Niet echt heel boeiend inderdaad...quote:Op zondag 19 april 2009 11:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vind Doornbos z'n auto er maar inspiratieloos uitzien.
Ik ben bang dat het wel eens snel over kan zijn met Doornbos bij NHL. Het lijkt me toch dat hij wel een zak met geld moet betalen om daar te racen, maar die auto is idd helemaal kaal. Ik hoop het overigens niet want dan stopt RTL 7 met live uitzendingen denk ik.quote:Op zondag 19 april 2009 11:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vind Doornbos z'n auto er maar inspiratieloos uitzien.
Het zou me niets verbazen dat hij zelf financieel is ingesprongen voor een aantal races met de hoop op goede resultaten en mede dankzij live uitzendingen op RTL zich sponsoren aandienen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het wel eens snel over kan zijn met Doornbos bij NHL. Het lijkt me toch dat hij wel een zak met geld moet betalen om daar te racen, maar die auto is idd helemaal kaal. Ik hoop het overigens niet want dan stopt RTL 7 met live uitzendingen denk ik.
Dat zou mij dus ook niks verbazen, heb ook het idee dat dit de constructie van het RD management is. Echter als hij echt na een paar races aan de kant wordt gezet vind ik dat wel een afgang voor RD.....Laten we maar hopen dat er nog een aantal sponsoren komen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat hij zelf financieel is ingesprongen voor een aantal races met de hoop op goede resultaten en mede dankzij live uitzendingen op RTL zich sponsoren aandienen.
Maar hij kwalificeert zich wel voor 3 AGR rijders (alleen Kanaan is sneller), toch een van de betere teams in de IRL. Dus zo slecht doet hij het ook weer niet. Daarnaast heeft Rahal al een jaar ervaring met de Dallara en deed Doornbos het vorige race tot aan zijn aanrijding met Wheldon ook niet slecht. Ik verwacht nog wel wat van hem.quote:Op zondag 19 april 2009 15:47 schreef Migue het volgende:
Al zou ie 20 miljoen meenemen, met dit soort prestaties houdt ie het nog geen seizoen vol. Kijk maar naar Enrique Bernoldi vorig jaar.
Marco Andretti en Danica Patrick zijn altijd ronduit slecht op streetcourses, en Hideki Mutoh hangt er altijd een beetje tussenin, dus ook niet verrassend dat hij een keer een matig weekend heeft.quote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar hij kwalificeert zich wel voor 3 AGR rijders (alleen Kanaan is sneller), toch een van de betere teams in de IRL. Dus zo slecht doet hij het ook weer niet. Daarnaast heeft Rahal al een jaar ervaring met de Dallara en deed Doornbos het vorige race tot aan zijn aanrijding met Wheldon ook niet slecht. Ik verwacht nog wel wat van hem.
idd... er waren allemaal verhalen over ING, Jumbo en Red Bull. Maar er staat helemaal niks op die auto.quote:Op zondag 19 april 2009 15:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het wel eens snel over kan zijn met Doornbos bij NHL. Het lijkt me toch dat hij wel een zak met geld moet betalen om daar te racen, maar die auto is idd helemaal kaal. Ik hoop het overigens niet want dan stopt RTL 7 met live uitzendingen denk ik.
Uitzending begint om 22.15 volgens RTL GP.nlquote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef Fir3fly het volgende:
Wanneer begint het? Dan ga ik ook even kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |