Het is binnenkort gewoon weer een verkapte reden om een hele middag/avond bier te gaan drinken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:20 schreef Klonk het volgende:
moet dat nou echt, nu lijkt het net alsof ik in VBL aan het posten ben...
Ik zou Auf Lager zeggen wat betekend: In het magazijn.quote:Ruder, help me eens even jong! In het Duits iets op vooraad hebben; "Auf Lager" of "Erhaltlich" of "Im stock"....?
Dank u!quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:38 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik zou Auf Lager zeggen wat betekend: In het magazijn.
Erhältlich is verkrijgbaar en im stock is ook in het magazijn
dan weet je niet dat ik nog harder ga drinken als vvv failliet zou gaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het is binnenkort gewoon weer een verkapte reden om een hele middag/avond bier te gaan drinken.
Als mijn fucking clubcard nou niet verlopen was....quote:Op zaterdag 11 april 2009 07:59 schreef fratsman het volgende:
VVV heeft met 0-5 gewonnen, uit tegen Den Bosch. Dat wordt binnenkort ook weer een feestje.
Dat dus!quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:48 schreef ganzenherder het volgende:
Promotiezuipen in Venlo![]()
Het was al legendarisch toen ze via playoffs promoveerden, nu wordt het nog 2x zo vet hoop ik![]()
Volgens mij is het vorige topic het snelste vol gekalkt van allemaal!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:36 schreef TornadoDK het volgende:
Alweer een nieuw topicen dat binnen een jaar
![]()
Mooi van VVV![]()
Viel me trouwens reuze mee met de drukte gister en vandaag. Ik kon gewoon over de oude brug en de rotonde rijden zonder dat ik daar een uur over doe. Dat is ook wel eens anders.
Ger gedoan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Volgens mij is het vorige topic het snelste vol gekalkt van allemaal!
34 schemerlampen in tomatensaus!!!quote:
Ik vraag me af, wie van de posters in dit topic weet uit welk nummer dit zinnetje komt...quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:40 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
34 schemerlampen in tomatensaus!!!
't mestreechse volkjsleedquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vraag me af, wie van de posters in dit topic weet uit welk nummer dit zinnetje komt...
Danke. Houd me op de hoogte.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:58 schreef fratsman het volgende:
"Officieus" volgende week al, maar dan zou RKC moeten verliezen, en anders de week erna.
iddquote:Op zondag 12 april 2009 00:17 schreef fratsman het volgende:
Mjah, wilde nog naar stad gaan, maar dat komt er nu dus ook niet meer van. Kutweer.
Zoalig Pôsse, idderein!quote:Op zondag 12 april 2009 08:51 schreef fratsman het volgende:
mogguh! Iedereen een fijne Paashaas enzo.
In Weert was het gewoon droog. Dus lekker opstap kunnen gaanquote:Op zondag 12 april 2009 09:36 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Zoalig Pôsse, idderein!![]()
Wat een kudtweer was het gisteren trouwens. Bah.
Wat een clichés weer daar.quote:Op maandag 13 april 2009 09:59 schreef fratsman het volgende:
Moslim-cabaretiers niet naar Venlo na bedreigingkutvolk in dat topic. Ik ga er niet eens moeite voor doen.
NOOIT samen met dat gekke België.quote:Op maandag 13 april 2009 11:31 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Van mij mogen ze ons best afstoten.
Worden we wel een eigen land. Met Belgisch Limburg en het Land van Kleef.![]()
Groot-Limburg
Why fucking why?quote:Op maandag 13 april 2009 11:40 schreef Ruder het volgende:
[..]
NOOIT samen met dat gekke België.
sorry maar als dat gebeurd verhuis ik toch naar Duitsland of Brabant ofzo
A: Ze kunnen niet rijden.quote:
Hej ien't weejler woar t ôk zjuus Klien-Pruusj...quote:Op maandag 13 april 2009 20:11 schreef fratsman het volgende:
En wat ware d'r weer unne haup Pruuse in de stad!
Ik vond dat er wel een goede drukte was en ik heb weer een paar geile Mädels geholpen, je hoort mij niet klagenquote:Op maandag 13 april 2009 20:11 schreef fratsman het volgende:
En wat ware d'r weer unne haup Pruuse in de stad!
Ik ben niet open gegaan, en maar goed ook. Vooraan in de Klaasstraat waren een paar winkels open. De rest was dicht. Lekker op het terras biertjes gedronken.quote:Op maandag 13 april 2009 22:53 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik vond dat er wel een goede drukte was en ik heb weer een paar geile Mädels geholpen, je hoort mij niet klagen
Vrijdag en zaterdag flink wezen stappen en zondag naar Aken geweest, dan valt die 'koopmaandag' nog mee
Ik ga ff Ad bellenquote:Op maandag 13 april 2009 23:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik ben niet open gegaan, en maar goed ook. Vooraan in de Klaasstraat waren een paar winkels open. De rest was dicht. Lekker op het terras biertjes gedronken.
Grapjequote:
Ja, maar de snelheid waarop het voorheen ging, was ook om te huilen.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:36 schreef Klonk het volgende:
niet doen gek, topics moeten niet te snel vol gaan...
daar wonen nu eenmaal meer kanslozen, die hebben meer tijd om te postenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:57 schreef fratsman het volgende:
OMG. Zelfs Roermond loopt 2 topics op ons voor!
And again, and again, and again...quote:Op maandag 13 april 2009 20:38 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Hej ien't weejler woar t ôk zjuus Klien-Pruusj...
Ik kan er niks aan doen, maar ik snap nog steeds niet wat daar nou precies staat!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:36 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
And again, and again, and again...
Wahha. Dát bedoel ik dus. Als ik met mijn vrienden of familie in Venlo ben begrijpen ze dus echt geen ruk van ons dialect. Heerlijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik snap nog steeds niet wat daar nou precies staat!
Hier in het gehucht was het ook weer net klein Duitsland.quote:Op maandag 13 april 2009 20:38 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Hej ien't weejler woar t ôk zjuus Klien-Pruusj...
ff aan denken als we een nieuw topic openen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:49 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Bijna ieder topic in Stad en Streek heeft de vaste users in de OP staan...![]()
Zijn Noord Limburgers soms minder?![]()
waarmee ?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
ff aan denken als we een nieuw topic openen.Alhoewel, wij hebben wel een mod onder de vaste users!
Klonk! Doe er eens wat mee jong!
quote:
Zó triest zullen ze toch niet zijn?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:32 schreef Klonk het volgende:
FOK! is soms net een gemeentehuis, hier ben ik gewoon user, een aanpassing in de OP moet je ff bij de modjes van dit subforum vragen, anders krijg ik weer op mijn flikker dat ik aan het modden ben buiten mijn eigen forum
Modjes zijn daar awesome zeikerig in. Hi-halarisch is datquote:Op donderdag 16 april 2009 15:34 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Zó triest zullen ze toch niet zijn?
Wie is die mod van hier? Anders PM ik hem wel even.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Modjes zijn daar awesome zeikerig in. Hi-halarisch is dat
(hi, tvp)
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:34 schreef fratsman het volgende:
Venlo #7 Waar VVV gaat promoveren
We willen in de OP de avatars van de actievere posters plaatsen. Is er iets mogelijk dat dit kan? Of dat een GC-mod (in dit geval Klonk) die vaker in dit topic post, dit even van jullie overneemt? Alvast bedankt!
Wie o wie?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:43 schreef Misstique het volgende:
Als jullie een nieuwe OP bouwen, dan vervang ik de huidige wel voor de nieuwe..
Niet allemaal nee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:43 schreef fratsman het volgende:
Kijk het ff na, volgens mij doen een paar plaatjes uit de OP het niet meer.
Ik wou eerst ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:45 schreef fratsman het volgende:
Ahahahahaha!![]()
Welke gek heeft me daar neergezet?!?
![]()
Hoi Maikel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef fratsman het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar de volgende keer haal je me daar maar gewoon weg.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Hoi Maikel.![]()
Ben ik effe blij geen Venlonaar te zijn.
Dat ziekenhuis staat toch nog net in Venloquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef fratsman het volgende:
Ja, en daar hoort Frans Pollux ook te staan, die is in het ziekenhuis van Tegelen geboren, zoals een hele hoop "zelfbenoemde"Venlonaren.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Ruder het volgende:
[..]
Dat ziekenhuis staat toch nog net in Venlo
Die galbak van een Pollux moeten ze aan zijn ballen opknopen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef fratsman het volgende:
Ja, en daar hoort Frans Pollux ook te staan, die is in het ziekenhuis van Tegelen geboren, zoals een hele hoop "zelfbenoemde"Venlonaren.
Nog meer redenen om blij te zijn dat ik geen Venlonaar ben.quote:
Ja dat van de Hogeweg wist ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:25 schreef fratsman het volgende:
[..]Voordat het ziekenhuis daar kwam, lag het in Tegelen. En op de Hogeweg waar nu het belastingkantoor ligt, was ook een ziekenhuis. In de volksmond "Ut Gashoés" genoemd. Daar dankt die frietkraam ook zijn naam aan.
Ken je stadsgeschiedenis, Ruder!
Ik vind onze stadsgeschiedenis best boeiend!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:27 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Nog meer redenen om blij te zijn dat ik geen Venlonaar ben.
Dát wel. Maar ik hoef hem niet te kennen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vind onze stadsgeschiedenis best boeiend!
Nee jij niet nee!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:27 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Dát wel. Maar ik hoef hem niet te kennen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:27 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Die galbak van een Pollux moeten ze aan zijn ballen opknopen.
Nee, nee.quote:
Pollux moet als muzikant en stadshippie geen politieke statements willen maken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pollux is tof, alleen al omdat we de Raaf aan hem te danken hebben![]()
DE RAAF!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pollux is tof, alleen al omdat we de Raaf aan hem te danken hebben![]()
Gek he, d'r zitten Chinezen in. Vroeger toen Joosten er nog inzat was ie super!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:31 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja dat van de Hogeweg wist ik
Ranzige friet daar tegenwoordig bij het Gashoes
Misschien wel ja, maar aan de andere kant vind ik het wel fijn dat er (semi) beroemde Venlonaren zijn die laten zien dat niet alles wat uit Venlo komt extreem rechtse Wilders opvattingen heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:49 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Pollux moet als muzikant en stadshippie geen politieke statements willen maken.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar aan de andere kant vind ik het wel fijn dat er (semi) beroemde Venlonaren zijn die laten zien dat niet alles wat uit Venlo komt extreem rechtse Wilders opvattingen heeft.
Als ik buiten Limburg kom en vertel dat ik uit Venlo kom is tegenwoordig het eerste wat ik te horen krijg of ik ook Wilders aanhanger ben
Voor 5,72 euro mag je 'm.quote:
Bij de Picardie hebben ze k*tpersoneel. Ik vind die Vietnameesjes bij Snacky Planet wel aardig, en de beste friet verkopen bij de Koalo von Venlo, en voor mij nog gratis ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
DE RAAF!![]()
Bedankt he, ik heb 'm weer in m'n kop zitten...
[..]
Gek he, d'r zitten Chinezen in. Vroeger toen Joosten er nog inzat was ie super!Venlo heeft nog maar 2 goeie frietkramen. Bloem in Blerick, en de Picardie.
AH XL is geniaal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef Ruder het volgende:
[..]
Bij de Picardie hebben ze k*tpersoneel. Ik vind die Vietnameesjes bij Snacky Planet wel aardig, en de beste friet verkopen bij de Koalo von Venlo, en voor mij nog gratis ook
Ik was net bij de AH XL, mooie winkel geworden zeg
Heeft Venlo een AH XL?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef Ruder het volgende:
[..]
Bij de Picardie hebben ze k*tpersoneel. Ik vind die Vietnameesjes bij Snacky Planet wel aardig, en de beste friet verkopen bij de Koalo von Venlo, en voor mij nog gratis ook
Ik was net bij de AH XL, mooie winkel geworden zeg
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heeft Venlo een AH XL?![]()
Trefcenter?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:38 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Welke fokkers kom ik stomdronken tegen bij het kampioensfeest?
een spijkerbroekenwinkelquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
Stel ik wil een spijkerbroek kopen in Venlo, waar moet ik dan heen? Ik ben al zo lang niet meer in wezen shoppen in Venlo, geen idee waar ik moet zijn
Gewoon standaardmeuk winkels zoals Score en The Sting en misschien bij Pistache of Niki en Jeff's als je geluk hebtquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
Stel ik wil een spijkerbroek kopen in Venlo, waar moet ik dan heen? Ik ben al zo lang niet meer in wezen shoppen in Venlo, geen idee waar ik moet zijn
Pistache!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:27 schreef Ruder het volgende:
[..]
Gewoon standaardmeuk winkels zoals Score en The Sting en misschien bij Pistache of Niki en Jeff's als je geluk hebt
Met spijkerbroeken moet je altijd goed opletten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Pistache!Super Diesel spijkerbroeken!
Wat is er mis met de zondagquote:
Ik bedoel ons kampioensfeest.quote:
Mjah, had eigenlijk wel verwacht dat RKC zou winnen. Dat het maar op 1 mei gebeurt. Dan heb ik de hele week vrij.quote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik bedoel ons kampioensfeest.![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 19:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mjah, had eigenlijk wel verwacht dat RKC zou winnen. Dat het maar op 1 mei gebeurt. Dan heb ik de hele week vrij.
Maar ik heb nog steeds geen antwoord.....quote:
Geen probleem toch, kunnen ze weer iets moois maken van Blerickquote:Op donderdag 23 april 2009 16:19 schreef fratsman het volgende:
In Blerick is het luchtalarm afgegaan. Lek bij DSM. Hier in centrum Venlo niks gehoord... Wie wel?!?
Als het komende week gebeurd, drink ik er eentje mee vanuit Berlijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:18 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Maar ik heb nog steeds geen antwoord.....
Niks gehoord hier in Blerick....quote:Op donderdag 23 april 2009 16:19 schreef fratsman het volgende:
In Blerick is het luchtalarm afgegaan. Lek bij DSM. Hier in centrum Venlo niks gehoord... Wie wel?!?
Laat hem smaken, makker.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:24 schreef Ruder het volgende:
[..]
Als het komende week gebeurd, drink ik er eentje mee vanuit Berlijn
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Niks gehoord hier in Blerick....
Is er morgen trouwens een scherm op het stadhuisplein voor VVV?
Stond niks over op de site of in de supportersmail.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef ganzenherder het volgende:
Is er morgen trouwens een scherm op het stadhuisplein voor VVV?
Yeaay. Nu al 2 dus.quote:
rare urgentie, een chloorwolk als middel gevaar weergevenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:06 schreef Klonk het volgende:
ow, toch wel
14:41:55 23-04-09 Melding :
A2 VENLO DSM PHARMA CHEMICALS GRUBBENVORSTERWEG 12625
Regio : 23. Limburg Noord
Urgentie : Middel
niets al te ergs zo te lezen
L1 meldt dus dat er wél een scherm zal hangen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:53 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Stond niks over op de site of in de supportersmail.
Zal dus wel niet.
Geloof dat maar...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
L1 meldt dus dat er wél een scherm zal hangen.
Heeft het zin voor mij om naar Venlo te komen?
Wordt er gefeest morgenavond bij promotie?
Jeuj.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:52 schreef fratsman het volgende:
[..]
Geloof dat maar...2 jaar geleden was het een groter zuipfestijn dan normaal op Vastelaovesmaandag!
![]()
Wie weet! Als ze winnen, dan ren ik over de Parade ter hoogte van de Picardie.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Jeuj.
Den ziej ich dea mearge beej.![]()
Zehe diech mearge?
Ik moet vanavond met een vriend draaien in Cafe ut Pumpke op de Straelseweg. Geen huldiging voor mij dus. Tot 01.00 en dat levert me 100 euro op. Daarna de stad in.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:25 schreef Klonk het volgende:
ach, je kunt vanavond zo vanuit je winkel de kroeg inrollen
dus nadat je hebt gewerkt, ga je weer werkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik moet vanavond met een vriend draaien in Cafe ut Pumpke op de Straelseweg. Geen huldiging voor mij dus. Tot 01.00 en dat levert me 100 euro op. Daarna de stad in.
Een plaatje opzetten, Gratis bier drinken, en daar geld mee verdienen. Ik vind het niet erg!quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus nadat je hebt gewerkt, ga je weer werken
rare mensen
19.30.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:56 schreef ganzenherder het volgende:
Hoelaat is de huldiging eigenlijk vanavond?
Ik ook niet, was er pas rond een uur of 23, maar evengoed gezelligquote:Op zondag 26 april 2009 13:55 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Bij de huldiging was het zelfs iets te gezellig, damn wat een volk
En iets té druk.quote:Op zondag 26 april 2009 14:12 schreef fratsman het volgende:
Maar ik hoorde van velen dat het erg gezellig is geweest.
Ik ben net 4 dagen in Londen geweest.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:34 schreef Ruder het volgende:
Jezus wat is Venlo een dorp, als je net 9 dagen in Berlijn bent geweest
heerlijk toch ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik ben net 4 dagen in Londen geweest.
Dan is Limburg inderdaad wel erg rustig...
Ik denk hetquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
heerlijk toch ?
of klink nu echt als een ouwe lul
Nein. Ik ben een echte dorpeling (iets van 800 mensen Limburgers hier). Ben mijn dorp amper uit geweest. Dus dan is zoiets een hele beleving.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
heerlijk toch ?
of klink nu echt als een ouwe lul
2-1 verloren van AGOVV.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef Ruder het volgende:
Weet iemand toevallig de laatste 2 uitslagen van VVV?
FYI, we zijn kampioen geworden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik denk het
Ik ben meer van de grote steden. Na mijn studie wil ik ook graag een paar jaar in Berlijn gaan wonen
Weet iemand toevallig de laatste 2 uitslagen van VVV? In Duitsland schenken ze niet zoveel aandacht aan de Jupiler Leagueenne heb geen tijd gehad om voetbalsites na te kijken
Ja dat weet ik wel maar wat was de uitslag tegen Omniworld :pquote:
Die wedstrijd is nu vrijdag, ik wist niet dat ze in Duitsland een paar dagen voorlopen op Nederlandquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:42 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar wat was de uitslag tegen Omniworld :p
In Duitsland berichten ze alleen maar over Klinsi namelijk
ehm tegen wie moesten vrijdag 2 weken terug ook alweerquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die wedstrijd is nu vrijdag, ik wist niet dat ze in Duitsland een paar dagen voorlopen op Nederland
Dat was de kampioenswedstrijd tegen Haarlem, of ben ik nou gek aan het wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:38 schreef Ruder het volgende:
[..]
ehm tegen wie moesten vrijdag 2 weken terug ook alweerben t ff vergeten
zijn brabo´s onze vrienden dan ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:47 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Zo te zien zijn wij niet zo praatgraag als onze Brabantse vrienden...
Toch ook geen vijanden, hè?quote:
Dus je had je plaY4H-SkiIlZZ maar thuisgelaten?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:56 schreef Ruder het volgende:
Het is weereens stil hier
Vrijdag was het trouwens weereens ouderwets saai in de stad, 3 kwart jongens volgens mij in de stad
Nou de bijnaam Club Sex zijn ze nu wel kwijt na die duffe ellende van vrijdagquote:Op maandag 18 mei 2009 08:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus je had je plaY4H-SkiIlZZ maar thuisgelaten?![]()
Ja jong, het is druk! Iedereen wil van z'n vakantiegeld af!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:06 schreef Ruder het volgende:
Volgens mij mag Fratsman niet meer internetten op zijn werk want het is nogal dood hier
Moet je even binnen komen lopen Klonk. Ik kan wel een bedrag noemen, maar die prijzen zijn gebaseerd op wat ik en andere filialen op voorraad heeft, dus die prijzen veranderen per dag. Gewoon even binnen lopen, en dan kijken we wel even.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:52 schreef Klonk het volgende:
Frats, als ik met een stapeltje 360 in die geweldige winkel van jou binnenkom, wat levert me dat nog op per spel ?
Ik heb vanaf 14.00 tot 21.30 op het terras gezeten, was ook super sfeervol.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:00 schreef ganzenherder het volgende:
Iemand naar Sneakerz geweest? Ikzelf vond het zeer sfeervol, heeft Blerick tenminste ook iets voor zichzelf
Ik ben er geweest, maar om het nou sfeervol te noemen, nou neequote:Op maandag 1 juni 2009 00:00 schreef ganzenherder het volgende:
Iemand naar Sneakerz geweest? Ikzelf vond het zeer sfeervol, heeft Blerick tenminste ook iets voor zichzelf
Oppe Ruiver barst het sowieso van de Pruuse. Dus Venlonaren zullen daar vast niet opvallen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Klonk het volgende:
ik heb gisteren een biertje gepakt bij de witte steen in de reuver, ben ik nu officieel een pruus ?
Freefunk is dan ook meteen het beste van het beste he, daar kun je niks mee vergelijken in de omgeving Venloquote:Op maandag 1 juni 2009 11:34 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, maar om het nou sfeervol te noemen, nou nee
Gewoon standaard podumpje, standaard electro muziek (constant hetzelfde) en harstikke warm. Plus geen enkele zitgelegenheid en/of enige beschutting tegen de zon.
Nee dan vind ik FreeFunk toch veel leuker, sfeervoller en origineler
In Eindhoven en Amsterdam zijn wekelijks dit soort feestjes
2 slokjes Baf met te veel schuimquote:Op maandag 1 juni 2009 12:17 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Freefunk is dan ook meteen het beste van het beste he, daar kun je niks mee vergelijken in de omgeving Venlo![]()
Voor de 1e keer vond ik het toch wel aardig hoor, het heeft zeker potentie. Alleen jammer van het bier, 2,50 voor een Bafje![]()
![]()
Baf niks mis mee.quote:
2,30? Nee, dat kan echt nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef Ruder het volgende:
[..]
Baf niks mis mee.
Meer schuim dan wat anders, en wat op een of andere manier niet wegtrekt![]()
Slechste tapinstalitie ever!
Gelukkig vloeide in Geldern, maandag en dinsdag de Warsteiner rijkelijk![]()
Trouwens over bier gesproken, waarom moet zo'n doorsnee kroeg als de Loco in eens 2 euro 30 vragen voor een simpel Hertog Jannetje?
Gaat er hier trouwens iemand naar de Striptease party in de Splinter op 12 juni?
Heb ik zowel zaterdag als zondag moeten betalen daar, dus zal wel zo zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
2,30? Nee, dat kan echt niet![]()
De laatste keer dat ik in de Loco was was een HJtje 2,10, en dat vond ik al schokkend duur, en iedereen deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was
Hoe kun je in Godsnaam Jupiler bocht noemen terwijl je niks tegen Bavaria hebt.quote:
rond 3de paasdagquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:14 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Hoe kun je in Godsnaam Jupiler bocht noemen terwijl je niks tegen Bavaria hebt.![]()
Weet iemand trouwens wanneer het nieuwe VVV stadion af is?
ja, sorry, Belfeldse humorquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:18 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Wat een humor, wat een humor.
Ik denk dat het ook nog niet verstandig is om knopen door te hakken voordat VVV ook echt een tijd in de Eredivisie zit. De sfeer bij veel JL wedstrijden in de Koel is vaak om te janken. En lang niet altijd uitverkocht...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:19 schreef Klonk het volgende:
maar toch vrees ik dat het een aardige kern van waarheid heeft, ze zitten nu zo lang te kutten daar...
In Venlo duurt alles heel lang.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:25 schreef Klonk het volgende:
nou zal voetballen me persoonlijk aan m´n ballen jeuken, maar het word gewoon eens tijd dat ze of het kazerneterrein of de oude veiling eens een nuttig doel gaan geven, mooi multi functioneel stadion met een fijne disco voor de jeugd en een bioscoop bijvoorbeeld zou daar prima passen.
maar ja, lullen, lullen, lullen en niet verder dan de eigen voortuin kijken die maasboulevard heet...
Als ze nou eens 18+ worden, eens in de 2 weken een fatsoenlijke dj laten opdraven en het bier gewoon voor 2 euro verkopen (okee nog duur maar klinkt beter in de oren) dan komt het nog goed met de Loco.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef ganzenherder het volgende:
Bij Baer is de pils toch structureel 1,50 of niet? Zaterdag trouwens bij nieuwe tent (Friends) geweest en daar was het ook maar 1,50. Wat een absurde verschillen wat bierprijs betreft zonder dat de Loco iets meer kan bieden dan die andere kroegen (breezervolk misschien)
Maargoed, de Loco kan wat mij betreft dus helemaal optyfen met die achterlijke prijzen. Ik vond het de laatste maanden toch al een kuttent aan het worden.
maar die ondertunneling van het stationsplein die is er voor venloose begrippen razendsnel doorheen gedruktquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:34 schreef Ruder het volgende:
[..]
In Venlo duurt alles heel lang.
Wat dat betreft kun je de gemeente Venlo het best vergelijken met een Frans slaapstadje of met een Zuid-Italiaans mafiadorpje, waar de lokale overheid aardig de weg kwijt is.
Kijk maar naar de Maasboulevard, waar ze volgens mij in 1998 mee zijn begonnen en waar ze nu eindelijk eens een beetje mee bezig zijn. Of stadsvernieuwing in onze buurt, die nu al uitgesteld is naar 2020 (!!!!)
De gemeente Venlo heeft altijd grootse praat, maar de uitwerking is zo ontzettend traag, Ik snap niet wat investeerders in deze gemeente zien.
Ook zoiets simpels als een leuke kermis (in Venlo zelf!) regelen of een discotheek een vergunning geven is voor de Gemeente Venlo zo'n 10/20//30 jaar werk![]()
We mogen wel blij zijn dat ze de Floriade hebben geregeld is er teminste iets waar de stad een beetje mee kan pronken.
Baer was toch failliet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef Ruder het volgende:
[..]
Als ze nou eens 18+ worden, eens in de 2 weken een fatsoenlijke dj laten opdraven en het bier gewoon voor 2 euro verkopen (okee nog duur maar klinkt beter in de oren) dan komt het nog goed met de Loco.
Opzich is het best een leuke kroeg die gewoon wordt verpest door te hoge drankprijzen een veel breezahvolk.
Maarre Bear de Woers is volgens mij 1,80 was alleen in het begin 1,50.
Motown is ook 1,80 en Club Zes 2 euro
Van wat ik gehoord heb, heeft Fred na de verbouwing direct de hele handel aan de brouwerij verkocht, en issie zelf bedrijfsleider geworden. Dit is wel een zaterdagavondlaatverhaal, dus pin me er niet op vast.quote:
Alweer?quote:
Nop. Ik was weer eens in Brabant.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:13 schreef fratsman het volgende:
Nog iemand op het kazerneterrein geweest zaterdag?
Ik heb nog nooit zoveel dorst geleden, als op die avond.
Boney Mquote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Nop. Ik was weer eens in Brabant.
Wat was er te doen dan?
Ouwe gek...quote:
Vertelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ouwe gek...
Een van de weinige feestjes in Venlo waarbij bezoekers nuchter naar huis gingen...
Uiteraard, al helemaal omdat de Line up van de ZPF me zwaar tegenvaltquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:33 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Gaat er iemand trouwens naar Free Funk?
Je gaat niet naar de ZPF voor de line-up...quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Uiteraard, al helemaal omdat de Line up van de ZPF me zwaar tegenvalt
Om eerlijk te zijn vind ik de sfeer de laatste 2 jaar een beetje tegenvallen, er gaan nog weinig bekenden van me naar toe enzo dus eigenlijk ja, wel een beetje tegenwoordigquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je gaat niet naar de ZPF voor de line-up...
Stellen met matching fiets en windjack!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:25 schreef Klonk het volgende:
dat al die bejaarde kuttoeristen op de veerpont naar Steyl een pijnlijke dood mogen sterven
Dat ja én voor de gratis bonnen muhahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef fratsman het volgende:
En daar zit het 'm in. Naar het ZPF ga je met je hele groep vrienden. Je staat daar een hele avond biertjes te drinken, of je loopt rond waarbij je nog meer bekenden tegenkomt.
Slick jasje he!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik zag Fratsman in colbertjasje fietsen toen ik vandaag op het terras een pilsje aan het nuttigen was
Take Fivequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
Slick jasje he!![]()
Maarre, waar zat je?Loco?
Niet echt maarre ik was aan het werkquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Reken jij jezelf ook al tot intellectueel Venlo dan?![]()
Dat zijn zigeuners, die hebben opzich niet zoveel met Roemenen te maken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:46 schreef fratsman het volgende:
Heeft er al iemand Roemenen van de sokken gereden op Zaarderheiken?
Nederlanders beroofd door agressieve Roemenen
Ik zweer het je, als ik er eentje op zo'n afrit zie staan, geef ik extra gas.Smerig kut oostblokvolk.
En al 77 meldingen en de politie heeft nog steeds niks... Zelfde verhaal als met de vrachtwagen parkeerplaats aan de grens.
Je hebt numero 6 nog in je onderschrift staan.quote:
Is een doodnormaal woord in de Maasduinen.quote:
Potverdrie. Nou je het zegt.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:13 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Je hebt numero 6 nog in je onderschrift staan.![]()
Gaat trouwens niet erg rap. Zo komen we nooit aan die nieuwe OP toe.
ik weet wat niet rap betekendquote:Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Is een doodnormaal woord in de Maasduinen.![]()
Gelukkig is het getypt. Anders zouden jullie ook nog lachen om mijn accent.
Ach sooo.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet wat niet rap betekend![]()
het was meer zo van, het gaat best snel
Ich zeen 'm noo.quote:
Ik wou net zeggen, het tempo ligt de laatste tijd hoger dan in de eerste Venlo-topicsquote:Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet wat niet rap betekend![]()
het was meer zo van, het gaat best snel
Feit:quote:Op maandag 22 juni 2009 17:53 schreef Ruder het volgende:
Waarom gaan we niet op Breda niveau hier slap ouwehoeren
Feit:
Venlo is saai op maandag
Ik denk ook dat ik in dit topic de enige ben met een grote sympathie voor de pvv.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef fratsman het volgende:
Ik vind dat ik hier al meer dan genoeg post. Venlose mensen registreren zich volgens mij niet zo makkelijk op fok! Komt door allemaal die Wilders-topics op de FP.![]()
Sympathie wel, maar ook af en toe met een hoog "daargaanweweer" gehalte. Nou ja, we merken het over anderhalf jaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik in dit topic de enige ben met een grote sympathie voor de pvv.
Don't shoot me.
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef fratsman het volgende:
[..]
Sympathie wel, maar ook af en toe met een hoog "daargaanweweer" gehalte. Nou ja, we merken het over anderhalf jaar.
Ik ben er al sinds 2001, toen Wilders nog in de Tapperie naast me stond.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef fratsman het volgende:
Ik vind dat ik hier al meer dan genoeg post. Venlose mensen registreren zich volgens mij niet zo makkelijk op fok! Komt door allemaal die Wilders-topics op de FP.![]()
Vastelaovesdinsdaag in ut hukske naast de gokkast!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:10 schreef Jerommeke het volgende:
[..]
Ik ben er al sinds 2001, toen Wilders nog in de Tapperie naast me stond.
Ouwe tijden.. pff.
En een uberarrogante reactie weer van Pollux in de krant vandaag. Het ego van die man blijft maar groeien.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:22 schreef ganzenherder het volgende:
Toch wel mooi afscheidsconcert van NoL gisteren
Wat zei die precies? Heb de krant nog niet gelezen vandaagquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
En een uberarrogante reactie weer van Pollux in de krant vandaag. Het ego van die man blijft maar groeien.Ik spuug op die vent.
Sorry, maar dit komt echt arro op mij over. Maar daar staat dan wel tegenover dat MJ concerten kreeg uitverkocht, Ik hoorde dat er voor het afscheidsconcert van NOL nog minstens 300 kaarten beschikbaar waren.quote:Ik ben zeker niet gechoqueerd. maar het is natuurlijk wel erg voor z'n fans. De stijl van zijn muziek sprak me niet zo aan, al zaten z'n liedjes meestal wel goed in elkaar. De oude soulplaten van de Jackson five vond ik dan wel weer de moeite waard.
Neet oet Lottum met MJ vergelijken, nooit gedacht dat ik dat ergens zou lezenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:50 schreef fratsman het volgende:
Als reactie op de dood van Michael Jackson:
[..]
Sorry, maar dit komt echt arro op mij over. Maar daar staat dan wel tegenover dat MJ concerten kreeg uitverkocht, Ik hoorde dat er voor het afscheidsconcert van NOL nog minstens 300 kaarten beschikbaar waren.
Het was ook heel ironisch bedoeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neet oet Lottum met MJ vergelijken, nooit gedacht dat ik dat ergens zou lezen
Dus je bent arrogant tegenwoordig als je na de dood van een wereldbekende artiest toegeeft dat je er niet zon grote fan van was? Hij kan toch gewoon een andere muzieksmaak hebben? Ik vind dit stukje echt niet respectloos overkomen. Ik vind het juist een beetje hypocriet eigenlijk dat mensen hem juist nu, na zijn dood, pas gaan aanbidden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:50 schreef fratsman het volgende:
Als reactie op de dood van Michael Jackson:
[..]
Sorry, maar dit komt echt arro op mij over. Maar daar staat dan wel tegenover dat MJ concerten kreeg uitverkocht, Ik hoorde dat er voor het afscheidsconcert van NOL nog minstens 300 kaarten beschikbaar waren.
Ach ja, het zal ook wel grootdeels door mijn afkeer van Pollux komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:56 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dus je bent arrogant tegenwoordig als je na de dood van een wereldbekende artiest toegeeft dat je er niet zon grote fan van was? Hij kan toch gewoon een andere muzieksmaak hebben? Ik vind dit stukje echt niet respectloos overkomen. Ik vind het juist een beetje hypocriet eigenlijk dat mensen hem juist nu, na zijn dood, pas gaan aanbidden.
Pollux is gewoon een arrogante lul. Michael Jackson ben ik ook geen fan van. Ben eerlijk gezegd wel blij dat die smerige pedo niet meer leeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ach ja, het zal ook wel grootdeels door mijn afkeer van Pollux komen.Als je dan het interview met Boris las, dat sloeg meteen de andere kant uit!
Volgende week FreeFunk!
Thuis niets, winkel van mijn ouders op de stalbergweg stond blank....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:50 schreef ganzenherder het volgende:
Nog niemand verdronken hier verder? Onze kelder stond voor de eerste keer ooit blank
Idd dat viaduct stond aardig blank ik kwam er gisteren langs met de trein, zag er wel heftig uitquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:54 schreef Klonk het volgende:
Belfeld de hoogste
heeft hier wel wat geregend maar geen ondergelopen kelders gezien, viaduct bij het station in tegelen was wel nog wat aan de vochtige kant
Dit was bij VOS, naast Venlosche boys, niet in de Koel.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:52 schreef Klonk het volgende:
is natuurlijk ook wel vragen om problemen als je een stadion de koel noemt
van watte ?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Geen vurig supporter van Belfeldia dus?
Weet ik veel hoe de lokale voetbalclub daar heet!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
van watte ?
![]()
ik ben alleen suporter van de G-teams in Maasbree
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:19 schreef Klonk het volgende:
http://www.belfeldia.nl/
het heet echt zo, nooit geweten
Heb je de special gelezen ja?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:46 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Het is FRIET! Waarom begrijpen ze het gewoon niet?
Hoe komt de volgende OP er ook al weer uit te zien?
Die open tunnelbak van de A73 bij Tegelen was ook een redelijk vochtig. Had ik mn zwembroek maar bij me gisterenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:54 schreef Klonk het volgende:
Belfeld de hoogste
heeft hier wel wat geregend maar geen ondergelopen kelders gezien, viaduct bij het station in tegelen was wel nog wat aan de vochtige kant
Jawohl. Ik wist niet dat men in Venlo 'Pettete' voor aardappels zeiden. Wij zeggen 'Èrrepel'.quote:
Petatte!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:53 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Jawohl. Ik wist niet dat men in Venlo 'Pettete' voor aardappels zeiden. Wij zeggen 'Èrrepel'.
Owja, anders gaat ie weer een heel jaar meequote:Op zondag 28 juni 2009 14:48 schreef fratsman het volgende:
Zullen we bij de volgende TT de ZPF maar weglaten?
Amen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
Petatte!
En we aete friet zoor vleis met un friet-ei d'r beej! En ut leefst Venlose Mayonaise d'r euverhaer!
Zien der nurgens friet-eier, um thoes in de vetbak te goeien, verkriegbaar? Zoe nea, gaat in de mert!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
Petatte!
En we aete friet zoor vleis met un friet-ei d'r beej! En ut leefst Venlose Mayonaise d'r euverhaer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |