Nou, ze hebben wel hun best gedaan om de debielste en lelijkste wijven uit te zoeken. Sommige van die vrouwen zouden niet misstaan bij Down met Johnny. Dat ene stel, Dewi en dingetje, wat een scheve bekken zeg.
En ik geloof dus niet dat dit echt is, hoevaak het gezegd wordt. Ja, het is slecht gesteld met de algemene ontwikkeling van veel mensen, maar niet zo slecht. Ik werk al jaren met jongeren die amper hun school afgemaakt hebben en heb ook gewerkt met oudere dames die volgens mij hooguit basisschool of huishoudschool gedaan hadden, en die waren nog niet zo dom als dit. Behoorlijk dom hoor, dat wel, maar dit is nooit een waarheidsgetrouwe weergave van hun kennisniveau, laat staan van het gemiddeld kennisniveau van vrouwen.
Bijv. die vraag nu, ik denk dat al mijn collega's Wouter Bos wel zouden herkennen hoor. En ok, Buenos Aires aanwijzen zou ze waarschijnlijk ook niet lukken, zouden ze mss. ook wel Spanje aanwijzen. Maar sommige dingen zijn echt te overdreven.
De quizmakers mogen trouwens ook wel weer naar school: "de meest bekende"... Nederlands is natuurlijk ook een moeilijke taal. *zucht*
Sanity is (not) statistical