Ja, hij is niet sterk, maar 't moest even snel. De race begint zoquote:Op zondag 12 april 2009 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijk mamma, zonder handen.
quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, die ene sport waar Rossi altijd wint.
Zeg Juud, ik las dat er twee geen zin in hadden, dus ik dacht "Laat ik er maar eentje starten dan". En nu denk ik "Wat kinderachtig dat Juud daar een punt van maakt"quote:Op zondag 12 april 2009 16:14 schreef Juud79 het volgende:
Zeg Nmns, ik dacht dat er een ongeschreven regel was dat degene die de laatste post heeft een nieuw topic maakt. Wat ben jij dan enorm kinderachtig om er snel een te openen.
Dus dat.
Ja daag, ik ben niet die andere twee. Ik had toevallig de laatste en maak dan gewoon een nieuwe, jij had geen reden om aan te nemen dat ik dat niet zou doen. Maar goed als je het niet zo bedoelde dan neem ik dat van je aan.quote:Op zondag 12 april 2009 16:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Juud, ik las dat er twee geen zin in hadden, dus ik dacht "Laat ik er maar eentje starten dan". En nu denk ik "Wat kinderachtig dat Juud daar een punt van maakt"
Deze gaat niet dicht, daar staan er al teveel posts voor. Verder bestaat die ongeschreven regel idd, maar daar wordt losjes mee omgegaan en zal ook in de komende jaren tot discussie leiden (of lijden Cc?).quote:Op zondag 12 april 2009 16:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Juud, ik las dat er twee geen zin in hadden, dus ik dacht "Laat ik er maar eentje starten dan". En nu denk ik "Wat kinderachtig dat Juud daar een punt van maakt"
Edit: vraag maar aan Pietje of jij een mooie Paas TT mag maken, met kleurtjes en zulks. Dan mag deze wel dicht![]()
![]()
Jij hebt niet de laatste, dat was Pietjequote:Op zondag 12 april 2009 16:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja daag, ik ben niet die andere twee. Ik had toevallig de laatste en maak dan gewoon een nieuwe, jij had geen reden om aan te nemen dat ik dat niet zou doen. Maar goed als je het niet zo bedoelde dan neem ik dat van je aan.
Nee, jij hebt de laatste, ga maar kijken. De laatste is de laatste en niet de één na laatstequote:Op zondag 12 april 2009 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Juud had wel de lapo NMNS, ik post daarna alleen een linkje naar 't nieuwe topic maar die telt natuurlijk niet.
quote:Op zondag 12 april 2009 16:14 schreef Juud79 het volgende:
Zeg Nmns, ik dacht dat er een ongeschreven regel was dat degene die de laatste post heeft een nieuw topic maakt. Wat ben jij dan enorm kinderachtig om er snel een te openen.
Dus dat.
quote:Op zondag 12 april 2009 16:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja daag, ik ben niet die andere twee. Ik had toevallig de laatste en maak dan gewoon een nieuwe, jij had geen reden om aan te nemen dat ik dat niet zou doen. Maar goed als je het niet zo bedoelde dan neem ik dat van je aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |