Voorselectie vindt plaats op 17 mei. De dames zullen beoordelen of je geschikt genoeg bent, inschrijving kan maar 1 keer en eenmaal afgewezen, blijft afgewezen dus zorg dat je op je best bent!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is er open inschrijving of een voorselectie?
* KapiteinGasthof zich aanmelden doet
Zeer verstandigquote:
Nijnsquote:
Ondanks wat Nijns zegt: Neequote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is er open inschrijving of een voorselectie?
* KapiteinGasthof zich aanmelden doet
Waarom laat je ze niet gewoon hun best doen om ze vervolgens af te wijzen?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ondanks wat Nijns zegt: Nee![]()
* Fha doet vriendin van kaptein even bellen
Dat is gemeen. Dan moet hij voor straf nog langer droog staan!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ondanks wat Nijns zegt: Nee![]()
* Fha doet vriendin van kaptein even bellen
Echtpaar doodgeschoten uit woede over parkeerplaatsquote:Op woensdag 15 april 2009 16:52 schreef DaMart het volgende:
Tijd om richting trein te gaan trouwens!.
Omdat ik niet zo'n vervelend wijf bent wat dat grappig vindquote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom laat je ze niet gewoon hun best doen om ze vervolgens af te wijzen?![]()
Is dit de 'no-fun-zone'?
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n vervelend wijf bent wat dat grappig vind
Dat jij dat dus vast wel bentquote:Op woensdag 15 april 2009 16:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?![]()
ik maakte maar een grapje hoor
quote:
quote:
Mja...quote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan weet je dat er zo weinig verandert in het leven hè
Dat was hier wel hoor... Nu is het lekkerderquote:
ja, en niemand aan de telefoonquote:Op woensdag 15 april 2009 18:30 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
En je zou bijna denken dat half Nederland vrij heeft genomen om naar het strand te gaan, vandaag... behoorlijk wat verkeer op de weg.
bahquote:Op woensdag 15 april 2009 18:45 schreef Fha het volgende:
Wat zijn studiegenoten die niks doen toch ontzettend demotiverend als je in tweetallen moet werken
Olaquote:
Met een stipje?quote:
quote:
Ja gezelligquote:Op woensdag 15 april 2009 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]![]()
En was het gezellig met de aanhalingstekens?
Je weet dat je gewoon mee magquote:Op woensdag 15 april 2009 20:46 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook naar het strand en de duinen enzo
Je weet dat je me daarvoor altijd op mag komen halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |