abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2009 @ 12:03:54 #151
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68418349
Hm, moet wel nep zijn dit

Ze zijn ook bijna allemaal moeder, triest.
Primum non nocere
pi_68423071
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Uh dus? Als je een beetje logisch nadenkt (of misschien even een wereldbol pakken) dan zie je dat Indonesië helemaal aan de andere kant van de aarde ligt ten opzichte van Suriname. Dus helemaal niet zo gek, ook al zou die 20.000 niet op de km nauwkeurig zijn.
Niet op de kilometer nauwkeurig? Dan moet je gewoon 20.000 zeggen, en niet 20.025 ofzo (het was geen mooi rond getal). Erg slordig zoiets.
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef Florian_ het volgende:
Hm, moet wel nep zijn dit

Ze zijn ook bijna allemaal moeder, triest.
Dat wil inderdaad zeggen dat het zich voortplant, best schokkend inderdaad.
  maandag 27 april 2009 @ 15:28:44 #153
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_68425131
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:35 schreef svierkant het volgende:
Niet op de kilometer nauwkeurig? Dan moet je gewoon 20.000 zeggen, en niet 20.025 ofzo (het was geen mooi rond getal). Erg slordig zoiets.
De 20 duizend km klopt wel zo ongeveer. Het is denk ik wat aan de ruime kant. Wat echter heel duidelijk niet klopt, is hoe die verbindingen op de kaart worden ingetekend. De kortste lijnen zijn op een kaart met deze projectie geen rechte lijn. De kortste verbinding Paramaribo-Borneo (waar die meisjes ongeveer wezen) zal een boogvorm hebben op de kaart, waarschijnlijk over Noordelijk Afrika heen lopende. Idem de lijn vanaf Madagascar, die zal juist op die kaart wat meer naar het zuiden krommen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 27 april 2009 @ 16:23:04 #154
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68427232
Welke twee roeiverenigingen waren dat trouwens, gisteren?
Primum non nocere
pi_68430861
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:35 schreef svierkant het volgende:

[..]

Jank toch niet. Ik bedoel niet op de kilometer nauwkeurig omdat ze met hun vinger ergens een plek aanwijzen en daar een rond ding komt. Het was nog steeds minder dan de helft van de totale omtrek, dus feitelijk gewoon mogelijk.
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:28 schreef Iblis het volgende:

[..]

De 20 duizend km klopt wel zo ongeveer. Het is denk ik wat aan de ruime kant. Wat echter heel duidelijk niet klopt, is hoe die verbindingen op de kaart worden ingetekend. De kortste lijnen zijn op een kaart met deze projectie geen rechte lijn. De kortste verbinding Paramaribo-Borneo (waar die meisjes ongeveer wezen) zal een boogvorm hebben op de kaart, waarschijnlijk over Noordelijk Afrika heen lopende. Idem de lijn vanaf Madagascar, die zal juist op die kaart wat meer naar het zuiden krommen.
Hoe denk je dat ze die km's berekenen? Zijn genoeg programma's / scripts voor die dat doen en die houden rekening met de boogvorm. Ze hebben echt niet ff op een platte landkaart het opgemeten en vermenigvuldigd met de schaal, want dan zou er een heel andere afstand uit zijn gekomen.
Facts don't care about your feelings
  maandag 27 april 2009 @ 18:41:28 #156
16715 Mylene
*schatje*
pi_68431384
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh, werkt die pygmee eraan mee? dat elimineert natuurlijk sws elke suggestie van niveau. Kunnen ze hem niet gewoon aanstellen als dictator van Madurodam ofzo?
Huub Gouden Kooi zit in de redactie van het programma ja. Hij stelt samen met Danny Rook de vragen aan de dames.

Daten in het donker werkt ie ook aan mee.
  maandag 27 april 2009 @ 19:00:43 #157
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_68431994
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe denk je dat ze die km's berekenen? Zijn genoeg programma's / scripts voor die dat doen en die houden rekening met de boogvorm. Ze hebben echt niet ff op een platte landkaart het opgemeten en vermenigvuldigd met de schaal, want dan zou er een heel andere afstand uit zijn gekomen.
Ja, ze berekenen het waarschijnlijk wel accuraat, maar ze tekenen het niet goed in, gezien de projectie die ze gebruiken. De wereldkaart die ze gebruiken heeft overigens geen uniforme schaal, naar de polen toe vertekent deze sterk.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_68432139
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ja, ze berekenen het waarschijnlijk wel accuraat, maar ze tekenen het niet goed in, gezien de projectie die ze gebruiken. De wereldkaart die ze gebruiken heeft overigens geen uniforme schaal, naar de polen toe vertekent deze sterk.
Ja, maar de gemiddelde persoon die naar die show kijkt zal ook niet bijster veel slimmer zijn dan onze vrouwelijke deelnemers
pi_68437696
Hoorde een vriend erover praten en heb het maar is gezien. Dat er domme mensen zijn op deze aardbol moge duidelijk zijn maar ik vind dit wel heel erg triest...en geloof het eigenlijk niet.
pi_68438720
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
en dan nog geven ze het verkeerde antwoord 3 dagen
Ergens snap ik die redenering wel.
Ze bekeek het gewoon in de zin van, hoe je ook redeneert als je je vakantie boekt. Je begint in de avond, dus aan die dag heb je effectief niks. Dan hou je drie volle dagen over.

Volgens mij denken die grieten op hun manier veel te moeilijk. Zijn ze bang dat het strikvragen zijn, dus kiezen ze niet voor het antwoord dat ze het meest logisch lijkt. Je hoorde ook best vaak dat ze het goede antwoord zeiden, maar dan met een of andere rare kronkel toch een ander, onwaarschijnlijker, antwoord kozen.

Neemt niet weg dat ze echt moeilijk dom zijn, dus dat het heerlijk vermaak is om naar te kijken.
  maandag 27 april 2009 @ 22:18:00 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68440446
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:41 schreef Mylene het volgende:

[..]

Huub Gouden Kooi zit in de redactie van het programma ja. Hij stelt samen met Danny Rook de vragen aan de dames.

Daten in het donker werkt ie ook aan mee.
Danny Rook moet een show krijgen als Gerry Goudreinet .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_68444439
Extreem dom zou ik de dames niet willen noemen. Het is meer gewoon pure desinteresse. Ze zien een Obama praten over Al Quaida als ze langs het journaal zappen. Maar ze weten niet wie die zwarte man is. Ze weten wel dat het een Amerikaan is, maar waar Amerika ligt weten ze niet. En wat Al quaida is ook niet. Het boeit ze gewoon niet.

En omdat ze zo ontzettend weinig parate kennis bezitten zijn ze superonzeker. Ergens in hun achterhoofd weten ze het soms wel, maar dan gaat de ander er tegenin of ze denken dat het een instinker is en dan beredeneren ze zichzelf volledig klem. Dat heb je al een paar keer langs zien komen namelijk. Dat er direct het goede antwoord werd gegeven en vervolgens na een hoop gehannes iets compleets fouts.

Maar ook ik vraag me af hoe je als hoger opgeleid persoon ooit met zo'n meid een normaal gesprek kan voeren, laat staan een relatie aangaan. Ze hebben gewoon he-le-maal niets te melden, want ze weten niets.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_68460790
Zo ben nu ik even een uurtje vrij ben, de herhaling aan het kijken.

Die ene: de Eiffeltoren is 25 km!
die andere: 25 kilometer? weet je hoeveel? Dat is wel 2500 meter!!

WHAHA

OMG paramaribo is tegenwoordig Australie ? watta

Vind het echt beschamend dat een moeder dit op tv gaat zeggen...

Zo blijven er toch alleen maar meer domme mensen komen?
Die kan nooit aan dr kinderen uitleggen waar belgie ligt...

[ Bericht 40% gewijzigd door hothottientje op 28-04-2009 14:55:07 ]
pi_68461449
die ene kende wel het hele Italiaanse voetbalelftal
pi_68462119
Waarom doen ze op het einde zo jolig met die prijzen, hebben verdorie niets goed!
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:49:24 #166
168255 J.Herrer
pi_68463030
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:02 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind het zo maf dat ze dan zeggen ja dat ligt in suriname en dan denk ik nou goed zo dames!
en dan wijzen ze indonesie aan
Vorige keer was er zo'n vraag van waar de Canarische eilanden lagen (dacht ik) en toen wees 1 chick Indonesie aan maar die andere chick wist wel dat het Indonesie was
Die heeft zeker iets met een Molukker gehad
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_68463664
Nou, ik vond de twee halve afleveringen die ik gezien heb wel weer genoeg. Ik zal het niet meer kijken, want eigenlijk zit ik me alleen maar te ergeren. Voor de samenvatting kijk ik hier wel =P
Sanity is (not) statistical
pi_68464654
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik vond de twee halve afleveringen die ik gezien heb wel weer genoeg. Ik zal het niet meer kijken, want eigenlijk zit ik me alleen maar te ergeren. Voor de samenvatting kijk ik hier wel =P
ik vind het wel leerzaam, kom ik toch die vrouwenlogica iets beter te begrijpen
pi_68469503
Haha nou , forget it!!

Niet iedere vrouw heeft het IQ van een stoeptegel hoor!
pi_68475844
Mn vader vroeg zich af of het gespeeld was of niet maar neem maar van mij aan. Zulke vrouwen bestaan echt. Ooit een collega gehad (meid van 21) en die wist serieus niet dat kaas een melkproduct is.
  dinsdag 28 april 2009 @ 21:33:10 #171
168255 J.Herrer
pi_68476630
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef avw1982 het volgende:
Mn vader vroeg zich af of het gespeeld was of niet maar neem maar van mij aan. Zulke vrouwen bestaan echt. Ooit een collega gehad (meid van 21) en die wist serieus niet dat kaas een melkproduct is.
Kan ook van knoflook gemaakt zijn Die paturain zooi enzo
pi_68476798
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:33 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Kan ook van knoflook gemaakt zijn Die paturain zooi enzo
Ja want dt is pure knoflook
ook dat romige witte gedeelte
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  dinsdag 28 april 2009 @ 21:39:13 #173
168255 J.Herrer
pi_68476928
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:36 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ja want dt is pure knoflook
ook dat romige witte gedeelte

Dat witte is van knoflook en de rest is andere kruiden

pi_68480508
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef J.Herrer het volgende:

uh...huh... Daarom zullen ze het vast ook franse kaas noemen
pi_68481680
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

uh...huh... Daarom zullen ze het vast ook franse kaas noemen
Ja en daarom stinken die Fransen ook zo. En daarom stoppen ze stokbrood onder hun oksel, dan hoeven ze er niks meer op te smeren en da's veel voordeliger.
Sanity is (not) statistical
pi_68481896
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ff voor het geval je echt zo dom bent (ik hoop nog steeds dat je gewoon een domme grap probeert te maken)
quote:
Verse kaas
De kaas stremt langzaam, in 12-24 uur, het stremmen op basis van geselecteerde stremsel laat de kaasvlokken wel opgelost in de wei, dit levert een soort van gel op. Wei wordt wel deels afgegoten (kan ook weggecentrifugeerd worden). Een vrij groot deel van de wei blijft dus in wezen in de kaas, wat het hoge vochtgehalte verklaart. De kaas kan naturel of gekruid gegeten worden.

Voorbeelden:

Fromage Blanc of kwark
Paturain
Saint-Moret
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:49:54 #177
168255 J.Herrer
pi_68482527
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:32 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ff voor het geval je echt zo dom bent (ik hoop nog steeds dat je gewoon een domme grap probeert te maken)
[..]
Ik maak nooit domme grappen
En je gelijk proberen te krijgen met een stukje tekst van wikipedia is

Ik kan daar de grootste bullshit neerzetten en iedereen slikt het als zoete spermakoek
pi_68482831
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:49 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ik kan daar de grootste bullshit neerzetten en iedereen slikt het als zoete spermakoek
http://www.paturain.com/Joie-de-vivre
http://supermarkt.blog.nl(...)rain-is-niet-zo-fijn
http://nl.move-eat.be/page.php?myfiche=3386&ID=37&Cat_ID=7

Nog meer nodig?
Dan ga zelf maar ff googlen of schrijf de makers van paturain ff een brief
owja en als je toch bezig bent schrijf je meteen ff in voor lekker slim, hopelijk doen ze ook een variant met domme mannen, dan kun je mooie prijzen winnen
pi_68482961
Die meiden redeneren soms trouwens te complex om serieus te zijn, waarom zouden ze bijvoorbeeld wel weten wat topografie betekent, maar niet iets anders simpels?

Wat veel erger is, zijn die mannelijke deelnemers, die zijn wel duidelijk serieus en weten vaak ook de simpelste dingen niet.

Tegen de muur ermee wat mij betreft, voor dat volk zich voortplant.
  woensdag 29 april 2009 @ 00:02:38 #180
168255 J.Herrer
pi_68482969
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:57 schreef liefie_ het volgende:

[..]

http://www.paturain.com/Joie-de-vivre
http://supermarkt.blog.nl(...)rain-is-niet-zo-fijn
http://nl.move-eat.be/page.php?myfiche=3386&ID=37&Cat_ID=7

Nog meer nodig?
Dan ga zelf maar ff googlen of schrijf de makers van paturain ff een brief
owja en als je toch bezig bent schrijf je meteen ff in voor lekker slim, hopelijk doen ze ook een variant met domme mannen, dan kun je mooie prijzen winnen
Google
Dat is toch een telefoon?
  woensdag 29 april 2009 @ 02:17:17 #181
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_68485396
Ben ik blij dat Een Tegen 100 aanstaande zondag weer komt.
pi_68486844
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:49 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

pi_68506005
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:32 schreef liefie_ het volgende:

[..]

[..]

Wei is toch een melkproduct?
pi_68520016
Het is wel echt en het is niet gescript. Niemand wist waar het programma in eerste instantie over zou gaan. Het zou een leuk programma worden waarin vragen werden gesteld en waar je dan wat mee zou kunnen winnen. Er werd niet bij verteld dat je op deze manier neergezet zou worden. Ook is de naam van het programma niet verteld bij de eerste opnamedag.
Bij iedere vraag waar ook maar een beetje twijfel was werd er gevraagd; 'weet je het zeker?'. Op die manier werd er erg gepushd om een uitleg te geven zodat je bij je eerste ingeving weer begon te twijfelen.
Ook zijn inderdaad veelal de domme antwoorden eruit gepakt. Er zijn meer goede antwoorden gegeven dan foute.
  donderdag 30 april 2009 @ 05:46:08 #185
111260 Charmian
a little joy
pi_68520708
quote:
Op donderdag 30 april 2009 02:34 schreef RioolSpook het volgende:
Het is wel echt en het is niet gescript. Niemand wist waar het programma in eerste instantie over zou gaan. Het zou een leuk programma worden waarin vragen werden gesteld en waar je dan wat mee zou kunnen winnen. Er werd niet bij verteld dat je op deze manier neergezet zou worden. Ook is de naam van het programma niet verteld bij de eerste opnamedag.
Bij iedere vraag waar ook maar een beetje twijfel was werd er gevraagd; 'weet je het zeker?'. Op die manier werd er erg gepushd om een uitleg te geven zodat je bij je eerste ingeving weer begon te twijfelen.
Ook zijn inderdaad veelal de domme antwoorden eruit gepakt. Er zijn meer goede antwoorden gegeven dan foute.
Jij hebt meegedaan?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 3 mei 2009 @ 09:51:46 #186
163255 Tezz
ENFJ!
pi_68611790
De eerste keer dat ik dit programma zag heb ik met open mond en met plaatsvervangende schaamte zitten kijken. Het is gewoon genant om te zien welke antwoorden er soms gegeven worden.

Tussen niet weten waar Buenos Aires precies ligt en Australie aanwijzen op de kaart zit een wereld van verschil.

Ik ken werkelijk niemand in mijn vrienden- familie of kennissenkring die op dit niveau zit. Ik geloof dat als ik wel zo iemand zou kennen ik bijles zou gaan geven.

Overigens vind ik de entertainmentwaarde van dit programma wel oke. Ik vind het zeker amusement. Leedvermaak doet het altijd goed i.m.o.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zondag 3 mei 2009 @ 10:07:13 #187
111260 Charmian
a little joy
pi_68611937
quote:
Domste antwoorden van meiden in ‘Lekker Slim’
Door MARK LANGESLAG

NAARDEN - Mandela is een seriemoordenaar, Stalin en Lenin zijn namen van Ikea-kasten, een kabinetsperiode duurt een week en guillotine betekent verslaving. Welkom in de wereld van Lekker Slim op RTL5, waarin niet al te snuggere meiden de domste antwoorden geven op de simpelste vragen.
Kijkers vragen zich soms af of de boel niet in scène is gezet. Zo dom zijn mensen toch niet?
Blijkbaar wel. ,,Het is allemaal echt,’’ bezweert creatief directeur Gijs van Dam van Talpa Producties. Het was een koud kunstje om geschikte deelneemsters te vinden, zegt hij.

Bij Talpa waren ze verbaasd over de grote belangstelling. ,,Uit alle aanmeldingen hebben we de meiden gepikt die de leukste antwoorden gaven. Een deel van de lol zit ’m in het feit dat de dames soms met wonderlijke gedachtekronkels op de proppen komen.’’

De deelneemsters aan Lekker Slim wisten niet dat de show zich op hun domheid zou focussen. Toch zijn er geen klachten ingediend. Van Dam: ,,We hebben ons keurig aan de afspraak gehouden en verteld dat ze meedoen aan een quiz waarin mannen moeten raden of zij het antwoord op een bepaalde vraag weten. ,,Seksistisch om vrouwen zich zo te kijk te laten zetten? Helemaal niet. Misschien laten we volgend seizoen vrouwen raden of mannen het juiste antwoord weten.’’
Bron: AD
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_68612043
quote:
Op donderdag 30 april 2009 05:46 schreef Charmian het volgende:

[..]

Jij hebt meegedaan?
Ja, ik heb meegedaan.
pi_68612662
quote:
Op zondag 3 mei 2009 10:16 schreef RioolSpook het volgende:

[..]

Ja, ik heb meegedaan.
Welke vrouw was jij?
pi_68613594
quote:
Op donderdag 30 april 2009 02:34 schreef RioolSpook het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat het zo gegaan is. Je ziet jullie inderdaad soms direct een goed antwoord geven en jezelf vervolgens klem redeneren. Vaak is het zo dat eentje het goede antwoord geeft en de 2e (de dommere?) het resoluut afwijst zodat de ander ook weer gaat twijfelen. Maar het feit dat je uberhaupt twijfelt zegt eigenlijk ook al veel.

Het doet echter niet af aan het feit dat jullie algemene kennis op een bizar laag pitje staat. Ook al pikken ze de 'leukste' antwoorden er uit, het feit blijft dat 'jullie' Wouter Bos niet van gezicht kennen, niet weten wie Stalin en Lenin zijn, hoogtes van gebouwen in kilometers schatten, weliswaar heel begrijpelijk niet weten waar Robbeneiland ligt, maar Nelson Mandela (!) niet kennen, denken dat Ierland naast Amerika ligt, dat Afrika Portugal is, dat de tour de France vooral door Duitsland toert... het is gewoon pure desinteresse. En je kunt je kinderen een basisniveau algemene kennis ook niet meegeven dus. Dat moeten ze blijkbaar op school doen. Waar leraren zitten die niet eens 3 ministers op kunnen noemen...

Geen wonder dat het niveau van Nederlandse scholieren zo hard achteruit holt
pi_68626504
Oh, ik ben er ook heel eerlijk in dat ik in algemene kennis wellicht achterloop in vergelijking met het merendeel van de bevolking (inderdaad, omdat het mijn interesse niet echt heeft). . Maar dat doet niet af aan het feit dat het programma uiteraard een erg vertekend beeld geeft van hoe 'dom' we eigenlijk zijn. Als je ziet dat de mannen, die toch door moeten gaan als intelligent, zelf ook niet alle antwoorden weten, valt het met ons reuze mee..
pi_68627049
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef RioolSpook het volgende:
Oh, ik ben er ook heel eerlijk in dat ik in algemene kennis wellicht achterloop in vergelijking met het merendeel van de bevolking (inderdaad, omdat het mijn interesse niet echt heeft). . Maar dat doet niet af aan het feit dat het programma uiteraard een erg vertekend beeld geeft van hoe 'dom' we eigenlijk zijn. Als je ziet dat de mannen, die toch door moeten gaan als intelligent, zelf ook niet alle antwoorden weten, valt het met ons reuze mee..
Ze zullen vast wel veel eruit knippen inderdaad en de domste antwoorden erin laten. Dat neemt nog niet weg dat jullie behoorlijk dom zijn. Hoe hebben ze jullie eigenlijk geselecteerd hierop?
pi_68631730
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ze zullen vast wel veel eruit knippen inderdaad en de domste antwoorden erin laten. Dat neemt nog niet weg dat jullie behoorlijk dom zijn. Hoe hebben ze jullie eigenlijk geselecteerd hierop?
ik vind niet dat je de dames zomaar als dom kan betitelen. Zou wel willen zien hoe alle zgn "slimme" mensen het zouden doen als ze heel erg veel antwoorden moesten geven op ogenschijnlijk "simpele" vragen.

Over het feit dat de leukste antwoorden eruit zijn gekozen, duh, dat gebeurt in zoveel quizen. Anders wordt het ook saai.

en voor de rest is het gewoon een kwestie van goed screenen
pi_68633216
En straks weer op tv . Ik ga er lekker voor zitten en daarna weer een nieuw programma
pi_68635320
Zie t nu voor t eerst.. kennen die vrouwen en mannen elkaar?
Zijn die vrouwen niet gewoon actrices??
pi_68635385
ze hadden geen nieuwe vrouwen ofzo, deze waren 2 weken terug ook al
pi_68635747
Dit komt gewoon rechtstreeks van het schrijversteam van 2Babes...
pi_68636332
Haha nederland staat er niet op (op de wereldkaart)

[ Bericht 1% gewijzigd door liefie_ op 03-05-2009 22:08:37 ]
pi_68636619
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef RioolSpook het volgende:
Ja sorry hoor die mannen zijn ook dom
daar zou ik mezelf vooral niet mee vergelijken

Maar sowieso is het nogal bedroevend gesteld met nederland (als je kijkt naar het gemiddelde IQ) maar dat praat natuurlijk niets goed
pi_68636930
Ik vond het wel frappant dat een van de tweelingzusjes haar lachen nog net in kon houden toen haar zus suggereerde dat Karin Bloemen een vulva was. Dat leek wel erg op doorgestoken kaart.

Als het daadwerkelijk echt blijkt te zijn; HAHAHAHA, rioolspook, wat een dom doosje ben je, .
der Zorn Gottes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')