abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67995569
quote:
In de nieuwe humoristische quiz Lekker Slim doen zes mannelijke kandidaten een poging het vrouwelijke brein te doorgronden: in plaats van zélf vragen te beantwoorden, moeten zij inschatten welk antwoord zes beeldschone vrouwelijke kandidaten hebben gegeven.

Verdeeld in duo’s speelt elk mannenkoppel de quiz met een eigen vrouwenduo. Terwijl de dames achter de schermen hebben geploeterd om een hele reeks algemene kennisvragen zo goed mogelijk te beantwoorden, hoeven de mannen in de studio steeds maar één en dezelfde vraag te beantwoorden: welk antwoord hebben hun eigen meisjes gegeven? Of het antwoord goed of fout was, dát maakt niet uit. Als de inschatting van de mannen maar juist is.

Antwoord geven op vragen als ‘Wie is de Dalai Lama?’, ‘Waar ligt Ibiza?’ en ‘Welke rol speelde Duitsland in de Tweede Wereldoorlog?’ lijkt voor de mannen misschien heel eenvoudig. In Lekker Slim blijkt het vrouwelijk brein af en toe echter ondoorgrondelijker dan zij denken.

In deze met testosteron geladen quiz strijden de mannenduo’s om er met de winst van een mooi geldbedrag vandoor te gaan. Tegelijkertijd is het vooral een met humor doorspekte battle of the sexes. Want wat komt bovendrijven: de feitenkennis van de bloedmooie meiden of de mensenkennis van de heren?
Elke zondag om 21:35 op RTL 5.
pi_68011842
Vervolg van [RTL 5] Lekker slim

quote:
In de nieuwe humoristische quiz Lekker Slim doen zes mannelijke kandidaten een poging het vrouwelijke brein te doorgronden: in plaats van zélf vragen te beantwoorden, moeten zij inschatten welk antwoord zes beeldschone vrouwelijke kandidaten hebben gegeven.

Verdeeld in duo’s speelt elk mannenkoppel de quiz met een eigen vrouwenduo. Terwijl de dames achter de schermen hebben geploeterd om een hele reeks algemene kennisvragen zo goed mogelijk te beantwoorden, hoeven de mannen in de studio steeds maar één en dezelfde vraag te beantwoorden: welk antwoord hebben hun eigen meisjes gegeven? Of het antwoord goed of fout was, dát maakt niet uit. Als de inschatting van de mannen maar juist is.

Antwoord geven op vragen als ‘Wie is de Dalai Lama?’, ‘Waar ligt Ibiza?’ en ‘Welke rol speelde Duitsland in de Tweede Wereldoorlog?’ lijkt voor de mannen misschien heel eenvoudig. In Lekker Slim blijkt het vrouwelijk brein af en toe echter ondoorgrondelijker dan zij denken.

In deze met testosteron geladen quiz strijden de mannenduo’s om er met de winst van een mooi geldbedrag vandoor te gaan. Tegelijkertijd is het vooral een met humor doorspekte battle of the sexes. Want wat komt bovendrijven: de feitenkennis van de bloedmooie meiden of de mensenkennis van de heren?
Elke zondag om 21:35 op RTL 5.
pi_68011944
Telegraaf recensie door Marcel Peereboom Voller:
quote:
Slim

Lekker Slim is de titel van de nieuwe quiz op RTL 5, maar dat dekt de lading niet helemaal. Slim zijn is not done tegenwoordig; je moet er lekker uitzien, dat is veel belangrijker. Dus is het uitgangspunt: laat een stel mooie, oerdomme meiden een aantal vragen beantwoorden. De jongens moeten raden wat de dames hebben geantwoord. Overigens verzekert presentatrice Bridget Maasland ons dat de meiden allemaal op school hebben gezeten en niet speciaal zijn gecast op hun domheid. Maar na het zien van de quiz geloof ik daar niets van.
Vraag één: wat is een guillotine? „Nou, je hebt cocaïne en heroïne. Dus zal het ook wel een verslaving zijn?” Op welke schaal worden aardbevingen gemeten? „Op een decibelschaal.” Noem een land dat grenst aan de Verenigde Staten. „De Verenigde Staten, dat is toch Engeland?” Waar ligt Robbeneiland, waar Nelson Mandela jarenlang gevangen zat? „Nooit van gehoord. En die Mandela zal wel een seriemoordenaar zijn, anders zit je niet jarenlang gevangen! Is het daar bij Temptation Island?”
Door de makers wordt de quiz aangeprezen als „een poging van mannelijke kandidaten om het vrouwelijke brein te doorgronden.” En: „Wat overwint, de feitenkennis van de meiden of de mensenkennis van de mannen?” Dit semiwetenschappelijke strijd der seksen-sausje is onzin, want deze meiden hebben niets om te doorgronden en zijn natuurlijk juist wél gecast op hun domheid. Maar zeg dat dan ook. Kondig het aan als: lekker lachen om domme blondjes! Ervaar het schokkende gebrek aan interesse en niveau! Kijk naar Lekker Slim!
De quiz waarin Angela Merkel de koningin van Duitsland is, waarmee wordt bevestigd dat ons onderwijssysteem op de helling moet.
bron
  Redactie Games dinsdag 14 april 2009 @ 17:23:23 #4
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_68012017
Ik dacht dat jij het maar een k*tprogramma vond, Mylene?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_68012068
Nee hoor.
pi_68012114
Tjah, vraag me nog steeds af of het echt is.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_68012329
Is in scene gezet om ons te laten lachen voor blondjes
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:42:55 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68012703
quote:
Door de makers wordt de quiz aangeprezen als „een poging van mannelijke kandidaten om het vrouwelijke brein te doorgronden.” En: „Wat overwint, de feitenkennis van de meiden of de mensenkennis van de mannen?” Dit semiwetenschappelijke strijd der seksen-sausje is onzin, want deze meiden hebben niets om te doorgronden en zijn natuurlijk juist wél gecast op hun domheid. Maar zeg dat dan ook. Kondig het aan als: lekker lachen om domme blondjes! Ervaar het schokkende gebrek aan interesse en niveau! Kijk naar Lekker Slim!
Ik kan het niet meer eens zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68012716
What the fuck
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:44:33 #11
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_68012759
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef MaxC het volgende:
Tja, ik denk niet dat het actrice's zijn. Maar feit blijft wel dat ze gecast zijn op hun domheid en dat ze geld kregen als ze gingen overleggen enzovoorts. Daarnaast worden op TV de meest domme/hilarische antwoorden getoond.
Actrice's zou wel erg flauw zijn, maar je zit hoe dan ook naar gekleurde televisie te kijken.

Ik vond het trouwens leuk voor één keer, maar niet om elke week voor te gaan zitten.
pi_68015878
Dit is echt slecht wel humorvol, lig echt in een deuk hier. Ze hebben alles fout, zou echt niet op die meiden vertrouwen.
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:55:51 #13
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_68016962
Ik ben erg benieuwd watvoor oproep er geplaatst is voor de vrouwenquiz, want hoe zorg je ervoor dat dit domme volk zich inschrijft? Het kan best zo zijn dat het merendeel van de 20-30-jarigen geen algemene kennis heeft, maar die mensen doen normaal ook niet mee aan tv-quizen.

Dus, Huub?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:57:26 #14
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_68017011
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:44 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Tja, ik denk niet dat het actrice's zijn. Maar feit blijft wel dat ze gecast zijn op hun domheid en dat ze geld kregen als ze gingen overleggen enzovoorts. Daarnaast worden op TV de meest domme/hilarische antwoorden getoond.
Actrice's zou wel erg flauw zijn, maar je zit hoe dan ook naar gekleurde televisie te kijken.

Ik vond het trouwens leuk voor één keer, maar niet om elke week voor te gaan zitten.
Je zit altijd naar gekleurde televisie te kijken, tuurlijk. Zelfs het journaal is gekleurd, ook al proberen ze het nog zo hard objectief te zijn.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  Redactie Games dinsdag 14 april 2009 @ 20:40:54 #15
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_68018610
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:55 schreef MichielPH het volgende:
Ik ben erg benieuwd watvoor oproep er geplaatst is voor de vrouwenquiz, want hoe zorg je ervoor dat dit domme volk zich inschrijft? Het kan best zo zijn dat het merendeel van de 20-30-jarigen geen algemene kennis heeft, maar die mensen doen normaal ook niet mee aan tv-quizen.

Dus, Huub?
Nou ja, met gratis luchtjes, tasjes, kleding en een beauty arrangement naar de Zwaluwhoeve is het niet zo moeilijk hoor...

Volgens mij hadden ze zelfs meegedaan voor ¤20,- beltegoed..
pi_68026097
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:24 schreef Mylene het volgende:
Nee hoor.
Ik heb een stukje via internet gezien ...
En ik ga graag mijn schoenen kopen bij een van die dames die niet kan rekenen en in een schoenenwinkel werkt

Geheid dat ze haar eigen kassa niet geloofd van wat die aangeeft op de scan
ga er tegen in en help jezelf

Of is dit een verkapt iets om te laten zien dat je op de VMBO werkelijk niets meer kan leren?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_68031877
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:55 schreef MichielPH het volgende:

Dus, Huub?
het was niet zo moeilijk om kandidaten te vinden, we hoefden ze niet met een lantaarntje te zoeken. Er was gewoon een oproep via de RTL site o.a.
pi_68031987
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:06 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

het was niet zo moeilijk om kandidaten te vinden, we hoefden ze niet met een lantaarntje te zoeken. Er was gewoon een oproep via de RTL site o.a.
en niet eens je "balboekje " gebruikt Huub ??????
pi_68032855
Leuke televisie.
pi_68033803
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:11 schreef Elske6 het volgende:

[..]

en niet eens je "balboekje " gebruikt Huub ??????
okay okay, en mijn hyves
pi_68033948
Is dit programma wat Remco van Westerloo bedoelde met feelgood-televisie?
pi_68034006
Wat erg is dit programma zeg, zit het nu op rtl gemist te kijken. En kan me soms niet voorstellen hoe ze sommige dingen niet weten.

Wel erg vermakelijk!
pi_68034127
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dit programma wat Remco van Westerloo bedoelde met feelgood-televisie?
Ja, het moet in deze tijden allemaal positief.

Daarom geen DGK2 .
  woensdag 15 april 2009 @ 11:35:18 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68034513
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:22 schreef Mylene het volgende:

Ja, het moet in deze tijden allemaal positief.
Wat was hier ook weer precies positief aan?
pi_68034794
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zou dat ook niet zo 1-2-3 kunnen zeggen. Mensen uitlachen omdat ze bedroevend weinig weten
  woensdag 15 april 2009 @ 16:14:45 #26
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_68042847
Ik ben benieuwd hoe laag het niveau volgende aflevering zit..
pi_68043528
sta er echt van te kijken hoe dom ze allemaal zijn. dat zijn toch dingen die je op de lagere school leert?
  woensdag 15 april 2009 @ 17:54:19 #28
111260 Charmian
a little joy
pi_68045960
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou dat je ongegeneerd vanaf je luie stoel domme meisjes kunt uitlachen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_68053494
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef MaxC het volgende:
gewoon in 1 dag ALLES opnemen..( tot na middernacht !! ).. knippen en plakken en verdelen over 8 (?) uitzendingen Je kan het dan zo dom maken als je zelf wil.......
  woensdag 15 april 2009 @ 22:28:26 #30
66083 Platina
78th Element
pi_68055495
NEP NEP NEP!

wel weten dat de quote 'I have a dream' van Martin Luther King komt en dan vervolgens gaan beweren dat hij de eerste zwarte president was.

Zo dom bestaat echt niet.
pi_68081258
Het is niet eens grappig...zo dom!
pi_68139829
toch het is allemaal echt, en morgen is de volgende uitzending weer!
pi_68140008
hadden ze het quiz gedeelte met de mannen niet beter weg kunnen laten? dat gaat helemaal nergens over, je kunt niet meer doen dat er vanuit gaan dat ze dom zijn en het foute antwoord zullen geven. laat mij maar non stop domme meisjes uitlachen.
pi_68140991
Nou lachen zeg. Of het is echt of het is niet echt, in beide gevallen zie ik de entertainmentswaarde van domme mensen niet zo in.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_68149938
So zeg, ik heb het ook gezien!

Vreselijk zeg, daar kun je, je toch moe op slaan?

Idd, het zijn allemaal dingen die je in groep 3 van de basisschool leerde

Maar het verwondert me zo dat ze idd sommige dingen wel heeel cleaver zeggen en er vervolgens helemaal NIETS mee doen.

Nelson Mandela seriemoordenaar?
  zondag 19 april 2009 @ 12:46:27 #36
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_68165237
Stupide programma en na twee vragen ook totaal niet grappig meer. Iedereen heeft hopelijk ook door dat dit zwaar gescript is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 19 april 2009 @ 12:52:26 #37
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_68165441
Het is ook echt typisch een programma gericht op zielige mensen met een minderwaardigheidscomplex, die graag bevestigd willen zien, dat er mensen bestaan die toch nog sneuer zijn dan hunzelf. Dus stiekem is het wel een feel-good-programma.

[ Bericht 6% gewijzigd door Falco op 19-04-2009 12:59:11 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 19 april 2009 @ 12:53:43 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68165500
Ze hebben dit programma gebuzzed en het wordt me toch een partij afgekraakt.
pi_68180791
Ik ga er weer lekker voor zitten, en morgen de vrienden van de kids weer overhoren of die net zo weinig weten als die meiden.
  zondag 19 april 2009 @ 21:41:22 #40
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_68184577
Het is weer begonnen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_68184640
Langs hoeveel steden gaat de Friese Elfstedentocht?

En dan nog het antwoord fout hebben
pi_68184646
oh team twee zijn tommie en mitch die butlers waren in de gouden kooi.
Waren er soms te weinig aanmeldingen voor teams of zo want eric komt ook nog met een team van vrolijke homo's
pi_68184823
Toen gingen de heren ook af!
pi_68184999
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef captain.lefteye het volgende:
Ja, eerst vroegen ze zich ook retorisch af wat er niet goed ging in het onderwijs.

Inderdaad jongens, maak ons trots!
pi_68185038
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef captain.lefteye het volgende:
Dat maakt gewoon een hoop duidelijk als 2 leraren niet eens weten hoeveel broers alexander heeft of die geen 3 ministers kunnen opnoemen.
Die kunnen toch niet serieus voor een klas met kinderen staan?
Nog dommer dan die vrouwen zijn ze.
  zondag 19 april 2009 @ 21:55:02 #46
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_68185068
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:
Ze hebben dit programma gebuzzed en het wordt me toch een partij afgekraakt.
Wat is gebuzzed?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_68185125
zullen er nu weer mensen roepen dat alles nep is wat die vrouwen zeggen en dat het ook geldt voor die mannen.
Ben er nu zeker van dat het byzonder slecht gesteld is met algemene ontwikkeling en basiskennis van een grote groep mensen tussen de 18 /30 jarigen.
pi_68185270
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:56 schreef lies1958 het volgende:
zullen er nu weer mensen roepen dat alles nep is wat die vrouwen zeggen en dat het ook geldt voor die mannen.
Ben er nu zeker van dat het byzonder slecht gesteld is met algemene ontwikkeling en basiskennis van een grote groep mensen tussen de 18 /30 jarigen.
Je kunt de rollen ook omdraaien inderdaad. Als de mannen vragen worden gesteld dan zullen er ongetwijfeld foute antwoorden gegeven worden op vragen als "Wat is de hoofdstad van de provincie Groningen?"
  zondag 19 april 2009 @ 22:01:57 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68185316
Buzzer is een marketingtool vermomd als consumertool waarbij internetgebruikers hun mening geven over een product/dienst .
pi_68185469
Tenenkrommend slecht.
  † In Memoriam † zondag 19 april 2009 @ 22:11:46 #51
128220 Peter6000
pi_68185660
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:43 schreef RubberenRobbie het volgende:
Langs hoeveel steden gaat de Friese Elfstedentocht?
10, je begint in Leeuwarden, komt langs 10 steden, en eindigt ook weer in Leeuwarden.

Wat antwoordden de dames?
pi_68185723
Nou, ze hebben wel hun best gedaan om de debielste en lelijkste wijven uit te zoeken. Sommige van die vrouwen zouden niet misstaan bij Down met Johnny. Dat ene stel, Dewi en dingetje, wat een scheve bekken zeg.

En ik geloof dus niet dat dit echt is, hoevaak het gezegd wordt. Ja, het is slecht gesteld met de algemene ontwikkeling van veel mensen, maar niet zo slecht. Ik werk al jaren met jongeren die amper hun school afgemaakt hebben en heb ook gewerkt met oudere dames die volgens mij hooguit basisschool of huishoudschool gedaan hadden, en die waren nog niet zo dom als dit. Behoorlijk dom hoor, dat wel, maar dit is nooit een waarheidsgetrouwe weergave van hun kennisniveau, laat staan van het gemiddeld kennisniveau van vrouwen.

Bijv. die vraag nu, ik denk dat al mijn collega's Wouter Bos wel zouden herkennen hoor. En ok, Buenos Aires aanwijzen zou ze waarschijnlijk ook niet lukken, zouden ze mss. ook wel Spanje aanwijzen. Maar sommige dingen zijn echt te overdreven.

De quizmakers mogen trouwens ook wel weer naar school: "de meest bekende"... Nederlands is natuurlijk ook een moeilijke taal. *zucht*
Sanity is (not) statistical
pi_68185775
dewi is te slim voor dit programma, iig slimmer als sommige vd mannen die meedoen

[ Bericht 1% gewijzigd door Byte_Me op 19-04-2009 22:22:16 ]
  zondag 19 april 2009 @ 22:19:13 #54
168255 J.Herrer
pi_68185953
Euromast in Hilversum
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  zondag 19 april 2009 @ 22:21:08 #55
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_68186010
Wat een achterlijk programma
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_68186034
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:18 schreef Jurre181 het volgende:

Wel erg vermakelijk!
Ik vind het eigenlijk voornamelijk ergerlijk. Ik wou dat ik een mitrailleur had. Of een guillotine, om ze mee te vergiftigen natuurlijk. Fucking hell. Ze zijn nog te dom om er gehakt van te draaien.
  zondag 19 april 2009 @ 22:22:25 #57
168255 J.Herrer
pi_68186049
Wat een lelijke wijven trouwens
Alleen die Dewi is wel een beetje leuk
pi_68186063
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

10, je begint in Leeuwarden, komt langs 10 steden, en eindigt ook weer in Leeuwarden.

0, in Friesland zijn geen steden. Overigens was de vraag anders gesteld, sorry . Vraag was makkelijker en zonder instinkers: Uit hoeveel steden bestaan de Friese Elfsteden?
  zondag 19 april 2009 @ 22:22:45 #59
168255 J.Herrer
pi_68186065
Vietnam in China
  zondag 19 april 2009 @ 22:23:07 #60
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_68186083
Ik weiger ook, al was het maar voor mijn vertrouwen in de mensheid, te geloven dat dit echt is. Wat een tenenkrommende, ten hemel schreiende ellende is dit. Ten eerste vind ik ongelooflijk seksistisch, ten tweede zijn de antwoorden zo onvoorstelbaar stompzinnig bij tijd en wijle dat ik niet snap hoe ze erbij komen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zondag 19 april 2009 @ 22:28:13 #61
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_68186270
Hoe kunnen zulke mensen functioneren?
Hoe zien ze zichzelf terug?
Wat zijn hun eigen reacties als ze het antwoord krijgen?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_68186272
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:23 schreef Iblis het volgende:
Ik weiger ook, al was het maar voor mijn vertrouwen in de mensheid, te geloven dat dit echt is. Wat een tenenkrommende, ten hemel schreiende ellende is dit. Ten eerste vind ik ongelooflijk seksistisch, ten tweede zijn de antwoorden zo onvoorstelbaar stompzinnig bij tijd en wijle dat ik niet snap hoe ze erbij komen.
Ja, dat en daarnaast heb ik nu al een paar keer gezien dat een van de twee al drie keer het goede antwoord heeft gegeven en dat ze uiteindelijk voor iets raars kiezen. Bijv. net met waar Buenos Aires lag. Eerst dachten ze allebei dat Maxima uit Argentinie kwam "oh ja, dat was het eerste wat ik dacht" en uiteindelijk beginnen ze over iets anders.
  zondag 19 april 2009 @ 22:29:08 #63
130755 Kinga
versier hier
pi_68186305
Verbazingwekkend die meiden.
  zondag 19 april 2009 @ 22:29:33 #64
168255 J.Herrer
pi_68186319
Nah ze zullen wel niet zo slim zijn, maar werkelijk zo dom als ze zich voordoen zijn ze denk ik ook weer niet. Het zullen wel geen actrice's ofzo zijn, maar vanuit de regie is er wel het 1 en ander afgesproken om je zo dom mogelijk te gedragen dat het gewoon vermakelijk (of juist ergerlijk) is voor de kijkers
pi_68186322
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:28 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe kunnen zulke mensen functioneren?
Hoe zien ze zichzelf terug?
Wat zijn hun eigen reacties als ze het antwoord krijgen?
Er zijn beroepen waar je alleen maar op je rug hoeft te liggen met je benen omhoog.

Inderdaad, undercover onderzoeker naar misstanden in de gyneacologie.
  zondag 19 april 2009 @ 22:37:39 #66
168255 J.Herrer
pi_68186612
zowaar een goed antwoord
  zondag 19 april 2009 @ 22:38:17 #67
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_68186639
Die mannelijke kandidaten zijn net zo dom als die vrouwen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 19 april 2009 @ 22:40:22 #68
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_68186698
die ene is wel lekker in het zwart met bruin haar maar dat is dan ook de enige.
programma is wel lachen trouwens.
pi_68186729
ik moet hier echt ff tvpen hoor
ik ben echt teleurgesteld in de mensheid (en al helemaal in die leraren, wat geven ze eigenlijk?)
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zondag 19 april 2009 @ 22:42:10 #70
168255 J.Herrer
pi_68186761
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Die mannelijke kandidaten zijn net zo dom als die vrouwen.
Idd, je had wel kunnen raden dat ze pink zouden kiezen
Volgens mij vond Bridget het ook nogal dom
  zondag 19 april 2009 @ 22:43:46 #71
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_68186810
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef J.Herrer het volgende:
Wat een lelijke wijven trouwens
Alleen die Dewi is wel een beetje leuk
Die dewi ziet eruit alsof haar pooier haar te hard op haar bek heeft geslagen!
Is me daar een monster (possibly a guy)
  zondag 19 april 2009 @ 22:45:12 #72
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_68186861
T'hoeft niet per se gespeeld te zijn, er is immers sowieso nog zo'n hopeloos geval bekend onder de naam KELLY!
Zou zo mee kunnen doen
pi_68186913
Stoort niemand zich aan de uitwerking van 't programma?

Het juiste antwoord wordt (door Bridget) soms wel en soms niet gegeven en ook de vraagstelling 'waar' of 'niet waar' ('goed' of 'fout') kan slaan op wat de dames zeggen of het uiteindelijke antwoord ... het zal wel aan mij liggen.
pi_68186936
even tussendoor die mitch blijft een lekker ding om naar te kijken. Lekker oppervlakkig van me he.
pi_68186950
owja voor de mensen die denken/hopen dat zulke domme mensen niet bestaan: ik ging dit kijken omdat ik/andere op stage leerlingen hebben die twijfelen of de aarde rond is (mbo leerlingen he)
pi_68187007
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:23 schreef Iblis het volgende:
Van seksisme is volgens mij geen sprake want die leraren gaven ook ontzettend domme antwoorden.
pi_68187008
Dit programma is beest, heb me nog nooit zo hard gelachen

Waar is de vietnamoorlog gehouden? In china
Door hoeveel steden gaat de elfstedentocht? 0
Wie is dit (Wouter bos) Een duitse crimineel
  † In Memoriam † zondag 19 april 2009 @ 22:50:27 #78
128220 Peter6000
pi_68187074
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

0, in Friesland zijn geen steden. Overigens was de vraag anders gesteld, sorry . Vraag was makkelijker en zonder instinkers: Uit hoeveel steden bestaan de Friese Elfsteden?
Vanuit de gedachte dat het antwoord zo voor de hand ligt, dat het wel een strikvraag moet zijn, kan ik me zo`n antwoord wel voorstellen.
  zondag 19 april 2009 @ 22:52:18 #79
168255 J.Herrer
pi_68187142
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:48 schreef Stephan1237 het volgende:

Opzich is dat wel een logisch antwoord, in Friesland heb je alleen maar dorpjes en gehuchten
pi_68187278
Ik had het antwoord zelf ook fout, dacht ook wat anders dan 11
pi_68187482
Worden de vragen wel precies gesteld aan de dames als ze op het scherm verschijnen? Want op ten duur zei een van de dames op de vraag van de elfstedentocht het woord 'stedentocht' en niet elf de bij. Zou de vraag gesteld zijn als 'door hoeveel steden gaat de stedentocht ...'
Kijk op mijn website voor interessante artikelen. http://www.robinchung.com/
------------------------
Of koop mijn boek Tegenlicht. Het perfecte boek voor de zomer! http://www.bol.com/nl/p/b(...)006549846/index.html
  zondag 19 april 2009 @ 23:01:02 #82
111260 Charmian
a little joy
pi_68187500
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:48 schreef Stephan1237 het volgende:

Waar is de vietnamoorlog gehouden? In china
Wie is dit (Wouter bos) Een duitse crimineel
Hallo, wel opletten hoor dat is de nieuwe vriend van Linda de Mol
pi_68187578
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef liefie_ het volgende:
owja voor de mensen die denken/hopen dat zulke domme mensen niet bestaan: ik ging dit kijken omdat ik/andere op stage leerlingen hebben die twijfelen of de aarde rond is (mbo leerlingen he)
De meiden uit dit programma zouden aarde niet eens kunnen wijzen op een foto van de planeet.

En ach ja, ik heb ook collega's gehad die dachten dat Hitler in de 19e eeuw leefde (en dat was niet omdat ze dachten dat de 19e eeuw in 1900 begon). Maar goed, ze hadden in ieder geval weleens van Hitler gehoord, dat scheelde alweer. En de dames van de Hema wisten ook het verschil niet tussen socialisme en liberalisme, konden de woorden niet eens uitspreken, wisten niet welke van de twee nou ook alweer links was en op Bos stemden ze omdat ie een lekker kontje had (volgens hun). Maar ze wisten wel wie Bos was. Oh ja, een collega die geen tien verschillende vleessoorten op kon noemen en ook niet wist van welk dier speklappen kwamen was ook wel een dieptepunt. Maar zelfs op dat niveau (vmbo/mbo2) is dat niet normaal.
  zondag 19 april 2009 @ 23:06:09 #84
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_68187708
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Leeuwarden, Sneek, IJlst, Sloten, Stavoren, Hindeloopen, Workum, Bolsward, Harlingen, Franeker en Dokkum maakt toch 11?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_68187727
haha hoe kom jij in zo'n gesprek met de dames van de Hema?
Briljant
pi_68187762
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef liefie_ het volgende:
haha hoe kom jij in zo'n gesprek met de dames van de Hema?
Briljant
Ik heb gewerkt bij de hema in Utrecht centrum. Die dames moesten een cursus doen van de zaak, onder andere over recycling, maar er zat ook een onderdeel politiek in. Dus dan gingen ze elkaar in de kantine overhoren. "Ja, want de PVDA die is liberistisch, toch?" "Nee, die was toch juist socistisch?"
  zondag 19 april 2009 @ 23:11:54 #87
251975 kissaa
fka: kissa
pi_68187915
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:52 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Opzich is dat wel een logisch antwoord, in Friesland heb je alleen maar dorpjes en gehuchten

Elf plaatsen hebben stadsrechten gekregen en zijn dus steden.
Hilversum is bvb een dorp, omdat het die stadsrechten nooit gekregen heeft.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Friese_elf_steden

Trouwens, vergeten te kijken...
  zondag 19 april 2009 @ 23:25:11 #88
168255 J.Herrer
pi_68188324
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef kissaa het volgende:

[..]

Elf plaatsen hebben stadsrechten gekregen en zijn dus steden.
Hilversum is bvb een dorp, omdat het die stadsrechten nooit gekregen heeft.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Friese_elf_steden

Trouwens, vergeten te kijken...

Eh nee, Hilversum is wel een stad maar de inwoners zien het nog altijd als een dorp. Als ze de binnenstad in gaan zeggen ze ook: Ik ga het dorp in.
Ik kan het weten want ik heb er bijna 10 jaar gewoond
  maandag 20 april 2009 @ 00:40:43 #89
251975 kissaa
fka: kissa
pi_68190573
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Eh nee, Hilversum is wel een stad maar de inwoners zien het nog altijd als een dorp. Als ze de binnenstad in gaan zeggen ze ook: Ik ga het dorp in.
Hilversum heeft geen stadsrechten. En ik kan het weten want ik heb er bijna 20 jaar gewoond, net niet geboren maar wel getogen
Ook ik ging altijd 'het dorp' in. Levend dorp maar tegelijk ook dood. Ik woonde in H'sum-zuid, het schilderskwartier. Frans van Mierislaan Mooie dertigerjaren woningen.
  maandag 20 april 2009 @ 03:08:19 #90
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_68191917
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:54 schreef lies1958 het volgende:
Dat maakt gewoon een hoop duidelijk als 2 leraren niet eens weten hoeveel broers alexander heeft of die geen 3 ministers kunnen opnoemen.
Die kunnen toch niet serieus voor een klas met kinderen staan?
Nog dommer dan die vrouwen zijn ze.
Mwoah, dat ligt er een beetje aan wat voor leraren het zijn. Ik verwacht van een docent staatsvorming niet dat hij de Max Planck-constante kent, dus verwacht ik ook niet van een docent Natuurkunde dat hij onze ministerraad kan opnoemen.

Het zijn meer de basale dingen die ergerlijk zijn in dit programma, de "ik heb hem nooit op TV gezien, dus kan het geen bekende Nederlander zijn", "een veertje weegt nog geen gram, dus dat is dan tien kilo, dat is dan duizend maal vijf gram... nee, lood is veel zwaarder", "honderd kilometer, een kilometer is duizend meter, bij het skiën zit je al op 2100 meter, dus honderd kilometer is veel lager" redenaties die gewoon niet te volgen zijn. Dat je een specifieke foto van een politicus niet herkent, of een feit dat normaliter algemeen bekend verondersteld mag worden niet weet omdat je er simpelweg nooit van hebt gehoord, dat kan gebeuren en is één ding.

Dingen niet weten die je op de basisschool leert, en totaal geen benul hebben van rekenen of het kunnen volgen van de meest simpele logica is veel dramatischer.
pi_68192475
quote:
Op maandag 20 april 2009 03:08 schreef Leshy het volgende:
Mwoah, dat ligt er een beetje aan wat voor leraren het zijn. Ik verwacht van een docent staatsvorming niet dat hij de Max Planck-constante kent, dus verwacht ik ook niet van een docent Natuurkunde dat hij onze ministerraad kan opnoemen.
Van een docent verwacht ik algemene ontwikkeling. Ze hoefden ook niet de hele ministerraad op te noemen, maar slechts 3 ministers. Daarbij was het misschien nog wel veel dommer dat ze Jan Marijnisen en Rita Verdonk als serieuze kandidaten opwierpen.

Wat mij betreft kan je ze dus al niet meer serieus nemen.
pi_68194667
Ik ging er ook weer lekker voor zitten gisten.

Op het begin schrok ik... ik kon geen 3 ministers opnoemen hoor!

maar daarna kwamen toch idd weer zo'n achterlijke vragen.

Toen die met 10 kilo veren is zwaarder dan 1 kilo lood kwam hoopte ik toch dat ze die wel wisten... maar helaas..

En idd die kijkersvraag van: Waar was de vietnamoorlog?
Ja in China is dat dan :S OMG!

Ga een Nintendo Ds met braintrainger kopen ofzo
  maandag 20 april 2009 @ 10:13:01 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68194694
Kijkcijfers gestegen of gedaald?
  maandag 20 april 2009 @ 10:28:36 #94
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_68195071
Ik stel voor dat de mannen pas punten kunnen verdienen als ze eerst zelf het goede antwoord geven. Volgens mij kunnen ze dan een schamper rondje geven van het prijsgeld.
pi_68196038
quote:
Op maandag 20 april 2009 07:44 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Van een docent verwacht ik algemene ontwikkeling. Ze hoefden ook niet de hele ministerraad op te noemen, maar slechts 3 ministers. Daarbij was het misschien nog wel veel dommer dat ze Jan Marijnisen en Rita Verdonk als serieuze kandidaten opwierpen.

Wat mij betreft kan je ze dus al niet meer serieus nemen.
Ik dacht dat het leraren van een basisschool waren. Die hebben nu eenmaal het imago dat ze nogal dom zijn. Van die 3 ministers was inderdaad wel erg jammer. Waarschijnlijk weten ze niet eens welke partijen in het huidige kabinet zitten.
ROBODEMONS..................|:(
pi_68197929
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
Kijkcijfers gestegen of gedaald?
gedaald, dat las ik ergens, onder de 500000 deze week
  maandag 20 april 2009 @ 12:10:16 #97
237264 IsYouOnDope
cuz yu lookalike yu is
pi_68198127
lijkt wel of ze steeds 2 antwoorden opnemen, een goede en een foute

nadat de mensen in de studio goed of fout zeggen, zorgt de regie ervoor dat ze dat sowieso fout hebben

maandag 20 april 2009 @ 13:32:20 #98
67205 Colplay
How you doin??
pi_68200815
Bij Rob Stenders net enkele vragen en moet dit zondag echt gaan kijken, klonk erg goed.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  maandag 20 april 2009 @ 13:46:08 #99
88233 Steve
Still the best.
pi_68201304
Leuk dit.

Die leraren vorige keer....
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 20 april 2009 @ 16:28:41 #100
250575 bchicano
www.bobbychicano.com
pi_68206822
Niemand ooit opgevallen dat die chicks ook continu met een glas wijn zitten tijdens de vragen?

Toevallig ken ik ook een wijf uit de eerste uitzending en zij is ook echt zo dom. Het enige wat haar interesseert is voetballertjes neuken en kleding/make-up/roddels.. Ze schijnt overigens ook bezwangerd te zijn door FC Twente speler Eliah... dat bevestigd eigenlijk alles..

Mooi ook hoe ze die wijven afschepen met luchtjes, glimmende dingetjes en schoenen terwijl die gasten rustig duizenden euro's kunnen verdienen..

Leuk om 1 keer te kijken maar dan weet je het ook wel
pi_68212664
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:28 schreef bchicano het volgende:
Niemand ooit opgevallen dat die chicks ook continu met een glas wijn zitten tijdens de vragen?

Toevallig ken ik ook een wijf uit de eerste uitzending en zij is ook echt zo dom. Het enige wat haar interesseert is voetballertjes neuken en kleding/make-up/roddels.. Ze schijnt overigens ook bezwangerd te zijn door FC Twente speler Eliah... dat bevestigd eigenlijk alles..

Mooi ook hoe ze die wijven afschepen met luchtjes, glimmende dingetjes en schoenen terwijl die gasten rustig duizenden euro's kunnen verdienen..

Leuk om 1 keer te kijken maar dan weet je het ook wel
die blonde kapster

Via via ken ik haar en dat heeft me overtuigt dat het echt is ... helaas
  maandag 20 april 2009 @ 19:48:49 #102
16715 Mylene
*schatje*
pi_68213377
Net de uitzending gezien op RTL gemist. Het meest schokkende tot nu toe vind ik dat die leraren in opleiding geen 3 ministers konden opnoemen. Schandalig .

Leuk om die barmannen uit de Gouden Kooi weer terug te zien.
pi_68217956
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:48 schreef Mylene het volgende:
Net de uitzending gezien op RTL gemist. Het meest schokkende tot nu toe vind ik dat die leraren in opleiding geen 3 ministers konden opnoemen. Schandalig .
Dat dus
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:14:41 #104
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_68237224
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

best erg als je ergens 10 jaar hebt gewoond en nog niet weet dat het een dorp is..
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:26:31 #105
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68239487
Een van de deelneemsters zei vanmiddag op de radio dat alle goede antwoorden gewoonn niet worden uitgezonden.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68239798
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef Stefan het volgende:
Een van de deelneemsters zei vanmiddag op de radio dat alle goede antwoorden gewoonn niet worden uitgezonden.
dat is natuurlijk niet helemaal waar want er zitten ook veel goede antwoorden in, alleen de meest hilarische antwoorden komen voorbij. Goed of fout.

Daarnaast de dames kregen dezelfde vraag als die aan de kijker wordt gesteld. Er wordt dus zo niets gemanipuleerd,

lachen he dat Mitch en Tommy er ff waren, ik had ze gebeld of ze wilde komen en dat wilde ze wel. Mijn vroegere butlers Als jullie goed kijken zullen jullie nog wel meer bekenden voorbij zien komen in het publiek.

Kijkcijfers waren wel gedaald, maar vooral het absolute aantal, 498 duizend, maar Wipe Out, ging van 900 naar 600 duizend kijkers. Dus het absolute aantal kijkers is gedaald. Maar dan zal dat te maken met het mooie weer. Het marktaandeel was ook iets gedaald maar nog steeds bover het zendergemiddelde en daar wordt naar gekeken. Het marktaandeel.

Al moet ik zeggen had ik wel verwacht dat het beter zou scoren dan de eerste, maar goed we zullen het zien. Op naar de derde!
pi_68239878
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef J.Herrer het volgende:
Nah ze zullen wel niet zo slim zijn, maar werkelijk zo dom als ze zich voordoen zijn ze denk ik ook weer niet. Het zullen wel geen actrice's ofzo zijn, maar vanuit de regie is er wel het 1 en ander afgesproken om je zo dom mogelijk te gedragen dat het gewoon vermakelijk (of juist ergerlijk) is voor de kijkers
wrong,

die meiden kregen punten voor hun antwoorden dus hebben hun uiterste best gedaan om zoveel mogelik juiste antwoorden te geven. want met die punten konden ze prijzen uitkiezen
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:40:29 #108
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68239931
Ik zie het alleen bij DWDD, maar het is niet iets waar ik de HD recorder voor instel. Het is wmb teveel over de top, iets meer nivo zou het programma goed doen, nu is t alleen apies kijken. Het lijkt nu teveel op dat nachtprogramma van die 2 pornosterren, die donkere en die blonde.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68246323
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:38 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

wrong,

die meiden kregen punten voor hun antwoorden dus hebben hun uiterste best gedaan om zoveel mogelik juiste antwoorden te geven. want met die punten konden ze prijzen uitkiezen
Niet eens geld zoals de mannen.
pi_68372232
Ik heb het net gekeken, en als het serieus is hoop ik oprecht dat de varkensgriep muteert en half Nederland uitroeit.
pi_68403590
Ik vind dit echt een geweldig programma. straks weer kijken
pi_68403821
ik ga het niet kijken, is echt te dom programma, ik ga dalijk lekker James Bond kijken
pi_68405620
Duitsland het grootste gedeelte van de tour de france
  zondag 26 april 2009 @ 21:37:50 #114
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_68405691
Ze weten niet dat france frankrijk is. Ze weten niet waar portugal ligt.

Maar ze weten wel wat Topografie betekend.
pi_68405886
Is dit echt?
pi_68405910
haha 4 avonden = 6 dagen....
  zondag 26 april 2009 @ 21:44:55 #117
88233 Steve
Still the best.
pi_68405936
Wat een onsamenhangende redenering.
pi_68405937
Dit kan toch niet.... niemand is zo wereldvreemd dat je dit soort algemene kennis niet weet.
Tempus fugit et nos fugimus in illus
- Ovid Fasti
pi_68405949
en dan nog geven ze het verkeerde antwoord 3 dagen
pi_68405992
Ik zit me ook serieus af te vragen hoe een relatie met zo'n meid zou zijn.... waar zou je in hemelsnaam over moeten praten als je partner echt helemaal niets weet?
Tempus fugit et nos fugimus in illus
- Ovid Fasti
pi_68406292
kom op zeg, dit is gewoon zwaar fake
pi_68406329
ja dit kan gewoon niet waar zijn
  zondag 26 april 2009 @ 21:57:48 #123
88233 Steve
Still the best.
pi_68406334
2,5 kilometer.
  zondag 26 april 2009 @ 21:58:29 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68406354
Ik word echt depressief van de wetenschap dat ik de aardbol moet delen met dit soort domtokkels.

En ja, het is *echt* blijkbaar, althans, volgens een semi-ex die aan dit programma meewerkt.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_68406479
Ik vind het zo maf dat ze dan zeggen ja dat ligt in suriname en dan denk ik nou goed zo dames!
en dan wijzen ze indonesie aan
echt een kronkel die ik gewoon niet kan volgen

best moeilijk volgens mij om die vragen te verzinnen
want bij jezelf denk je telkens neeeeeeeeeeeeeeeeeej dat weten ze wel!
pi_68406552
Ik snap het niet, weten die dames serieus niet 1 goed antwoord te geven>?

dat kan toch niet?
Nothing to see here, carry on
  zondag 26 april 2009 @ 22:07:11 #127
88233 Steve
Still the best.
pi_68406603
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:05 schreef RijstNatie het volgende:
Ik snap het niet, weten die dames serieus niet 1 goed antwoord te geven>?

dat kan toch niet?
Ze zullen vast ook wel vanalles goed hebben, maar dat wordt dan gewoon niet uitgezonden. Nou ja, die hoop heb ik iig nog. Een beetje.

Hebben ze het goed, gaan ze nog het foute antwoord geven...
pi_68406626
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
Ik word echt depressief van de wetenschap dat ik de aardbol moet delen met dit soort domtokkels.

En ja, het is *echt* blijkbaar, althans, volgens een semi-ex die aan dit programma meewerkt.
Ik neem aan als je aan het programma meewerkt, je wel zal moeten zeggen dat het écht is
  zondag 26 april 2009 @ 22:10:04 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68406692
Semi-ex? Vertel eens, Viev!

Moderator zondag 26 april 2009 @ 22:11:14 #130
18653 crew  D.
pi_68406722
Ik zie dit programma nu voor het eerst, mar dit is toch doorgestoken kaart of niet?
  Moderator zondag 26 april 2009 @ 22:12:29 #131
18653 crew  D.
pi_68406767
Ow, lees nu dat ik niet de enige ben die er zo over denkt
pi_68406778
Dit is overduidelijk gespeeld. Dit kan niet anders, maar ik lig wel dubbel hier.
Facts don't care about your feelings
  zondag 26 april 2009 @ 22:15:40 #133
88233 Steve
Still the best.
pi_68406873
.
  zondag 26 april 2009 @ 22:18:47 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68406988
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:10 schreef Copycat het volgende:
Semi-ex? Vertel eens, Viev!

Niks boeiends, ik had een vriendje en hij een vriendinnetje maar we vonden elkaar wel erg interessant..hij werkte toen als barkeeper in de bar van mijn (toenmalige) schoonpa (jaja, tha plot thickens). Verder dan wat handje vasthouden en smachtende blikken is het nooit gegaan..achteraf bezien had ik hem gewoon bruut moeten nemen want die relatie die ik toen had was sws , maar ja, ik ben de braafheid zelve he .

Ik heb hem nu op Hyves .
pi_68406998
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:07 schreef Steve het volgende:

[..]

Ze zullen vast ook wel vanalles goed hebben, maar dat wordt dan gewoon niet uitgezonden. Nou ja, die hoop heb ik iig nog. Een beetje.

Dr waren pas 2 van die dames bij Stenders op de radio, en die zeiden dat het inderdaad zo is...

Maargoed, denken dat Hitler Napoleon verslagen heeft maakt al die goed beantwoorde vragen wel 'ongedaan' zegmaar
  zondag 26 april 2009 @ 22:25:03 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68407216
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:18 schreef Vivi het volgende:
Achteraf bezien had ik hem gewoon bruut moeten nemen want die relatie die ik toen had was sws , maar ja, ik ben de braafheid zelve he .
Gewoon zo midden op het biljart. Tijdens happy hour. Hupsakee!
  zondag 26 april 2009 @ 22:27:15 #137
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68407287
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gewoon zo midden op het biljart. Tijdens happy hour. Hupsakee!
Dat stond er niet. En daarbij had ie dan een asbak in zijn voorhoofd staan, mijn toenmalige relaaaaasie inschattende .

Maar goed, OT
pi_68407311
"Een piano is een snaarinstrument"

Hier beredeneren ze opzich nog redelijk logisch.
  zondag 26 april 2009 @ 22:30:16 #139
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_68407393
IJsland ligt wel los, maar is geen eiland.
.
KuikenGuppy
  zondag 26 april 2009 @ 22:30:31 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68407402
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:27 schreef Vivi het volgende:
Maar goed, OT
Ik neem na twee afleveringen de moeite niet meer om te zappen, dus ik heb niks gezien. Sorry Huub .
pi_68407471
Wat een kneuzen publiek Echt van die Beauregard figuren...
pi_68407628
Niet te geloven dit....
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_68407657
Het was weer janken
pi_68407743
Waar ligt Parimaribo? In Australie
pi_68407780
Het is Paramaribo.
pi_68408067
Denk dat de mannelijke kandidaten uit de relatie en kennissenkring zijn van de redaktieleden van dit programma. Vorige week de butlers, nu een honkbalvereniging waar volgens mij huub bij is gaan spelen, eric komt nog met zijn vrolijke homovrienden.
Ook wel handig natuurlijk.
Lig wel elke keer in een deuk om de redenatie's van die meiden.
En echt er bestaan zulke lichten hoor. Stel maar eens van die vragen aan 17 jarige die het vmbo hebben gedaan. Schrik niet als je misschien dezelfde antwoorden krijgt.
  zondag 26 april 2009 @ 22:53:20 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68408148
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik neem na twee afleveringen de moeite niet meer om te zappen, dus ik heb niks gezien. Sorry Huub .
Oh, werkt die pygmee eraan mee? dat elimineert natuurlijk sws elke suggestie van niveau. Kunnen ze hem niet gewoon aanstellen als dictator van Madurodam ofzo?
pi_68408465
Ik vraag me echt af wie er nu slim is en wie niet. Paramaribo lag toch ruim 20.000 verder weg dan dat één van de koppels aanwees?

Zie http://www.stephanvierkant.nl/weblog/comments/273/
pi_68408692
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:01 schreef svierkant het volgende:
Ik vraag me echt af wie er nu slim is en wie niet. Paramaribo lag toch ruim 20.000 verder weg dan dat één van de koppels aanwees?

Zie http://www.stephanvierkant.nl/weblog/comments/273/
Uh dus? Als je een beetje logisch nadenkt (of misschien even een wereldbol pakken) dan zie je dat Indonesië helemaal aan de andere kant van de aarde ligt ten opzichte van Suriname. Dus helemaal niet zo gek, ook al zou die 20.000 niet op de km nauwkeurig zijn.
pi_68417670
Kijkcijfers gister waren 433.000 mahd 6.6 kdh 2.9
Stond tegen over paul de leeuw, peter r. de vries, en miloenjacht die hadden allemaal ruim een miljoen kijkers.
  maandag 27 april 2009 @ 12:03:54 #151
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68418349
Hm, moet wel nep zijn dit

Ze zijn ook bijna allemaal moeder, triest.
Primum non nocere
pi_68423071
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Uh dus? Als je een beetje logisch nadenkt (of misschien even een wereldbol pakken) dan zie je dat Indonesië helemaal aan de andere kant van de aarde ligt ten opzichte van Suriname. Dus helemaal niet zo gek, ook al zou die 20.000 niet op de km nauwkeurig zijn.
Niet op de kilometer nauwkeurig? Dan moet je gewoon 20.000 zeggen, en niet 20.025 ofzo (het was geen mooi rond getal). Erg slordig zoiets.
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef Florian_ het volgende:
Hm, moet wel nep zijn dit

Ze zijn ook bijna allemaal moeder, triest.
Dat wil inderdaad zeggen dat het zich voortplant, best schokkend inderdaad.
  maandag 27 april 2009 @ 15:28:44 #153
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_68425131
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:35 schreef svierkant het volgende:
Niet op de kilometer nauwkeurig? Dan moet je gewoon 20.000 zeggen, en niet 20.025 ofzo (het was geen mooi rond getal). Erg slordig zoiets.
De 20 duizend km klopt wel zo ongeveer. Het is denk ik wat aan de ruime kant. Wat echter heel duidelijk niet klopt, is hoe die verbindingen op de kaart worden ingetekend. De kortste lijnen zijn op een kaart met deze projectie geen rechte lijn. De kortste verbinding Paramaribo-Borneo (waar die meisjes ongeveer wezen) zal een boogvorm hebben op de kaart, waarschijnlijk over Noordelijk Afrika heen lopende. Idem de lijn vanaf Madagascar, die zal juist op die kaart wat meer naar het zuiden krommen.
  maandag 27 april 2009 @ 16:23:04 #154
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68427232
Welke twee roeiverenigingen waren dat trouwens, gisteren?
Primum non nocere
pi_68430861
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:35 schreef svierkant het volgende:

[..]

Jank toch niet. Ik bedoel niet op de kilometer nauwkeurig omdat ze met hun vinger ergens een plek aanwijzen en daar een rond ding komt. Het was nog steeds minder dan de helft van de totale omtrek, dus feitelijk gewoon mogelijk.
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:28 schreef Iblis het volgende:

[..]

De 20 duizend km klopt wel zo ongeveer. Het is denk ik wat aan de ruime kant. Wat echter heel duidelijk niet klopt, is hoe die verbindingen op de kaart worden ingetekend. De kortste lijnen zijn op een kaart met deze projectie geen rechte lijn. De kortste verbinding Paramaribo-Borneo (waar die meisjes ongeveer wezen) zal een boogvorm hebben op de kaart, waarschijnlijk over Noordelijk Afrika heen lopende. Idem de lijn vanaf Madagascar, die zal juist op die kaart wat meer naar het zuiden krommen.
Hoe denk je dat ze die km's berekenen? Zijn genoeg programma's / scripts voor die dat doen en die houden rekening met de boogvorm. Ze hebben echt niet ff op een platte landkaart het opgemeten en vermenigvuldigd met de schaal, want dan zou er een heel andere afstand uit zijn gekomen.
  maandag 27 april 2009 @ 18:41:28 #156
16715 Mylene
*schatje*
pi_68431384
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh, werkt die pygmee eraan mee? dat elimineert natuurlijk sws elke suggestie van niveau. Kunnen ze hem niet gewoon aanstellen als dictator van Madurodam ofzo?
Huub Gouden Kooi zit in de redactie van het programma ja. Hij stelt samen met Danny Rook de vragen aan de dames.

Daten in het donker werkt ie ook aan mee.
  maandag 27 april 2009 @ 19:00:43 #157
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_68431994
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe denk je dat ze die km's berekenen? Zijn genoeg programma's / scripts voor die dat doen en die houden rekening met de boogvorm. Ze hebben echt niet ff op een platte landkaart het opgemeten en vermenigvuldigd met de schaal, want dan zou er een heel andere afstand uit zijn gekomen.
Ja, ze berekenen het waarschijnlijk wel accuraat, maar ze tekenen het niet goed in, gezien de projectie die ze gebruiken. De wereldkaart die ze gebruiken heeft overigens geen uniforme schaal, naar de polen toe vertekent deze sterk.
pi_68432139
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ja, ze berekenen het waarschijnlijk wel accuraat, maar ze tekenen het niet goed in, gezien de projectie die ze gebruiken. De wereldkaart die ze gebruiken heeft overigens geen uniforme schaal, naar de polen toe vertekent deze sterk.
Ja, maar de gemiddelde persoon die naar die show kijkt zal ook niet bijster veel slimmer zijn dan onze vrouwelijke deelnemers
pi_68437696
Hoorde een vriend erover praten en heb het maar is gezien. Dat er domme mensen zijn op deze aardbol moge duidelijk zijn maar ik vind dit wel heel erg triest...en geloof het eigenlijk niet.
pi_68438720
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
en dan nog geven ze het verkeerde antwoord 3 dagen
Ergens snap ik die redenering wel.
Ze bekeek het gewoon in de zin van, hoe je ook redeneert als je je vakantie boekt. Je begint in de avond, dus aan die dag heb je effectief niks. Dan hou je drie volle dagen over.

Volgens mij denken die grieten op hun manier veel te moeilijk. Zijn ze bang dat het strikvragen zijn, dus kiezen ze niet voor het antwoord dat ze het meest logisch lijkt. Je hoorde ook best vaak dat ze het goede antwoord zeiden, maar dan met een of andere rare kronkel toch een ander, onwaarschijnlijker, antwoord kozen.

Neemt niet weg dat ze echt moeilijk dom zijn, dus dat het heerlijk vermaak is om naar te kijken.
  maandag 27 april 2009 @ 22:18:00 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68440446
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:41 schreef Mylene het volgende:

[..]

Huub Gouden Kooi zit in de redactie van het programma ja. Hij stelt samen met Danny Rook de vragen aan de dames.

Daten in het donker werkt ie ook aan mee.
Danny Rook moet een show krijgen als Gerry Goudreinet .
pi_68444439
Extreem dom zou ik de dames niet willen noemen. Het is meer gewoon pure desinteresse. Ze zien een Obama praten over Al Quaida als ze langs het journaal zappen. Maar ze weten niet wie die zwarte man is. Ze weten wel dat het een Amerikaan is, maar waar Amerika ligt weten ze niet. En wat Al quaida is ook niet. Het boeit ze gewoon niet.

En omdat ze zo ontzettend weinig parate kennis bezitten zijn ze superonzeker. Ergens in hun achterhoofd weten ze het soms wel, maar dan gaat de ander er tegenin of ze denken dat het een instinker is en dan beredeneren ze zichzelf volledig klem. Dat heb je al een paar keer langs zien komen namelijk. Dat er direct het goede antwoord werd gegeven en vervolgens na een hoop gehannes iets compleets fouts.

Maar ook ik vraag me af hoe je als hoger opgeleid persoon ooit met zo'n meid een normaal gesprek kan voeren, laat staan een relatie aangaan. Ze hebben gewoon he-le-maal niets te melden, want ze weten niets.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_68460790
Zo ben nu ik even een uurtje vrij ben, de herhaling aan het kijken.

Die ene: de Eiffeltoren is 25 km!
die andere: 25 kilometer? weet je hoeveel? Dat is wel 2500 meter!!

WHAHA

OMG paramaribo is tegenwoordig Australie ? watta

Vind het echt beschamend dat een moeder dit op tv gaat zeggen...

Zo blijven er toch alleen maar meer domme mensen komen?
Die kan nooit aan dr kinderen uitleggen waar belgie ligt...

[ Bericht 40% gewijzigd door hothottientje op 28-04-2009 14:55:07 ]
pi_68461449
die ene kende wel het hele Italiaanse voetbalelftal
pi_68462119
Waarom doen ze op het einde zo jolig met die prijzen, hebben verdorie niets goed!
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:49:24 #166
168255 J.Herrer
pi_68463030
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:02 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind het zo maf dat ze dan zeggen ja dat ligt in suriname en dan denk ik nou goed zo dames!
en dan wijzen ze indonesie aan
Vorige keer was er zo'n vraag van waar de Canarische eilanden lagen (dacht ik) en toen wees 1 chick Indonesie aan maar die andere chick wist wel dat het Indonesie was
Die heeft zeker iets met een Molukker gehad
pi_68463664
Nou, ik vond de twee halve afleveringen die ik gezien heb wel weer genoeg. Ik zal het niet meer kijken, want eigenlijk zit ik me alleen maar te ergeren. Voor de samenvatting kijk ik hier wel =P
pi_68464654
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik vond de twee halve afleveringen die ik gezien heb wel weer genoeg. Ik zal het niet meer kijken, want eigenlijk zit ik me alleen maar te ergeren. Voor de samenvatting kijk ik hier wel =P
ik vind het wel leerzaam, kom ik toch die vrouwenlogica iets beter te begrijpen
pi_68469503
Haha nou , forget it!!

Niet iedere vrouw heeft het IQ van een stoeptegel hoor!
pi_68475844
Mn vader vroeg zich af of het gespeeld was of niet maar neem maar van mij aan. Zulke vrouwen bestaan echt. Ooit een collega gehad (meid van 21) en die wist serieus niet dat kaas een melkproduct is.
  dinsdag 28 april 2009 @ 21:33:10 #171
168255 J.Herrer
pi_68476630
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef avw1982 het volgende:
Mn vader vroeg zich af of het gespeeld was of niet maar neem maar van mij aan. Zulke vrouwen bestaan echt. Ooit een collega gehad (meid van 21) en die wist serieus niet dat kaas een melkproduct is.
Kan ook van knoflook gemaakt zijn Die paturain zooi enzo
pi_68476798
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:33 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Kan ook van knoflook gemaakt zijn Die paturain zooi enzo
Ja want dt is pure knoflook
ook dat romige witte gedeelte
  dinsdag 28 april 2009 @ 21:39:13 #173
168255 J.Herrer
pi_68476928
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:36 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ja want dt is pure knoflook
ook dat romige witte gedeelte

Dat witte is van knoflook en de rest is andere kruiden

pi_68480508
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef J.Herrer het volgende:

uh...huh... Daarom zullen ze het vast ook franse kaas noemen
pi_68481680
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

uh...huh... Daarom zullen ze het vast ook franse kaas noemen
Ja en daarom stinken die Fransen ook zo. En daarom stoppen ze stokbrood onder hun oksel, dan hoeven ze er niks meer op te smeren en da's veel voordeliger.
pi_68481896
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ff voor het geval je echt zo dom bent (ik hoop nog steeds dat je gewoon een domme grap probeert te maken)
quote:
Verse kaas
De kaas stremt langzaam, in 12-24 uur, het stremmen op basis van geselecteerde stremsel laat de kaasvlokken wel opgelost in de wei, dit levert een soort van gel op. Wei wordt wel deels afgegoten (kan ook weggecentrifugeerd worden). Een vrij groot deel van de wei blijft dus in wezen in de kaas, wat het hoge vochtgehalte verklaart. De kaas kan naturel of gekruid gegeten worden.

Voorbeelden:

Fromage Blanc of kwark
Paturain
Saint-Moret
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:49:54 #177
168255 J.Herrer
pi_68482527
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:32 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ff voor het geval je echt zo dom bent (ik hoop nog steeds dat je gewoon een domme grap probeert te maken)
[..]
Ik maak nooit domme grappen
En je gelijk proberen te krijgen met een stukje tekst van wikipedia is

Ik kan daar de grootste bullshit neerzetten en iedereen slikt het als zoete spermakoek
pi_68482831
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:49 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ik kan daar de grootste bullshit neerzetten en iedereen slikt het als zoete spermakoek
http://www.paturain.com/Joie-de-vivre
http://supermarkt.blog.nl(...)rain-is-niet-zo-fijn
http://nl.move-eat.be/page.php?myfiche=3386&ID=37&Cat_ID=7

Nog meer nodig?
Dan ga zelf maar ff googlen of schrijf de makers van paturain ff een brief
owja en als je toch bezig bent schrijf je meteen ff in voor lekker slim, hopelijk doen ze ook een variant met domme mannen, dan kun je mooie prijzen winnen
pi_68482961
Die meiden redeneren soms trouwens te complex om serieus te zijn, waarom zouden ze bijvoorbeeld wel weten wat topografie betekent, maar niet iets anders simpels?

Wat veel erger is, zijn die mannelijke deelnemers, die zijn wel duidelijk serieus en weten vaak ook de simpelste dingen niet.

Tegen de muur ermee wat mij betreft, voor dat volk zich voortplant.
  woensdag 29 april 2009 @ 00:02:38 #180
168255 J.Herrer
pi_68482969
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:57 schreef liefie_ het volgende:

[..]

http://www.paturain.com/Joie-de-vivre
http://supermarkt.blog.nl(...)rain-is-niet-zo-fijn
http://nl.move-eat.be/page.php?myfiche=3386&ID=37&Cat_ID=7

Nog meer nodig?
Dan ga zelf maar ff googlen of schrijf de makers van paturain ff een brief
owja en als je toch bezig bent schrijf je meteen ff in voor lekker slim, hopelijk doen ze ook een variant met domme mannen, dan kun je mooie prijzen winnen
Google
Dat is toch een telefoon?
  woensdag 29 april 2009 @ 02:17:17 #181
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_68485396
Ben ik blij dat Een Tegen 100 aanstaande zondag weer komt.
pi_68486844
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:49 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

pi_68506005
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:32 schreef liefie_ het volgende:

[..]

[..]

Wei is toch een melkproduct?
pi_68520016
Het is wel echt en het is niet gescript. Niemand wist waar het programma in eerste instantie over zou gaan. Het zou een leuk programma worden waarin vragen werden gesteld en waar je dan wat mee zou kunnen winnen. Er werd niet bij verteld dat je op deze manier neergezet zou worden. Ook is de naam van het programma niet verteld bij de eerste opnamedag.
Bij iedere vraag waar ook maar een beetje twijfel was werd er gevraagd; 'weet je het zeker?'. Op die manier werd er erg gepushd om een uitleg te geven zodat je bij je eerste ingeving weer begon te twijfelen.
Ook zijn inderdaad veelal de domme antwoorden eruit gepakt. Er zijn meer goede antwoorden gegeven dan foute.
  donderdag 30 april 2009 @ 05:46:08 #185
111260 Charmian
a little joy
pi_68520708
quote:
Op donderdag 30 april 2009 02:34 schreef RioolSpook het volgende:
Het is wel echt en het is niet gescript. Niemand wist waar het programma in eerste instantie over zou gaan. Het zou een leuk programma worden waarin vragen werden gesteld en waar je dan wat mee zou kunnen winnen. Er werd niet bij verteld dat je op deze manier neergezet zou worden. Ook is de naam van het programma niet verteld bij de eerste opnamedag.
Bij iedere vraag waar ook maar een beetje twijfel was werd er gevraagd; 'weet je het zeker?'. Op die manier werd er erg gepushd om een uitleg te geven zodat je bij je eerste ingeving weer begon te twijfelen.
Ook zijn inderdaad veelal de domme antwoorden eruit gepakt. Er zijn meer goede antwoorden gegeven dan foute.
Jij hebt meegedaan?
  zondag 3 mei 2009 @ 09:51:46 #186
163255 Tezz
ENFJ!
pi_68611790
De eerste keer dat ik dit programma zag heb ik met open mond en met plaatsvervangende schaamte zitten kijken. Het is gewoon genant om te zien welke antwoorden er soms gegeven worden.

Tussen niet weten waar Buenos Aires precies ligt en Australie aanwijzen op de kaart zit een wereld van verschil.

Ik ken werkelijk niemand in mijn vrienden- familie of kennissenkring die op dit niveau zit. Ik geloof dat als ik wel zo iemand zou kennen ik bijles zou gaan geven.

Overigens vind ik de entertainmentwaarde van dit programma wel oke. Ik vind het zeker amusement. Leedvermaak doet het altijd goed i.m.o.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zondag 3 mei 2009 @ 10:07:13 #187
111260 Charmian
a little joy
pi_68611937
quote:
Domste antwoorden van meiden in ‘Lekker Slim’
Door MARK LANGESLAG

NAARDEN - Mandela is een seriemoordenaar, Stalin en Lenin zijn namen van Ikea-kasten, een kabinetsperiode duurt een week en guillotine betekent verslaving. Welkom in de wereld van Lekker Slim op RTL5, waarin niet al te snuggere meiden de domste antwoorden geven op de simpelste vragen.
Kijkers vragen zich soms af of de boel niet in scène is gezet. Zo dom zijn mensen toch niet?
Blijkbaar wel. ,,Het is allemaal echt,’’ bezweert creatief directeur Gijs van Dam van Talpa Producties. Het was een koud kunstje om geschikte deelneemsters te vinden, zegt hij.

Bij Talpa waren ze verbaasd over de grote belangstelling. ,,Uit alle aanmeldingen hebben we de meiden gepikt die de leukste antwoorden gaven. Een deel van de lol zit ’m in het feit dat de dames soms met wonderlijke gedachtekronkels op de proppen komen.’’

De deelneemsters aan Lekker Slim wisten niet dat de show zich op hun domheid zou focussen. Toch zijn er geen klachten ingediend. Van Dam: ,,We hebben ons keurig aan de afspraak gehouden en verteld dat ze meedoen aan een quiz waarin mannen moeten raden of zij het antwoord op een bepaalde vraag weten. ,,Seksistisch om vrouwen zich zo te kijk te laten zetten? Helemaal niet. Misschien laten we volgend seizoen vrouwen raden of mannen het juiste antwoord weten.’’
Bron: AD
pi_68612043
quote:
Op donderdag 30 april 2009 05:46 schreef Charmian het volgende:

[..]

Jij hebt meegedaan?
Ja, ik heb meegedaan.
pi_68612662
quote:
Op zondag 3 mei 2009 10:16 schreef RioolSpook het volgende:

[..]

Ja, ik heb meegedaan.
Welke vrouw was jij?
pi_68613594
quote:
Op donderdag 30 april 2009 02:34 schreef RioolSpook het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat het zo gegaan is. Je ziet jullie inderdaad soms direct een goed antwoord geven en jezelf vervolgens klem redeneren. Vaak is het zo dat eentje het goede antwoord geeft en de 2e (de dommere?) het resoluut afwijst zodat de ander ook weer gaat twijfelen. Maar het feit dat je uberhaupt twijfelt zegt eigenlijk ook al veel.

Het doet echter niet af aan het feit dat jullie algemene kennis op een bizar laag pitje staat. Ook al pikken ze de 'leukste' antwoorden er uit, het feit blijft dat 'jullie' Wouter Bos niet van gezicht kennen, niet weten wie Stalin en Lenin zijn, hoogtes van gebouwen in kilometers schatten, weliswaar heel begrijpelijk niet weten waar Robbeneiland ligt, maar Nelson Mandela (!) niet kennen, denken dat Ierland naast Amerika ligt, dat Afrika Portugal is, dat de tour de France vooral door Duitsland toert... het is gewoon pure desinteresse. En je kunt je kinderen een basisniveau algemene kennis ook niet meegeven dus. Dat moeten ze blijkbaar op school doen. Waar leraren zitten die niet eens 3 ministers op kunnen noemen...

Geen wonder dat het niveau van Nederlandse scholieren zo hard achteruit holt
pi_68626504
Oh, ik ben er ook heel eerlijk in dat ik in algemene kennis wellicht achterloop in vergelijking met het merendeel van de bevolking (inderdaad, omdat het mijn interesse niet echt heeft). . Maar dat doet niet af aan het feit dat het programma uiteraard een erg vertekend beeld geeft van hoe 'dom' we eigenlijk zijn. Als je ziet dat de mannen, die toch door moeten gaan als intelligent, zelf ook niet alle antwoorden weten, valt het met ons reuze mee..
pi_68627049
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef RioolSpook het volgende:
Oh, ik ben er ook heel eerlijk in dat ik in algemene kennis wellicht achterloop in vergelijking met het merendeel van de bevolking (inderdaad, omdat het mijn interesse niet echt heeft). . Maar dat doet niet af aan het feit dat het programma uiteraard een erg vertekend beeld geeft van hoe 'dom' we eigenlijk zijn. Als je ziet dat de mannen, die toch door moeten gaan als intelligent, zelf ook niet alle antwoorden weten, valt het met ons reuze mee..
Ze zullen vast wel veel eruit knippen inderdaad en de domste antwoorden erin laten. Dat neemt nog niet weg dat jullie behoorlijk dom zijn. Hoe hebben ze jullie eigenlijk geselecteerd hierop?
pi_68631730
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ze zullen vast wel veel eruit knippen inderdaad en de domste antwoorden erin laten. Dat neemt nog niet weg dat jullie behoorlijk dom zijn. Hoe hebben ze jullie eigenlijk geselecteerd hierop?
ik vind niet dat je de dames zomaar als dom kan betitelen. Zou wel willen zien hoe alle zgn "slimme" mensen het zouden doen als ze heel erg veel antwoorden moesten geven op ogenschijnlijk "simpele" vragen.

Over het feit dat de leukste antwoorden eruit zijn gekozen, duh, dat gebeurt in zoveel quizen. Anders wordt het ook saai.

en voor de rest is het gewoon een kwestie van goed screenen
pi_68633216
En straks weer op tv . Ik ga er lekker voor zitten en daarna weer een nieuw programma
pi_68635320
Zie t nu voor t eerst.. kennen die vrouwen en mannen elkaar?
Zijn die vrouwen niet gewoon actrices??
pi_68635385
ze hadden geen nieuwe vrouwen ofzo, deze waren 2 weken terug ook al
pi_68635747
Dit komt gewoon rechtstreeks van het schrijversteam van 2Babes...
pi_68636332
Haha nederland staat er niet op (op de wereldkaart)

[ Bericht 1% gewijzigd door liefie_ op 03-05-2009 22:08:37 ]
pi_68636619
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef RioolSpook het volgende:
Ja sorry hoor die mannen zijn ook dom
daar zou ik mezelf vooral niet mee vergelijken

Maar sowieso is het nogal bedroevend gesteld met nederland (als je kijkt naar het gemiddelde IQ) maar dat praat natuurlijk niets goed
pi_68636930
Ik vond het wel frappant dat een van de tweelingzusjes haar lachen nog net in kon houden toen haar zus suggereerde dat Karin Bloemen een vulva was. Dat leek wel erg op doorgestoken kaart.

Als het daadwerkelijk echt blijkt te zijn; HAHAHAHA, rioolspook, wat een dom doosje ben je, .
der Zorn Gottes.
pi_68636958
Mensen die denken dat die vrouwen echt zo zijn
Dit zijn acteurs ligt er te dik bovenop. Derhalve ook niet grappig.
pi_68637075
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:41 schreef Mylene het volgende:

[..]

Huub Gouden Kooi zit in de redactie van het programma ja.
Ah die ontmoet dus soortgenoten...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2009 22:19:01 ]
pi_68637093
Fokkers, please raap me op van de grond

Ik kan niet stoppen met lachen

Wat betekend de afkorting n.a.v : Niet aan voelen
Noem de 7 continenten: China, Groot Brittanie, Australie, Europa, Amerika ???
Uit hoeveel landen bestaat de benelux : 4
Waar ligt het sint Pietersplein: Nederland, Rusland, Australie

Raap me op aub
pi_68637125
Decembermoorden Nee, kon in elke maand gebeurd zijn

Nelson Mandela klinkt wel direct als een moordenaar. Oh god

Wie is Rioolspook?
pi_68637242
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef SwitSok het volgende:
Hoorde een vriend erover praten en heb het maar is gezien. Dat er domme mensen zijn op deze aardbol moge duidelijk zijn maar ik vind dit wel heel erg triest...en geloof het eigenlijk niet.
Mensen die dit echt geloven zijn ook niet al te slim inderdaad.
pi_68637275
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:19 schreef YoshiBignose het volgende:

Wie is Rioolspook?
Wie is de vader van Maxima:
Fidel Castro

Wie schilderde de nachtwacht?
Herman brood
pi_68637333
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:23 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Wie is de vader van Maxima:
Fidel Castro
Zo ging de vraag helemaal niet
pi_68637407
Genaal

En over echt of niet, zou je als actrice zo over willen komen op tv... dat mensen op straat denken dat je echt zo dom bent? If so, ben je dan idd niet gewoon daadwerkelijk niet heel slim?
pi_68637482
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef m0ridin het volgende:
Genaal

En over echt of niet, zou je als actrice zo over willen komen op tv... dat mensen op straat denken dat je echt zo dom bent? If so, ben je dan idd niet gewoon daadwerkelijk niet heel slim?
Nu dat vind ik jusit niet want dan kun je als acteur of actrice de helft van je rollen niet doen (bv geen homo spelen of zo) wat een onzin
En als je zoooo dom over kunt komen als je het niet bent ben je juist volgens mij een prima actrice
en buiten die andere 2 redenen: je moet toch ergens je rekeningen mee betalen?
pi_68637509
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef m0ridin het volgende:
Genaal

dude dat zal die actrices echt worst wezen. En ik ken genoeg mensen uit dat wereldje.
pi_68637673
Die gast wist zelf niet eens wat fellatio betekende
pi_68637814
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:29 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Nu dat vind ik jusit niet want dan kun je als acteur of actrice de helft van je rollen niet doen (bv geen homo spelen of zo) wat een onzin
En als je zoooo dom over kunt komen als je het niet bent ben je juist volgens mij een prima actrice
en buiten die andere 2 redenen: je moet toch ergens je rekeningen mee betalen?
Nou ja, bij films en series is het wel duidelijk dat het een rol is... Hierbij niet (blijkbaar). Maar misschien denk ik dan meer vanuit mezelf, ik zou toch liever niet hebben dat half nederland oprecht het idee heeft dat ik een domme doos zou zijn. Vind ik toch wat anders dan bij iets wat duidelijk fictie is...
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:29 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

dude dat zal die actrices echt worst wezen. En ik ken genoeg mensen uit dat wereldje.
Hmmm, ook weer zo denk ik. Als je maar op tv komt?
pi_68637854
quote:
Bridget Maasland heeft zich behoorlijk verbaasd tijdens de opnames van Lekker Slim. “Ik heb daar echt met mijn oren staan klapperen. Leraren die niet weten wie Plasterk is, Hans Wiegel die ze rustig de oprichter van de Jostiband noemen. Dat zijn wel de mensen die straks mijn kind lesgeven“, vertelt Maasland geschrokken. Volgende week is een nieuwe aflevering van Lekker Slim te zien.
Tuurlijk Bridget
pi_68637880
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:38 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Nou ja, bij films en series is het wel duidelijk dat het een rol is... Hierbij niet (blijkbaar). Maar misschien denk ik dan meer vanuit mezelf, ik zou toch liever niet hebben dat half nederland oprecht het idee heeft dat ik een domme doos zou zijn. Vind ik toch wat anders dan bij iets wat duidelijk fictie is...
aangezien de gemiddelde nederlander onwijs dom is vraag ik me af of zij dat onderscheid wel kunnen maken

maar het is gewoon allemaal echt dus waar hebben we het nog over
pi_68637883
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:38 schreef m0ridin het volgende:

[..]

[..]

Hmmm, ook weer zo denk ik. Als je maar op tv komt?
de grote donorshow vergeten? Geloof me, het intresseert acteurs echt niet. Het is juist een heerlijke rol.
pi_68637907
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:39 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Tuurlijk Bridget
ja, er was een leraren koppel (van de mannen) en die wisten zelf ook niets
die gaan je kinderen les geven
dat is eng
pi_68637909
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:39 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Tuurlijk Bridget
In zon aflevering waren het leraren die dat antwoordden.
#winning
pi_68637956
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:19 schreef YoshiBignose het volgende:

Wie is Rioolspook?
Ik ben nog niet in de uitzending geweest. Alleen in de reclames.
pi_68637974
Dit is gewoon zielig
pi_68638032
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef RioolSpook het volgende:

[..]

ben je een van die jills?
  zondag 3 mei 2009 @ 22:50:29 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_68638268
"Tinkerbell is ook een nymfomaan"
KuikenGuppy
pi_68638344
Hoe ging die vraag van Fidel Castro dan.

Het ging iets over Maxima.
pi_68638412
Het was een foto van Fidel Castro met daarbij de vraag wie is dit?
De vader van Maxima was een van de opties
pi_68639248
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef RioolSpook het volgende:

[..]

Aaaaaah 1 van die
  zondag 3 mei 2009 @ 23:42:10 #225
46494 Morrigan
||||||||
pi_68640345
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef liefie_ het volgende:
Maar sowieso is het nogal bedroevend gesteld met nederland (als je kijkt naar het gemiddelde IQ) maar dat praat natuurlijk niets goed
Het gemiddelde IQ is altijd 100, ongeacht hoe intelligent de hele bevolking/groep is.
pi_68640472
Volgende week

Wie is Desi Bouterse??
pi_68640646
Deze vragen heb niet echt veel te maken met IQ, maar meer met algemene kennis. Iemand met een laag IQ kan alsnog meer weten dan iemand met een hoog IQ. Dan zouden ze rekensommetjes moeten gaan vragen ofzo... nou dat wordt helemaal niks met deze imbecielen.
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:45 schreef Stephan1237 het volgende:
Volgende week

Wie is Desi Bouterse??
Het is iig een vrouw
  maandag 4 mei 2009 @ 00:06:48 #228
46494 Morrigan
||||||||
pi_68641285
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Deze vragen heb niet echt veel te maken met IQ, maar meer met algemene kennis. Iemand met een laag IQ kan alsnog meer weten dan iemand met een hoog IQ. Dan zouden ze rekensommetjes moeten gaan vragen ofzo... nou dat wordt helemaal niks met deze imbecielen.
[..]
En de antwoorden zijn dan waarschijnlijk ook minder grappig.

pi_68646480
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef hothottientje het volgende:
Waarom doen ze op het einde zo jolig met die prijzen, hebben verdorie niets goed!
Weet jij precies hoeveel vragwn die meiden in totaal krijgen? We krijgen vast niet alles te zien.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_68646581
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:18 schreef Stephan1237 het volgende:

Waar ligt het sint Pietersplein: Nederland, Rusland, Australie

Raap me op aub

Het Rode Plein

Die ene die wel wist dat het in Moskou ligt, maar dan Moskou ongeveer in Siberië plaatst
  maandag 4 mei 2009 @ 11:59:28 #231
111260 Charmian
a little joy
pi_68650481
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:56 schreef byah het volgende:

[..]

Het Rode Plein

Die ene die wel wist dat het in Moskou ligt, maar dan Moskou ongeveer in Siberië plaatst
Ik dacht al, St. Pieters plein ligt toch in Rome. Anders is die redactie ook ver van 't padje
pi_68650832
Oh wat erg weer :S aaaaaaaaah

Toch kijk ik het steeds

En weeer die Nelson Mandela, die arme man wordt iedere uitzending verpest!
pi_68651039
En even by the way...MANNEN VAN NEDERLAND

weet er serieus niemand wat een VULVA is?

Sjonge jonge
  Redactie Games maandag 4 mei 2009 @ 13:17:05 #234
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_68653123
Ja tuurlijk wel, als je maar lang genoeg op Fok! rondhangt kom je er zo achter..
pi_68658716
kijkcijfers gister 712.000 dus weer omhoog vergeleken met vorige week.
pi_68658989
die prutsers die ook niet wisten wat fellatio en cunnilinghus is
pi_68659500
Ik wist het ook niet wat een fellatio en cunnilinghus is en wat een Vulva is .
pi_68659582
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Stephan1237 het volgende:
als je 12 bent vergeef ik het je
  maandag 4 mei 2009 @ 20:29:46 #239
4789 Argento
McQueen
pi_68667832
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik vind niet dat je de dames zomaar als dom kan betitelen.
Daarom is het zo lullig dat alles in het programma erop is gericht om de dames wel zo neer te zetten.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_68668094
quote:
Cunnilingus wist ik ook niet, maar aangezien het samen met fellatio genoemd werd kon ik wel gokken wat het betekende.
  maandag 4 mei 2009 @ 20:36:59 #241
4789 Argento
McQueen
pi_68668138
Dus nu weet je ook waarom het 'grappig' is toen Moneypenny Bond een 'cunning linguist' noemde.
pi_68678715
Is niemand de fout opgevallen in één van de vragen? "Wat is een ander woord voor Antartica?"

De vragenmakers zijn ook niet al te slim blijkbaar
  dinsdag 5 mei 2009 @ 01:08:36 #243
4789 Argento
McQueen
pi_68678993
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 00:54 schreef Apfelsaft het volgende:
Is niemand de fout opgevallen in één van de vragen? "Wat is een ander woord voor Antartica?"

Zuidpool?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 01:10:18 #244
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_68679023
quote:
Search the Google!
pi_68679039
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 01:08 schreef Argento het volgende:

[..]

Zuidpool?
Dude.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 01:18:49 #246
4789 Argento
McQueen
pi_68679191
ja weet ik veel.
pi_68679443
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 01:18 schreef Argento het volgende:
ja weet ik veel.
Het is Antarctica.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 01:37:21 #248
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68679531
Ja fellatio is een pastagerecht met van die strikjes
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68683004
zoooo fake idd. Zo dom kún je niet zijn. Elfstedentocht die 1 keer in de 4 jaar wordt gereden???? Spanje is in eens Australie geworden????
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:58:28 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68683064
Huub, dan ook nog maar een keer en plein publique: Jouw voorspelling was juist, de mijne niet. De kijkcijfers zijn niet ingestort, maar stijgen juist. En dan moet dus de beste aflevering nog komen ...

Ik háát het om mijn ongelijk toe te moeten geven. Zeker in het openbaar. Maar wat moet, moet.
pi_68683270
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:28 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

als je 12 bent vergeef ik het je
19

zondag weer
pi_68689541
Ik vind het wel een grappig programma. Het enige vervelende eraan is het feit dat Bridget haar scheur steeds opendoet.

Is het fake? Ik weet het niet. Volgens mij overschatten een heleboel mensen hier een bepaald gedeelte van de bevolking.
PWBF
pi_68692351
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het wel een grappig programma. Het enige vervelende eraan is het feit dat Bridget haar scheur steeds opendoet.

Is het fake? Ik weet het niet. Volgens mij overschatten een heleboel mensen hier een bepaald gedeelte van de bevolking.
Gisteren hoorde ik dat er nog 250.000 mensen in Nederland gewoon niet kunnen lezen of schrijven, en 1.5 miljoen mensen moeite hebben met lezen en schrijven, vind ik dit niet eens heel vreemd..
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:43:45 #254
46494 Morrigan
||||||||
pi_68692887
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:31 schreef byah het volgende:

[..]

Gisteren hoorde ik dat er nog 250.000 mensen in Nederland gewoon niet kunnen lezen of schrijven, en 1.5 miljoen mensen moeite hebben met lezen en schrijven, vind ik dit niet eens heel vreemd..
Dat zegt vrij weinig over algemene kennis.
pi_68698360
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:43 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat zegt vrij weinig over algemene kennis.
Zegt wel iets over het niveau van sommige mensen. Er zijn mensen die kennelijk niet de moeite doen om te leren lezen danwel schrijven, omdat ze het in hun (imo beperkte) leventje niet nodig hebben. Diezelfde redenatie gaat op voor algemene kennis.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:09:57 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68698426
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef patatmetfriet het volgende:

Zegt wel iets over het niveau van sommige mensen. Er zijn mensen die kennelijk niet de moeite doen om te leren lezen danwel schrijven, omdat ze het in hun (imo beperkte) leventje niet nodig hebben. Diezelfde redenatie gaat op voor algemene kennis.
Ik denk niet dat je die conclusie zo kunt trekken. Iets te zwart wit. Aan alfabetisme liggen andere zaken ten grondslag dan luiheid.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:29:22 #257
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_68703119
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je die conclusie zo kunt trekken. Iets te zwart wit. Aan alfabetisme liggen andere zaken ten grondslag dan luiheid.
Was gister ook bij P&W te zien, best interessant.

Ik kan me het nog best wel voorstellen ook, dat je zo weinig algemene kennis hebt. Ik vind het best lollig om eens voetbal te kijken met wat mensen, maar weet er echt geen ruk vanaf. Door mijn desintresse zal ik dat ook nooit weten; prima voor mij. Een aantal vrienden kunnen zich het niet voorstellen niet over voetbal te kunnen praten.

Zelfde geldt voor de dames. Al vind ik nog steeds dat de heren pas hun geld mogen verdienen als ze zelf het antwoord kunnen geven.
pi_68721593
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Al vind ik nog steeds dat de heren pas hun geld mogen verdienen als ze zelf het antwoord kunnen geven.
inderdaad zeg!! Hoe voor schut als je niet weer van een vulva is??
En vooral die studenten! DIe hebben er toch zat van dichtbij mogen zien, wheheh
pi_68723543
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:10 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

19

zondag weer
Uitkijken naar dit programma
pi_68727163
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 00:54 schreef Apfelsaft het volgende:

pi_68884973
En de slecht geacteerde soap begint weer.
------------------------
Of koop mijn boek Tegenlicht. Het perfecte boek voor de zomer! http://www.bol.com/nl/p/b(...)006549846/index.html
  zondag 10 mei 2009 @ 21:36:20 #262
88233 Steve
Still the best.
pi_68885181
Aantal provincies fout hebben.
pi_68885222
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:36 schreef Steve het volgende:
Aantal provincies fout hebben.
wat een domme domme domme jongens zeg :S

Wie weet er nou niet hoeveel provincies we hebben? Dat leer in in groep 4 al hoor, come on!
pi_68885320
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef hothottientje het volgende:

[..]

Wie weet er nou niet hoeveel provincies we hebben? Dat leer in in groep 4 al hoor, come on!
Nou zijn er heel wat dingen die ik in groep 4 geleerd heb en nu echt niet meer zou weten
(dit wist ik wel hoor)
pi_68885425
Dit is niet nep. Die Rosa en Sonia ken ik beide. Ze zeggen zelf dat het niet nep is
pi_68885828
De berlijnse muur zodat ze konden verdelen wie welk deel van Duitsland opknapte. Haha

(jammer dat ik geen smilies kan invoegen met de iPhone)
------------------------
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 mei 2009 @ 21:59:05 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68886147
is dat de Dodezee? Dan ligt daar Egypte
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 10 mei 2009 @ 21:59:30 #268
219097 Keepertje8
Postmodernist
pi_68886166
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit is niet nep. Die Rosa en Sonia ken ik beide. Ze zeggen zelf dat het niet nep is
Dat is standaard bij dit soort programma's. Je tekent een contract waarin je stelt dat je niks door vertelt over de productie van het programma. Wanneer je je daar aan schendt zal je wel beboet worden.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:00:42 #269
168255 J.Herrer
pi_68886203
Ik vind die jongens deze aflevering nog dommer dan die chicks
pi_68886636
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:00 schreef J.Herrer het volgende:
Ja precies.
------------------------
pi_68887637
Die meiden redeneren zo vaag en gezocht elke keer dat ze volgens mij gewoon voor elk antwoord een opname hebben gedaan
pi_68887777
Jezus Christus
pi_68904798
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:00 schreef J.Herrer het volgende:
IK OOK!
pi_68904903
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Zijn die echt zo dom dan?
  maandag 11 mei 2009 @ 18:41:31 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68913647
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef hothottientje het volgende:

[..]

In groep 6.
Bij mijn in de klas krijgen ze morgen provincie Utrecht mee naar huis om te leren voor de toets.
Nu vinden ze topo nog leuk
pi_69132428
En het is weer op tv

Bagdad is de stad waar Alladin heeft gewoond
Noem het elfde woord in het Wilhelmus (is Wilhelmus 1 woord )
pi_69132584
Aladdin is het he
pi_69132894
Dit is gewoon te dom om waar te zijn
Jellyfish float by.
pi_69132994
Bagdad
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 17 mei 2009 @ 21:59:05 #280
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_69133020
Ik kan....herstel: ik wíl niet geloven dat dit écht is...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_69133124
Komaaaan zeg! CLINT fucking EASTWOOD!
pi_69133125
Die blonde snol met die bling bling oorbellen en die andere hebben al eens eerder meegedaan.
Actrices waren zeker op
Jellyfish float by.
pi_69133205
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Komaaaan zeg! CLINT fucking EASTWOOD!
nee joh. Das de voorganger van Clinton. Dat zie je toch! Abraham Lincoln
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_69133227
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nee joh. Das de voorganger van Clinton. Dat zie je toch! Abraham Lincoln
Veeg me op.
pi_69133270
Clint
pi_69133275
Nee, nee, nee, nee, dit kan gewoon niet waar zijn
Een beetje algemene kennis heeft toch elk persoon?
Jellyfish float by.
  zondag 17 mei 2009 @ 22:05:29 #287
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_69133283
1 van de eerste vragen: hoeveel weegt 3 liter water > 4 kilo

Die Kelly en Sanne zijn wel de domste meiden van het programma, hier in actie @ 1:00:

pi_69133325
3 miljoen in nederland
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69133336
Haaaaaaaaaaaaa!

Ja in Nederland komen er ook steeds meer..
  zondag 17 mei 2009 @ 22:07:56 #290
168255 J.Herrer
pi_69133379
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef BoemBats het volgende:
Die blonde snol met die bling bling oorbellen en die andere hebben al eens eerder meegedaan.
Actrices waren zeker op
Die 2 koeli wijven deden vorige week ofzo ook mee
En sommige vragen waren vorige keer ook al gesteld

Nederland 3 miljoen mensen
  zondag 17 mei 2009 @ 22:08:16 #291
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_69133387
Dit moet wel nep zijn.. Of ze zijn in groep 5 gestopt met de basisschool..
pi_69133415
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:08 schreef Sanderrrr het volgende:
Dit moet wel nep zijn.. Of ze zijn in groep 5 gestopt met de basisschool..
Nee, een kind uit groep 4 weet nog beter.
Jellyfish float by.
  zondag 17 mei 2009 @ 22:10:30 #293
168255 J.Herrer
pi_69133477
Die Sanne is wel trouwens, en niet zo dom
pi_69133585
Mohammed Ali een moordenaar
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_69133636
Noem het elfde woord uit het eerste couplet van het Wilhelmus

Wereldbevolking 900 miljard
Nederland 3 miljoen

Kunnen jullie mij opvegen aub
  zondag 17 mei 2009 @ 22:15:01 #296
202014 JJH
Knetter. O+
pi_69133638
Hi-la-risch.

Ik zit nu net een kwartiertje te kijken en heb al minstens 5 "Dit kan niet waar zijn momenten gehad".
pi_69133664
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:15 schreef JJH het volgende:
Hi-la-risch.

Ik zit nu net een kwartiertje te kijken en heb al minstens 5 "Dit kan niet waar zijn momenten gehad".
Dit moet je kijken als je wilt lachen
  zondag 17 mei 2009 @ 22:17:07 #298
202014 JJH
Knetter. O+
pi_69133725
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:15 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Dit moet je kijken als je wilt lachen
Ik kende het niet, maar ga het zeker onthouden
  zondag 17 mei 2009 @ 22:18:13 #299
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_69133774
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef BoemBats het volgende:
Actrices waren zeker op
Elk stel heeft 60 vragen gekregen dus kunnen ze ze bij meerdere uitzendingen gebruiken
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:10 schreef J.Herrer het volgende:
Die Sanne is wel trouwens, en niet zo dom
Niet zo dom??
pi_69133908
een purser is een tasjesdief
VEEG ME OP
pi_69134046
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:21 schreef gers het volgende:
een purser is een tasjesdief
VEEG ME OP
Zo raar is dat niet dat ze dat denken aangezien purse tas is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')