Elke zondag om 21:35 op RTL 5.quote:In de nieuwe humoristische quiz Lekker Slim doen zes mannelijke kandidaten een poging het vrouwelijke brein te doorgronden: in plaats van zélf vragen te beantwoorden, moeten zij inschatten welk antwoord zes beeldschone vrouwelijke kandidaten hebben gegeven.
Verdeeld in duo’s speelt elk mannenkoppel de quiz met een eigen vrouwenduo. Terwijl de dames achter de schermen hebben geploeterd om een hele reeks algemene kennisvragen zo goed mogelijk te beantwoorden, hoeven de mannen in de studio steeds maar één en dezelfde vraag te beantwoorden: welk antwoord hebben hun eigen meisjes gegeven? Of het antwoord goed of fout was, dát maakt niet uit. Als de inschatting van de mannen maar juist is.
Antwoord geven op vragen als ‘Wie is de Dalai Lama?’, ‘Waar ligt Ibiza?’ en ‘Welke rol speelde Duitsland in de Tweede Wereldoorlog?’ lijkt voor de mannen misschien heel eenvoudig. In Lekker Slim blijkt het vrouwelijk brein af en toe echter ondoorgrondelijker dan zij denken.
In deze met testosteron geladen quiz strijden de mannenduo’s om er met de winst van een mooi geldbedrag vandoor te gaan. Tegelijkertijd is het vooral een met humor doorspekte battle of the sexes. Want wat komt bovendrijven: de feitenkennis van de bloedmooie meiden of de mensenkennis van de heren?
Elke zondag om 21:35 op RTL 5.quote:In de nieuwe humoristische quiz Lekker Slim doen zes mannelijke kandidaten een poging het vrouwelijke brein te doorgronden: in plaats van zélf vragen te beantwoorden, moeten zij inschatten welk antwoord zes beeldschone vrouwelijke kandidaten hebben gegeven.
Verdeeld in duo’s speelt elk mannenkoppel de quiz met een eigen vrouwenduo. Terwijl de dames achter de schermen hebben geploeterd om een hele reeks algemene kennisvragen zo goed mogelijk te beantwoorden, hoeven de mannen in de studio steeds maar één en dezelfde vraag te beantwoorden: welk antwoord hebben hun eigen meisjes gegeven? Of het antwoord goed of fout was, dát maakt niet uit. Als de inschatting van de mannen maar juist is.
Antwoord geven op vragen als ‘Wie is de Dalai Lama?’, ‘Waar ligt Ibiza?’ en ‘Welke rol speelde Duitsland in de Tweede Wereldoorlog?’ lijkt voor de mannen misschien heel eenvoudig. In Lekker Slim blijkt het vrouwelijk brein af en toe echter ondoorgrondelijker dan zij denken.
In deze met testosteron geladen quiz strijden de mannenduo’s om er met de winst van een mooi geldbedrag vandoor te gaan. Tegelijkertijd is het vooral een met humor doorspekte battle of the sexes. Want wat komt bovendrijven: de feitenkennis van de bloedmooie meiden of de mensenkennis van de heren?
bronquote:Slim
Lekker Slim is de titel van de nieuwe quiz op RTL 5, maar dat dekt de lading niet helemaal. Slim zijn is not done tegenwoordig; je moet er lekker uitzien, dat is veel belangrijker. Dus is het uitgangspunt: laat een stel mooie, oerdomme meiden een aantal vragen beantwoorden. De jongens moeten raden wat de dames hebben geantwoord. Overigens verzekert presentatrice Bridget Maasland ons dat de meiden allemaal op school hebben gezeten en niet speciaal zijn gecast op hun domheid. Maar na het zien van de quiz geloof ik daar niets van.
Vraag één: wat is een guillotine? „Nou, je hebt cocaïne en heroïne. Dus zal het ook wel een verslaving zijn?” Op welke schaal worden aardbevingen gemeten? „Op een decibelschaal.” Noem een land dat grenst aan de Verenigde Staten. „De Verenigde Staten, dat is toch Engeland?” Waar ligt Robbeneiland, waar Nelson Mandela jarenlang gevangen zat? „Nooit van gehoord. En die Mandela zal wel een seriemoordenaar zijn, anders zit je niet jarenlang gevangen! Is het daar bij Temptation Island?”
Door de makers wordt de quiz aangeprezen als „een poging van mannelijke kandidaten om het vrouwelijke brein te doorgronden.” En: „Wat overwint, de feitenkennis van de meiden of de mensenkennis van de mannen?” Dit semiwetenschappelijke strijd der seksen-sausje is onzin, want deze meiden hebben niets om te doorgronden en zijn natuurlijk juist wél gecast op hun domheid. Maar zeg dat dan ook. Kondig het aan als: lekker lachen om domme blondjes! Ervaar het schokkende gebrek aan interesse en niveau! Kijk naar Lekker Slim!
De quiz waarin Angela Merkel de koningin van Duitsland is, waarmee wordt bevestigd dat ons onderwijssysteem op de helling moet.
Ik kan het niet meer eens zijn.quote:Door de makers wordt de quiz aangeprezen als „een poging van mannelijke kandidaten om het vrouwelijke brein te doorgronden.” En: „Wat overwint, de feitenkennis van de meiden of de mensenkennis van de mannen?” Dit semiwetenschappelijke strijd der seksen-sausje is onzin, want deze meiden hebben niets om te doorgronden en zijn natuurlijk juist wél gecast op hun domheid. Maar zeg dat dan ook. Kondig het aan als: lekker lachen om domme blondjes! Ervaar het schokkende gebrek aan interesse en niveau! Kijk naar Lekker Slim!
Tja, ik denk niet dat het actrice's zijn. Maar feit blijft wel dat ze gecast zijn op hun domheid en dat ze geld kregen als ze gingen overleggen enzovoorts. Daarnaast worden op TV de meest domme/hilarische antwoorden getoond.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef MaxC het volgende:
Tjah, vraag me nog steeds af of het echt is.
Je zit altijd naar gekleurde televisie te kijken, tuurlijk. Zelfs het journaal is gekleurd, ook al proberen ze het nog zo hard objectief te zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tja, ik denk niet dat het actrice's zijn. Maar feit blijft wel dat ze gecast zijn op hun domheid en dat ze geld kregen als ze gingen overleggen enzovoorts. Daarnaast worden op TV de meest domme/hilarische antwoorden getoond.
Actrice's zou wel erg flauw zijn, maar je zit hoe dan ook naar gekleurde televisie te kijken.
Ik vond het trouwens leuk voor één keer, maar niet om elke week voor te gaan zitten.
Nou ja, met gratis luchtjes, tasjes, kleding en een beauty arrangement naar de Zwaluwhoeve is het niet zo moeilijk hoor...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:55 schreef MichielPH het volgende:
Ik ben erg benieuwd watvoor oproep er geplaatst is voor de vrouwenquiz, want hoe zorg je ervoor dat dit domme volk zich inschrijft? Het kan best zo zijn dat het merendeel van de 20-30-jarigen geen algemene kennis heeft, maar die mensen doen normaal ook niet mee aan tv-quizen.
Dus, Huub?
Ik heb een stukje via internet gezien ...quote:
het was niet zo moeilijk om kandidaten te vinden, we hoefden ze niet met een lantaarntje te zoeken. Er was gewoon een oproep via de RTL site o.a.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:55 schreef MichielPH het volgende:
Ik ben erg benieuwd watvoor oproep er geplaatst is voor de vrouwenquiz, want hoe zorg je ervoor dat dit domme volk zich inschrijft? Het kan best zo zijn dat het merendeel van de 20-30-jarigen geen algemene kennis heeft, maar die mensen doen normaal ook niet mee aan tv-quizen.
Dus, Huub?
en niet eens je "balboekje " gebruikt Huub ??????quote:Op woensdag 15 april 2009 10:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het was niet zo moeilijk om kandidaten te vinden, we hoefden ze niet met een lantaarntje te zoeken. Er was gewoon een oproep via de RTL site o.a.
okay okay, en mijn hyvesquote:Op woensdag 15 april 2009 10:11 schreef Elske6 het volgende:
[..]
en niet eens je "balboekje " gebruikt Huub ??????
Ja, het moet in deze tijden allemaal positief.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dit programma wat Remco van Westerloo bedoelde met feelgood-televisie?
Wat was hier ook weer precies positief aan?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:22 schreef Mylene het volgende:
Ja, het moet in deze tijden allemaal positief.
Ik zou dat ook niet zo 1-2-3 kunnen zeggen. Mensen uitlachen omdat ze bedroevend weinig wetenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was hier ook weer precies positief aan?
Nou dat je ongegeneerd vanaf je luie stoel domme meisjes kunt uitlachenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was hier ook weer precies positief aan?
gewoon in 1 dag ALLES opnemen..( tot na middernacht !! ).. knippen en plakken en verdelen over 8 (?) uitzendingen Je kan het dan zo dom maken als je zelf wil.......quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef MaxC het volgende:
Tjah, vraag me nog steeds af of het echt is.
Ja, eerst vroegen ze zich ook retorisch af wat er niet goed ging in het onderwijs.quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef captain.lefteye het volgende:
Toen gingen de heren ook af!
Dat maakt gewoon een hoop duidelijk als 2 leraren niet eens weten hoeveel broers alexander heeft of die geen 3 ministers kunnen opnoemen.quote:
Wat is gebuzzed?quote:Op zondag 19 april 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:
Ze hebben dit programma gebuzzed en het wordt me toch een partij afgekraakt.
Je kunt de rollen ook omdraaien inderdaad. Als de mannen vragen worden gesteld dan zullen er ongetwijfeld foute antwoorden gegeven worden op vragen als "Wat is de hoofdstad van de provincie Groningen?"quote:Op zondag 19 april 2009 21:56 schreef lies1958 het volgende:
zullen er nu weer mensen roepen dat alles nep is wat die vrouwen zeggen en dat het ook geldt voor die mannen.
Ben er nu zeker van dat het byzonder slecht gesteld is met algemene ontwikkeling en basiskennis van een grote groep mensen tussen de 18 /30 jarigen.
10, je begint in Leeuwarden, komt langs 10 steden, en eindigt ook weer in Leeuwarden.quote:Op zondag 19 april 2009 21:43 schreef RubberenRobbie het volgende:
Langs hoeveel steden gaat de Friese Elfstedentocht?
Ik vind het eigenlijk voornamelijk ergerlijk. Ik wou dat ik een mitrailleur had. Of een guillotine, om ze mee te vergiftigen natuurlijk.quote:
0, in Friesland zijn geen steden. Overigens was de vraag anders gesteld, sorryquote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
10, je begint in Leeuwarden, komt langs 10 steden, en eindigt ook weer in Leeuwarden.
Wat antwoordden de dames?
Ja, dat en daarnaast heb ik nu al een paar keer gezien dat een van de twee al drie keer het goede antwoord heeft gegeven en dat ze uiteindelijk voor iets raars kiezen. Bijv. net met waar Buenos Aires lag. Eerst dachten ze allebei dat Maxima uit Argentinie kwam "oh ja, dat was het eerste wat ik dacht" en uiteindelijk beginnen ze over iets anders.quote:Op zondag 19 april 2009 22:23 schreef Iblis het volgende:
Ik weiger ook, al was het maar voor mijn vertrouwen in de mensheid, te geloven dat dit echt is. Wat een tenenkrommende, ten hemel schreiende ellende is dit. Ten eerste vind ik ongelooflijk seksistisch, ten tweede zijn de antwoorden zo onvoorstelbaar stompzinnig bij tijd en wijle dat ik niet snap hoe ze erbij komen.
Er zijn beroepen waar je alleen maar op je rug hoeft te liggen met je benen omhoog.quote:Op zondag 19 april 2009 22:28 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe kunnen zulke mensen functioneren?
Hoe zien ze zichzelf terug?
Wat zijn hun eigen reacties als ze het antwoord krijgen?
Idd, je had wel kunnen raden dat ze pink zouden kiezenquote:Op zondag 19 april 2009 22:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Die mannelijke kandidaten zijn net zo dom als die vrouwen.
quote:Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef J.Herrer het volgende:
Wat een lelijke wijven trouwens![]()
Alleen die Dewi is wel een beetje leuk
Van seksisme is volgens mij geen sprake want die leraren gaven ook ontzettend domme antwoorden.quote:Op zondag 19 april 2009 22:23 schreef Iblis het volgende:
Ik weiger ook, al was het maar voor mijn vertrouwen in de mensheid, te geloven dat dit echt is. Wat een tenenkrommende, ten hemel schreiende ellende is dit. Ten eerste vind ik ongelooflijk seksistisch, ten tweede zijn de antwoorden zo onvoorstelbaar stompzinnig bij tijd en wijle dat ik niet snap hoe ze erbij komen.
Vanuit de gedachte dat het antwoord zo voor de hand ligt, dat het wel een strikvraag moet zijn, kan ik me zo`n antwoord wel voorstellen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
0, in Friesland zijn geen steden. Overigens was de vraag anders gesteld, sorry. Vraag was makkelijker en zonder instinkers: Uit hoeveel steden bestaan de Friese Elfsteden?
Opzich is dat wel een logisch antwoord, in Friesland heb je alleen maar dorpjes en gehuchtenquote:Op zondag 19 april 2009 22:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit programma is beest, heb me nog nooit zo hard gelachen
Door hoeveel steden gaat de elfstedentocht? 0![]()
Hallo, wel opletten hoor dat is de nieuwe vriend van Linda de Molquote:Op zondag 19 april 2009 22:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit programma is beest, heb me nog nooit zo hard gelachen
Waar is de vietnamoorlog gehouden? In china![]()
![]()
Door hoeveel steden gaat de elfstedentocht? 0![]()
Wie is dit (Wouter bos) Een duitse crimineel
De meiden uit dit programma zouden aarde niet eens kunnen wijzen op een foto van de planeet.quote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef liefie_ het volgende:
owja voor de mensen die denken/hopen dat zulke domme mensen niet bestaan: ik ging dit kijken omdat ik/andere op stage leerlingen hebben die twijfelen of de aarde rond is(mbo leerlingen he)
Leeuwarden, Sneek, IJlst, Sloten, Stavoren, Hindeloopen, Workum, Bolsward, Harlingen, Franeker en Dokkum maakt toch 11?quote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
10, je begint in Leeuwarden, komt langs 10 steden, en eindigt ook weer in Leeuwarden.
Wat antwoordden de dames?
Ik heb gewerkt bij de hema in Utrecht centrum. Die dames moesten een cursus doen van de zaak, onder andere over recycling, maar er zat ook een onderdeel politiek in. Dus dan gingen ze elkaar in de kantine overhoren. "Ja, want de PVDA die is liberistisch, toch?" "Nee, die was toch juist socistisch?"quote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef liefie_ het volgende:
haha hoe kom jij in zo'n gesprek met de dames van de Hema?
Briljant
quote:Op zondag 19 april 2009 22:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Opzich is dat wel een logisch antwoord, in Friesland heb je alleen maar dorpjes en gehuchten
Eh nee, Hilversum is wel een stad maar de inwoners zien het nog altijd als een dorp. Als ze de binnenstad in gaan zeggen ze ook: Ik ga het dorp in.quote:Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef kissaa het volgende:
[..]
![]()
Elf plaatsen hebben stadsrechten gekregen en zijn dus steden.
Hilversum is bvb een dorp, omdat het die stadsrechten nooit gekregen heeft.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friese_elf_steden
Trouwens, vergeten te kijken...
Hilversum heeft geen stadsrechten. En ik kan het weten want ik heb er bijna 20 jaar gewoond, net niet geboren maar wel getogenquote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Eh nee, Hilversum is wel een stad maar de inwoners zien het nog altijd als een dorp. Als ze de binnenstad in gaan zeggen ze ook: Ik ga het dorp in.
Ik kan het weten want ik heb er bijna 10 jaar gewoond
Mwoah, dat ligt er een beetje aan wat voor leraren het zijn. Ik verwacht van een docent staatsvorming niet dat hij de Max Planck-constante kent, dus verwacht ik ook niet van een docent Natuurkunde dat hij onze ministerraad kan opnoemen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:54 schreef lies1958 het volgende:
Dat maakt gewoon een hoop duidelijk als 2 leraren niet eens weten hoeveel broers alexander heeft of die geen 3 ministers kunnen opnoemen.
Die kunnen toch niet serieus voor een klas met kinderen staan?
Nog dommer dan die vrouwen zijn ze.
Van een docent verwacht ik algemene ontwikkeling. Ze hoefden ook niet de hele ministerraad op te noemen, maar slechts 3 ministers. Daarbij was het misschien nog wel veel dommer dat ze Jan Marijnisen en Rita Verdonk als serieuze kandidaten opwierpen.quote:Op maandag 20 april 2009 03:08 schreef Leshy het volgende:
Mwoah, dat ligt er een beetje aan wat voor leraren het zijn. Ik verwacht van een docent staatsvorming niet dat hij de Max Planck-constante kent, dus verwacht ik ook niet van een docent Natuurkunde dat hij onze ministerraad kan opnoemen.
Ik dacht dat het leraren van een basisschool waren. Die hebben nu eenmaal het imago dat ze nogal dom zijn. Van die 3 ministers was inderdaad wel erg jammer. Waarschijnlijk weten ze niet eens welke partijen in het huidige kabinet zitten.quote:Op maandag 20 april 2009 07:44 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Van een docent verwacht ik algemene ontwikkeling. Ze hoefden ook niet de hele ministerraad op te noemen, maar slechts 3 ministers. Daarbij was het misschien nog wel veel dommer dat ze Jan Marijnisen en Rita Verdonk als serieuze kandidaten opwierpen.
Wat mij betreft kan je ze dus al niet meer serieus nemen.
die blonde kapsterquote:Op maandag 20 april 2009 16:28 schreef bchicano het volgende:
Niemand ooit opgevallen dat die chicks ook continu met een glas wijn zitten tijdens de vragen?
Toevallig ken ik ook een wijf uit de eerste uitzending en zij is ook echt zo dom. Het enige wat haar interesseert is voetballertjes neuken en kleding/make-up/roddels.. Ze schijnt overigens ook bezwangerd te zijn door FC Twente speler Eliah... dat bevestigd eigenlijk alles..
Mooi ook hoe ze die wijven afschepen met luchtjes, glimmende dingetjes en schoenen terwijl die gasten rustig duizenden euro's kunnen verdienen..
Leuk om 1 keer te kijken maar dan weet je het ook wel
Dat dusquote:Op maandag 20 april 2009 19:48 schreef Mylene het volgende:
Net de uitzending gezien op RTL gemist. Het meest schokkende tot nu toe vind ik dat die leraren in opleiding geen 3 ministers konden opnoemen. Schandalig.
best erg als je ergens 10 jaar hebt gewoond en nog niet weet dat het een dorp is..quote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Eh nee, Hilversum is wel een stad maar de inwoners zien het nog altijd als een dorp. Als ze de binnenstad in gaan zeggen ze ook: Ik ga het dorp in.
Ik kan het weten want ik heb er bijna 10 jaar gewoond
dat is natuurlijk niet helemaal waar want er zitten ook veel goede antwoorden in, alleen de meest hilarische antwoorden komen voorbij. Goed of fout.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef Stefan het volgende:
Een van de deelneemsters zei vanmiddag op de radio dat alle goede antwoorden gewoonn niet worden uitgezonden.
wrong,quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef J.Herrer het volgende:
Nah ze zullen wel niet zo slim zijn, maar werkelijk zo dom als ze zich voordoen zijn ze denk ik ook weer niet. Het zullen wel geen actrice's ofzo zijn, maar vanuit de regie is er wel het 1 en ander afgesproken om je zo dom mogelijk te gedragen dat het gewoon vermakelijk (of juist ergerlijk) is voor de kijkers
Niet eens geld zoals de mannen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wrong,
die meiden kregen punten voor hun antwoorden dus hebben hun uiterste best gedaan om zoveel mogelik juiste antwoorden te geven. want met die punten konden ze prijzen uitkiezen
Ze zullen vast ook wel vanalles goed hebben, maar dat wordt dan gewoon niet uitgezonden. Nou ja, die hoop heb ik iig nog. Een beetje.quote:Op zondag 26 april 2009 22:05 schreef RijstNatie het volgende:
Ik snap het niet, weten die dames serieus niet 1 goed antwoord te geven>?
dat kan toch niet?
Ik neem aan als je aan het programma meewerkt, je wel zal moeten zeggen dat het écht isquote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
Ik word echt depressief van de wetenschap dat ik de aardbol moet delen met dit soort domtokkels.
En ja, het is *echt* blijkbaar, althans, volgens een semi-ex die aan dit programma meewerkt.
quote:
Dr waren pas 2 van die dames bij Stenders op de radio, en die zeiden dat het inderdaad zo is...quote:Op zondag 26 april 2009 22:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze zullen vast ook wel vanalles goed hebben, maar dat wordt dan gewoon niet uitgezonden. Nou ja, die hoop heb ik iig nog. Een beetje.
Gewoon zo midden op het biljart. Tijdens happy hour. Hupsakee!quote:Op zondag 26 april 2009 22:18 schreef Vivi het volgende:
Achteraf bezien had ik hem gewoon bruut moeten nemen want die relatie die ik toen had was sws, maar ja, ik ben de braafheid zelve he
.
Dat stond er niet. En daarbij had ie dan een asbak in zijn voorhoofd staan, mijn toenmalige relaaaaasie inschattendequote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon zo midden op het biljart. Tijdens happy hour. Hupsakee!
Ik neem na twee afleveringen de moeite niet meer om te zappen, dus ik heb niks gezien. Sorry Huubquote:
Oh, werkt die pygmee eraan mee? dat elimineert natuurlijk sws elke suggestie van niveau. Kunnen ze hem niet gewoon aanstellen als dictator van Madurodam ofzo?quote:Op zondag 26 april 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik neem na twee afleveringen de moeite niet meer om te zappen, dus ik heb niks gezien. Sorry Huub.
Uh dus? Als je een beetje logisch nadenkt (of misschien even een wereldbol pakken) dan zie je dat Indonesië helemaal aan de andere kant van de aarde ligt ten opzichte van Suriname. Dus helemaal niet zo gek, ook al zou die 20.000 niet op de km nauwkeurig zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 23:01 schreef svierkant het volgende:
Ik vraag me echt af wie er nu slim is en wie niet. Paramaribo lag toch ruim 20.000 verder weg dan dat één van de koppels aanwees?
Zie http://www.stephanvierkant.nl/weblog/comments/273/
Niet op de kilometer nauwkeurig? Dan moet je gewoon 20.000 zeggen, en niet 20.025 ofzo (het was geen mooi rond getal). Erg slordig zoiets.quote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Uh dus? Als je een beetje logisch nadenkt (of misschien even een wereldbol pakken) dan zie je dat Indonesië helemaal aan de andere kant van de aarde ligt ten opzichte van Suriname. Dus helemaal niet zo gek, ook al zou die 20.000 niet op de km nauwkeurig zijn.
Dat wil inderdaad zeggen dat het zich voortplant, best schokkend inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef Florian_ het volgende:
Hm, moet wel nep zijn dit
Ze zijn ook bijna allemaal moeder, triest.
De 20 duizend km klopt wel zo ongeveer. Het is denk ik wat aan de ruime kant. Wat echter heel duidelijk niet klopt, is hoe die verbindingen op de kaart worden ingetekend. De kortste lijnen zijn op een kaart met deze projectie geen rechte lijn. De kortste verbinding Paramaribo-Borneo (waar die meisjes ongeveer wezen) zal een boogvorm hebben op de kaart, waarschijnlijk over Noordelijk Afrika heen lopende. Idem de lijn vanaf Madagascar, die zal juist op die kaart wat meer naar het zuiden krommen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:35 schreef svierkant het volgende:
Niet op de kilometer nauwkeurig? Dan moet je gewoon 20.000 zeggen, en niet 20.025 ofzo (het was geen mooi rond getal). Erg slordig zoiets.
Jank toch niet. Ik bedoel niet op de kilometer nauwkeurig omdat ze met hun vinger ergens een plek aanwijzen en daar een rond ding komt. Het was nog steeds minder dan de helft van de totale omtrek, dus feitelijk gewoon mogelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 14:35 schreef svierkant het volgende:
[..]
Niet op de kilometer nauwkeurig? Dan moet je gewoon 20.000 zeggen, en niet 20.025 ofzo (het was geen mooi rond getal). Erg slordig zoiets.
Hoe denk je dat ze die km's berekenen? Zijn genoeg programma's / scripts voor die dat doen en die houden rekening met de boogvorm. Ze hebben echt niet ff op een platte landkaart het opgemeten en vermenigvuldigd met de schaal, want dan zou er een heel andere afstand uit zijn gekomen.quote:Op maandag 27 april 2009 15:28 schreef Iblis het volgende:
[..]
De 20 duizend km klopt wel zo ongeveer. Het is denk ik wat aan de ruime kant. Wat echter heel duidelijk niet klopt, is hoe die verbindingen op de kaart worden ingetekend. De kortste lijnen zijn op een kaart met deze projectie geen rechte lijn. De kortste verbinding Paramaribo-Borneo (waar die meisjes ongeveer wezen) zal een boogvorm hebben op de kaart, waarschijnlijk over Noordelijk Afrika heen lopende. Idem de lijn vanaf Madagascar, die zal juist op die kaart wat meer naar het zuiden krommen.
Huub Gouden Kooi zit in de redactie van het programma ja. Hij stelt samen met Danny Rook de vragen aan de dames.quote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, werkt die pygmee eraan mee? dat elimineert natuurlijk sws elke suggestie van niveau. Kunnen ze hem niet gewoon aanstellen als dictator van Madurodam ofzo?
Ja, ze berekenen het waarschijnlijk wel accuraat, maar ze tekenen het niet goed in, gezien de projectie die ze gebruiken. De wereldkaart die ze gebruiken heeft overigens geen uniforme schaal, naar de polen toe vertekent deze sterk.quote:Op maandag 27 april 2009 18:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe denk je dat ze die km's berekenen? Zijn genoeg programma's / scripts voor die dat doen en die houden rekening met de boogvorm. Ze hebben echt niet ff op een platte landkaart het opgemeten en vermenigvuldigd met de schaal, want dan zou er een heel andere afstand uit zijn gekomen.
Ja, maar de gemiddelde persoon die naar die show kijkt zal ook niet bijster veel slimmer zijn dan onze vrouwelijke deelnemersquote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, ze berekenen het waarschijnlijk wel accuraat, maar ze tekenen het niet goed in, gezien de projectie die ze gebruiken. De wereldkaart die ze gebruiken heeft overigens geen uniforme schaal, naar de polen toe vertekent deze sterk.
Ergens snap ik die redenering wel.quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
en dan nog geven ze het verkeerde antwoord3 dagen
Danny Rook moet een show krijgen alsquote:Op maandag 27 april 2009 18:41 schreef Mylene het volgende:
[..]
Huub Gouden Kooi zit in de redactie van het programma ja. Hij stelt samen met Danny Rook de vragen aan de dames.
Daten in het donker werkt ie ook aan mee.
Vorige keer was er zo'n vraag van waar de Canarische eilanden lagen (dacht ik) en toen wees 1 chick Indonesie aan maar die andere chick wist wel dat het Indonesie wasquote:Op zondag 26 april 2009 22:02 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind het zo maf dat ze dan zeggen ja dat ligt in suriname en dan denk ik nou goed zo dames!
en dan wijzen ze indonesie aan
ik vind het wel leerzaam, kom ik toch die vrouwenlogica iets beter te begrijpenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik vond de twee halve afleveringen die ik gezien heb wel weer genoeg. Ik zal het niet meer kijken, want eigenlijk zit ik me alleen maar te ergeren. Voor de samenvatting kijk ik hier wel =P
Kan ook van knoflook gemaakt zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef avw1982 het volgende:
Mn vader vroeg zich af of het gespeeld was of niet maar neem maar van mij aan. Zulke vrouwen bestaan echt.Ooit een collega gehad (meid van 21) en die wist serieus niet dat kaas een melkproduct is.
Ja want dt is pure knoflookquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kan ook van knoflook gemaakt zijnDie paturain zooi enzo
Dat witte is van knoflook en de rest is andere kruidenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja want dt is pure knoflook
ook dat romige witte gedeelte
uh...huh... Daarom zullen ze het vast ook franse kaas noemenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef J.Herrer het volgende:
Dat witte is van knoflook en de rest is andere kruiden
Ja en daarom stinken die Fransen ook zo. En daarom stoppen ze stokbrood onder hun oksel, dan hoeven ze er niks meer op te smeren en da's veel voordeliger.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
uh...huh... Daarom zullen ze het vast ook franse kaas noemen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat witte is van knoflook en de rest is andere kruiden
quote:Verse kaas
De kaas stremt langzaam, in 12-24 uur, het stremmen op basis van geselecteerde stremsel laat de kaasvlokken wel opgelost in de wei, dit levert een soort van gel op. Wei wordt wel deels afgegoten (kan ook weggecentrifugeerd worden). Een vrij groot deel van de wei blijft dus in wezen in de kaas, wat het hoge vochtgehalte verklaart. De kaas kan naturel of gekruid gegeten worden.
Voorbeelden:
Fromage Blanc of kwark
Paturain
Saint-Moret
Ik maak nooit domme grappenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
Ff voor het geval je echt zo dom bent (ik hoop nog steeds dat je gewoon een domme grap probeert te maken)
[..]
http://www.paturain.com/Joie-de-vivrequote:Op dinsdag 28 april 2009 23:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik maak nooit domme grappen
En je gelijk proberen te krijgen met een stukje tekst van wikipedia is![]()
Ik kan daar de grootste bullshit neerzetten en iedereen slikt het als zoete spermakoek
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
http://www.paturain.com/Joie-de-vivre
http://supermarkt.blog.nl(...)rain-is-niet-zo-fijn
http://nl.move-eat.be/page.php?myfiche=3386&ID=37&Cat_ID=7
Nog meer nodig?
Dan ga zelf maar ff googlen of schrijf de makers van paturain ff een brief
owja en als je toch bezig bent schrijf je meteen ff in voor lekker slim, hopelijk doen ze ook een variant met domme mannen, dan kun je mooie prijzen winnen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik maak nooit domme grappen
En je gelijk proberen te krijgen met een stukje tekst van wikipedia is![]()
Ik kan daar de grootste bullshit neerzetten en iedereen slikt het als zoete spermakoek
Wei is toch een melkproduct?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
Ff voor het geval je echt zo dom bent (ik hoop nog steeds dat je gewoon een domme grap probeert te maken)
[..]
Jij hebt meegedaan?quote:Op donderdag 30 april 2009 02:34 schreef RioolSpook het volgende:
Het is wel echt en het is niet gescript. Niemand wist waar het programma in eerste instantie over zou gaan. Het zou een leuk programma worden waarin vragen werden gesteld en waar je dan wat mee zou kunnen winnen. Er werd niet bij verteld dat je op deze manier neergezet zou worden. Ook is de naam van het programma niet verteld bij de eerste opnamedag.
Bij iedere vraag waar ook maar een beetje twijfel was werd er gevraagd; 'weet je het zeker?'. Op die manier werd er erg gepushd om een uitleg te geven zodat je bij je eerste ingeving weer begon te twijfelen.
Ook zijn inderdaad veelal de domme antwoorden eruit gepakt. Er zijn meer goede antwoorden gegeven dan foute.
Bron: ADquote:Domste antwoorden van meiden in ‘Lekker Slim’
Door MARK LANGESLAG
NAARDEN - Mandela is een seriemoordenaar, Stalin en Lenin zijn namen van Ikea-kasten, een kabinetsperiode duurt een week en guillotine betekent verslaving. Welkom in de wereld van Lekker Slim op RTL5, waarin niet al te snuggere meiden de domste antwoorden geven op de simpelste vragen.
Kijkers vragen zich soms af of de boel niet in scène is gezet. Zo dom zijn mensen toch niet?
Blijkbaar wel. ,,Het is allemaal echt,’’ bezweert creatief directeur Gijs van Dam van Talpa Producties. Het was een koud kunstje om geschikte deelneemsters te vinden, zegt hij.
Bij Talpa waren ze verbaasd over de grote belangstelling. ,,Uit alle aanmeldingen hebben we de meiden gepikt die de leukste antwoorden gaven. Een deel van de lol zit ’m in het feit dat de dames soms met wonderlijke gedachtekronkels op de proppen komen.’’
De deelneemsters aan Lekker Slim wisten niet dat de show zich op hun domheid zou focussen. Toch zijn er geen klachten ingediend. Van Dam: ,,We hebben ons keurig aan de afspraak gehouden en verteld dat ze meedoen aan een quiz waarin mannen moeten raden of zij het antwoord op een bepaalde vraag weten. ,,Seksistisch om vrouwen zich zo te kijk te laten zetten? Helemaal niet. Misschien laten we volgend seizoen vrouwen raden of mannen het juiste antwoord weten.’’
Ik kan me goed voorstellen dat het zo gegaan is. Je ziet jullie inderdaad soms direct een goed antwoord geven en jezelf vervolgens klem redeneren. Vaak is het zo dat eentje het goede antwoord geeft en de 2e (de dommere?) het resoluut afwijst zodat de ander ook weer gaat twijfelen. Maar het feit dat je uberhaupt twijfelt zegt eigenlijk ook al veel.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:34 schreef RioolSpook het volgende:
Het is wel echt en het is niet gescript. Niemand wist waar het programma in eerste instantie over zou gaan. Het zou een leuk programma worden waarin vragen werden gesteld en waar je dan wat mee zou kunnen winnen. Er werd niet bij verteld dat je op deze manier neergezet zou worden. Ook is de naam van het programma niet verteld bij de eerste opnamedag.
Bij iedere vraag waar ook maar een beetje twijfel was werd er gevraagd; 'weet je het zeker?'. Op die manier werd er erg gepushd om een uitleg te geven zodat je bij je eerste ingeving weer begon te twijfelen.
Ook zijn inderdaad veelal de domme antwoorden eruit gepakt. Er zijn meer goede antwoorden gegeven dan foute.
Ze zullen vast wel veel eruit knippen inderdaad en de domste antwoorden erin laten. Dat neemt nog niet weg dat jullie behoorlijk dom zijn. Hoe hebben ze jullie eigenlijk geselecteerd hierop?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef RioolSpook het volgende:
Oh, ik ben er ook heel eerlijk in dat ik in algemene kennis wellicht achterloop in vergelijking met het merendeel van de bevolking (inderdaad, omdat het mijn interesse niet echt heeft). . Maar dat doet niet af aan het feit dat het programma uiteraard een erg vertekend beeld geeft van hoe 'dom' we eigenlijk zijn. Als je ziet dat de mannen, die toch door moeten gaan als intelligent, zelf ook niet alle antwoorden weten, valt het met ons reuze mee..
ik vind niet dat je de dames zomaar als dom kan betitelen. Zou wel willen zien hoe alle zgn "slimme" mensen het zouden doen als ze heel erg veel antwoorden moesten geven op ogenschijnlijk "simpele" vragen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel veel eruit knippen inderdaad en de domste antwoorden erin laten. Dat neemt nog niet weg dat jullie behoorlijk dom zijn. Hoe hebben ze jullie eigenlijk geselecteerd hierop?
Ja sorry hoor die mannen zijn ook domquote:Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef RioolSpook het volgende:
Oh, ik ben er ook heel eerlijk in dat ik in algemene kennis wellicht achterloop in vergelijking met het merendeel van de bevolking (inderdaad, omdat het mijn interesse niet echt heeft). . Maar dat doet niet af aan het feit dat het programma uiteraard een erg vertekend beeld geeft van hoe 'dom' we eigenlijk zijn. Als je ziet dat de mannen, die toch door moeten gaan als intelligent, zelf ook niet alle antwoorden weten, valt het met ons reuze mee..
Ah die ontmoet dus soortgenoten...quote:Op maandag 27 april 2009 18:41 schreef Mylene het volgende:
[..]
Huub Gouden Kooi zit in de redactie van het programma ja.
Mensen die dit echt geloven zijn ook niet al te slim inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef SwitSok het volgende:
Hoorde een vriend erover praten en heb het maar is gezien. Dat er domme mensen zijn op deze aardbol moge duidelijk zijn maar ik vind dit wel heel erg triest...en geloof het eigenlijk niet.
Wie is de vader van Maxima:quote:Op zondag 3 mei 2009 22:19 schreef YoshiBignose het volgende:
DecembermoordenNee, kon in elke maand gebeurd zijn
Nelson Mandela klinkt wel direct als een moordenaar. Oh god![]()
Wie is Rioolspook?
Zo ging de vraag helemaal nietquote:Op zondag 3 mei 2009 22:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wie is de vader van Maxima:
Fidel Castro
Nu dat vind ik jusit niet want dan kun je als acteur of actrice de helft van je rollen niet doenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef m0ridin het volgende:
Genaal
En over echt of niet, zou je als actrice zo over willen komen op tv... dat mensen op straat denken dat je echt zo dom bent? If so, ben je dan idd niet gewoon daadwerkelijk niet heel slim?
dude dat zal die actrices echt worst wezen. En ik ken genoeg mensen uit dat wereldje.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef m0ridin het volgende:
Genaal
En over echt of niet, zou je als actrice zo over willen komen op tv... dat mensen op straat denken dat je echt zo dom bent? If so, ben je dan idd niet gewoon daadwerkelijk niet heel slim?
Nou ja, bij films en series is het wel duidelijk dat het een rol is... Hierbij niet (blijkbaar). Maar misschien denk ik dan meer vanuit mezelf, ik zou toch liever niet hebben dat half nederland oprecht het idee heeft dat ik een domme doos zou zijn. Vind ik toch wat anders dan bij iets wat duidelijk fictie is...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nu dat vind ik jusit niet want dan kun je als acteur of actrice de helft van je rollen niet doen(bv geen homo spelen of zo) wat een onzin
En als je zoooo dom over kunt komen als je het niet bent ben je juist volgens mij een prima actrice
en buiten die andere 2 redenen: je moet toch ergens je rekeningen mee betalen?
Hmmm, ook weer zo denk ik. Als je maar op tv komt?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dude dat zal die actrices echt worst wezen. En ik ken genoeg mensen uit dat wereldje.
quote:Bridget Maasland heeft zich behoorlijk verbaasd tijdens de opnames van Lekker Slim. “Ik heb daar echt met mijn oren staan klapperen. Leraren die niet weten wie Plasterk is, Hans Wiegel die ze rustig de oprichter van de Jostiband noemen. Dat zijn wel de mensen die straks mijn kind lesgeven“, vertelt Maasland geschrokken. Volgende week is een nieuwe aflevering van Lekker Slim te zien.
aangezien de gemiddelde nederlander onwijs dom is vraag ik me af of zij dat onderscheid wel kunnen makenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:38 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Nou ja, bij films en series is het wel duidelijk dat het een rol is... Hierbij niet (blijkbaar). Maar misschien denk ik dan meer vanuit mezelf, ik zou toch liever niet hebben dat half nederland oprecht het idee heeft dat ik een domme doos zou zijn. Vind ik toch wat anders dan bij iets wat duidelijk fictie is...
de grote donorshow vergeten? Geloof me, het intresseert acteurs echt niet. Het is juist een heerlijke rol.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:38 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Nou ja, bij films en series is het wel duidelijk dat het een rol is... Hierbij niet (blijkbaar). Maar misschien denk ik dan meer vanuit mezelf, ik zou toch liever niet hebben dat half nederland oprecht het idee heeft dat ik een domme doos zou zijn. Vind ik toch wat anders dan bij iets wat duidelijk fictie is...
[..]
Hmmm, ook weer zo denk ik. Als je maar op tv komt?
ja, er was een leraren koppel (van de mannen) en die wisten zelf ook nietsquote:
Ik ben nog niet in de uitzending geweest. Alleen in de reclames.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:19 schreef YoshiBignose het volgende:
DecembermoordenNee, kon in elke maand gebeurd zijn
Nelson Mandela klinkt wel direct als een moordenaar. Oh god![]()
Wie is Rioolspook?
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef RioolSpook het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in de uitzending geweest. Alleen in de reclames.
Aaaaaah 1 van diequote:Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef RioolSpook het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in de uitzending geweest. Alleen in de reclames.
Het gemiddelde IQ is altijd 100, ongeacht hoe intelligent de hele bevolking/groep is.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef liefie_ het volgende:
Maar sowieso is het nogal bedroevend gesteld met nederland (als je kijkt naar het gemiddelde IQ) maar dat praat natuurlijk niets goed
Het is iig een vrouwquote:
En de antwoorden zijn dan waarschijnlijk ook minder grappig.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Deze vragen heb niet echt veel te maken met IQ, maar meer met algemene kennis. Iemand met een laag IQ kan alsnog meer weten dan iemand met een hoog IQ. Dan zouden ze rekensommetjes moeten gaan vragen ofzo... nou dat wordt helemaal niks met deze imbecielen.
[..]
Weet jij precies hoeveel vragwn die meiden in totaal krijgen? We krijgen vast niet alles te zien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef hothottientje het volgende:
Waarom doen ze op het einde zo jolig met die prijzen, hebben verdorie niets goed!
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Waar ligt het sint Pietersplein: Nederland, Rusland, Australie
Raap me op aub![]()
Ik dacht al, St. Pieters plein ligt toch in Rome. Anders is die redactie ook ver van 't padjequote:Op maandag 4 mei 2009 09:56 schreef byah het volgende:
[..]
Het Rode Plein
Die ene die wel wist dat het in Moskou ligt, maar dan Moskou ongeveer in Siberië plaatst
als je 12 bent vergeef ik het jequote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wist het ook niet wat een fellatio en cunnilinghus is en wat een Vulva is .
Daarom is het zo lullig dat alles in het programma erop is gericht om de dames wel zo neer te zetten.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind niet dat je de dames zomaar als dom kan betitelen.
Cunnilingus wist ik ook niet, maar aangezien het samen met fellatio genoemd werd kon ik wel gokken wat het betekende.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Zuidpool?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:54 schreef Apfelsaft het volgende:
Is niemand de fout opgevallen in één van de vragen? "Wat is een ander woord voor Antartica?"
De vragenmakers zijn ook niet al te slim blijkbaar
Search the Google!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Gisteren hoorde ik dat er nog 250.000 mensen in Nederland gewoon niet kunnen lezen of schrijven, en 1.5 miljoen mensen moeite hebben met lezen en schrijven, vind ik dit niet eens heel vreemd..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het wel een grappig programma. Het enige vervelende eraan is het feit dat Bridget haar scheur steeds opendoet.
Is het fake? Ik weet het niet. Volgens mij overschatten een heleboel mensen hier een bepaald gedeelte van de bevolking.
Dat zegt vrij weinig over algemene kennis.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:31 schreef byah het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik dat er nog 250.000 mensen in Nederland gewoon niet kunnen lezen of schrijven, en 1.5 miljoen mensen moeite hebben met lezen en schrijven, vind ik dit niet eens heel vreemd..
Zegt wel iets over het niveau van sommige mensen. Er zijn mensen die kennelijk niet de moeite doen om te leren lezen danwel schrijven, omdat ze het in hun (imo beperkte) leventje niet nodig hebben. Diezelfde redenatie gaat op voor algemene kennis.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:43 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat zegt vrij weinig over algemene kennis.
Ik denk niet dat je die conclusie zo kunt trekken. Iets te zwart wit. Aan alfabetisme liggen andere zaken ten grondslag dan luiheid.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef patatmetfriet het volgende:
Zegt wel iets over het niveau van sommige mensen. Er zijn mensen die kennelijk niet de moeite doen om te leren lezen danwel schrijven, omdat ze het in hun (imo beperkte) leventje niet nodig hebben. Diezelfde redenatie gaat op voor algemene kennis.
Was gister ook bij P&W te zien, best interessant.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die conclusie zo kunt trekken. Iets te zwart wit. Aan alfabetisme liggen andere zaken ten grondslag dan luiheid.
inderdaad zeg!! Hoe voor schut als je niet weer van een vulva is??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Al vind ik nog steeds dat de heren pas hun geld mogen verdienen als ze zelf het antwoord kunnen geven.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:54 schreef Apfelsaft het volgende:
Is niemand de fout opgevallen in één van de vragen? "Wat is een ander woord voor Antartica?"
De vragenmakers zijn ook niet al te slim blijkbaar
wat een domme domme domme jongens zeg :Squote:
Nou zijn er heel wat dingen die ik in groep 4 geleerd heb en nu echt niet meer zou wetenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef hothottientje het volgende:
[..]
wat een domme domme domme jongens zeg :S
Wie weet er nou niet hoeveel provincies we hebben? Dat leer in in groep 4 al hoor, come on!
Dat is standaard bij dit soort programma's. Je tekent een contract waarin je stelt dat je niks door vertelt over de productie van het programma. Wanneer je je daar aan schendt zal je wel beboet worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit is niet nep. Die Rosa en Sonia ken ik beide. Ze zeggen zelf dat het niet nep is
Ja precies.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:00 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vind die jongens deze aflevering nog dommer dan die chicks![]()
IK OOK!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:00 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vind die jongens deze aflevering nog dommer dan die chicks![]()
Zijn die echt zo dom dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit is niet nep. Die Rosa en Sonia ken ik beide. Ze zeggen zelf dat het niet nep is
In groep 6.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef hothottientje het volgende:
[..]
wat een domme domme domme jongens zeg :S
Wie weet er nou niet hoeveel provincies we hebben? Dat leer in in groep 4 al hoor, come on!
nee joh. Das de voorganger van Clinton. Dat zie je toch! Abraham Lincolnquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee joh. Das de voorganger van Clinton. Dat zie je toch! Abraham Lincoln
Die 2 koeli wijven deden vorige week ofzo ook meequote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef BoemBats het volgende:
Die blonde snol met die bling bling oorbellen en die andere hebben al eens eerder meegedaan.
Actrices waren zeker op
Nee, een kind uit groep 4 weet nog beter.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:08 schreef Sanderrrr het volgende:
Dit moet wel nep zijn.. Of ze zijn in groep 5 gestopt met de basisschool..
Dit moet je kijken als je wilt lachenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:15 schreef JJH het volgende:
Hi-la-risch.
Ik zit nu net een kwartiertje te kijken en heb al minstens 5 "Dit kan niet waar zijn momenten gehad".
Ik kende het niet, maar ga het zeker onthoudenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dit moet je kijken als je wilt lachen
Elk stel heeft 60 vragen gekregen dus kunnen ze ze bij meerdere uitzendingen gebruikenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef BoemBats het volgende:
Die blonde snol met die bling bling oorbellen en die andere hebben al eens eerder meegedaan.
Actrices waren zeker op
Niet zo dom??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |