Oei, wat warmquote:
Drunen ligt echt bij Den Bosch schat, niet bij Eindhoven. En ik weet datquote:
Beek en donk? Lieshout?!quote:
Ik postte ook gewoon wat willekeurige plaatsen in Noord-Brabantquote:Op woensdag 15 april 2009 11:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Drunen ligt echt bij Den Bosch schat, niet bij Eindhoven. En ik weet dat
Mjah, niet echt specifiek... het loopt gewoon niet zoals het moetquote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben jullie er ook een topic voor dan?.
quote:
hoi hoiquote:
Mjah, als dat andere d'r niet is..quote:Op woensdag 15 april 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
Gooooood meurning
Koffie en een krentenbol, soms zijn het de simpele dingen die een mens gelukkig maken
vergelijk de laatste daling met de opening van de Topics. door Damart!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Leuke statistiek. Kunnen we ook die pieken omhoog/naar beneden verklaren?
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vergelijk de laatste daling met de opening van de Topics. door Damart!
Dan kun je zelfs zeggen dat toen ik nog helemaal niet in de KSC postte, de hoogste pieken werden bereikt.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vergelijk de laatste daling met de opening van de Topics. door Damart!
Dat was wel heel erg uit de buurtquote:Op woensdag 15 april 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik postte ook gewoon wat willekeurige plaatsen in Noord-Brabant.
quote:
Mja, ik noemde een plaats die nog verder weg ligt, maar daar las iedereen overheen, geloof ikquote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat was wel heel erg uit de buurthad je net zo goed Roosendaal kunnen zeggen
Franeker? Of was jij dat niet? (geen zin om terug te kijken..)quote:Op woensdag 15 april 2009 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik noemde een plaats die nog verder weg ligt, maar daar las iedereen overheen, geloof ik.
BIngo!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Franeker? Of was jij dat niet? (geen zin om terug te kijken..)
Had em dus wel gezien, ik geloof dat ik een snuif-lachje erom had maar dat was dan ook allesquote:
Hij is leukquote:Op woensdag 15 april 2009 11:21 schreef cablegunmaster het volgende:
http://camels.evilsun.org/index.php
hoeveel camels is je vriendin waard?
47 camels, 9 goats and 9 sheep
serieus ingevuld![]()
Naapertquote:Op woensdag 15 april 2009 11:31 schreef MPG het volgende:
Ik krijg een scrollvinger.
Teneinde dat te voorkomen plaats ik hier deze post.
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je zelfs zeggen dat toen ik nog helemaal niet in de KSC postte, de hoogste pieken werden bereikt.
Werk jij in een koelcel?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:34 schreef Leanne het volgende:
Heb ik me vandaag lekker zomers aangekleed, omdat het zo een mooi weer wordt.
Maar op mijn werk is het helegaar niet lekker warm
Nee toen zat je te kloten, euh klonenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je zelfs zeggen dat toen ik nog helemaal niet in de KSC postte, de hoogste pieken werden bereikt.
Ik val op vrouwen met pet, niet op Cablegunmannen met hoedquote:Op woensdag 15 april 2009 11:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik draag uit protest een Hoed en geen pet
nee bij de gemeente de airco staat aanquote:Op woensdag 15 april 2009 11:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Werk jij in een koelcel?
Ik ben ook zomers en hier is het wel lekker!
Ik heb er maar een foto neergezetquote:Op woensdag 15 april 2009 11:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, niet echt specifiek... het loopt gewoon niet zoals het moet
Daarom is elke input welkom
Weerfoto's 2009
Deze misschien?
Antwoord:quote:Op woensdag 15 april 2009 11:21 schreef cablegunmaster het volgende:
http://camels.evilsun.org/index.php
hoeveel camels is je vriendin waard?
47 camels, 9 goats and 9 sheep
serieus ingevuld![]()
Aircoquote:Op woensdag 15 april 2009 11:49 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee bij de gemeente de airco staat aan
Bijnaquote:
en hoe homo is je vriendje:quote:Op woensdag 15 april 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben waard:
more or less 64 camels, 1 goats and 9 sheep
zo´n grote vriezer hebben we niet, dus verkopen zal ie nog wel ff niet
Rare vent.quote:
Ik heb ook brood gegeten hoor... op het terras hier voor het pand!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Rare vent.
Ik heb brood gegeten.
En soep.
Hoe is het weer daar?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook brood gegeten hoor... op het terras hier voor het pand!
Hoelaat ben je weer in Zandvoort?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Woerden? Uitstekend, zonnig met wel wat lichte wolkensluiers, en een graad of 22 denk ik.
Hm, dan kan ik niet meer voordat ik ga horen of het mooi weer isquote:
Hoe laat ga je dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, dan kan ik niet meer voordat ik ga horen of het mooi weer isjammer..
Je bent perfectquote:Op woensdag 15 april 2009 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
Your boyfriend is 20.6% Gay!
Your boyfriend is only a bit gay, which is the perfect amount of gay you should have in a boyfriend.
You should definitely keep him.
kwam ik zelf op uit
Denk dat ik er tussen half 7 en 7 uur ben..quote:Op woensdag 15 april 2009 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe laat ga je dan?
Ik kan anders ook een weerupdate via mijn mobiel geven onderweg tussen Heemstede en Zandvoort....
Lijkt me wel, afgelopen maandag gold dat dan weer niet, maar dat was wel extreem.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Denk dat ik er tussen half 7 en 7 uur ben..
Dat is lief! Maar ik denk dat ik het weer in Hoofddorp en Haarlem wel als richtlijn kan gebruiken, toch?
Ach, wij zitten vlak bij de bergenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
wat hebben jullie toch een mooi leven..
het strand en de zee zo dichtbij
Nou, die st.pietersberg heb ik ook al 1000 x gezienquote:
Ik woon bij zee, mijn vriend in Limburg, mijn ouders halverwege: wat wil ik nog meer?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, die st.pietersberg heb ik ook al 1000 x gezien
maar je hebt gelijkdat hoor ik altijd als mensen voor een meeting hier komen..
dat ze het heuvellandschap zo mooi vinden..
Minder reistijd naar de mensen waar je van houdt?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik woon bij zee, mijn vriend in Limburg, mijn ouders halverwege: wat wil ik nog meer?
Nah, je hebt op zich wel een punt, maar eerst woonde ik verder wegquote:
ah, je boekt vooruitgangquote:Op woensdag 15 april 2009 14:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nah, je hebt op zich wel een punt, maar eerst woonde ik verder weg
Precies. met kilometers tegelijk!quote:
Waarom zit ik dan binnenquote:
Niet waar!quote:
Ik ook hoor, maar ging even een luchtje scheppen!quote:
Fha!quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
The only one that could ever reach me...
quote:
Toen ging ze borrelen.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]Ik ben geschokt!! En wat gebeurde er toen?
Fhaatje!!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]Ik ben geschokt!! En wat gebeurde er toen?
10 Internet voor MPG!quote:
Is er open inschrijving of een voorselectie?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Fhaatje!!![]()
![]()
![]()
Leanne wou jouw poessie zien
Voorselectie vindt plaats op 17 mei. De dames zullen beoordelen of je geschikt genoeg bent, inschrijving kan maar 1 keer en eenmaal afgewezen, blijft afgewezen dus zorg dat je op je best bent!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is er open inschrijving of een voorselectie?
* KapiteinGasthof zich aanmelden doet
Zeer verstandigquote:
Nijnsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |