Van seksisme is volgens mij geen sprake want die leraren gaven ook ontzettend domme antwoorden.quote:Op zondag 19 april 2009 22:23 schreef Iblis het volgende:
Ik weiger ook, al was het maar voor mijn vertrouwen in de mensheid, te geloven dat dit echt is. Wat een tenenkrommende, ten hemel schreiende ellende is dit. Ten eerste vind ik ongelooflijk seksistisch, ten tweede zijn de antwoorden zo onvoorstelbaar stompzinnig bij tijd en wijle dat ik niet snap hoe ze erbij komen.
Vanuit de gedachte dat het antwoord zo voor de hand ligt, dat het wel een strikvraag moet zijn, kan ik me zo`n antwoord wel voorstellen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
0, in Friesland zijn geen steden. Overigens was de vraag anders gesteld, sorry. Vraag was makkelijker en zonder instinkers: Uit hoeveel steden bestaan de Friese Elfsteden?
Opzich is dat wel een logisch antwoord, in Friesland heb je alleen maar dorpjes en gehuchtenquote:Op zondag 19 april 2009 22:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit programma is beest, heb me nog nooit zo hard gelachen
Door hoeveel steden gaat de elfstedentocht? 0![]()
Hallo, wel opletten hoor dat is de nieuwe vriend van Linda de Molquote:Op zondag 19 april 2009 22:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit programma is beest, heb me nog nooit zo hard gelachen
Waar is de vietnamoorlog gehouden? In china![]()
![]()
Door hoeveel steden gaat de elfstedentocht? 0![]()
Wie is dit (Wouter bos) Een duitse crimineel
De meiden uit dit programma zouden aarde niet eens kunnen wijzen op een foto van de planeet.quote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef liefie_ het volgende:
owja voor de mensen die denken/hopen dat zulke domme mensen niet bestaan: ik ging dit kijken omdat ik/andere op stage leerlingen hebben die twijfelen of de aarde rond is(mbo leerlingen he)
Leeuwarden, Sneek, IJlst, Sloten, Stavoren, Hindeloopen, Workum, Bolsward, Harlingen, Franeker en Dokkum maakt toch 11?quote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
10, je begint in Leeuwarden, komt langs 10 steden, en eindigt ook weer in Leeuwarden.
Wat antwoordden de dames?
Ik heb gewerkt bij de hema in Utrecht centrum. Die dames moesten een cursus doen van de zaak, onder andere over recycling, maar er zat ook een onderdeel politiek in. Dus dan gingen ze elkaar in de kantine overhoren. "Ja, want de PVDA die is liberistisch, toch?" "Nee, die was toch juist socistisch?"quote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef liefie_ het volgende:
haha hoe kom jij in zo'n gesprek met de dames van de Hema?
Briljant
quote:Op zondag 19 april 2009 22:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Opzich is dat wel een logisch antwoord, in Friesland heb je alleen maar dorpjes en gehuchten
Eh nee, Hilversum is wel een stad maar de inwoners zien het nog altijd als een dorp. Als ze de binnenstad in gaan zeggen ze ook: Ik ga het dorp in.quote:Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef kissaa het volgende:
[..]
![]()
Elf plaatsen hebben stadsrechten gekregen en zijn dus steden.
Hilversum is bvb een dorp, omdat het die stadsrechten nooit gekregen heeft.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friese_elf_steden
Trouwens, vergeten te kijken...
Hilversum heeft geen stadsrechten. En ik kan het weten want ik heb er bijna 20 jaar gewoond, net niet geboren maar wel getogenquote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Eh nee, Hilversum is wel een stad maar de inwoners zien het nog altijd als een dorp. Als ze de binnenstad in gaan zeggen ze ook: Ik ga het dorp in.
Ik kan het weten want ik heb er bijna 10 jaar gewoond
Mwoah, dat ligt er een beetje aan wat voor leraren het zijn. Ik verwacht van een docent staatsvorming niet dat hij de Max Planck-constante kent, dus verwacht ik ook niet van een docent Natuurkunde dat hij onze ministerraad kan opnoemen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:54 schreef lies1958 het volgende:
Dat maakt gewoon een hoop duidelijk als 2 leraren niet eens weten hoeveel broers alexander heeft of die geen 3 ministers kunnen opnoemen.
Die kunnen toch niet serieus voor een klas met kinderen staan?
Nog dommer dan die vrouwen zijn ze.
Van een docent verwacht ik algemene ontwikkeling. Ze hoefden ook niet de hele ministerraad op te noemen, maar slechts 3 ministers. Daarbij was het misschien nog wel veel dommer dat ze Jan Marijnisen en Rita Verdonk als serieuze kandidaten opwierpen.quote:Op maandag 20 april 2009 03:08 schreef Leshy het volgende:
Mwoah, dat ligt er een beetje aan wat voor leraren het zijn. Ik verwacht van een docent staatsvorming niet dat hij de Max Planck-constante kent, dus verwacht ik ook niet van een docent Natuurkunde dat hij onze ministerraad kan opnoemen.
Ik dacht dat het leraren van een basisschool waren. Die hebben nu eenmaal het imago dat ze nogal dom zijn. Van die 3 ministers was inderdaad wel erg jammer. Waarschijnlijk weten ze niet eens welke partijen in het huidige kabinet zitten.quote:Op maandag 20 april 2009 07:44 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Van een docent verwacht ik algemene ontwikkeling. Ze hoefden ook niet de hele ministerraad op te noemen, maar slechts 3 ministers. Daarbij was het misschien nog wel veel dommer dat ze Jan Marijnisen en Rita Verdonk als serieuze kandidaten opwierpen.
Wat mij betreft kan je ze dus al niet meer serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |