Tof hequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Flink moeten duwen om een beetje in de buurt te komen
Mja, al zijn er IMO mooiere schilderijen in het Louvre.....quote:
En, viel de postzegel tegenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wie wat waar waarom wanneer?quote:
Zie mijn vorige reactiequote:
Wie? Ikquote:
Super gaafquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie? Ik
Wat: Journalistiek
Waar: Amsterdam
Waarom: omdat ik 't een leuke studie denk te vinden, ik het interessant vind, en ik denk dat het me verder gaat helpen enzo.
Wanneer: ik hoop vanaf september
ENG!!!!
japannertjes kegelenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben gisteren teruggekomen uit Parijs
Vroeg me daarom af of jij al bent geweest
Kom maar op!quote:
Verwijder die dan even uit zijn postquote:
Aha een stalkertquote:
Das tof. Net als bij dat kutbeeld van dat viswijf in Kopenhagen. Irritant volk loopt steeds in de wegquote:
Tofquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie? Ik
Waarom: omdat ik 't een leuke studie denk te vinden, ik het interessant vind, en ik denk dat het me verder gaat helpen enzo.
ENG!!!!
Nee, teveel moeite en ik luister liever dan ik praatquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zullen we een praatgroep beginnen?
[..]
Nu nog ff naar Utreg dan is het helemaal makkelijkquote:
quote:
Mja, is voor je eigen veiligheid he. Het schijnt dat men als jou kan inloggen met die broncode. Die waarschuwing staat er dus niet voor niets bijquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik was al benieuwd hoe snel een blauw iemand mn post zou editen
Maar oke sorry, had niet moeten doen en zulks. Toch dankjewel
quote:
Morgen zal ik als ik in het zonnetje in de tuin zit een poging wagenquote:
Had 't nou effe laten staanquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, is voor je eigen veiligheid he. Het schijnt dat men als jou kan inloggen met die broncode. Die waarschuwing staat er dus niet voor niets bij.
Klinkt tof en lijkt me ook echt iets voor jouquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie? Ik
ENG!!!!
Dat lijkt het nu, misschien. Maar als je eenmaal begint, valt het allemaal hartstikke mee, let maar op mijn woordenquote:
Ja dat welquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt tof en lijkt me ook echt iets voor jou.
Vast wel jaquote:[..]
Dat lijkt het nu, misschien. Maar als je eenmaal begint, valt het allemaal hartstikke mee, let maar op mijn woorden![]()
.
Zit er geen stufi meer in?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja dat wel
[..]
Vast wel jaMoet alleen even gaan kijken hoe ik het allemaal ga bekostigen
Zoiets las ik ja.. ik voelde me gewoon erg veilig in dit "blauwe" topicquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, is voor je eigen veiligheid he. Het schijnt dat men als jou kan inloggen met die broncode. Die waarschuwing staat er dus niet voor niets bij.
Ja dat wel, maar aangezien ik ook binnen korte termijn een woning kan krijgen enzo moet ik even kijken hoe en wat...quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit er geen stufi meer in?
Je bent toch nog jonger dan 30?
Of heb je al een opleiding op hetzelfde of hoger niveau gedaan?
Hier hoef je je niet te haasten voor een volgende trein met dezelfde bestemming, vaak vertrekt die pas een halve dag later dan de eerste..quote:Op woensdag 15 april 2009 07:44 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
Gatver, wat is je verslapen toch rottig!
Ik werd wakker om de tijd dat mijn trein vertrok
Gelukkig heb ik de snelheid van het licht verbroken en heb ik de volgende gehaald, haha
koekebakker is je bakker.quote:Op woensdag 15 april 2009 07:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguhh...
Toch jammer als de bakker vergeet om te leveren
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier hoef je je niet te haasten voor een volgende trein met dezelfde bestemming, vaak vertrekt die pas een halve dag later dan de eerste..
Indahquote:
OA!quote:
Hoi Nijnsquote:
Succes BX!quote:Op woensdag 15 april 2009 07:35 schreef BrandX het volgende:
Goed ende morgen al te saam!
Straks sollicitatiegesprekAllemaal vanaf half elf dus even een uurtje flink duimen voor BX!
Zelf brood bakken danquote:Op woensdag 15 april 2009 07:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguhh...
Toch jammer als de bakker vergeet om te leveren
Ach, de trein die je gemist hebt, heeft ongetwijfeld niet geredenquote:Op woensdag 15 april 2009 07:44 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
Gatver, wat is je verslapen toch rottig!
Ik werd wakker om de tijd dat mijn trein vertrok
Gelukkig heb ik de snelheid van het licht verbroken en heb ik de volgende gehaald, haha
Goedemorgen!quote:
Goedemorgen Pienquote:
Frutselquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |