Wat naar voor je...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat ik als enige KSC'er droog sta
Tudududududuuuuuuuuuu Tududududududuuuu Tuuuduuuduuduuuduudu Tuuuuuduuuduuuduuuduuduquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat bazel je nou over een orgie? Volgens mij had iemand anders het daarover hoor... ik ging alleen daten met Nijns, Pien en Leanne.
En nu even X-files kijken.
Tssk, alsof jij de enige nog beschikbare persoon op de wereld bentquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:17 schreef cablegunmaster het volgende:
samenvatting vult zichzelf aan
[..]
ze wil me nietgeen wonder dat ze droog staat
![]()
Ik vroeg me eigenlijk ook al af onder welke steen hij vandaan kwamquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je was geloof ik wel de laatste die daar achter kwam
En medeleven! Mijn dag kan niet meer stuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quikquote fuckup
[ Bericht 93% gewijzigd door DaMart op 14-04-2009 22:07:00 (Handig, die hele broncode posten :P.) ]Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Zullen we een praatgroep beginnen?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk ook al af onder welke steen hij vandaan kwam.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En medeleven! Mijn dag kan niet meer stuk!
kom niet elke dag meiden van de andere kant tegen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk ook al af onder welke steen hij vandaan kwam.
Dan zou het toch juist meer op moeten vallen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kom niet elke dag meiden van de andere kant tegen.
Nee dat heb je in Hoogezand hehquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kom niet elke dag meiden van de andere kant tegen.
Oh... Nog geen antwoord gegevenquote:
Ehm... Neequote:
Bij ons kun je zelf zwemmenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Neh, wil zelf gaan zwemmen10 jaar bij de Arnhemse Watervrienden gezwommen, heb wel ff genoeg watervrienden gezien
quote:
Ja... maar ik wil nog een keerquote:
quote:
Ik bedoelde dan ook dit jaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja... maar ik wil nog een keerLaatste keer is ehm... 12 jaar terug ofzo
Ik ben gisteren teruggekomen uit Parijsquote:
Louvre geweest?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben gisteren teruggekomen uit Parijs
Vroeg me daarom af of jij al bent geweest
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |