Ohwja, je bent ziek.quote:Op zondag 12 april 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken.
Misschien vanavond, als ik me beterder voel dan nu.
Mwah, je hebt er een steentje aan bijgedragen dat ze vieze koffie drinken.quote:Op zondag 12 april 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
Zo. Mijn broer heeft net mijn Senseo opgehaald omdat die van mijn moeder kapot is en ik 'm toch niet gebruik.
Heb ik toch nog mijn steentje bijgedragen aan een vrolijk Pasensamenzijn van de familie.
Dat vind jij, dat vind ik. Zij denken er anders over.quote:Op zondag 12 april 2009 12:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mwah, je hebt er een steentje aan bijgedragen dat ze vieze koffie drinken.
uhm, hoe langer je iets doet hoe meer kijk je er toch op hebt, 500 dagen lang feedback in de vorm van kijkcijfers en kijkersreacties op gedrag in een reality soap. De redactie als klankbord gebruiken over wat wel en wat echt niet kan.quote:Op zondag 12 april 2009 10:02 schreef Stefan het volgende:
Huub stukje net gelezen. Huub zegt dat ie meer ervaring met RLS heeft dan Bart omdat Bart er 100 dagen en Hhij er 500 dagen in heeft gezeten. Alsof kwantiteit meetelt.
Moet je niet weten wat ze kookt?quote:
Ja, eigenlijk wel maar dat vertelde hij nooit of hij weet het gewoon nietquote:
ongrijpbaar toch? als in niet in een defintie te vatten? tenminste, volgens mij, maar kan het ook fout hebbenquote:Op zondag 12 april 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
Illuster? Je weet dat dat befaamd/roemrijk etc betekent?
speciaal voor jou, de laatste tijd is Claire heel erg goed in Hollandse Stampotten! Vooral zuurkool maakt ze echt super lekker, met Claire is het prima, heel erg zwanger en heel erg lief. Ze werkt hard in haar salon en het gaat steeds beter. Wij gaan zo lekker naar Utrecht honkbalwedstrijd van mijn broertje bekijken!quote:Op zondag 12 april 2009 14:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel maar dat vertelde hij nooit of hij weet het gewoon niet
il·lus·ter [illuuster] bn beroemdquote:Op zondag 12 april 2009 14:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ongrijpbaar toch? als in niet in een defintie te vatten? tenminste, volgens mij, maar kan het ook fout hebben
Je moet Bart en mij eens in RL zien, raken we niet uitgekakeld over RLS onderwerp, maar ja, is nogal een gemene deler van ons hequote:Op zondag 12 april 2009 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je niet weten wat ze kookt?![]()
@ Huub, je hebt het er maar druk mee he? Al die mensen die het niet met je eens zijn enzo.
quote:Op zondag 12 april 2009 14:12 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
speciaal voor jou, de laatste tijd is Claire heel erg goed in Hollandse Stampotten! Vooral zuurkool maakt ze echt super lekker, met Claire is het prima, heel erg zwanger en heel erg lief. Ze werkt hard in haar salon en het gaat steeds beter. Wij gaan zo lekker naar Utrecht honkbalwedstrijd van mijn broertje bekijken!
dan een duidelijke veramerikanisering in mijn hoofd van het woordje illuster. Namelijk Illusive Grappig, gebruik ik al 10 jaar dat woord verkeerd.quote:
Ik kan me er iets bij voorstellen ja.quote:Op zondag 12 april 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Je moet Bart en mij eens in RL zien, raken we niet uitgekakeld over RLS onderwerp, maar ja, is nogal een gemene deler van ons he
quote:Op zondag 12 april 2009 13:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
uhm, hoe langer je iets doet hoe meer kijk je er toch op hebt, 500 dagen lang feedback in de vorm van kijkcijfers en kijkersreacties op gedrag in een reality soap. De redactie als klankbord gebruiken over wat wel en wat echt niet kan.
versus 100 dagen in een huis zitten en echt niemand spreken behalve de bewoners. (wat mij ook niet echt makkelijk lijkt overigens_
Dan heb je laten we het zo zeggen, wel een indicatie wat de kijker echt niet wil, en echt wel wil. En in de vergelijking die ik trok, meer dan Bart. Dan laat ik mijn werk als redacteur bij CBML vanaf begin tot eind (juli t/m eind november) natuurlijk buiten beschouwing.
Al blijft het iets illusters natuurlijk en is er geen standaard succesformule voor hoge kijkcijfers
Neh. befaamd, bekend, doorluchtig, fameus, gerenommeerd, illuster, overbekend, roemrucht, vermaardquote:Op zondag 12 april 2009 14:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ongrijpbaar toch? als in niet in een defintie te vatten? tenminste, volgens mij, maar kan het ook fout hebben
Zolang jij je armen en benen nog maar hebt hequote:Op zondag 12 april 2009 14:34 schreef FANN het volgende:
[..]
da's héél normaal daar joh...... moeten ze maar luisteren die wijven
quote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat is wel erg rigoreus om er niet uit de keuken te laten komen.
quote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, dat is wel erg rigoreus om er niet uit de keuken te laten komen.
En spataderen. Daarnaast moet hij gedacht hebben "Die benen gooi ik toch altijd aan de kant, nutteloze ledematen"quote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef FANN het volgende:
[..]
je bent wel meteen van je likdoorns af...........
nou, nou jongens niet zo somber er zijn ergere dingenquote:Op zondag 12 april 2009 14:38 schreef Deisyy het volgende:
Dat die vent de ledematen van zijn vrouw afzaagt is natuurlijk al heel erg, maar om daar zijn kinderen getuige van te laten zijn is afschuwelijk
Ja hallo, iemand moet 't doen, en hij weet ook wel dat z'n vrouw er voorlopig niet meer heen kan lopenquote:Op zondag 12 april 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft zichzelf aangegeven bij de politie, dus ergens zit er toch wat fatsoen in 'm.
Ja heel attent van die manquote:Op zondag 12 april 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft zichzelf aangegeven bij de politie, dus ergens zit er toch wat fatsoen in 'm.
psies.......quote:Op zondag 12 april 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2009 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nou, nou jongens niet zo somber er zijn ergere dingen
Ja, 9 en 12 was het toch? Die vergeten dat nooit meer. Wat een trauma.quote:Op zondag 12 april 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan die kinderen die dit hebben moeten aanschouwen.
Psies, een vrouw die wél kan lopen is een stuk onaangenamerquote:Op zondag 12 april 2009 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nou, nou jongens niet zo somber er zijn ergere dingen
jah.... moet je toch niet aan denken... loopt ze de hele dag door het huis te drentelenquote:Op zondag 12 april 2009 14:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Psies, een vrouw die wél kan lopen is een stuk onaangenamer
Jups, lekker eten straksquote:Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, kennen we 't niet ff over iets luchtigers hebben?
Ah, het gaat nog prima met jequote:
tuurlijk wel......... kan alléén effe niks bedenkenquote:Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, kennen we 't niet ff over iets luchtigers hebben?
Al lig ik dood te gaan, dan nog.quote:
Niet doodgaan Cc, dan moeten we een nieuwe grammernazi zoekenquote:
Dat zal die zeug ook wel verdiend hebbenquote:Op zondag 12 april 2009 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fuck, daar zijn de poten ook al van afgevallen
quote:Op zondag 12 april 2009 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal die zeug ook wel verdiend hebben
quote:AMSTERDAM - Dat Aart Staartjes dreigt Sesamstraat te verlaten door het tijdstip van uitzenden, loopt hoog op. 'Meneer Aart' zou zelfs koninklijke hulp willen.
quote:Op zondag 12 april 2009 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal die zeug ook wel verdiend hebben
Demins ofzoquote:Op zondag 12 april 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet doodgaan Cc, dan moeten we een nieuwe grammernazi zoeken.
Zit die gast nou gewoon tegen die verslaggeefster aan te rijden?quote:Op zondag 12 april 2009 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
en Manu wat zijn de nieuwste voetbal uitslagen? zit ik écht op te wachten![]()
[ afbeelding ]
dat is nou Manu.....quote:Op zondag 12 april 2009 14:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit die gast nou gewoon tegen die verslaggeefster aan te rijden?![]()
Misschien moet je dan toch eens een spelletje mijnenvegenquote:
PSV heeft gewonnen met 2-0 maar ben nu aan wielrennen aan het kijkenquote:Op zondag 12 april 2009 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
en Manu wat zijn de nieuwste voetbal uitslagen? zit ik écht op te wachten![]()
[ afbeelding ]
ik snap hem nog steeds nietquote:Op zondag 12 april 2009 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch eens een spelletje mijnenvegen.
Nee.quote:Op zondag 12 april 2009 15:02 schreef Deisyy het volgende:
En is AZ al kampioen?
Het interesseert me helemaal niets, dus waarom vraag ik het eigenlijk?
Ja zo gaat dat met dat soort dingen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gebeurde zomaar, zag 't niet eens aankomen.
Ik ben niet lui, het is faalangst!quote:Op zondag 12 april 2009 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lui word je niet geboren, lui word je gemaakt.
Ik ga gewoon valsspelenquote:Op zondag 12 april 2009 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, en als jij de lapo hebt maak je een nieuwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |