ManU - Porto en HSV-ManC?quote:Op zondag 12 april 2009 04:14 schreef Manu82 het volgende:
[quote]Op zondag 12 april 2009 04:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij ging slapen aagje![]()
![]()
[/quote
StraksBen nog wat dingen aan het terugkijken
Ok ok you're excusedquote:Op zondag 12 april 2009 04:16 schreef FANN het volgende:
ik wilde alleen een tvptje zetten eigenlijk.....
maar jah.....
nah. ik drinke effe mijn koffie opquote:Op zondag 12 april 2009 04:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ok ok you're excusedDoei doei en slaap lekker
![]()
![]()
![]()
Ik had echt ongelofelijk nieuws van de dagquote:
Hoi Karelquote:Op zondag 12 april 2009 04:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dood is er ook niet echt veel meer te zien
Goed zoquote:Op zondag 12 april 2009 04:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nah. ik drinke effe mijn koffie op![]()
wel gezellie hier......
quote:Op zondag 12 april 2009 04:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik had echt ongelofelijk nieuws van de dagben het al wel weer vergeten..
Geldt dat voor iedereen?quote:Op zondag 12 april 2009 04:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed zokoffie om 4 uur 's nachts rules
Ik weet het weerquote:
ow....... ja staat me iets van bij.... was ingevroren toch ?quote:Op zondag 12 april 2009 04:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet het weer![]()
Een vrouw uit Texas heeft het sperma van haar overleden zoon geoogst en gaat nu op zoek naar een moeder voor haar kleinkinderen
Dat is de toekomst.......gat in de marktquote:Op zondag 12 april 2009 04:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet het weer![]()
Een vrouw uit Texas heeft het sperma van haar overleden zoon geoogst en gaat nu op zoek naar een moeder voor haar kleinkinderen
quote:Op zondag 12 april 2009 04:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Liesje? Je krijgt de groetjes van iemand. En succes met je huisje.
Ja dat moet wel om het goed te houden.quote:Op zondag 12 april 2009 04:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... ja staat me iets van bij.... was ingevroren toch ?![]()
nah.... ik pas.......
was ingevroren .........quote:Op zondag 12 april 2009 04:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is de toekomst.......gat in de markt![]()
Ik vraag mij alleen af hoeveel zaad er nog uitkomt als je aan de penis van je dode zoon zit te sjorren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |