Zeker met een dwangneuroot van een lurker als LSquote:Op zondag 12 april 2009 03:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
NMNS suggereert dat je voorzichtig moet zijn, not me
En? Was er iets aan de hand?quote:Op zondag 12 april 2009 03:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tering
Ik had net de politie aan deur. Zelf gebeld, een vrouw schreeuwde om hulp..
De agente zeiden dat ze de man hadden en de vrouw nog niet gezien of gevonden.. ik weet het verder niet.quote:
Heb ik ook een keer gehad met de vorige buren.quote:Op zondag 12 april 2009 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De agente zeiden dat ze de man hadden en de vrouw nog niet gezien of gevonden.. ik weet het verder niet.
Ik hoop dat ik nou geen ruzie met een pauperbuurman heb..
Zal wel loslopen denk ik, geen paniekquote:Op zondag 12 april 2009 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De agente zeiden dat ze de man hadden en de vrouw nog niet gezien of gevonden.. ik weet het verder niet.
Ik hoop dat ik nou geen ruzie met een pauperbuurman heb..
Het was voor mij op het moment zelf geen overweging.. als een vrouw om hulp schreeuwt om drie uur 's nachts is het gewoon alarm. Ik heb ook geen idee of het een buurman was ofzo trouwens, maar ik hoop het wat dat betreft niet.quote:Op zondag 12 april 2009 03:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad met de vorige buren.
"Laat dat kind los, doe weg dat mes!!!!!!!"
Ging me door merg en been. En ik ben helemaal niet van de politiebellerige. Maar heb toen toch 112 gebeld en telefoon tegen de muur gehouden. Plisie was hier binnen 2 minuten.
Buurman was er niet blij mee en bedreigde mij toen ook, omdat ik me had bemoeid met zijn gezin.
Had meteen beide Irakeese families tegen me, maar aangezien ik een goede buur ben en goede contacten heb met de meeste buren durfden ze niets te doen, want dat zou niet goed voor ze uitpakken.
Maar ik begrijp dat het een overweging is om wel of niet te bellen.
(ben wel blij dat ze nu verhuisd zijn, want er waren meer toestanden met dat mannetje, tot poging tot doodslag toe met een andere buurman, toen hij uithaalde met een mes naar hem)
Waarom geven jullie je niet alsnog op voor de bunker?quote:
Zal wel idd.. eerst maar eens een goede joint om de adrenalinerush te compenserenquote:Op zondag 12 april 2009 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal wel loslopen denk ik, geen paniek
Ik voel jequote:Op zondag 12 april 2009 03:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zal wel idd.. eerst maar eens een goede joint om de adrenalinerush te compenseren![]()
Jaquote:Op zondag 12 april 2009 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lekker voor Liesje trouwens, heeft ze godver net d'r huisje klaar, kan ze zo bij Remlof intrekken. Al dat werk........
Alleen als jij het er mee eens bentquote:Op zondag 12 april 2009 04:02 schreef Manu82 het volgende:
Gaan Liesje en Remlof nu al samenwonen?
Achja, het moet maar denk ik danquote:Op zondag 12 april 2009 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als jij het er mee eens bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2009 04:07 schreef FANN het volgende:
Hoi![]()
HeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Huhquote:Op zondag 12 april 2009 04:09 schreef FANN het volgende:
[..]
kom net terug van de EHBO...... ik lag in een kramp
Ben niet soepel, ga zo weer slapenquote:Op zondag 12 april 2009 04:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom je zo soepel vandaag?
Wat is dat?quote:Op zondag 12 april 2009 04:09 schreef FANN het volgende:
[..]
kom net terug van de EHBO...... ik lag in een kramp
Linkje of even vertellen. Halve mededelingen hebben we niets aan hierquote:Op zondag 12 april 2009 04:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dat berich van gisteren... la maar moet je weer teruglezen
teruglezen is tegen mijn principesquote:Op zondag 12 april 2009 04:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dat berich van gisteren... la maar moet je weer teruglezen
Ja duh, zei je dit ook bij die EHBO, kezen jullie even terug s.v.p.!?!quote:Op zondag 12 april 2009 04:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. dás iedereen alweer vergeten zie ik..... slechte binnenkomer voor mij dan.....
telegraaf van gisteren... kamasutra standje... stel van vijftig.....quote:Op zondag 12 april 2009 04:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Linkje of even vertellen. Halve mededelingen hebben we niets aan hier
Ik was er gister niet plus wat Manu zegtquote:Op zondag 12 april 2009 04:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. dás iedereen alweer vergeten zie ik..... slechte binnenkomer voor mij dan.....
kezen?quote:Op zondag 12 april 2009 04:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, zei je dit ook bij die EHBO, kezen jullie even terug s.v.p.!?!
Aaaaaaaaaah, ja, das waar ook. JIj zat ook vast?quote:Op zondag 12 april 2009 04:13 schreef FANN het volgende:
[..]
telgraaf van gisteren... kamasutra standje... stel van vijftig.....![]()
die waren in ''een kramp geraakt'' en moesten er door doktoren weer ''uitgehaald worden![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 04:13 schreef FANN het volgende:
[..]
telegraaf van gisteren... kamasutra standje... stel van vijftig.....![]()
die waren in ''een kramp geraakt'' en moesten er door doktoren weer ''uitgehaald worden![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah, ja, das waar ook. JIj zat ook vast?
Met wie was je, want die Griek is al helemaal niet zo soepel dat hij in die positie kan komen
ManU - Porto en HSV-ManC?quote:Op zondag 12 april 2009 04:14 schreef Manu82 het volgende:
[quote]Op zondag 12 april 2009 04:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij ging slapen aagje![]()
![]()
[/quote
StraksBen nog wat dingen aan het terugkijken
Ok ok you're excusedquote:Op zondag 12 april 2009 04:16 schreef FANN het volgende:
ik wilde alleen een tvptje zetten eigenlijk.....
maar jah.....
nah. ik drinke effe mijn koffie opquote:Op zondag 12 april 2009 04:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ok ok you're excusedDoei doei en slaap lekker
![]()
![]()
![]()
Ik had echt ongelofelijk nieuws van de dagquote:
Hoi Karelquote:Op zondag 12 april 2009 04:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dood is er ook niet echt veel meer te zien
Goed zoquote:Op zondag 12 april 2009 04:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nah. ik drinke effe mijn koffie op![]()
wel gezellie hier......
quote:Op zondag 12 april 2009 04:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik had echt ongelofelijk nieuws van de dagben het al wel weer vergeten..
Geldt dat voor iedereen?quote:Op zondag 12 april 2009 04:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed zokoffie om 4 uur 's nachts rules
Ik weet het weerquote:
ow....... ja staat me iets van bij.... was ingevroren toch ?quote:Op zondag 12 april 2009 04:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet het weer![]()
Een vrouw uit Texas heeft het sperma van haar overleden zoon geoogst en gaat nu op zoek naar een moeder voor haar kleinkinderen
Dat is de toekomst.......gat in de marktquote:Op zondag 12 april 2009 04:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet het weer![]()
Een vrouw uit Texas heeft het sperma van haar overleden zoon geoogst en gaat nu op zoek naar een moeder voor haar kleinkinderen
quote:Op zondag 12 april 2009 04:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Liesje? Je krijgt de groetjes van iemand. En succes met je huisje.
Ja dat moet wel om het goed te houden.quote:Op zondag 12 april 2009 04:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... ja staat me iets van bij.... was ingevroren toch ?![]()
nah.... ik pas.......
was ingevroren .........quote:Op zondag 12 april 2009 04:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is de toekomst.......gat in de markt![]()
Ik vraag mij alleen af hoeveel zaad er nog uitkomt als je aan de penis van je dode zoon zit te sjorren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |