Ah die ontmoet dus soortgenoten...quote:Op maandag 27 april 2009 18:41 schreef Mylene het volgende:
[..]
Huub Gouden Kooi zit in de redactie van het programma ja.
Mensen die dit echt geloven zijn ook niet al te slim inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef SwitSok het volgende:
Hoorde een vriend erover praten en heb het maar is gezien. Dat er domme mensen zijn op deze aardbol moge duidelijk zijn maar ik vind dit wel heel erg triest...en geloof het eigenlijk niet.
Wie is de vader van Maxima:quote:Op zondag 3 mei 2009 22:19 schreef YoshiBignose het volgende:
DecembermoordenNee, kon in elke maand gebeurd zijn
Nelson Mandela klinkt wel direct als een moordenaar. Oh god![]()
Wie is Rioolspook?
Zo ging de vraag helemaal nietquote:Op zondag 3 mei 2009 22:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wie is de vader van Maxima:
Fidel Castro
Nu dat vind ik jusit niet want dan kun je als acteur of actrice de helft van je rollen niet doenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef m0ridin het volgende:
Genaal
En over echt of niet, zou je als actrice zo over willen komen op tv... dat mensen op straat denken dat je echt zo dom bent? If so, ben je dan idd niet gewoon daadwerkelijk niet heel slim?
dude dat zal die actrices echt worst wezen. En ik ken genoeg mensen uit dat wereldje.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef m0ridin het volgende:
Genaal
En over echt of niet, zou je als actrice zo over willen komen op tv... dat mensen op straat denken dat je echt zo dom bent? If so, ben je dan idd niet gewoon daadwerkelijk niet heel slim?
Nou ja, bij films en series is het wel duidelijk dat het een rol is... Hierbij niet (blijkbaar). Maar misschien denk ik dan meer vanuit mezelf, ik zou toch liever niet hebben dat half nederland oprecht het idee heeft dat ik een domme doos zou zijn. Vind ik toch wat anders dan bij iets wat duidelijk fictie is...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nu dat vind ik jusit niet want dan kun je als acteur of actrice de helft van je rollen niet doen(bv geen homo spelen of zo) wat een onzin
En als je zoooo dom over kunt komen als je het niet bent ben je juist volgens mij een prima actrice
en buiten die andere 2 redenen: je moet toch ergens je rekeningen mee betalen?
Hmmm, ook weer zo denk ik. Als je maar op tv komt?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dude dat zal die actrices echt worst wezen. En ik ken genoeg mensen uit dat wereldje.
quote:Bridget Maasland heeft zich behoorlijk verbaasd tijdens de opnames van Lekker Slim. “Ik heb daar echt met mijn oren staan klapperen. Leraren die niet weten wie Plasterk is, Hans Wiegel die ze rustig de oprichter van de Jostiband noemen. Dat zijn wel de mensen die straks mijn kind lesgeven“, vertelt Maasland geschrokken. Volgende week is een nieuwe aflevering van Lekker Slim te zien.
aangezien de gemiddelde nederlander onwijs dom is vraag ik me af of zij dat onderscheid wel kunnen makenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:38 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Nou ja, bij films en series is het wel duidelijk dat het een rol is... Hierbij niet (blijkbaar). Maar misschien denk ik dan meer vanuit mezelf, ik zou toch liever niet hebben dat half nederland oprecht het idee heeft dat ik een domme doos zou zijn. Vind ik toch wat anders dan bij iets wat duidelijk fictie is...
de grote donorshow vergeten? Geloof me, het intresseert acteurs echt niet. Het is juist een heerlijke rol.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:38 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Nou ja, bij films en series is het wel duidelijk dat het een rol is... Hierbij niet (blijkbaar). Maar misschien denk ik dan meer vanuit mezelf, ik zou toch liever niet hebben dat half nederland oprecht het idee heeft dat ik een domme doos zou zijn. Vind ik toch wat anders dan bij iets wat duidelijk fictie is...
[..]
Hmmm, ook weer zo denk ik. Als je maar op tv komt?
ja, er was een leraren koppel (van de mannen) en die wisten zelf ook nietsquote:
Ik ben nog niet in de uitzending geweest. Alleen in de reclames.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:19 schreef YoshiBignose het volgende:
DecembermoordenNee, kon in elke maand gebeurd zijn
Nelson Mandela klinkt wel direct als een moordenaar. Oh god![]()
Wie is Rioolspook?
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef RioolSpook het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in de uitzending geweest. Alleen in de reclames.
Aaaaaah 1 van diequote:Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef RioolSpook het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in de uitzending geweest. Alleen in de reclames.
Het gemiddelde IQ is altijd 100, ongeacht hoe intelligent de hele bevolking/groep is.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef liefie_ het volgende:
Maar sowieso is het nogal bedroevend gesteld met nederland (als je kijkt naar het gemiddelde IQ) maar dat praat natuurlijk niets goed
Het is iig een vrouwquote:
En de antwoorden zijn dan waarschijnlijk ook minder grappig.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Deze vragen heb niet echt veel te maken met IQ, maar meer met algemene kennis. Iemand met een laag IQ kan alsnog meer weten dan iemand met een hoog IQ. Dan zouden ze rekensommetjes moeten gaan vragen ofzo... nou dat wordt helemaal niks met deze imbecielen.
[..]
Weet jij precies hoeveel vragwn die meiden in totaal krijgen? We krijgen vast niet alles te zien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef hothottientje het volgende:
Waarom doen ze op het einde zo jolig met die prijzen, hebben verdorie niets goed!
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Waar ligt het sint Pietersplein: Nederland, Rusland, Australie
Raap me op aub![]()
Ik dacht al, St. Pieters plein ligt toch in Rome. Anders is die redactie ook ver van 't padjequote:Op maandag 4 mei 2009 09:56 schreef byah het volgende:
[..]
Het Rode Plein
Die ene die wel wist dat het in Moskou ligt, maar dan Moskou ongeveer in Siberië plaatst
als je 12 bent vergeef ik het jequote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wist het ook niet wat een fellatio en cunnilinghus is en wat een Vulva is .
Daarom is het zo lullig dat alles in het programma erop is gericht om de dames wel zo neer te zetten.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind niet dat je de dames zomaar als dom kan betitelen.
Cunnilingus wist ik ook niet, maar aangezien het samen met fellatio genoemd werd kon ik wel gokken wat het betekende.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Zuidpool?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:54 schreef Apfelsaft het volgende:
Is niemand de fout opgevallen in één van de vragen? "Wat is een ander woord voor Antartica?"
De vragenmakers zijn ook niet al te slim blijkbaar
Search the Google!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Gisteren hoorde ik dat er nog 250.000 mensen in Nederland gewoon niet kunnen lezen of schrijven, en 1.5 miljoen mensen moeite hebben met lezen en schrijven, vind ik dit niet eens heel vreemd..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het wel een grappig programma. Het enige vervelende eraan is het feit dat Bridget haar scheur steeds opendoet.
Is het fake? Ik weet het niet. Volgens mij overschatten een heleboel mensen hier een bepaald gedeelte van de bevolking.
Dat zegt vrij weinig over algemene kennis.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:31 schreef byah het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik dat er nog 250.000 mensen in Nederland gewoon niet kunnen lezen of schrijven, en 1.5 miljoen mensen moeite hebben met lezen en schrijven, vind ik dit niet eens heel vreemd..
Zegt wel iets over het niveau van sommige mensen. Er zijn mensen die kennelijk niet de moeite doen om te leren lezen danwel schrijven, omdat ze het in hun (imo beperkte) leventje niet nodig hebben. Diezelfde redenatie gaat op voor algemene kennis.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:43 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat zegt vrij weinig over algemene kennis.
Ik denk niet dat je die conclusie zo kunt trekken. Iets te zwart wit. Aan alfabetisme liggen andere zaken ten grondslag dan luiheid.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef patatmetfriet het volgende:
Zegt wel iets over het niveau van sommige mensen. Er zijn mensen die kennelijk niet de moeite doen om te leren lezen danwel schrijven, omdat ze het in hun (imo beperkte) leventje niet nodig hebben. Diezelfde redenatie gaat op voor algemene kennis.
Was gister ook bij P&W te zien, best interessant.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die conclusie zo kunt trekken. Iets te zwart wit. Aan alfabetisme liggen andere zaken ten grondslag dan luiheid.
inderdaad zeg!! Hoe voor schut als je niet weer van een vulva is??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Al vind ik nog steeds dat de heren pas hun geld mogen verdienen als ze zelf het antwoord kunnen geven.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:54 schreef Apfelsaft het volgende:
Is niemand de fout opgevallen in één van de vragen? "Wat is een ander woord voor Antartica?"
De vragenmakers zijn ook niet al te slim blijkbaar
wat een domme domme domme jongens zeg :Squote:
Nou zijn er heel wat dingen die ik in groep 4 geleerd heb en nu echt niet meer zou wetenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef hothottientje het volgende:
[..]
wat een domme domme domme jongens zeg :S
Wie weet er nou niet hoeveel provincies we hebben? Dat leer in in groep 4 al hoor, come on!
Dat is standaard bij dit soort programma's. Je tekent een contract waarin je stelt dat je niks door vertelt over de productie van het programma. Wanneer je je daar aan schendt zal je wel beboet worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit is niet nep. Die Rosa en Sonia ken ik beide. Ze zeggen zelf dat het niet nep is
Ja precies.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:00 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vind die jongens deze aflevering nog dommer dan die chicks![]()
IK OOK!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:00 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vind die jongens deze aflevering nog dommer dan die chicks![]()
Zijn die echt zo dom dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit is niet nep. Die Rosa en Sonia ken ik beide. Ze zeggen zelf dat het niet nep is
In groep 6.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef hothottientje het volgende:
[..]
wat een domme domme domme jongens zeg :S
Wie weet er nou niet hoeveel provincies we hebben? Dat leer in in groep 4 al hoor, come on!
nee joh. Das de voorganger van Clinton. Dat zie je toch! Abraham Lincolnquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee joh. Das de voorganger van Clinton. Dat zie je toch! Abraham Lincoln
Die 2 koeli wijven deden vorige week ofzo ook meequote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef BoemBats het volgende:
Die blonde snol met die bling bling oorbellen en die andere hebben al eens eerder meegedaan.
Actrices waren zeker op
Nee, een kind uit groep 4 weet nog beter.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:08 schreef Sanderrrr het volgende:
Dit moet wel nep zijn.. Of ze zijn in groep 5 gestopt met de basisschool..
Dit moet je kijken als je wilt lachenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:15 schreef JJH het volgende:
Hi-la-risch.
Ik zit nu net een kwartiertje te kijken en heb al minstens 5 "Dit kan niet waar zijn momenten gehad".
Ik kende het niet, maar ga het zeker onthoudenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dit moet je kijken als je wilt lachen
Elk stel heeft 60 vragen gekregen dus kunnen ze ze bij meerdere uitzendingen gebruikenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef BoemBats het volgende:
Die blonde snol met die bling bling oorbellen en die andere hebben al eens eerder meegedaan.
Actrices waren zeker op
Niet zo dom??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |