nee joh. Das de voorganger van Clinton. Dat zie je toch! Abraham Lincolnquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee joh. Das de voorganger van Clinton. Dat zie je toch! Abraham Lincoln
Die 2 koeli wijven deden vorige week ofzo ook meequote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef BoemBats het volgende:
Die blonde snol met die bling bling oorbellen en die andere hebben al eens eerder meegedaan.
Actrices waren zeker op
Nee, een kind uit groep 4 weet nog beter.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:08 schreef Sanderrrr het volgende:
Dit moet wel nep zijn.. Of ze zijn in groep 5 gestopt met de basisschool..
Dit moet je kijken als je wilt lachenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:15 schreef JJH het volgende:
Hi-la-risch.
Ik zit nu net een kwartiertje te kijken en heb al minstens 5 "Dit kan niet waar zijn momenten gehad".
Ik kende het niet, maar ga het zeker onthoudenquote:foto Op zondag 17 mei 2009 22:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dit moet je kijken als je wilt lachen
Elk stel heeft 60 vragen gekregen dus kunnen ze ze bij meerdere uitzendingen gebruikenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef BoemBats het volgende:
Die blonde snol met die bling bling oorbellen en die andere hebben al eens eerder meegedaan.
Actrices waren zeker op
Niet zo dom??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop