Ze zullen vast ook wel vanalles goed hebben, maar dat wordt dan gewoon niet uitgezonden. Nou ja, die hoop heb ik iig nog. Een beetje.quote:Op zondag 26 april 2009 22:05 schreef RijstNatie het volgende:
Ik snap het niet, weten die dames serieus niet 1 goed antwoord te geven>?
dat kan toch niet?
Ik neem aan als je aan het programma meewerkt, je wel zal moeten zeggen dat het écht isquote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
Ik word echt depressief van de wetenschap dat ik de aardbol moet delen met dit soort domtokkels.
En ja, het is *echt* blijkbaar, althans, volgens een semi-ex die aan dit programma meewerkt.
quote:
Dr waren pas 2 van die dames bij Stenders op de radio, en die zeiden dat het inderdaad zo is...quote:Op zondag 26 april 2009 22:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze zullen vast ook wel vanalles goed hebben, maar dat wordt dan gewoon niet uitgezonden. Nou ja, die hoop heb ik iig nog. Een beetje.
Gewoon zo midden op het biljart. Tijdens happy hour. Hupsakee!quote:Op zondag 26 april 2009 22:18 schreef Vivi het volgende:
Achteraf bezien had ik hem gewoon bruut moeten nemen want die relatie die ik toen had was sws, maar ja, ik ben de braafheid zelve he
.
Dat stond er niet. En daarbij had ie dan een asbak in zijn voorhoofd staan, mijn toenmalige relaaaaasie inschattendequote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon zo midden op het biljart. Tijdens happy hour. Hupsakee!
Ik neem na twee afleveringen de moeite niet meer om te zappen, dus ik heb niks gezien. Sorry Huubquote:
Oh, werkt die pygmee eraan mee? dat elimineert natuurlijk sws elke suggestie van niveau. Kunnen ze hem niet gewoon aanstellen als dictator van Madurodam ofzo?quote:Op zondag 26 april 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik neem na twee afleveringen de moeite niet meer om te zappen, dus ik heb niks gezien. Sorry Huub.
Uh dus? Als je een beetje logisch nadenkt (of misschien even een wereldbol pakken) dan zie je dat Indonesië helemaal aan de andere kant van de aarde ligt ten opzichte van Suriname. Dus helemaal niet zo gek, ook al zou die 20.000 niet op de km nauwkeurig zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 23:01 schreef svierkant het volgende:
Ik vraag me echt af wie er nu slim is en wie niet. Paramaribo lag toch ruim 20.000 verder weg dan dat één van de koppels aanwees?
Zie http://www.stephanvierkant.nl/weblog/comments/273/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |