Niet op de kilometer nauwkeurig? Dan moet je gewoon 20.000 zeggen, en niet 20.025 ofzo (het was geen mooi rond getal). Erg slordig zoiets.quote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Uh dus? Als je een beetje logisch nadenkt (of misschien even een wereldbol pakken) dan zie je dat Indonesië helemaal aan de andere kant van de aarde ligt ten opzichte van Suriname. Dus helemaal niet zo gek, ook al zou die 20.000 niet op de km nauwkeurig zijn.
Dat wil inderdaad zeggen dat het zich voortplant, best schokkend inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2009 12:03 schreef Florian_ het volgende:
Hm, moet wel nep zijn dit
Ze zijn ook bijna allemaal moeder, triest.
De 20 duizend km klopt wel zo ongeveer. Het is denk ik wat aan de ruime kant. Wat echter heel duidelijk niet klopt, is hoe die verbindingen op de kaart worden ingetekend. De kortste lijnen zijn op een kaart met deze projectie geen rechte lijn. De kortste verbinding Paramaribo-Borneo (waar die meisjes ongeveer wezen) zal een boogvorm hebben op de kaart, waarschijnlijk over Noordelijk Afrika heen lopende. Idem de lijn vanaf Madagascar, die zal juist op die kaart wat meer naar het zuiden krommen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:35 schreef svierkant het volgende:
Niet op de kilometer nauwkeurig? Dan moet je gewoon 20.000 zeggen, en niet 20.025 ofzo (het was geen mooi rond getal). Erg slordig zoiets.
Jank toch niet. Ik bedoel niet op de kilometer nauwkeurig omdat ze met hun vinger ergens een plek aanwijzen en daar een rond ding komt. Het was nog steeds minder dan de helft van de totale omtrek, dus feitelijk gewoon mogelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 14:35 schreef svierkant het volgende:
[..]
Niet op de kilometer nauwkeurig? Dan moet je gewoon 20.000 zeggen, en niet 20.025 ofzo (het was geen mooi rond getal). Erg slordig zoiets.
Hoe denk je dat ze die km's berekenen? Zijn genoeg programma's / scripts voor die dat doen en die houden rekening met de boogvorm. Ze hebben echt niet ff op een platte landkaart het opgemeten en vermenigvuldigd met de schaal, want dan zou er een heel andere afstand uit zijn gekomen.quote:Op maandag 27 april 2009 15:28 schreef Iblis het volgende:
[..]
De 20 duizend km klopt wel zo ongeveer. Het is denk ik wat aan de ruime kant. Wat echter heel duidelijk niet klopt, is hoe die verbindingen op de kaart worden ingetekend. De kortste lijnen zijn op een kaart met deze projectie geen rechte lijn. De kortste verbinding Paramaribo-Borneo (waar die meisjes ongeveer wezen) zal een boogvorm hebben op de kaart, waarschijnlijk over Noordelijk Afrika heen lopende. Idem de lijn vanaf Madagascar, die zal juist op die kaart wat meer naar het zuiden krommen.
Huub Gouden Kooi zit in de redactie van het programma ja. Hij stelt samen met Danny Rook de vragen aan de dames.quote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, werkt die pygmee eraan mee? dat elimineert natuurlijk sws elke suggestie van niveau. Kunnen ze hem niet gewoon aanstellen als dictator van Madurodam ofzo?
Ja, ze berekenen het waarschijnlijk wel accuraat, maar ze tekenen het niet goed in, gezien de projectie die ze gebruiken. De wereldkaart die ze gebruiken heeft overigens geen uniforme schaal, naar de polen toe vertekent deze sterk.quote:Op maandag 27 april 2009 18:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe denk je dat ze die km's berekenen? Zijn genoeg programma's / scripts voor die dat doen en die houden rekening met de boogvorm. Ze hebben echt niet ff op een platte landkaart het opgemeten en vermenigvuldigd met de schaal, want dan zou er een heel andere afstand uit zijn gekomen.
Ja, maar de gemiddelde persoon die naar die show kijkt zal ook niet bijster veel slimmer zijn dan onze vrouwelijke deelnemersquote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, ze berekenen het waarschijnlijk wel accuraat, maar ze tekenen het niet goed in, gezien de projectie die ze gebruiken. De wereldkaart die ze gebruiken heeft overigens geen uniforme schaal, naar de polen toe vertekent deze sterk.
Ergens snap ik die redenering wel.quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
en dan nog geven ze het verkeerde antwoord3 dagen
Danny Rook moet een show krijgen alsquote:Op maandag 27 april 2009 18:41 schreef Mylene het volgende:
[..]
Huub Gouden Kooi zit in de redactie van het programma ja. Hij stelt samen met Danny Rook de vragen aan de dames.
Daten in het donker werkt ie ook aan mee.
Vorige keer was er zo'n vraag van waar de Canarische eilanden lagen (dacht ik) en toen wees 1 chick Indonesie aan maar die andere chick wist wel dat het Indonesie wasquote:Op zondag 26 april 2009 22:02 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind het zo maf dat ze dan zeggen ja dat ligt in suriname en dan denk ik nou goed zo dames!
en dan wijzen ze indonesie aan
ik vind het wel leerzaam, kom ik toch die vrouwenlogica iets beter te begrijpenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik vond de twee halve afleveringen die ik gezien heb wel weer genoeg. Ik zal het niet meer kijken, want eigenlijk zit ik me alleen maar te ergeren. Voor de samenvatting kijk ik hier wel =P
Kan ook van knoflook gemaakt zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef avw1982 het volgende:
Mn vader vroeg zich af of het gespeeld was of niet maar neem maar van mij aan. Zulke vrouwen bestaan echt.Ooit een collega gehad (meid van 21) en die wist serieus niet dat kaas een melkproduct is.
Ja want dt is pure knoflookquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kan ook van knoflook gemaakt zijnDie paturain zooi enzo
Dat witte is van knoflook en de rest is andere kruidenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja want dt is pure knoflook
ook dat romige witte gedeelte
uh...huh... Daarom zullen ze het vast ook franse kaas noemenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef J.Herrer het volgende:
Dat witte is van knoflook en de rest is andere kruiden
Ja en daarom stinken die Fransen ook zo. En daarom stoppen ze stokbrood onder hun oksel, dan hoeven ze er niks meer op te smeren en da's veel voordeliger.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
uh...huh... Daarom zullen ze het vast ook franse kaas noemen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat witte is van knoflook en de rest is andere kruiden
quote:Verse kaas
De kaas stremt langzaam, in 12-24 uur, het stremmen op basis van geselecteerde stremsel laat de kaasvlokken wel opgelost in de wei, dit levert een soort van gel op. Wei wordt wel deels afgegoten (kan ook weggecentrifugeerd worden). Een vrij groot deel van de wei blijft dus in wezen in de kaas, wat het hoge vochtgehalte verklaart. De kaas kan naturel of gekruid gegeten worden.
Voorbeelden:
Fromage Blanc of kwark
Paturain
Saint-Moret
Ik maak nooit domme grappenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
Ff voor het geval je echt zo dom bent (ik hoop nog steeds dat je gewoon een domme grap probeert te maken)
[..]
http://www.paturain.com/Joie-de-vivrequote:Op dinsdag 28 april 2009 23:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik maak nooit domme grappen
En je gelijk proberen te krijgen met een stukje tekst van wikipedia is![]()
Ik kan daar de grootste bullshit neerzetten en iedereen slikt het als zoete spermakoek
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
http://www.paturain.com/Joie-de-vivre
http://supermarkt.blog.nl(...)rain-is-niet-zo-fijn
http://nl.move-eat.be/page.php?myfiche=3386&ID=37&Cat_ID=7
Nog meer nodig?
Dan ga zelf maar ff googlen of schrijf de makers van paturain ff een brief
owja en als je toch bezig bent schrijf je meteen ff in voor lekker slim, hopelijk doen ze ook een variant met domme mannen, dan kun je mooie prijzen winnen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik maak nooit domme grappen
En je gelijk proberen te krijgen met een stukje tekst van wikipedia is![]()
Ik kan daar de grootste bullshit neerzetten en iedereen slikt het als zoete spermakoek
Wei is toch een melkproduct?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
Ff voor het geval je echt zo dom bent (ik hoop nog steeds dat je gewoon een domme grap probeert te maken)
[..]
Jij hebt meegedaan?quote:Op donderdag 30 april 2009 02:34 schreef RioolSpook het volgende:
Het is wel echt en het is niet gescript. Niemand wist waar het programma in eerste instantie over zou gaan. Het zou een leuk programma worden waarin vragen werden gesteld en waar je dan wat mee zou kunnen winnen. Er werd niet bij verteld dat je op deze manier neergezet zou worden. Ook is de naam van het programma niet verteld bij de eerste opnamedag.
Bij iedere vraag waar ook maar een beetje twijfel was werd er gevraagd; 'weet je het zeker?'. Op die manier werd er erg gepushd om een uitleg te geven zodat je bij je eerste ingeving weer begon te twijfelen.
Ook zijn inderdaad veelal de domme antwoorden eruit gepakt. Er zijn meer goede antwoorden gegeven dan foute.
Bron: ADquote:Domste antwoorden van meiden in ‘Lekker Slim’
Door MARK LANGESLAG
NAARDEN - Mandela is een seriemoordenaar, Stalin en Lenin zijn namen van Ikea-kasten, een kabinetsperiode duurt een week en guillotine betekent verslaving. Welkom in de wereld van Lekker Slim op RTL5, waarin niet al te snuggere meiden de domste antwoorden geven op de simpelste vragen.
Kijkers vragen zich soms af of de boel niet in scène is gezet. Zo dom zijn mensen toch niet?
Blijkbaar wel. ,,Het is allemaal echt,’’ bezweert creatief directeur Gijs van Dam van Talpa Producties. Het was een koud kunstje om geschikte deelneemsters te vinden, zegt hij.
Bij Talpa waren ze verbaasd over de grote belangstelling. ,,Uit alle aanmeldingen hebben we de meiden gepikt die de leukste antwoorden gaven. Een deel van de lol zit ’m in het feit dat de dames soms met wonderlijke gedachtekronkels op de proppen komen.’’
De deelneemsters aan Lekker Slim wisten niet dat de show zich op hun domheid zou focussen. Toch zijn er geen klachten ingediend. Van Dam: ,,We hebben ons keurig aan de afspraak gehouden en verteld dat ze meedoen aan een quiz waarin mannen moeten raden of zij het antwoord op een bepaalde vraag weten. ,,Seksistisch om vrouwen zich zo te kijk te laten zetten? Helemaal niet. Misschien laten we volgend seizoen vrouwen raden of mannen het juiste antwoord weten.’’
Ik kan me goed voorstellen dat het zo gegaan is. Je ziet jullie inderdaad soms direct een goed antwoord geven en jezelf vervolgens klem redeneren. Vaak is het zo dat eentje het goede antwoord geeft en de 2e (de dommere?) het resoluut afwijst zodat de ander ook weer gaat twijfelen. Maar het feit dat je uberhaupt twijfelt zegt eigenlijk ook al veel.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:34 schreef RioolSpook het volgende:
Het is wel echt en het is niet gescript. Niemand wist waar het programma in eerste instantie over zou gaan. Het zou een leuk programma worden waarin vragen werden gesteld en waar je dan wat mee zou kunnen winnen. Er werd niet bij verteld dat je op deze manier neergezet zou worden. Ook is de naam van het programma niet verteld bij de eerste opnamedag.
Bij iedere vraag waar ook maar een beetje twijfel was werd er gevraagd; 'weet je het zeker?'. Op die manier werd er erg gepushd om een uitleg te geven zodat je bij je eerste ingeving weer begon te twijfelen.
Ook zijn inderdaad veelal de domme antwoorden eruit gepakt. Er zijn meer goede antwoorden gegeven dan foute.
Ze zullen vast wel veel eruit knippen inderdaad en de domste antwoorden erin laten. Dat neemt nog niet weg dat jullie behoorlijk dom zijn. Hoe hebben ze jullie eigenlijk geselecteerd hierop?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef RioolSpook het volgende:
Oh, ik ben er ook heel eerlijk in dat ik in algemene kennis wellicht achterloop in vergelijking met het merendeel van de bevolking (inderdaad, omdat het mijn interesse niet echt heeft). . Maar dat doet niet af aan het feit dat het programma uiteraard een erg vertekend beeld geeft van hoe 'dom' we eigenlijk zijn. Als je ziet dat de mannen, die toch door moeten gaan als intelligent, zelf ook niet alle antwoorden weten, valt het met ons reuze mee..
ik vind niet dat je de dames zomaar als dom kan betitelen. Zou wel willen zien hoe alle zgn "slimme" mensen het zouden doen als ze heel erg veel antwoorden moesten geven op ogenschijnlijk "simpele" vragen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel veel eruit knippen inderdaad en de domste antwoorden erin laten. Dat neemt nog niet weg dat jullie behoorlijk dom zijn. Hoe hebben ze jullie eigenlijk geselecteerd hierop?
Ja sorry hoor die mannen zijn ook domquote:Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef RioolSpook het volgende:
Oh, ik ben er ook heel eerlijk in dat ik in algemene kennis wellicht achterloop in vergelijking met het merendeel van de bevolking (inderdaad, omdat het mijn interesse niet echt heeft). . Maar dat doet niet af aan het feit dat het programma uiteraard een erg vertekend beeld geeft van hoe 'dom' we eigenlijk zijn. Als je ziet dat de mannen, die toch door moeten gaan als intelligent, zelf ook niet alle antwoorden weten, valt het met ons reuze mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |