Jij post door het slotje heenquote:Op zondag 12 april 2009 00:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon, omdat 't kan.
Gewoon omdat hij het wel kanquote:Op zondag 12 april 2009 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij post door het slotje heen
Ja begin cbml toch? Tijdens je ban. Gingen we nog bellen enzoquote:Op zondag 12 april 2009 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, nog geen jaar.....procentueel gezien voor jou een flink deel van je leven, voor mij toch niet zo heel lang
Hey Manu ik zag vanavond dat ik tijdelijk alle eredivisie netten heb.quote:
Is omdat ik jarig ben wasquote:Op zondag 12 april 2009 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje, je bent qua topicopeningsstatistieken vast een gevaar voor Peter aan het worden, maar bedankt!
Naamtopic Deissy!
quote:Op zondag 12 april 2009 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja begin cbml toch? Tijdens je ban. Gingen we nog bellen enzo
Die gelden alleen voor RLS toch? Peter is de master van kunst, ik weet niks van kunstquote:Op zondag 12 april 2009 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje, je bent qua topicopeningsstatistieken vast een gevaar voor Peter aan het worden, maar bedankt!
Ik ook!!quote:Op zondag 12 april 2009 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw, en ik vind het altijd heel handig, die linkjes in de lapo naar het nieuwe topic.
Gatverdamme, mag de mijne dan zonder haarquote:Op zondag 12 april 2009 00:59 schreef Coos het volgende:
Dan zal ik mijn paaswens hier nog maar even herhalen.
[ afbeelding ]
Wie komt er m'n eitjes zoeken?
Meer boterzacht, voor iemand met het juiste gereedschapquote:Op zondag 12 april 2009 00:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Slotjes zijn relatief.
Zie het zó voor me Lies.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 01:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die gelden alleen voor RLS toch? Peter is de master van kunst, ik weet niks van kunst.
Met haar pelt makkelijker.quote:Op zondag 12 april 2009 01:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gatverdamme, mag de mijne dan zonder haar
Verplichtingen zijn ook relatiefquote:
Ik heb helemaal geen plaatje voor je gepost!quote:
Ja, vertel dat maar eens tegen d'rquote:Op zondag 12 april 2009 01:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Verplichtingen zijn ook relatief
quote:Op zondag 12 april 2009 01:08 schreef Deisyy het volgende:
Spanken zit er geloof ik niet meer in vanavond, ik ga naar mijn bedje![]()
Trusten Lies, Pepe, Ries en Coos
Niemand wist het en jouw taarten zijn de lekkerstequote:Op zondag 12 april 2009 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen plaatje voor je gepost!![]()
Taart.
[ afbeelding ]
Ik ben niet bijgelezen in de andere sc dus misschien heb je deze taart al wel 10 5 3x voorbij zien komen gister
Dus dat, gewoon een zondag. Lekker lang uitslapen en vooral rustig wakker worden met veel koffiequote:Op zondag 12 april 2009 01:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik gewoon de standaard feestdag, beetje relaxed doen, naar familie toe, wat familie hier, biertje drinken, lekker eten. Gewoon, een zondag.
quote:Op zondag 12 april 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, bellen was leuk, maar we vergaten te zingen![]()
Moet je APK bellen.quote:Op zondag 12 april 2009 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!!! Laten we even gaan zingen!!
Serieus!!![]()
Welk nummer?
AC/DC - Thunderstruckquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, bellen was leuk, maar we vergaten te zingen![]()
Ik ga toch niet in mijn eentje hier in de kamer zitten zingen. Hoe maf kun je zijnquote:Op zondag 12 april 2009 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok! Ik ben voor. Nu. Welk nummer zullen we doen?
quote:
Neehee samen met mij, om het eens te ervaren zeg maar.quote:Op zondag 12 april 2009 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in mijn eentje hier in de kamer zitten zingen. Hoe maf kun je zijn![]()
Jezus, na anderhalf glas wijn......hoe ben je met een fles opquote:Op zondag 12 april 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neehee samen met mij, om het eens te ervaren zeg maar.![]()
Het leek me zo leuk.
Even keihard zingen!
Hangt er een beetje vanaf hoe lang ik erover doe.quote:Op zondag 12 april 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, na anderhalf glas wijn......hoe ben je met een fles op![]()
Jups, inmiddels aan halve fles?quote:Op zondag 12 april 2009 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe lang ik erover doe.![]()
Ik zat net op 1,5 wijntje he?
Check.quote:Op zondag 12 april 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, inmiddels aan halve fles?
Waar is die muis trouwens......
Ouch, dit gaat zeer doenquote:Op zondag 12 april 2009 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb trouwens je nummer niet eens meer
Da's niet erg joh.....ik ga toch niet zingenquote:Op zondag 12 april 2009 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb trouwens je nummer niet eens meer
Nee, nee, niet gekregen.quote:Op zondag 12 april 2009 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, een roze, gekregen van je ex
Ja.quote:Op zondag 12 april 2009 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik maak er geen halszaak van Pietje![]()
Godver Lies.....hoe kun je dat nu kwijtraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja boeie, ga nu maar zingenquote:Op zondag 12 april 2009 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Maar hij heeft hem uitgezocht, niet gegeven.
Morgen de Hel.quote:Op zondag 12 april 2009 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey Manu ik zag vanavond dat ik tijdelijk alle eredivisie netten heb.![]()
Maar ja, ik heb er niets aan. Voetbal
Ja ja, dat weten we wel, haal dat nu maar snel weg voordat iedereen er mee aan de haal gaat.quote:Op zondag 12 april 2009 02:50 schreef remlof het volgende:
quote:
Hij is admin, hij kan het overal op het forum wegeditten.quote:Op zondag 12 april 2009 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, dat weten we wel, haal dat nu maar snel weg voordat iedereen er mee aan de haal gaat.![]()
Zo ben ik nietquote:Op zondag 12 april 2009 02:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij is admin, hij kan het overal op het forum wegeditten.
Te laat. Ik moest met mijn dwangneurose van het maken van caps toch ff weer doen wat ik niet laten kanquote:Op zondag 12 april 2009 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, dat weten we wel, haal dat nu maar snel weg voordat iedereen er mee aan de haal gaat.![]()
NMNS suggereert dat je voorzichtig moet zijn, not mequote:
quote:Op zondag 12 april 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wowwwwwwwwwwwwwwwww!
-edit nmns wat?
Zeker met een dwangneuroot van een lurker als LSquote:Op zondag 12 april 2009 03:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
NMNS suggereert dat je voorzichtig moet zijn, not me
En? Was er iets aan de hand?quote:Op zondag 12 april 2009 03:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tering
Ik had net de politie aan deur. Zelf gebeld, een vrouw schreeuwde om hulp..
De agente zeiden dat ze de man hadden en de vrouw nog niet gezien of gevonden.. ik weet het verder niet.quote:
Heb ik ook een keer gehad met de vorige buren.quote:Op zondag 12 april 2009 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De agente zeiden dat ze de man hadden en de vrouw nog niet gezien of gevonden.. ik weet het verder niet.
Ik hoop dat ik nou geen ruzie met een pauperbuurman heb..
Zal wel loslopen denk ik, geen paniekquote:Op zondag 12 april 2009 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De agente zeiden dat ze de man hadden en de vrouw nog niet gezien of gevonden.. ik weet het verder niet.
Ik hoop dat ik nou geen ruzie met een pauperbuurman heb..
Het was voor mij op het moment zelf geen overweging.. als een vrouw om hulp schreeuwt om drie uur 's nachts is het gewoon alarm. Ik heb ook geen idee of het een buurman was ofzo trouwens, maar ik hoop het wat dat betreft niet.quote:Op zondag 12 april 2009 03:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad met de vorige buren.
"Laat dat kind los, doe weg dat mes!!!!!!!"
Ging me door merg en been. En ik ben helemaal niet van de politiebellerige. Maar heb toen toch 112 gebeld en telefoon tegen de muur gehouden. Plisie was hier binnen 2 minuten.
Buurman was er niet blij mee en bedreigde mij toen ook, omdat ik me had bemoeid met zijn gezin.
Had meteen beide Irakeese families tegen me, maar aangezien ik een goede buur ben en goede contacten heb met de meeste buren durfden ze niets te doen, want dat zou niet goed voor ze uitpakken.
Maar ik begrijp dat het een overweging is om wel of niet te bellen.
(ben wel blij dat ze nu verhuisd zijn, want er waren meer toestanden met dat mannetje, tot poging tot doodslag toe met een andere buurman, toen hij uithaalde met een mes naar hem)
Waarom geven jullie je niet alsnog op voor de bunker?quote:
Zal wel idd.. eerst maar eens een goede joint om de adrenalinerush te compenserenquote:Op zondag 12 april 2009 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal wel loslopen denk ik, geen paniek
Ik voel jequote:Op zondag 12 april 2009 03:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zal wel idd.. eerst maar eens een goede joint om de adrenalinerush te compenseren![]()
Jaquote:Op zondag 12 april 2009 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lekker voor Liesje trouwens, heeft ze godver net d'r huisje klaar, kan ze zo bij Remlof intrekken. Al dat werk........
Alleen als jij het er mee eens bentquote:Op zondag 12 april 2009 04:02 schreef Manu82 het volgende:
Gaan Liesje en Remlof nu al samenwonen?
Achja, het moet maar denk ik danquote:Op zondag 12 april 2009 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als jij het er mee eens bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2009 04:07 schreef FANN het volgende:
Hoi![]()
HeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Huhquote:Op zondag 12 april 2009 04:09 schreef FANN het volgende:
[..]
kom net terug van de EHBO...... ik lag in een kramp
Ben niet soepel, ga zo weer slapenquote:Op zondag 12 april 2009 04:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom je zo soepel vandaag?
Wat is dat?quote:Op zondag 12 april 2009 04:09 schreef FANN het volgende:
[..]
kom net terug van de EHBO...... ik lag in een kramp
Linkje of even vertellen. Halve mededelingen hebben we niets aan hierquote:Op zondag 12 april 2009 04:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dat berich van gisteren... la maar moet je weer teruglezen
teruglezen is tegen mijn principesquote:Op zondag 12 april 2009 04:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dat berich van gisteren... la maar moet je weer teruglezen
Ja duh, zei je dit ook bij die EHBO, kezen jullie even terug s.v.p.!?!quote:Op zondag 12 april 2009 04:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. dás iedereen alweer vergeten zie ik..... slechte binnenkomer voor mij dan.....
telegraaf van gisteren... kamasutra standje... stel van vijftig.....quote:Op zondag 12 april 2009 04:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Linkje of even vertellen. Halve mededelingen hebben we niets aan hier
Ik was er gister niet plus wat Manu zegtquote:Op zondag 12 april 2009 04:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. dás iedereen alweer vergeten zie ik..... slechte binnenkomer voor mij dan.....
kezen?quote:Op zondag 12 april 2009 04:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, zei je dit ook bij die EHBO, kezen jullie even terug s.v.p.!?!
Aaaaaaaaaah, ja, das waar ook. JIj zat ook vast?quote:Op zondag 12 april 2009 04:13 schreef FANN het volgende:
[..]
telgraaf van gisteren... kamasutra standje... stel van vijftig.....![]()
die waren in ''een kramp geraakt'' en moesten er door doktoren weer ''uitgehaald worden![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 04:13 schreef FANN het volgende:
[..]
telegraaf van gisteren... kamasutra standje... stel van vijftig.....![]()
die waren in ''een kramp geraakt'' en moesten er door doktoren weer ''uitgehaald worden![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah, ja, das waar ook. JIj zat ook vast?
Met wie was je, want die Griek is al helemaal niet zo soepel dat hij in die positie kan komen
ManU - Porto en HSV-ManC?quote:Op zondag 12 april 2009 04:14 schreef Manu82 het volgende:
[quote]Op zondag 12 april 2009 04:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij ging slapen aagje![]()
![]()
[/quote
StraksBen nog wat dingen aan het terugkijken
Ok ok you're excusedquote:Op zondag 12 april 2009 04:16 schreef FANN het volgende:
ik wilde alleen een tvptje zetten eigenlijk.....
maar jah.....
nah. ik drinke effe mijn koffie opquote:Op zondag 12 april 2009 04:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ok ok you're excusedDoei doei en slaap lekker
![]()
![]()
![]()
Ik had echt ongelofelijk nieuws van de dagquote:
Hoi Karelquote:Op zondag 12 april 2009 04:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dood is er ook niet echt veel meer te zien
Goed zoquote:Op zondag 12 april 2009 04:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nah. ik drinke effe mijn koffie op![]()
wel gezellie hier......
quote:Op zondag 12 april 2009 04:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik had echt ongelofelijk nieuws van de dagben het al wel weer vergeten..
Geldt dat voor iedereen?quote:Op zondag 12 april 2009 04:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed zokoffie om 4 uur 's nachts rules
Ik weet het weerquote:
ow....... ja staat me iets van bij.... was ingevroren toch ?quote:Op zondag 12 april 2009 04:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet het weer![]()
Een vrouw uit Texas heeft het sperma van haar overleden zoon geoogst en gaat nu op zoek naar een moeder voor haar kleinkinderen
Dat is de toekomst.......gat in de marktquote:Op zondag 12 april 2009 04:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet het weer![]()
Een vrouw uit Texas heeft het sperma van haar overleden zoon geoogst en gaat nu op zoek naar een moeder voor haar kleinkinderen
quote:Op zondag 12 april 2009 04:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Liesje? Je krijgt de groetjes van iemand. En succes met je huisje.
Ja dat moet wel om het goed te houden.quote:Op zondag 12 april 2009 04:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... ja staat me iets van bij.... was ingevroren toch ?![]()
nah.... ik pas.......
was ingevroren .........quote:Op zondag 12 april 2009 04:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is de toekomst.......gat in de markt![]()
Ik vraag mij alleen af hoeveel zaad er nog uitkomt als je aan de penis van je dode zoon zit te sjorren
Doe er dan ook een linkje bijquote:Op zondag 12 april 2009 04:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet het weer![]()
doe mij maar een raket.... (ijsje)quote:Op zondag 12 april 2009 04:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja dat moet wel om het goed te houden.
Hehe, ik denk dat ze zijn ballen hebben opengesneëenquote:Op zondag 12 april 2009 04:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is de toekomst.......gat in de markt![]()
Ik vraag mij alleen af hoeveel zaad er nog uitkomt als je aan de penis van je dode zoon zit te sjorren
wat een fijne ''paasgedachte''quote:Op zondag 12 april 2009 04:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat ze zijn ballen hebben opengesneëen
Hoi Ronaldquote:Op zondag 12 april 2009 04:27 schreef Twerk het volgende:
grote vrienden, zachtaardige vriedinnen, en lieve buren; ik kom u weer lastigvallen..
Mijn weekend is al geslaagd (Spurs Hammers 1-0), maar vanzelfsprekend heb ik ook oog voor mijn grote vriend. Daarom vraag ik bij deze: Beste Frits. Wat is jouw nieuws van de dag?
quote:Op zondag 12 april 2009 04:27 schreef Twerk het volgende:
grote vrienden, zachtaardige vriedinnen, en lieve buren; ik kom u weer lastigvallen..
Mijn weekend is al geslaagd (Spurs Hammers 1-0), maar vanzelfsprekend heb ik ook oog voor mijn grote vriend. Daarom vraag ik bij deze: Beste Frits. Wat is jouw nieuws van de dag?
Dit:quote:Op zondag 12 april 2009 04:27 schreef Twerk het volgende:
Bedankt voor de link.quote:Op zondag 12 april 2009 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe er dan ook een linkje bij![]()
Texaanse oogst sperma dode zoon
Dat die moeder nu eieren gaat zoeken bedoel je hè?quote:Op zondag 12 april 2009 04:28 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een fijne ''paasgedachte''
''stil is''
mooi.......
De rest van de wedstrijden en goals boeit je niet?quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 04:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat die moeder nu eieren gaat zoeken bedoel je hè?
quote:Op zondag 12 april 2009 04:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De rest van de wedstrijden en goals boeit je niet?
Typisch, ik kan erg genieten van voetbal tussen partijen waar ik vrijwel niks mee heb. Geldt bijna voor de hele Premiership.quote:Op zondag 12 april 2009 04:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]En bij EL krijg je altijd in de rust de goals te zien
quote:Op zondag 12 april 2009 04:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Typisch, ik kan erg genieten van voetbal tussen partijen waar ik vrijwel niks mee heb. Geldt bijna voor de hele Premiership.
ga ik effe over nadenken.........quote:Op zondag 12 april 2009 04:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Make him an offer he can't refuse
Hehe al gelezen.. Maar geef toe; Spurs weer volop in de race voor europees voetbal... Ik neem nog maareens een vodkaatje en gun u een goede hamburger + een koud pilsjequote:
quote:Op zondag 12 april 2009 04:40 schreef FANN het volgende:
[..]
doei.........heel veel kusjes voor allemaal
![]()
Bye bye..quote:Op zondag 12 april 2009 04:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ga ik effe over nadenken.........![]()
ik ga wel weg....... misschien komen ze dan weer terug.....![]()
lees ik morgen wel trug.....![]()
doei.........heel veel kusjes voor allemaal
![]()
kan nooit kwaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik geef het toequote:Op zondag 12 april 2009 04:40 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hehe al gelezen.. Maar geef toe; Spurs weer volop in de race voor europees voetbal... Ik neem nog maareens een vodkaatje en gun u een goede hamburger + een koud pilsje![]()
Hehe, ik doe niet aan weekendquote:Op zondag 12 april 2009 04:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Tot dinsdag zeker, gewoon een lang paasweekend
quote:Op zondag 12 april 2009 04:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bye bye..![]()
Kom op man Grote vriend!.. Hamburgers + bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
Nee sorry geen honger..quote:Op zondag 12 april 2009 04:48 schreef Twerk het volgende:
[..]
Kom op man Grote vriend!.. Hamburgers + bier?
Joints altijd.. koffie wat minder. Ik doe mee, maar ipv koffie dan Vodka.quote:Op zondag 12 april 2009 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee sorry geen honger..koffie en joints...
![]()
![]()
Daar gaat WJ niet mee akkoordquote:Op zondag 12 april 2009 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee sorry geen honger..koffie en joints...
![]()
![]()
Ik heb al genoeg gegeten heurquote:Op zondag 12 april 2009 04:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar gaat WJ niet mee akkoord
Goesso, hou dat vastquote:Op zondag 12 april 2009 04:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gegeten heur![]()
morgen ook nog paasbrunch
Thanxquote:Op zondag 12 april 2009 04:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goesso, hou dat vast![]()
En slaap lekker strakkies
Mogguhquote:Op zondag 12 april 2009 04:34 schreef FANN het volgende:
Heb ik Remlof verjaagd![]()
en is Pietje nog vrij?
waren dit niet die champix dromen waar NMNS het ook over had?quote:Op zondag 12 april 2009 10:39 schreef Copycat het volgende:
Morgen!
Ik geloof (hoop) dat het een korte koortsaanval was. Vannacht flink liggen zweten. Dromen over UFO's en koffieautomaten die op hol sloegen en ik die aan het klussen was. Nachtmerrie dus.
Nu nog wel brak en nog steeds snipverkouden, maar volgens mij geen verhoging meer. Fijn, een extra lang weekend in de lappenmand.
Denk het niet, want zou imo vreemd zijn als die zich na zeven weken pas zouden manifesteren. Samenhang met koorts lijkt mij logischer.quote:Op zondag 12 april 2009 11:14 schreef Marrije het volgende:
waren dit niet die champix dromen waar NMNS het ook over had?
Dan was het vast een sigarettenautomaat geweestquote:Op zondag 12 april 2009 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
waren dit niet die champix dromen waar NMNS het ook over had?
Beiden mag, schijnbaar.quote:Op zondag 12 april 2009 11:11 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer zijn die paasvuren eigenlijk, vandaag of morgen?
Ah volgens mij zijn ze hier dan al ergens bezigquote:Op zondag 12 april 2009 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beiden mag, schijnbaar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paasvuur
quote:Op zondag 12 april 2009 11:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah volgens mij zijn ze hier dan al ergens bezig
Damn. Paasbezoekjes: okay, maar dan ook nog moeten logeren om morgen gezellig saampjes te kunnen Paasontbijten.quote:Op zondag 12 april 2009 11:48 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Twwe dagen gezopen en vandaag staan er twee familiebezoeken op het programma, inclusief logeren. Dat is dan preciés waar je zin in hebt, katerig en weer enigszins nuchter. God wat is het leven toch mooi.
Naar mijn eigen nieuwe huisje uiteraard!quote:Op zondag 12 april 2009 12:10 schreef Leandra het volgende:
Naar je nieuwe huisje of naar dat van Remlof?
Ik blijf vandaag zitten waar ik zit.quote:Op zondag 12 april 2009 12:15 schreef Manu82 het volgende:
Hier is iedereen gelukkig op vakantie, dus niks paasbezoekjes
Straks wel paasontbijtje
Ik mis een jointje in het lijstje, zou er prima tussenstaan.quote:Op zondag 12 april 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf vandaag zitten waar ik zit.
Boek, dvd-tje, laptop, beschuitje, thee, sinaasappelsap, beetje slapen tussendoor en de rest geloof ik wel.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 12 april 2009 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis een jointje in het lijstje, zou er prima tussenstaan.
Ohwja, je bent ziek.quote:Op zondag 12 april 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken.
Misschien vanavond, als ik me beterder voel dan nu.
Mwah, je hebt er een steentje aan bijgedragen dat ze vieze koffie drinken.quote:Op zondag 12 april 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
Zo. Mijn broer heeft net mijn Senseo opgehaald omdat die van mijn moeder kapot is en ik 'm toch niet gebruik.
Heb ik toch nog mijn steentje bijgedragen aan een vrolijk Pasensamenzijn van de familie.
Dat vind jij, dat vind ik. Zij denken er anders over.quote:Op zondag 12 april 2009 12:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mwah, je hebt er een steentje aan bijgedragen dat ze vieze koffie drinken.
uhm, hoe langer je iets doet hoe meer kijk je er toch op hebt, 500 dagen lang feedback in de vorm van kijkcijfers en kijkersreacties op gedrag in een reality soap. De redactie als klankbord gebruiken over wat wel en wat echt niet kan.quote:Op zondag 12 april 2009 10:02 schreef Stefan het volgende:
Huub stukje net gelezen. Huub zegt dat ie meer ervaring met RLS heeft dan Bart omdat Bart er 100 dagen en Hhij er 500 dagen in heeft gezeten. Alsof kwantiteit meetelt.
Moet je niet weten wat ze kookt?quote:
Ja, eigenlijk wel maar dat vertelde hij nooit of hij weet het gewoon nietquote:
ongrijpbaar toch? als in niet in een defintie te vatten? tenminste, volgens mij, maar kan het ook fout hebbenquote:Op zondag 12 april 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
Illuster? Je weet dat dat befaamd/roemrijk etc betekent?
speciaal voor jou, de laatste tijd is Claire heel erg goed in Hollandse Stampotten! Vooral zuurkool maakt ze echt super lekker, met Claire is het prima, heel erg zwanger en heel erg lief. Ze werkt hard in haar salon en het gaat steeds beter. Wij gaan zo lekker naar Utrecht honkbalwedstrijd van mijn broertje bekijken!quote:Op zondag 12 april 2009 14:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel maar dat vertelde hij nooit of hij weet het gewoon niet
il·lus·ter [illuuster] bn beroemdquote:Op zondag 12 april 2009 14:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ongrijpbaar toch? als in niet in een defintie te vatten? tenminste, volgens mij, maar kan het ook fout hebben
Je moet Bart en mij eens in RL zien, raken we niet uitgekakeld over RLS onderwerp, maar ja, is nogal een gemene deler van ons hequote:Op zondag 12 april 2009 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je niet weten wat ze kookt?![]()
@ Huub, je hebt het er maar druk mee he? Al die mensen die het niet met je eens zijn enzo.
quote:Op zondag 12 april 2009 14:12 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
speciaal voor jou, de laatste tijd is Claire heel erg goed in Hollandse Stampotten! Vooral zuurkool maakt ze echt super lekker, met Claire is het prima, heel erg zwanger en heel erg lief. Ze werkt hard in haar salon en het gaat steeds beter. Wij gaan zo lekker naar Utrecht honkbalwedstrijd van mijn broertje bekijken!
dan een duidelijke veramerikanisering in mijn hoofd van het woordje illuster. Namelijk Illusive Grappig, gebruik ik al 10 jaar dat woord verkeerd.quote:
Ik kan me er iets bij voorstellen ja.quote:Op zondag 12 april 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Je moet Bart en mij eens in RL zien, raken we niet uitgekakeld over RLS onderwerp, maar ja, is nogal een gemene deler van ons he
quote:Op zondag 12 april 2009 13:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
uhm, hoe langer je iets doet hoe meer kijk je er toch op hebt, 500 dagen lang feedback in de vorm van kijkcijfers en kijkersreacties op gedrag in een reality soap. De redactie als klankbord gebruiken over wat wel en wat echt niet kan.
versus 100 dagen in een huis zitten en echt niemand spreken behalve de bewoners. (wat mij ook niet echt makkelijk lijkt overigens_
Dan heb je laten we het zo zeggen, wel een indicatie wat de kijker echt niet wil, en echt wel wil. En in de vergelijking die ik trok, meer dan Bart. Dan laat ik mijn werk als redacteur bij CBML vanaf begin tot eind (juli t/m eind november) natuurlijk buiten beschouwing.
Al blijft het iets illusters natuurlijk en is er geen standaard succesformule voor hoge kijkcijfers
Neh. befaamd, bekend, doorluchtig, fameus, gerenommeerd, illuster, overbekend, roemrucht, vermaardquote:Op zondag 12 april 2009 14:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ongrijpbaar toch? als in niet in een defintie te vatten? tenminste, volgens mij, maar kan het ook fout hebben
Zolang jij je armen en benen nog maar hebt hequote:Op zondag 12 april 2009 14:34 schreef FANN het volgende:
[..]
da's héél normaal daar joh...... moeten ze maar luisteren die wijven
quote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat is wel erg rigoreus om er niet uit de keuken te laten komen.
quote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, dat is wel erg rigoreus om er niet uit de keuken te laten komen.
En spataderen. Daarnaast moet hij gedacht hebben "Die benen gooi ik toch altijd aan de kant, nutteloze ledematen"quote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef FANN het volgende:
[..]
je bent wel meteen van je likdoorns af...........
nou, nou jongens niet zo somber er zijn ergere dingenquote:Op zondag 12 april 2009 14:38 schreef Deisyy het volgende:
Dat die vent de ledematen van zijn vrouw afzaagt is natuurlijk al heel erg, maar om daar zijn kinderen getuige van te laten zijn is afschuwelijk
Ja hallo, iemand moet 't doen, en hij weet ook wel dat z'n vrouw er voorlopig niet meer heen kan lopenquote:Op zondag 12 april 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft zichzelf aangegeven bij de politie, dus ergens zit er toch wat fatsoen in 'm.
Ja heel attent van die manquote:Op zondag 12 april 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft zichzelf aangegeven bij de politie, dus ergens zit er toch wat fatsoen in 'm.
psies.......quote:Op zondag 12 april 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2009 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nou, nou jongens niet zo somber er zijn ergere dingen
Ja, 9 en 12 was het toch? Die vergeten dat nooit meer. Wat een trauma.quote:Op zondag 12 april 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan die kinderen die dit hebben moeten aanschouwen.
Psies, een vrouw die wél kan lopen is een stuk onaangenamerquote:Op zondag 12 april 2009 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nou, nou jongens niet zo somber er zijn ergere dingen
jah.... moet je toch niet aan denken... loopt ze de hele dag door het huis te drentelenquote:Op zondag 12 april 2009 14:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Psies, een vrouw die wél kan lopen is een stuk onaangenamer
Jups, lekker eten straksquote:Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, kennen we 't niet ff over iets luchtigers hebben?
Ah, het gaat nog prima met jequote:
tuurlijk wel......... kan alléén effe niks bedenkenquote:Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, kennen we 't niet ff over iets luchtigers hebben?
Al lig ik dood te gaan, dan nog.quote:
Niet doodgaan Cc, dan moeten we een nieuwe grammernazi zoekenquote:
Dat zal die zeug ook wel verdiend hebbenquote:Op zondag 12 april 2009 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fuck, daar zijn de poten ook al van afgevallen
quote:Op zondag 12 april 2009 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal die zeug ook wel verdiend hebben
quote:AMSTERDAM - Dat Aart Staartjes dreigt Sesamstraat te verlaten door het tijdstip van uitzenden, loopt hoog op. 'Meneer Aart' zou zelfs koninklijke hulp willen.
quote:Op zondag 12 april 2009 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal die zeug ook wel verdiend hebben
Demins ofzoquote:Op zondag 12 april 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet doodgaan Cc, dan moeten we een nieuwe grammernazi zoeken.
Zit die gast nou gewoon tegen die verslaggeefster aan te rijden?quote:Op zondag 12 april 2009 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
en Manu wat zijn de nieuwste voetbal uitslagen? zit ik écht op te wachten![]()
[ afbeelding ]
dat is nou Manu.....quote:Op zondag 12 april 2009 14:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit die gast nou gewoon tegen die verslaggeefster aan te rijden?![]()
Misschien moet je dan toch eens een spelletje mijnenvegenquote:
PSV heeft gewonnen met 2-0 maar ben nu aan wielrennen aan het kijkenquote:Op zondag 12 april 2009 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
en Manu wat zijn de nieuwste voetbal uitslagen? zit ik écht op te wachten![]()
[ afbeelding ]
ik snap hem nog steeds nietquote:Op zondag 12 april 2009 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch eens een spelletje mijnenvegen.
Nee.quote:Op zondag 12 april 2009 15:02 schreef Deisyy het volgende:
En is AZ al kampioen?
Het interesseert me helemaal niets, dus waarom vraag ik het eigenlijk?
Ja zo gaat dat met dat soort dingen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gebeurde zomaar, zag 't niet eens aankomen.
Ik ben niet lui, het is faalangst!quote:Op zondag 12 april 2009 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lui word je niet geboren, lui word je gemaakt.
Ik ga gewoon valsspelenquote:Op zondag 12 april 2009 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, en als jij de lapo hebt maak je een nieuwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |