10, je begint in Leeuwarden, komt langs 10 steden, en eindigt ook weer in Leeuwarden.quote:Op zondag 19 april 2009 21:43 schreef RubberenRobbie het volgende:
Langs hoeveel steden gaat de Friese Elfstedentocht?
Ik vind het eigenlijk voornamelijk ergerlijk. Ik wou dat ik een mitrailleur had. Of een guillotine, om ze mee te vergiftigen natuurlijk.quote:
0, in Friesland zijn geen steden. Overigens was de vraag anders gesteld, sorryquote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
10, je begint in Leeuwarden, komt langs 10 steden, en eindigt ook weer in Leeuwarden.
Wat antwoordden de dames?
Ja, dat en daarnaast heb ik nu al een paar keer gezien dat een van de twee al drie keer het goede antwoord heeft gegeven en dat ze uiteindelijk voor iets raars kiezen. Bijv. net met waar Buenos Aires lag. Eerst dachten ze allebei dat Maxima uit Argentinie kwam "oh ja, dat was het eerste wat ik dacht" en uiteindelijk beginnen ze over iets anders.quote:Op zondag 19 april 2009 22:23 schreef Iblis het volgende:
Ik weiger ook, al was het maar voor mijn vertrouwen in de mensheid, te geloven dat dit echt is. Wat een tenenkrommende, ten hemel schreiende ellende is dit. Ten eerste vind ik ongelooflijk seksistisch, ten tweede zijn de antwoorden zo onvoorstelbaar stompzinnig bij tijd en wijle dat ik niet snap hoe ze erbij komen.
Er zijn beroepen waar je alleen maar op je rug hoeft te liggen met je benen omhoog.quote:Op zondag 19 april 2009 22:28 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe kunnen zulke mensen functioneren?
Hoe zien ze zichzelf terug?
Wat zijn hun eigen reacties als ze het antwoord krijgen?
Idd, je had wel kunnen raden dat ze pink zouden kiezenquote:Op zondag 19 april 2009 22:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Die mannelijke kandidaten zijn net zo dom als die vrouwen.
quote:Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef J.Herrer het volgende:
Wat een lelijke wijven trouwens![]()
Alleen die Dewi is wel een beetje leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |