ga ik effe over nadenken.........quote:Op zondag 12 april 2009 04:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Make him an offer he can't refuse
Hehe al gelezen.. Maar geef toe; Spurs weer volop in de race voor europees voetbal... Ik neem nog maareens een vodkaatje en gun u een goede hamburger + een koud pilsjequote:
quote:Op zondag 12 april 2009 04:40 schreef FANN het volgende:
[..]
doei.........heel veel kusjes voor allemaal
![]()
Bye bye..quote:Op zondag 12 april 2009 04:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ga ik effe over nadenken.........![]()
ik ga wel weg....... misschien komen ze dan weer terug.....![]()
lees ik morgen wel trug.....![]()
doei.........heel veel kusjes voor allemaal
![]()
kan nooit kwaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik geef het toequote:Op zondag 12 april 2009 04:40 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hehe al gelezen.. Maar geef toe; Spurs weer volop in de race voor europees voetbal... Ik neem nog maareens een vodkaatje en gun u een goede hamburger + een koud pilsje![]()
Hehe, ik doe niet aan weekendquote:Op zondag 12 april 2009 04:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Tot dinsdag zeker, gewoon een lang paasweekend
quote:Op zondag 12 april 2009 04:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bye bye..![]()
Kom op man Grote vriend!.. Hamburgers + bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
Nee sorry geen honger..quote:Op zondag 12 april 2009 04:48 schreef Twerk het volgende:
[..]
Kom op man Grote vriend!.. Hamburgers + bier?
Joints altijd.. koffie wat minder. Ik doe mee, maar ipv koffie dan Vodka.quote:Op zondag 12 april 2009 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee sorry geen honger..koffie en joints...
![]()
![]()
Daar gaat WJ niet mee akkoordquote:Op zondag 12 april 2009 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee sorry geen honger..koffie en joints...
![]()
![]()
Ik heb al genoeg gegeten heurquote:Op zondag 12 april 2009 04:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar gaat WJ niet mee akkoord
Goesso, hou dat vastquote:Op zondag 12 april 2009 04:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gegeten heur![]()
morgen ook nog paasbrunch
Thanxquote:Op zondag 12 april 2009 04:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goesso, hou dat vast![]()
En slaap lekker strakkies
Mogguhquote:Op zondag 12 april 2009 04:34 schreef FANN het volgende:
Heb ik Remlof verjaagd![]()
en is Pietje nog vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |