Ouch, dit gaat zeer doenquote:Op zondag 12 april 2009 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb trouwens je nummer niet eens meer
Da's niet erg joh.....ik ga toch niet zingenquote:Op zondag 12 april 2009 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb trouwens je nummer niet eens meer
Nee, nee, niet gekregen.quote:Op zondag 12 april 2009 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, een roze, gekregen van je ex
Ja.quote:Op zondag 12 april 2009 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik maak er geen halszaak van Pietje![]()
Godver Lies.....hoe kun je dat nu kwijtraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja boeie, ga nu maar zingenquote:Op zondag 12 april 2009 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Maar hij heeft hem uitgezocht, niet gegeven.
Morgen de Hel.quote:Op zondag 12 april 2009 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey Manu ik zag vanavond dat ik tijdelijk alle eredivisie netten heb.![]()
Maar ja, ik heb er niets aan. Voetbal
Ja ja, dat weten we wel, haal dat nu maar snel weg voordat iedereen er mee aan de haal gaat.quote:Op zondag 12 april 2009 02:50 schreef remlof het volgende:
quote:
Hij is admin, hij kan het overal op het forum wegeditten.quote:Op zondag 12 april 2009 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, dat weten we wel, haal dat nu maar snel weg voordat iedereen er mee aan de haal gaat.![]()
Zo ben ik nietquote:Op zondag 12 april 2009 02:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij is admin, hij kan het overal op het forum wegeditten.
Te laat. Ik moest met mijn dwangneurose van het maken van caps toch ff weer doen wat ik niet laten kanquote:Op zondag 12 april 2009 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, dat weten we wel, haal dat nu maar snel weg voordat iedereen er mee aan de haal gaat.![]()
NMNS suggereert dat je voorzichtig moet zijn, not mequote:
quote:Op zondag 12 april 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wowwwwwwwwwwwwwwwww!
-edit nmns wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |