die blonde kapsterquote:Op maandag 20 april 2009 16:28 schreef bchicano het volgende:
Niemand ooit opgevallen dat die chicks ook continu met een glas wijn zitten tijdens de vragen?
Toevallig ken ik ook een wijf uit de eerste uitzending en zij is ook echt zo dom. Het enige wat haar interesseert is voetballertjes neuken en kleding/make-up/roddels.. Ze schijnt overigens ook bezwangerd te zijn door FC Twente speler Eliah... dat bevestigd eigenlijk alles..
Mooi ook hoe ze die wijven afschepen met luchtjes, glimmende dingetjes en schoenen terwijl die gasten rustig duizenden euro's kunnen verdienen..
Leuk om 1 keer te kijken maar dan weet je het ook wel
Dat dusquote:Op maandag 20 april 2009 19:48 schreef Mylene het volgende:
Net de uitzending gezien op RTL gemist. Het meest schokkende tot nu toe vind ik dat die leraren in opleiding geen 3 ministers konden opnoemen. Schandalig.
best erg als je ergens 10 jaar hebt gewoond en nog niet weet dat het een dorp is..quote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Eh nee, Hilversum is wel een stad maar de inwoners zien het nog altijd als een dorp. Als ze de binnenstad in gaan zeggen ze ook: Ik ga het dorp in.
Ik kan het weten want ik heb er bijna 10 jaar gewoond
dat is natuurlijk niet helemaal waar want er zitten ook veel goede antwoorden in, alleen de meest hilarische antwoorden komen voorbij. Goed of fout.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef Stefan het volgende:
Een van de deelneemsters zei vanmiddag op de radio dat alle goede antwoorden gewoonn niet worden uitgezonden.
wrong,quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef J.Herrer het volgende:
Nah ze zullen wel niet zo slim zijn, maar werkelijk zo dom als ze zich voordoen zijn ze denk ik ook weer niet. Het zullen wel geen actrice's ofzo zijn, maar vanuit de regie is er wel het 1 en ander afgesproken om je zo dom mogelijk te gedragen dat het gewoon vermakelijk (of juist ergerlijk) is voor de kijkers
Niet eens geld zoals de mannen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wrong,
die meiden kregen punten voor hun antwoorden dus hebben hun uiterste best gedaan om zoveel mogelik juiste antwoorden te geven. want met die punten konden ze prijzen uitkiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |