Het is iig een vrouwquote:
En de antwoorden zijn dan waarschijnlijk ook minder grappig.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Deze vragen heb niet echt veel te maken met IQ, maar meer met algemene kennis. Iemand met een laag IQ kan alsnog meer weten dan iemand met een hoog IQ. Dan zouden ze rekensommetjes moeten gaan vragen ofzo... nou dat wordt helemaal niks met deze imbecielen.
[..]
Weet jij precies hoeveel vragwn die meiden in totaal krijgen? We krijgen vast niet alles te zien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef hothottientje het volgende:
Waarom doen ze op het einde zo jolig met die prijzen, hebben verdorie niets goed!
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Waar ligt het sint Pietersplein: Nederland, Rusland, Australie
Raap me op aub![]()
Ik dacht al, St. Pieters plein ligt toch in Rome. Anders is die redactie ook ver van 't padjequote:Op maandag 4 mei 2009 09:56 schreef byah het volgende:
[..]
Het Rode Plein
Die ene die wel wist dat het in Moskou ligt, maar dan Moskou ongeveer in Siberië plaatst
als je 12 bent vergeef ik het jequote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wist het ook niet wat een fellatio en cunnilinghus is en wat een Vulva is .
Daarom is het zo lullig dat alles in het programma erop is gericht om de dames wel zo neer te zetten.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind niet dat je de dames zomaar als dom kan betitelen.
Cunnilingus wist ik ook niet, maar aangezien het samen met fellatio genoemd werd kon ik wel gokken wat het betekende.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Zuidpool?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:54 schreef Apfelsaft het volgende:
Is niemand de fout opgevallen in één van de vragen? "Wat is een ander woord voor Antartica?"
De vragenmakers zijn ook niet al te slim blijkbaar
Search the Google!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Stephan1237 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |