Voorselectie vindt plaats op 17 mei. De dames zullen beoordelen of je geschikt genoeg bent, inschrijving kan maar 1 keer en eenmaal afgewezen, blijft afgewezen dus zorg dat je op je best bent!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is er open inschrijving of een voorselectie?
* KapiteinGasthof zich aanmelden doet
Zeer verstandigquote:
Nijnsquote:
Ondanks wat Nijns zegt: Neequote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is er open inschrijving of een voorselectie?
* KapiteinGasthof zich aanmelden doet
Waarom laat je ze niet gewoon hun best doen om ze vervolgens af te wijzen?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ondanks wat Nijns zegt: Nee![]()
* Fha doet vriendin van kaptein even bellen
Dat is gemeen. Dan moet hij voor straf nog langer droog staan!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ondanks wat Nijns zegt: Nee![]()
* Fha doet vriendin van kaptein even bellen
Echtpaar doodgeschoten uit woede over parkeerplaatsquote:Op woensdag 15 april 2009 16:52 schreef DaMart het volgende:
Tijd om richting trein te gaan trouwens!.
Omdat ik niet zo'n vervelend wijf bent wat dat grappig vindquote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom laat je ze niet gewoon hun best doen om ze vervolgens af te wijzen?![]()
Is dit de 'no-fun-zone'?
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n vervelend wijf bent wat dat grappig vind
Dat jij dat dus vast wel bentquote:Op woensdag 15 april 2009 16:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?![]()
ik maakte maar een grapje hoor
quote:
quote:
Mja...quote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan weet je dat er zo weinig verandert in het leven hè
Dat was hier wel hoor... Nu is het lekkerderquote:
ja, en niemand aan de telefoonquote:Op woensdag 15 april 2009 18:30 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
En je zou bijna denken dat half Nederland vrij heeft genomen om naar het strand te gaan, vandaag... behoorlijk wat verkeer op de weg.
bahquote:Op woensdag 15 april 2009 18:45 schreef Fha het volgende:
Wat zijn studiegenoten die niks doen toch ontzettend demotiverend als je in tweetallen moet werken
Olaquote:
Met een stipje?quote:
quote:
Ja gezelligquote:Op woensdag 15 april 2009 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]![]()
En was het gezellig met de aanhalingstekens?
Je weet dat je gewoon mee magquote:Op woensdag 15 april 2009 20:46 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook naar het strand en de duinen enzo
Je weet dat je me daarvoor altijd op mag komen halenquote:
Ja niemand wil even mijn broer zien of mijn nichtjesquote:
Ik heb net foto gekregen van mn broer van hunquote:Op woensdag 15 april 2009 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Fha![]()
Waar zijn je broer en nichtjes te zien dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb net foto gekregen van mn broer van hun
Das niet uit nederland toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Te laat, ik ben net thuisquote:
Broertje is surinaams, wat zij is weet ik eigenlijk nietquote:
Vrouwquote:Op woensdag 15 april 2009 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Broertje is surinaams, wat zij is weet ik eigenlijk niet
gewoon mooi?quote:
Dat sowieso! wat een prachtvrouwquote:
Die heeft ook wel wat jaquote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef Fha het volgende:
Het was weer een mooie Mart![]()
Zondag ofzo vond ik deze ook mooi
[ afbeelding ]
Het was weer lekker vandaag zo te zienquote:Op woensdag 15 april 2009 22:05 schreef DaMart het volgende:
En een paar foto's van de zonsondergang:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef Leanne het volgende:
alle lekkere mannen van KSC zijn weer in huis
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Idd, met indah, zijn we weer compleet
Indah![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
doorheen kijken en de humor ervan inzien
![]()
[ afbeelding ]
we posten steeds minder
Gil even als je er bent, ik zit ook in een ziekenhuis, dus dan gaan we even koffie drinkenquote:Op donderdag 16 april 2009 08:45 schreef Klonk het volgende:
gaat iemand nog leuke dingen doen vandaag ?
ik wel, ik ga twee keer een flink stuk fietsen, door de regen gok ik en naar het ziekenhuis, maar het fietsen is tof
Ik moet werkenquote:Op donderdag 16 april 2009 08:45 schreef Klonk het volgende:
gaat iemand nog leuke dingen doen vandaag ?
Omdat dat zo hoortquote:Op donderdag 16 april 2009 08:56 schreef Nijns het volgende:
DaMart mag ik vragen waar jouw drang om achter iedere zin een puntje te zetten, ondanks dat er een smiley staat, vandaan komt? Danku
Tiepenvauten horen dan weer nietquote:Op donderdag 16 april 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat dat zo hoort.
Een smileu maakt onderdeel uit van de zin, dus hoort de punt daarachter.
Wat marc zegtquote:Op donderdag 16 april 2009 09:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tiepenvauten horen dan weer niet
Leannequote:
Chefquote:
Frustquote:
Muckquote:
quote:
Martquote:Op donderdag 16 april 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat dat zo hoort.
Een smileu maakt onderdeel uit van de zin, dus hoort de punt daarachter.
Nijnsquote:Op donderdag 16 april 2009 08:51 schreef Nijns het volgende:
Mogge allemaal
Ik ga vanavond lekker wat drinken met een oud-collega. Zal wel niet op het terras worden
Naamgenootquote:Op donderdag 16 april 2009 08:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gil even als je er bent, ik zit ook in een ziekenhuis, dus dan gaan we even koffie drinken
PINGUINquote:
Indahgangerquote:
Leannequote:
Niet vermeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |