Als je allebei in de VS zit, wil dat niet zeggen dat je niet met elkaar kunnen bellen.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tuurlijk zitten ze in Hilversum.
Anders hadden ze Doornbos ook niet aan de telefoon afgelopen wedstrijd.
23.00 is geen primetime meer zoals Long Beach he... Kijkcijfers in de VS is ook weer te droevig voor woorden. Maar wat wil je als je tegenover NASCAR raced en er gedoe is met de starttijden.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Naar Kansas keken overigens 98.000 mensen op RTL7, 560.000 keken naar de GP Bahrein.
Jij denkt dat ze wel in de VS zitten, maar dan niet op t circuit?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Als je allebei in de VS zit, wil dat niet zeggen dat je niet met elkaar kunnen bellen.
Ze hebben ook nog een reserveauto, die ook staat ingeschreven!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:20 schreef Atreidez het volgende:
Ga lachen als t dan geen viral is en Danica alleen maar kan zwaaien vanaf de zijlijn
23.00uquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef The_Hives het volgende:
echt? Ik had in de gids en alles gekeken, maar kwam het nergens tegen. Hoe laat was de uitzending dan?
De nieuwe livery is gepresenteerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:10 schreef Migue het volgende:
Viral marketingHet bijbehorende nieuwsbericht deed mijn vermoedens bevestigen, want dat ziet er dan weer net wat te gelikt uit voor een youtube filmpje. Persbericht dat de presentatie datum van de 500 livery vermeldt maakt het er ook niet geloofwaardiger op.
Maar wel origineel natuurlijk, zo zie je ze niet vaak in IndyCars waar buiten de races om maar bar weinig show is (en dat vind ik maar al te mooi).
Zwart en blauw was mooier.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De nieuwe livery is gepresenteerd.
[ afbeelding ]
Aha. Zo te zien krijgen we de gloriedagen uit die vroege jaren 90 voorlopig niet terugquote:Op maandag 4 mei 2009 20:05 schreef Migue het volgende:
De eerste generatie IRL IndyCars is sowieso troep. Ik vond de 2000 Indy500 mooi met Billy Boat (wiens zoon gruwelijk goed is in sprint cars, zou prachtig zijn als die link weer hersteld wordt tussen sprint cars en indycars), Jeff Ward, Buddy Lazier, Greg Ray, Eliseo Salazar, en al die andere grote CART IndyCar namen. Maar verder stelde de IRL destijds niets voor, zelfs de 500's waren niet zo geweldig destijds. Arie Luijendijk en Eddie Cheever hadden nooit kunnen winnen als de meeste toppers niet in CART zaten.
Zal uhm onthoudenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef Atreidez het volgende:
Zag er toch wel lekker snel uit alweer gisteren..
Titel: Meimaand, Indianapolismaand!
Morgen een nieuwe poging. Vanaf 9.30 lokale tijd (= 15.30 uur Nederlande tijd) een uur rookie training, waarna vanaf 10.30 iedereen de baan opgaat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef FriescheHengst het volgende:
Ziet er een beetje nat uit daar. Niet echt de omstandigheden om met 220+ mph een rondje Indy te doen.
Ik heb meteen een screenshotje gemaakt! Een Hollander bovenaan op Indy, dat is lang geleden. Echt, Robert, Petje af!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:30 schreef Fir3fly het volgende:
Doornbos heeft zojuist de snelste ronde van de dag neergezet. Volgens mij is er nog 2 uur te gaan, maar 223.194 is volgens mij gewoon ontzettend goed.
Snelste ronde, niet snelste gemiddelde toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
Patrick nu het snelste.
Pole Day start om 9.00 ET. Dat is 15.00 uur Nederlandse tijd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef vosss het volgende:
Hoelaat nederlandse tijd is zaterdag? Ik ben echt slecht in die tijdsverschillen en alles
Waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |