Doe er dan ook een linkje bijquote:Op zondag 12 april 2009 04:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet het weer![]()
Een vrouw uit Texas heeft het sperma van haar overleden zoon geoogst en gaat nu op zoek naar een moeder voor haar kleinkinderen
doe mij maar een raket.... (ijsje)quote:Op zondag 12 april 2009 04:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja dat moet wel om het goed te houden.
Hehe, ik denk dat ze zijn ballen hebben opengesneëenquote:Op zondag 12 april 2009 04:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is de toekomst.......gat in de markt![]()
Ik vraag mij alleen af hoeveel zaad er nog uitkomt als je aan de penis van je dode zoon zit te sjorren
wat een fijne ''paasgedachte''quote:Op zondag 12 april 2009 04:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat ze zijn ballen hebben opengesneëen
Hoi Ronaldquote:Op zondag 12 april 2009 04:27 schreef Twerk het volgende:
grote vrienden, zachtaardige vriedinnen, en lieve buren; ik kom u weer lastigvallen..
Mijn weekend is al geslaagd (Spurs Hammers 1-0), maar vanzelfsprekend heb ik ook oog voor mijn grote vriend. Daarom vraag ik bij deze: Beste Frits. Wat is jouw nieuws van de dag?
quote:Op zondag 12 april 2009 04:27 schreef Twerk het volgende:
grote vrienden, zachtaardige vriedinnen, en lieve buren; ik kom u weer lastigvallen..
Mijn weekend is al geslaagd (Spurs Hammers 1-0), maar vanzelfsprekend heb ik ook oog voor mijn grote vriend. Daarom vraag ik bij deze: Beste Frits. Wat is jouw nieuws van de dag?
Dit:quote:Op zondag 12 april 2009 04:27 schreef Twerk het volgende:
Bedankt voor de link.quote:Op zondag 12 april 2009 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe er dan ook een linkje bij![]()
Texaanse oogst sperma dode zoon
Dat die moeder nu eieren gaat zoeken bedoel je hè?quote:Op zondag 12 april 2009 04:28 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een fijne ''paasgedachte''
''stil is''
mooi.......
De rest van de wedstrijden en goals boeit je niet?quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 04:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat die moeder nu eieren gaat zoeken bedoel je hè?
quote:Op zondag 12 april 2009 04:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De rest van de wedstrijden en goals boeit je niet?
Typisch, ik kan erg genieten van voetbal tussen partijen waar ik vrijwel niks mee heb. Geldt bijna voor de hele Premiership.quote:Op zondag 12 april 2009 04:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]En bij EL krijg je altijd in de rust de goals te zien
quote:Op zondag 12 april 2009 04:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Typisch, ik kan erg genieten van voetbal tussen partijen waar ik vrijwel niks mee heb. Geldt bijna voor de hele Premiership.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |