Rare vent.quote:
Ik heb ook brood gegeten hoor... op het terras hier voor het pand!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Rare vent.
Ik heb brood gegeten.
En soep.
Hoe is het weer daar?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook brood gegeten hoor... op het terras hier voor het pand!
Hoelaat ben je weer in Zandvoort?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Woerden? Uitstekend, zonnig met wel wat lichte wolkensluiers, en een graad of 22 denk ik.
Hm, dan kan ik niet meer voordat ik ga horen of het mooi weer isquote:
Hoe laat ga je dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, dan kan ik niet meer voordat ik ga horen of het mooi weer isjammer..
Je bent perfectquote:Op woensdag 15 april 2009 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
Your boyfriend is 20.6% Gay!
Your boyfriend is only a bit gay, which is the perfect amount of gay you should have in a boyfriend.
You should definitely keep him.
kwam ik zelf op uit
Denk dat ik er tussen half 7 en 7 uur ben..quote:Op woensdag 15 april 2009 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe laat ga je dan?
Ik kan anders ook een weerupdate via mijn mobiel geven onderweg tussen Heemstede en Zandvoort....
Lijkt me wel, afgelopen maandag gold dat dan weer niet, maar dat was wel extreem.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Denk dat ik er tussen half 7 en 7 uur ben..
Dat is lief! Maar ik denk dat ik het weer in Hoofddorp en Haarlem wel als richtlijn kan gebruiken, toch?
Ach, wij zitten vlak bij de bergenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
wat hebben jullie toch een mooi leven..
het strand en de zee zo dichtbij
Nou, die st.pietersberg heb ik ook al 1000 x gezienquote:
Ik woon bij zee, mijn vriend in Limburg, mijn ouders halverwege: wat wil ik nog meer?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, die st.pietersberg heb ik ook al 1000 x gezien
maar je hebt gelijkdat hoor ik altijd als mensen voor een meeting hier komen..
dat ze het heuvellandschap zo mooi vinden..
Minder reistijd naar de mensen waar je van houdt?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik woon bij zee, mijn vriend in Limburg, mijn ouders halverwege: wat wil ik nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |