quote:Op zondag 12 april 2009 04:07 schreef FANN het volgende:
Hoi![]()
HeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Huhquote:Op zondag 12 april 2009 04:09 schreef FANN het volgende:
[..]
kom net terug van de EHBO...... ik lag in een kramp
Ben niet soepel, ga zo weer slapenquote:Op zondag 12 april 2009 04:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom je zo soepel vandaag?
Wat is dat?quote:Op zondag 12 april 2009 04:09 schreef FANN het volgende:
[..]
kom net terug van de EHBO...... ik lag in een kramp
Linkje of even vertellen. Halve mededelingen hebben we niets aan hierquote:Op zondag 12 april 2009 04:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dat berich van gisteren... la maar moet je weer teruglezen
teruglezen is tegen mijn principesquote:Op zondag 12 april 2009 04:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dat berich van gisteren... la maar moet je weer teruglezen
Ja duh, zei je dit ook bij die EHBO, kezen jullie even terug s.v.p.!?!quote:Op zondag 12 april 2009 04:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. dás iedereen alweer vergeten zie ik..... slechte binnenkomer voor mij dan.....
telegraaf van gisteren... kamasutra standje... stel van vijftig.....quote:Op zondag 12 april 2009 04:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Linkje of even vertellen. Halve mededelingen hebben we niets aan hier
Ik was er gister niet plus wat Manu zegtquote:Op zondag 12 april 2009 04:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. dás iedereen alweer vergeten zie ik..... slechte binnenkomer voor mij dan.....
kezen?quote:Op zondag 12 april 2009 04:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, zei je dit ook bij die EHBO, kezen jullie even terug s.v.p.!?!
Aaaaaaaaaah, ja, das waar ook. JIj zat ook vast?quote:Op zondag 12 april 2009 04:13 schreef FANN het volgende:
[..]
telgraaf van gisteren... kamasutra standje... stel van vijftig.....![]()
die waren in ''een kramp geraakt'' en moesten er door doktoren weer ''uitgehaald worden![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 04:13 schreef FANN het volgende:
[..]
telegraaf van gisteren... kamasutra standje... stel van vijftig.....![]()
die waren in ''een kramp geraakt'' en moesten er door doktoren weer ''uitgehaald worden![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah, ja, das waar ook. JIj zat ook vast?
Met wie was je, want die Griek is al helemaal niet zo soepel dat hij in die positie kan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |