NIET vermeldquote:Op woensdag 15 april 2009 08:57 schreef OA het volgende:
NIET Iedereen die KSC gisteren heeft bezocht, staat erin
[..]
Iedereen die de KSC bezocht én voldoende heeft gepost, dan....quote:
Eensquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:02 schreef Nijns het volgende:
De eerste pagina van de SC wordt standaard verprutst door het gezeur over de lapo van de vorige
Ik snap dat het erbij hoort, maar toch.. Dat gezeurquote:
Weet Damart dat ook?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Elke vrouw van DM? Mind your words misterik ben maar van 1 Fok!ker
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik snap dat het erbij hoort, maar toch.. Dat gezeur
Cablequote:Op woensdag 15 april 2009 09:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Goeiemorgen![]()
koffie gaat er wel in! [ afbeelding ]
Ik zal er nog eens naar kijkenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:04 schreef Nijns het volgende:
@DaMart, stocksites zijn een goed idee. Het bedrijf waar ik werk maakt er ook gebruik van.. Denk dat het voor jou de makkelijkste manier is (minste onderhoud/werk) om er iets aan te verdienen.
Gewoon negeren, doe ik ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik snap dat het erbij hoort, maar toch.. Dat gezeur
En waarom staan die foto's nog niet in 'DE' dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee.
Ik maak foto's van natuur en zonsondergangen... een enkele keer komt daar een verdwaald persoon op. Zo heb ik nog ergens een foto van de silhouetten van een zoenend stel, precies voor de reflectie van de ondergaande zon in de branding.
Ik post mijn zonsondergangfoto's altijd in het FOT-topicquote:Op woensdag 15 april 2009 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En waarom staan die foto's nog niet in 'DE' dan?
Niet élke vrouwquote:Op woensdag 15 april 2009 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet ik ook met hem overleggen als ik met jou naar de bios wil?
Elke vrouw uit de KSC is inmiddels van DaMart, ik blijf niet overleggen
Dat weet ik niet..quote:
Waar woon je?quote:
Ja, echt doen hoor! Is zonde om het geld te laten liggenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal er nog eens naar kijken.
[..]
Gewoon negeren, doe ik ook.
Mart denkt dat 'DE' aan koffie refereert, en dat lust hij nietquote:Op woensdag 15 april 2009 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En waarom staan die foto's nog niet in 'DE' dan?
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart denkt dat 'DE' aan koffie refereert, en dat lust hij niet :'0 .
Alleen als het DaMart is hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:02 schreef Nijns het volgende:
De eerste pagina van de SC wordt standaard verprutst door het gezeur over de lapo van de vorige
Niet dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart denkt dat 'DE' aan koffie refereert, en dat lust hij niet :'0 .
Hans was vorige week nog op de radio bij Evers... wat een zure vent is dat zegquote:Op woensdag 15 april 2009 10:17 schreef Pien85 het volgende:
Koffie, koffie.... Tiiiiiijjjjjjjjd!!!!
[ afbeelding ]
Hij woont bij mij in de buurtquote:Op woensdag 15 april 2009 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
Hans was vorige week nog op de radio bij Evers... wat een zure vent is dat zeg
Zo'n klotetekkelquote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij woont bij mij in de buurtIk zie m nog wel eens lopen met z'n hondje... Zo'n wijvenbeest
Wou je dat ninja-gedrag ontkennenquote:
En jij zit in een warm land, dus je moet niet zeurenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik wil ook even zeuren: De koffie is koud en de OP is lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Tja, de koffie-absorberende delegatie van de FP-redactie is er weerquote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef Leanne het volgende:
alle lekkere mannen van KSC zijn weer in huis
Ja, al wordt het wel heel verleidelijk om toch eens te gaan doen met al dat gezeur steeds!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Wou je dat ninja-gedrag ontkennen?
Laatste 10 topics
Titel Geopend door Geopend op P/min.
[KSC #1.320] IJsjes eten op het strand! DaMart 15-04-2009 10:00 3.50 posts
[KSC #1.319] IJskoffie op een terras! OA 14-04-2009 16:26 0.29 posts
[KSC #1.318] déjeme en paz Lenny_Leonard 14-04-2009 11:20 0.99 posts
[KSC #1.317] Thee (of koffie) en paaseieren! DaMart 13-04-2009 15:20 0.25 posts
[KSC # 1316] Koffie met harige benen Klonk 12-04-2009 12:19 0.19 posts
[KSC #1.315] Met mooi weer! Gitaarmat 10-04-2009 17:12 0.12 posts
[KSC #1.314] TheeThee zonder voorbedachten rade DaMart 09-04-2009 22:28 0.27 posts
[KSC #1.313] Dubbele gelukskoekjes voor ongelukstweeling DaMart 09-04-2009 09:46 0.40 posts
[KSC #1.312] Gelukskoekjes inslaan voor de volgende KSC! DaMart 08-04-2009 08:50 0.20 posts
[KSC #1311] Theetpoic, speciaal voor Mart, part 1. OA 07-04-2009 18:29 0.35 posts
Toch al eerder?quote:
Zoiets jaquote:
Ik was al bang dat je me vergeten wasquote:Op woensdag 15 april 2009 10:24 schreef Leanne het volgende:
en de lekkere vrouwen ook niet te vergeten
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik post mijn zonsondergangfoto's altijd in het FOT-topic.
Ah.. nog meer bezitterigheidquote:
zo verwijfd issie wel ja.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij woont bij mij in de buurtIk zie m nog wel eens lopen met z'n hondje... Zo'n wijvenbeest
waar moet ik kijken?quote:
Hoiquote:
Bij Eindhovenquote:
Oeeh, raadspelletje!quote:
Neequote:Op woensdag 15 april 2009 10:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeeh, raadspelletje!
Best? Geldrop? Valkenswaard? Acht?
En? En? Heb ik prijs??
Sorry hoor, maar wat de neuk is dat? Ik snap echt niks van die knopjes op fokquote:Op woensdag 15 april 2009 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Links van de posts staat de PI... of gebruik je textonly op werk?
De PI is de PostIcon, een smiley die naast de post staat. Die geeft aan in welk licht je de post ongeveer moet zien.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat de neuk is dat? Ik snap echt niks van die knopjes op fok
Woensel Westquote:
Lieverdquote:
Veldhoven? Aalst? Waalre? Mierlo dan? Heb ik nu prijs?? Weet nu niet veel meer daar in de buurt.. Son? Breugel?quote:
Nee toch..?quote:
Ah, ik wist niet dat dat zo heette, ik let daar nooit op maaaar: jij maakte een grapje!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
De PI is de PostIcon, een smiley die naast de post staat. Die geeft aan in welk licht je de post ongeveer moet zien.
quote:
Iets verder van Eindhovenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Veldhoven? Aalst? Waalre? Mierlo dan? Heb ik nu prijs?? Weet nu niet veel meer daar in de buurt.. Son? Breugel?
Dat doe ik wel vakerquote:Op woensdag 15 april 2009 10:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat dat zo heette, ik let daar nooit op maaaar: jij maakte een grapje!woehoe
Franeker!quote:
Helmondquote:
Oooh, ik wou alleen raden.. Dadelijk heb jij de prijs!quote:
Ik zit nu in Eindhoven. Vanavond weer Venlo.quote:
Breugelquote:
Zie, ligt Venlo toch in de buurt van Eindhoven... en wat verder weg dan de andere plaatsenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit nu in Eindhoven. Vanavond weer Venlo.
Noord of zuid?quote:
Ik ook niet, maar dat maakt het wel een beetje spannendquote:Op woensdag 15 april 2009 10:55 schreef Pien85 het volgende:
Schijndel?
ik heb geen idee waar het over gaat![]()
Pienseltjequote:
Ja heel goed van jequote:Op woensdag 15 april 2009 10:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pienseltjeik was braaf bij jou gebleven!
Ja! Spannend.....quote:
ik had ook tegen jou LLquote:Op woensdag 15 april 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lieverd
Oh je had het tegen mn broodje
* LL geeft bolletje
een kopje koffie tijdens de meet betaald door dndiek?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja! Spannend.....
Wat zou de prijs zijn?
Ja dat zal het idd wel zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart denkt dat 'DE' aan koffie refereert, en dat lust hij niet.
Groesbeek? als we dan toch in die omgeving gaan zoekenquote:
Hij zit bij Eindhoven, niet bij Nijmegenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Groesbeek? als we dan toch in die omgeving gaan zoekenBerg en dal? Haps?
Idd, met indah, zijn we weer compleetquote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef Leanne het volgende:
Schnaps?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Groesbeek? als we dan toch in die omgeving gaan zoekenBerg en dal? Haps?
Oei, wat warmquote:
Drunen ligt echt bij Den Bosch schat, niet bij Eindhoven. En ik weet datquote:
Beek en donk? Lieshout?!quote:
Ik postte ook gewoon wat willekeurige plaatsen in Noord-Brabantquote:Op woensdag 15 april 2009 11:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Drunen ligt echt bij Den Bosch schat, niet bij Eindhoven. En ik weet dat
Mjah, niet echt specifiek... het loopt gewoon niet zoals het moetquote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben jullie er ook een topic voor dan?.
quote:
hoi hoiquote:
Mjah, als dat andere d'r niet is..quote:Op woensdag 15 april 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
Gooooood meurning
Koffie en een krentenbol, soms zijn het de simpele dingen die een mens gelukkig maken
vergelijk de laatste daling met de opening van de Topics. door Damart!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Leuke statistiek. Kunnen we ook die pieken omhoog/naar beneden verklaren?
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vergelijk de laatste daling met de opening van de Topics. door Damart!
Dan kun je zelfs zeggen dat toen ik nog helemaal niet in de KSC postte, de hoogste pieken werden bereikt.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vergelijk de laatste daling met de opening van de Topics. door Damart!
Dat was wel heel erg uit de buurtquote:Op woensdag 15 april 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik postte ook gewoon wat willekeurige plaatsen in Noord-Brabant.
quote:
Mja, ik noemde een plaats die nog verder weg ligt, maar daar las iedereen overheen, geloof ikquote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat was wel heel erg uit de buurthad je net zo goed Roosendaal kunnen zeggen
Franeker? Of was jij dat niet? (geen zin om terug te kijken..)quote:Op woensdag 15 april 2009 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik noemde een plaats die nog verder weg ligt, maar daar las iedereen overheen, geloof ik.
BIngo!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Franeker? Of was jij dat niet? (geen zin om terug te kijken..)
Had em dus wel gezien, ik geloof dat ik een snuif-lachje erom had maar dat was dan ook allesquote:
Hij is leukquote:Op woensdag 15 april 2009 11:21 schreef cablegunmaster het volgende:
http://camels.evilsun.org/index.php
hoeveel camels is je vriendin waard?
47 camels, 9 goats and 9 sheep
serieus ingevuld![]()
Naapertquote:Op woensdag 15 april 2009 11:31 schreef MPG het volgende:
Ik krijg een scrollvinger.
Teneinde dat te voorkomen plaats ik hier deze post.
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je zelfs zeggen dat toen ik nog helemaal niet in de KSC postte, de hoogste pieken werden bereikt.
Werk jij in een koelcel?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:34 schreef Leanne het volgende:
Heb ik me vandaag lekker zomers aangekleed, omdat het zo een mooi weer wordt.
Maar op mijn werk is het helegaar niet lekker warm
Nee toen zat je te kloten, euh klonenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je zelfs zeggen dat toen ik nog helemaal niet in de KSC postte, de hoogste pieken werden bereikt.
Ik val op vrouwen met pet, niet op Cablegunmannen met hoedquote:Op woensdag 15 april 2009 11:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik draag uit protest een Hoed en geen pet
nee bij de gemeente de airco staat aanquote:Op woensdag 15 april 2009 11:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Werk jij in een koelcel?
Ik ben ook zomers en hier is het wel lekker!
Ik heb er maar een foto neergezetquote:Op woensdag 15 april 2009 11:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, niet echt specifiek... het loopt gewoon niet zoals het moet
Daarom is elke input welkom
Weerfoto's 2009
Deze misschien?
Antwoord:quote:Op woensdag 15 april 2009 11:21 schreef cablegunmaster het volgende:
http://camels.evilsun.org/index.php
hoeveel camels is je vriendin waard?
47 camels, 9 goats and 9 sheep
serieus ingevuld![]()
Aircoquote:Op woensdag 15 april 2009 11:49 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee bij de gemeente de airco staat aan
Bijnaquote:
en hoe homo is je vriendje:quote:Op woensdag 15 april 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben waard:
more or less 64 camels, 1 goats and 9 sheep
zo´n grote vriezer hebben we niet, dus verkopen zal ie nog wel ff niet
Rare vent.quote:
Ik heb ook brood gegeten hoor... op het terras hier voor het pand!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Rare vent.
Ik heb brood gegeten.
En soep.
Hoe is het weer daar?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook brood gegeten hoor... op het terras hier voor het pand!
Hoelaat ben je weer in Zandvoort?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Woerden? Uitstekend, zonnig met wel wat lichte wolkensluiers, en een graad of 22 denk ik.
Hm, dan kan ik niet meer voordat ik ga horen of het mooi weer isquote:
Hoe laat ga je dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, dan kan ik niet meer voordat ik ga horen of het mooi weer isjammer..
Je bent perfectquote:Op woensdag 15 april 2009 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
Your boyfriend is 20.6% Gay!
Your boyfriend is only a bit gay, which is the perfect amount of gay you should have in a boyfriend.
You should definitely keep him.
kwam ik zelf op uit
Denk dat ik er tussen half 7 en 7 uur ben..quote:Op woensdag 15 april 2009 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe laat ga je dan?
Ik kan anders ook een weerupdate via mijn mobiel geven onderweg tussen Heemstede en Zandvoort....
Lijkt me wel, afgelopen maandag gold dat dan weer niet, maar dat was wel extreem.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Denk dat ik er tussen half 7 en 7 uur ben..
Dat is lief! Maar ik denk dat ik het weer in Hoofddorp en Haarlem wel als richtlijn kan gebruiken, toch?
Ach, wij zitten vlak bij de bergenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
wat hebben jullie toch een mooi leven..
het strand en de zee zo dichtbij
Nou, die st.pietersberg heb ik ook al 1000 x gezienquote:
Ik woon bij zee, mijn vriend in Limburg, mijn ouders halverwege: wat wil ik nog meer?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, die st.pietersberg heb ik ook al 1000 x gezien
maar je hebt gelijkdat hoor ik altijd als mensen voor een meeting hier komen..
dat ze het heuvellandschap zo mooi vinden..
Minder reistijd naar de mensen waar je van houdt?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik woon bij zee, mijn vriend in Limburg, mijn ouders halverwege: wat wil ik nog meer?
Nah, je hebt op zich wel een punt, maar eerst woonde ik verder wegquote:
ah, je boekt vooruitgangquote:Op woensdag 15 april 2009 14:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nah, je hebt op zich wel een punt, maar eerst woonde ik verder weg
Precies. met kilometers tegelijk!quote:
Waarom zit ik dan binnenquote:
Niet waar!quote:
Ik ook hoor, maar ging even een luchtje scheppen!quote:
Fha!quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
The only one that could ever reach me...
quote:
Toen ging ze borrelen.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]Ik ben geschokt!! En wat gebeurde er toen?
Fhaatje!!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]Ik ben geschokt!! En wat gebeurde er toen?
10 Internet voor MPG!quote:
Is er open inschrijving of een voorselectie?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Fhaatje!!![]()
![]()
![]()
Leanne wou jouw poessie zien
Voorselectie vindt plaats op 17 mei. De dames zullen beoordelen of je geschikt genoeg bent, inschrijving kan maar 1 keer en eenmaal afgewezen, blijft afgewezen dus zorg dat je op je best bent!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is er open inschrijving of een voorselectie?
* KapiteinGasthof zich aanmelden doet
Zeer verstandigquote:
Nijnsquote:
Ondanks wat Nijns zegt: Neequote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is er open inschrijving of een voorselectie?
* KapiteinGasthof zich aanmelden doet
Waarom laat je ze niet gewoon hun best doen om ze vervolgens af te wijzen?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ondanks wat Nijns zegt: Nee![]()
* Fha doet vriendin van kaptein even bellen
Dat is gemeen. Dan moet hij voor straf nog langer droog staan!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ondanks wat Nijns zegt: Nee![]()
* Fha doet vriendin van kaptein even bellen
Echtpaar doodgeschoten uit woede over parkeerplaatsquote:Op woensdag 15 april 2009 16:52 schreef DaMart het volgende:
Tijd om richting trein te gaan trouwens!.
Omdat ik niet zo'n vervelend wijf bent wat dat grappig vindquote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom laat je ze niet gewoon hun best doen om ze vervolgens af te wijzen?![]()
Is dit de 'no-fun-zone'?
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n vervelend wijf bent wat dat grappig vind
Dat jij dat dus vast wel bentquote:Op woensdag 15 april 2009 16:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?![]()
ik maakte maar een grapje hoor
quote:
quote:
Mja...quote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan weet je dat er zo weinig verandert in het leven hè
Dat was hier wel hoor... Nu is het lekkerderquote:
ja, en niemand aan de telefoonquote:Op woensdag 15 april 2009 18:30 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
En je zou bijna denken dat half Nederland vrij heeft genomen om naar het strand te gaan, vandaag... behoorlijk wat verkeer op de weg.
bahquote:Op woensdag 15 april 2009 18:45 schreef Fha het volgende:
Wat zijn studiegenoten die niks doen toch ontzettend demotiverend als je in tweetallen moet werken
Olaquote:
Met een stipje?quote:
quote:
Ja gezelligquote:Op woensdag 15 april 2009 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]![]()
En was het gezellig met de aanhalingstekens?
Je weet dat je gewoon mee magquote:Op woensdag 15 april 2009 20:46 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook naar het strand en de duinen enzo
Je weet dat je me daarvoor altijd op mag komen halenquote:
Ja niemand wil even mijn broer zien of mijn nichtjesquote:
Ik heb net foto gekregen van mn broer van hunquote:Op woensdag 15 april 2009 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Fha![]()
Waar zijn je broer en nichtjes te zien dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb net foto gekregen van mn broer van hun
Das niet uit nederland toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Te laat, ik ben net thuisquote:
Broertje is surinaams, wat zij is weet ik eigenlijk nietquote:
Vrouwquote:Op woensdag 15 april 2009 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Broertje is surinaams, wat zij is weet ik eigenlijk niet
gewoon mooi?quote:
Dat sowieso! wat een prachtvrouwquote:
Die heeft ook wel wat jaquote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef Fha het volgende:
Het was weer een mooie Mart![]()
Zondag ofzo vond ik deze ook mooi
[ afbeelding ]
Het was weer lekker vandaag zo te zienquote:Op woensdag 15 april 2009 22:05 schreef DaMart het volgende:
En een paar foto's van de zonsondergang:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef Leanne het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Idd, met indah, zijn we weer compleet
Indah![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
doorheen kijken en de humor ervan inzien
![]()
[ afbeelding ]
we posten steeds minder
Gil even als je er bent, ik zit ook in een ziekenhuis, dus dan gaan we even koffie drinkenquote:Op donderdag 16 april 2009 08:45 schreef Klonk het volgende:
gaat iemand nog leuke dingen doen vandaag ?
ik wel, ik ga twee keer een flink stuk fietsen, door de regen gok ik en naar het ziekenhuis, maar het fietsen is tof
Ik moet werkenquote:Op donderdag 16 april 2009 08:45 schreef Klonk het volgende:
gaat iemand nog leuke dingen doen vandaag ?
Omdat dat zo hoortquote:Op donderdag 16 april 2009 08:56 schreef Nijns het volgende:
DaMart mag ik vragen waar jouw drang om achter iedere zin een puntje te zetten, ondanks dat er een smiley staat, vandaan komt? Danku
Tiepenvauten horen dan weer nietquote:Op donderdag 16 april 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat dat zo hoort.
Een smileu maakt onderdeel uit van de zin, dus hoort de punt daarachter.
Wat marc zegtquote:Op donderdag 16 april 2009 09:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tiepenvauten horen dan weer niet
Leannequote:
Chefquote:
Frustquote:
Muckquote:
quote:
Martquote:Op donderdag 16 april 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat dat zo hoort.
Een smileu maakt onderdeel uit van de zin, dus hoort de punt daarachter.
Nijnsquote:Op donderdag 16 april 2009 08:51 schreef Nijns het volgende:
Mogge allemaal
Ik ga vanavond lekker wat drinken met een oud-collega. Zal wel niet op het terras worden
Naamgenootquote:Op donderdag 16 april 2009 08:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gil even als je er bent, ik zit ook in een ziekenhuis, dus dan gaan we even koffie drinken
PINGUINquote:
Indahgangerquote:
Leannequote:
Niet vermeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |