quote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat is wel erg rigoreus om er niet uit de keuken te laten komen.
quote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, dat is wel erg rigoreus om er niet uit de keuken te laten komen.
En spataderen. Daarnaast moet hij gedacht hebben "Die benen gooi ik toch altijd aan de kant, nutteloze ledematen"quote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef FANN het volgende:
[..]
je bent wel meteen van je likdoorns af...........
nou, nou jongens niet zo somber er zijn ergere dingenquote:Op zondag 12 april 2009 14:38 schreef Deisyy het volgende:
Dat die vent de ledematen van zijn vrouw afzaagt is natuurlijk al heel erg, maar om daar zijn kinderen getuige van te laten zijn is afschuwelijk
Ja hallo, iemand moet 't doen, en hij weet ook wel dat z'n vrouw er voorlopig niet meer heen kan lopenquote:Op zondag 12 april 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft zichzelf aangegeven bij de politie, dus ergens zit er toch wat fatsoen in 'm.
Ja heel attent van die manquote:Op zondag 12 april 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft zichzelf aangegeven bij de politie, dus ergens zit er toch wat fatsoen in 'm.
psies.......quote:Op zondag 12 april 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2009 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nou, nou jongens niet zo somber er zijn ergere dingen
Ja, 9 en 12 was het toch? Die vergeten dat nooit meer. Wat een trauma.quote:Op zondag 12 april 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan die kinderen die dit hebben moeten aanschouwen.
Psies, een vrouw die wél kan lopen is een stuk onaangenamerquote:Op zondag 12 april 2009 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nou, nou jongens niet zo somber er zijn ergere dingen
jah.... moet je toch niet aan denken... loopt ze de hele dag door het huis te drentelenquote:Op zondag 12 april 2009 14:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Psies, een vrouw die wél kan lopen is een stuk onaangenamer
Jups, lekker eten straksquote:Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, kennen we 't niet ff over iets luchtigers hebben?
Ah, het gaat nog prima met jequote:
tuurlijk wel......... kan alléén effe niks bedenkenquote:Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, kennen we 't niet ff over iets luchtigers hebben?
Al lig ik dood te gaan, dan nog.quote:
Niet doodgaan Cc, dan moeten we een nieuwe grammernazi zoekenquote:
Dat zal die zeug ook wel verdiend hebbenquote:Op zondag 12 april 2009 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fuck, daar zijn de poten ook al van afgevallen
quote:Op zondag 12 april 2009 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal die zeug ook wel verdiend hebben
quote:AMSTERDAM - Dat Aart Staartjes dreigt Sesamstraat te verlaten door het tijdstip van uitzenden, loopt hoog op. 'Meneer Aart' zou zelfs koninklijke hulp willen.
quote:Op zondag 12 april 2009 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal die zeug ook wel verdiend hebben
Demins ofzoquote:Op zondag 12 april 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet doodgaan Cc, dan moeten we een nieuwe grammernazi zoeken.
Zit die gast nou gewoon tegen die verslaggeefster aan te rijden?quote:Op zondag 12 april 2009 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
en Manu wat zijn de nieuwste voetbal uitslagen? zit ik écht op te wachten![]()
[ afbeelding ]
dat is nou Manu.....quote:Op zondag 12 april 2009 14:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit die gast nou gewoon tegen die verslaggeefster aan te rijden?![]()
Misschien moet je dan toch eens een spelletje mijnenvegenquote:
PSV heeft gewonnen met 2-0 maar ben nu aan wielrennen aan het kijkenquote:Op zondag 12 april 2009 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
en Manu wat zijn de nieuwste voetbal uitslagen? zit ik écht op te wachten![]()
[ afbeelding ]
ik snap hem nog steeds nietquote:Op zondag 12 april 2009 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch eens een spelletje mijnenvegen.
Nee.quote:Op zondag 12 april 2009 15:02 schreef Deisyy het volgende:
En is AZ al kampioen?
Het interesseert me helemaal niets, dus waarom vraag ik het eigenlijk?
Ja zo gaat dat met dat soort dingen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gebeurde zomaar, zag 't niet eens aankomen.
Ik ben niet lui, het is faalangst!quote:Op zondag 12 april 2009 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lui word je niet geboren, lui word je gemaakt.
Ik ga gewoon valsspelenquote:Op zondag 12 april 2009 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, en als jij de lapo hebt maak je een nieuwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |