Bij mij werkt dat zo ja, aan 't eind van de zomer is m'n haar goudquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:47 schreef Manu82 het volgende:
Van de zon kleurt je haar toch juist blond?
Laatste jaren keiblond, moet soms om de boel op te frissen een mooie blonde kleur overheen (verf) was eigenwijs nam een keer een andere kleur blond, ietsje donkerder, dacht ik...niet dus.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:47 schreef Manu82 het volgende:
Van de zon kleurt je haar toch juist blond?
Ah zijn zeker allemaal mannenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
Iedereen om me heen zegt het wel mee te vinden vallen, staat zelfs goed.
Volgens mij liegen ze allemaal
Zou het voor geen meter vertrouwen en morgen gewoon heel de dag in de zon gaan liggenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee, dat is het 'm juist, verdacht hè?
Dat wilde ik vandaag al maar die rakker peerde hem ineens, zelfs regen hier maar vanaf een uur of 5 nog ff lekker in de zon gezeten. Heb nog veel zonuren nodigquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou het voor geen meter vertrouwen en morgen gewoon heel de dag in de zon gaan liggen
Ahhh Goudlokjequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat zo ja, aan 't eind van de zomer is m'n haar goud.
Ik millimeter 't maar zo snel mogelijkquote:
Last van beginnende kaalheid?quote:Op zondag 12 april 2009 00:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik millimeter 't maar zo snel mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |