Hehe, ik denk dat ze zijn ballen hebben opengesneëenquote:Op zondag 12 april 2009 04:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is de toekomst.......gat in de markt![]()
Ik vraag mij alleen af hoeveel zaad er nog uitkomt als je aan de penis van je dode zoon zit te sjorren
wat een fijne ''paasgedachte''quote:Op zondag 12 april 2009 04:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat ze zijn ballen hebben opengesneëen
Hoi Ronaldquote:Op zondag 12 april 2009 04:27 schreef Twerk het volgende:
grote vrienden, zachtaardige vriedinnen, en lieve buren; ik kom u weer lastigvallen..
Mijn weekend is al geslaagd (Spurs Hammers 1-0), maar vanzelfsprekend heb ik ook oog voor mijn grote vriend. Daarom vraag ik bij deze: Beste Frits. Wat is jouw nieuws van de dag?
quote:Op zondag 12 april 2009 04:27 schreef Twerk het volgende:
grote vrienden, zachtaardige vriedinnen, en lieve buren; ik kom u weer lastigvallen..
Mijn weekend is al geslaagd (Spurs Hammers 1-0), maar vanzelfsprekend heb ik ook oog voor mijn grote vriend. Daarom vraag ik bij deze: Beste Frits. Wat is jouw nieuws van de dag?
Dit:quote:Op zondag 12 april 2009 04:27 schreef Twerk het volgende:
Bedankt voor de link.quote:Op zondag 12 april 2009 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe er dan ook een linkje bij![]()
Texaanse oogst sperma dode zoon
Dat die moeder nu eieren gaat zoeken bedoel je hè?quote:Op zondag 12 april 2009 04:28 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een fijne ''paasgedachte''
''stil is''
mooi.......
De rest van de wedstrijden en goals boeit je niet?quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 04:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat die moeder nu eieren gaat zoeken bedoel je hè?
quote:Op zondag 12 april 2009 04:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De rest van de wedstrijden en goals boeit je niet?
Typisch, ik kan erg genieten van voetbal tussen partijen waar ik vrijwel niks mee heb. Geldt bijna voor de hele Premiership.quote:Op zondag 12 april 2009 04:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]En bij EL krijg je altijd in de rust de goals te zien
quote:Op zondag 12 april 2009 04:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Typisch, ik kan erg genieten van voetbal tussen partijen waar ik vrijwel niks mee heb. Geldt bijna voor de hele Premiership.
ga ik effe over nadenken.........quote:Op zondag 12 april 2009 04:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Make him an offer he can't refuse
Hehe al gelezen.. Maar geef toe; Spurs weer volop in de race voor europees voetbal... Ik neem nog maareens een vodkaatje en gun u een goede hamburger + een koud pilsjequote:
quote:Op zondag 12 april 2009 04:40 schreef FANN het volgende:
[..]
doei.........heel veel kusjes voor allemaal
![]()
Bye bye..quote:Op zondag 12 april 2009 04:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ga ik effe over nadenken.........![]()
ik ga wel weg....... misschien komen ze dan weer terug.....![]()
lees ik morgen wel trug.....![]()
doei.........heel veel kusjes voor allemaal
![]()
kan nooit kwaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik geef het toequote:Op zondag 12 april 2009 04:40 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hehe al gelezen.. Maar geef toe; Spurs weer volop in de race voor europees voetbal... Ik neem nog maareens een vodkaatje en gun u een goede hamburger + een koud pilsje![]()
Hehe, ik doe niet aan weekendquote:Op zondag 12 april 2009 04:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Tot dinsdag zeker, gewoon een lang paasweekend
quote:Op zondag 12 april 2009 04:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bye bye..![]()
Kom op man Grote vriend!.. Hamburgers + bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
Nee sorry geen honger..quote:Op zondag 12 april 2009 04:48 schreef Twerk het volgende:
[..]
Kom op man Grote vriend!.. Hamburgers + bier?
Joints altijd.. koffie wat minder. Ik doe mee, maar ipv koffie dan Vodka.quote:Op zondag 12 april 2009 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee sorry geen honger..koffie en joints...
![]()
![]()
Daar gaat WJ niet mee akkoordquote:Op zondag 12 april 2009 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee sorry geen honger..koffie en joints...
![]()
![]()
Ik heb al genoeg gegeten heurquote:Op zondag 12 april 2009 04:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar gaat WJ niet mee akkoord
Goesso, hou dat vastquote:Op zondag 12 april 2009 04:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gegeten heur![]()
morgen ook nog paasbrunch
Thanxquote:Op zondag 12 april 2009 04:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goesso, hou dat vast![]()
En slaap lekker strakkies
Mogguhquote:Op zondag 12 april 2009 04:34 schreef FANN het volgende:
Heb ik Remlof verjaagd![]()
en is Pietje nog vrij?
waren dit niet die champix dromen waar NMNS het ook over had?quote:Op zondag 12 april 2009 10:39 schreef Copycat het volgende:
Morgen!
Ik geloof (hoop) dat het een korte koortsaanval was. Vannacht flink liggen zweten. Dromen over UFO's en koffieautomaten die op hol sloegen en ik die aan het klussen was. Nachtmerrie dus.
Nu nog wel brak en nog steeds snipverkouden, maar volgens mij geen verhoging meer. Fijn, een extra lang weekend in de lappenmand.
Denk het niet, want zou imo vreemd zijn als die zich na zeven weken pas zouden manifesteren. Samenhang met koorts lijkt mij logischer.quote:Op zondag 12 april 2009 11:14 schreef Marrije het volgende:
waren dit niet die champix dromen waar NMNS het ook over had?
Dan was het vast een sigarettenautomaat geweestquote:Op zondag 12 april 2009 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
waren dit niet die champix dromen waar NMNS het ook over had?
Beiden mag, schijnbaar.quote:Op zondag 12 april 2009 11:11 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer zijn die paasvuren eigenlijk, vandaag of morgen?
Ah volgens mij zijn ze hier dan al ergens bezigquote:Op zondag 12 april 2009 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beiden mag, schijnbaar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paasvuur
quote:Op zondag 12 april 2009 11:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah volgens mij zijn ze hier dan al ergens bezig
Damn. Paasbezoekjes: okay, maar dan ook nog moeten logeren om morgen gezellig saampjes te kunnen Paasontbijten.quote:Op zondag 12 april 2009 11:48 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Twwe dagen gezopen en vandaag staan er twee familiebezoeken op het programma, inclusief logeren. Dat is dan preciés waar je zin in hebt, katerig en weer enigszins nuchter. God wat is het leven toch mooi.
Naar mijn eigen nieuwe huisje uiteraard!quote:Op zondag 12 april 2009 12:10 schreef Leandra het volgende:
Naar je nieuwe huisje of naar dat van Remlof?
Ik blijf vandaag zitten waar ik zit.quote:Op zondag 12 april 2009 12:15 schreef Manu82 het volgende:
Hier is iedereen gelukkig op vakantie, dus niks paasbezoekjes
Straks wel paasontbijtje
Ik mis een jointje in het lijstje, zou er prima tussenstaan.quote:Op zondag 12 april 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf vandaag zitten waar ik zit.
Boek, dvd-tje, laptop, beschuitje, thee, sinaasappelsap, beetje slapen tussendoor en de rest geloof ik wel.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 12 april 2009 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis een jointje in het lijstje, zou er prima tussenstaan.
Ohwja, je bent ziek.quote:Op zondag 12 april 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken.
Misschien vanavond, als ik me beterder voel dan nu.
Mwah, je hebt er een steentje aan bijgedragen dat ze vieze koffie drinken.quote:Op zondag 12 april 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
Zo. Mijn broer heeft net mijn Senseo opgehaald omdat die van mijn moeder kapot is en ik 'm toch niet gebruik.
Heb ik toch nog mijn steentje bijgedragen aan een vrolijk Pasensamenzijn van de familie.
Dat vind jij, dat vind ik. Zij denken er anders over.quote:Op zondag 12 april 2009 12:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mwah, je hebt er een steentje aan bijgedragen dat ze vieze koffie drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |