waar moet ik kijken?quote:
Hoiquote:
Bij Eindhovenquote:
Oeeh, raadspelletje!quote:
Neequote:Op woensdag 15 april 2009 10:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeeh, raadspelletje!
Best? Geldrop? Valkenswaard? Acht?
En? En? Heb ik prijs??
Sorry hoor, maar wat de neuk is dat? Ik snap echt niks van die knopjes op fokquote:Op woensdag 15 april 2009 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Links van de posts staat de PI... of gebruik je textonly op werk?
De PI is de PostIcon, een smiley die naast de post staat. Die geeft aan in welk licht je de post ongeveer moet zien.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat de neuk is dat? Ik snap echt niks van die knopjes op fok
Woensel Westquote:
Lieverdquote:
Veldhoven? Aalst? Waalre? Mierlo dan? Heb ik nu prijs?? Weet nu niet veel meer daar in de buurt.. Son? Breugel?quote:
Nee toch..?quote:
Ah, ik wist niet dat dat zo heette, ik let daar nooit op maaaar: jij maakte een grapje!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
De PI is de PostIcon, een smiley die naast de post staat. Die geeft aan in welk licht je de post ongeveer moet zien.
quote:
Iets verder van Eindhovenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Veldhoven? Aalst? Waalre? Mierlo dan? Heb ik nu prijs?? Weet nu niet veel meer daar in de buurt.. Son? Breugel?
Dat doe ik wel vakerquote:Op woensdag 15 april 2009 10:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat dat zo heette, ik let daar nooit op maaaar: jij maakte een grapje!woehoe
Franeker!quote:
Helmondquote:
Oooh, ik wou alleen raden.. Dadelijk heb jij de prijs!quote:
Ik zit nu in Eindhoven. Vanavond weer Venlo.quote:
Breugelquote:
Zie, ligt Venlo toch in de buurt van Eindhoven... en wat verder weg dan de andere plaatsenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit nu in Eindhoven. Vanavond weer Venlo.
Noord of zuid?quote:
Ik ook niet, maar dat maakt het wel een beetje spannendquote:Op woensdag 15 april 2009 10:55 schreef Pien85 het volgende:
Schijndel?
ik heb geen idee waar het over gaat![]()
Pienseltjequote:
Ja heel goed van jequote:Op woensdag 15 april 2009 10:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pienseltjeik was braaf bij jou gebleven!
Ja! Spannend.....quote:
ik had ook tegen jou LLquote:Op woensdag 15 april 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lieverd
Oh je had het tegen mn broodje
* LL geeft bolletje
een kopje koffie tijdens de meet betaald door dndiek?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja! Spannend.....
Wat zou de prijs zijn?
Ja dat zal het idd wel zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart denkt dat 'DE' aan koffie refereert, en dat lust hij niet.
Groesbeek? als we dan toch in die omgeving gaan zoekenquote:
Hij zit bij Eindhoven, niet bij Nijmegenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Groesbeek? als we dan toch in die omgeving gaan zoekenBerg en dal? Haps?
Idd, met indah, zijn we weer compleetquote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef Leanne het volgende:
alle lekkere mannen van KSC zijn weer in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |