Schnaps?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Groesbeek? als we dan toch in die omgeving gaan zoekenBerg en dal? Haps?
Oei, wat warmquote:
Drunen ligt echt bij Den Bosch schat, niet bij Eindhoven. En ik weet datquote:
Beek en donk? Lieshout?!quote:
Ik postte ook gewoon wat willekeurige plaatsen in Noord-Brabantquote:Op woensdag 15 april 2009 11:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Drunen ligt echt bij Den Bosch schat, niet bij Eindhoven. En ik weet dat
Mjah, niet echt specifiek... het loopt gewoon niet zoals het moetquote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben jullie er ook een topic voor dan?.
quote:
hoi hoiquote:
Mjah, als dat andere d'r niet is..quote:Op woensdag 15 april 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
Gooooood meurning
Koffie en een krentenbol, soms zijn het de simpele dingen die een mens gelukkig maken
vergelijk de laatste daling met de opening van de Topics. door Damart!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Leuke statistiek. Kunnen we ook die pieken omhoog/naar beneden verklaren?
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vergelijk de laatste daling met de opening van de Topics. door Damart!
Dan kun je zelfs zeggen dat toen ik nog helemaal niet in de KSC postte, de hoogste pieken werden bereikt.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vergelijk de laatste daling met de opening van de Topics. door Damart!
Dat was wel heel erg uit de buurtquote:Op woensdag 15 april 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik postte ook gewoon wat willekeurige plaatsen in Noord-Brabant.
quote:
Mja, ik noemde een plaats die nog verder weg ligt, maar daar las iedereen overheen, geloof ikquote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat was wel heel erg uit de buurthad je net zo goed Roosendaal kunnen zeggen
Franeker? Of was jij dat niet? (geen zin om terug te kijken..)quote:Op woensdag 15 april 2009 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik noemde een plaats die nog verder weg ligt, maar daar las iedereen overheen, geloof ik.
BIngo!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Franeker? Of was jij dat niet? (geen zin om terug te kijken..)
Had em dus wel gezien, ik geloof dat ik een snuif-lachje erom had maar dat was dan ook allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |