde Conquest als 2 auto's, ik kijk al een paar maanden naar de terugkeer van Sarah Fisher uit, dus haar auto had ik al meegerekendquote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
22 auto's. Sarah Fisher doet mee!
Niet bij 'willen'.quote:
Wie is naast Tagliani dan de tweede Conquest coureur?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef Migue het volgende:
[..]
Ik telde Conquest als 2 auto's, ik kijk al een paar maanden naar de terugkeer van Sarah Fisher uit, dus haar auto had ik al meegerekend
Hij kant.quote:
En meteen snel!quote:
TC?... Niet op RTL dus?quote:Op zondag 26 april 2009 03:56 schreef vosss het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het NHL morgen af gaat. Ze staan natuurlijk op de beste 2 plekken, maar hoe het gaat verlopen qua strategien, ik ben echt benieuwd en hoop op een goed resultaat,
Een top 6 finisch zou ik echt al supergoed vinden voor Bobby D
De race is om 22:00 en live op TC toch?
Helaas kun je pas vier dingen aanklikken... maar dan zie je wel gelijk complete races integraal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik klikte eens op 'vintage races'... mooie beelden.
Zag je dubbel?quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef Migue het volgende:
Newman/Haas weer waar ze horenIs het nu nog steeds geen topteam?
Hooguit wat testwerk op Homestead, gok ik.quote:Op zondag 26 april 2009 15:39 schreef m1155 het volgende:
Hoeveel zal doornbos totaal gereden hebben op ovals. Niet zo gek veel toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |